Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-27, 15:03   #1

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Standard

Bästa V86 Snackis

Vi kör med två spikar
Breidabliks G.T & Ruth Reerstrup

Har vi några andra STENKLARA spikar

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 15:07   #2
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 72
Standard

Tycker Octupus har hyffsad bra chans att leda från start till mål.

Utan att ha studerat spetsstriden

Höll bra till tredjeplatsen senast efter tuff öppning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2)

Senast redigerad av trance_error den 2015-01-27 klockan 15:11.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 15:10   #3

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Som Peters Filippa hall såg ut senast så spikar jag denne. Lyste om hästen och denna verkar vara något extra. Vem skall slå Ruth ? I avd7 spets och slut.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 16:25   #4

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Tycker Octupus har hyffsad bra chans att leda från start till mål.

Utan att ha studerat spetsstriden

Höll bra till tredjeplatsen senast efter tuff öppning.
Octupus är struken så där får du nog leta vidare, blev rätt öppet där nu
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 16:29   #5

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus Visa inlägg
Octupus är struken så där får du nog leta vidare, blev rätt öppet där nu
Vinner inte Quality Questioned nu kommer hästen nog aldrig att vinna...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 16:38   #6

capones avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Hur bra är den med SKOR ????

Gammal 2015-01-27, 16:41   #7

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Hur bra är den med SKOR ????
Varken bättre eller sämre än andra vana barfotahästar skulle jag tro? Är det säkert att det blir barfotaförbud, visserligen kallt men ändå...?
Gammal 2015-01-27, 17:03   #8

Shooters avatar

Sharp$: 37785
Standard

Ruth Reerstrup och Go Johnny GoGoGo blir nog mina spikar. Ger inte upp Johnny ännu. Tror inte det blir skotvång i morgon som det sett ut idag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 23:16   #9

Klankes avatar

Standard

avd1. Hanna Banker är snabb ut och lär laddas mot ledningen trots läget, hästen har dock inte vunnit på ett bra tag, men vi som sätt henne vet vilken kapacitet hon besitter, i spets har hon onekligen en jättechans att vinna men hon är bra nog att vara med där framme även med andra löpningsförlopp. Tripolini håller jeppe högt och detta är en häst som har ett litet chansartat läge över korta häcken men eftersom hästen har fyra raka segrar indikerar detta toppform, har aldrig sätt hästen tidigare så jag har lite svårt att uttala mig om denne men Jeppe är ju en av de bättre kuskarna som finns i Skandinavien. Finish Brandon vann enkelt från spets senast och såg riktigt bra ut, lita på att Stefan kommer spänna bågen för att försöka hålla ut eventuellt nr 8 och andra tänkbara startraketer, lyckas man är loppet i god hand. Skulle det bli tempo på loppet skulle detta givetvis gynna Spurs Rain som äger ett starkt slutvarv och fäller många (alla?) om tempot hålls uppe. Flemming är lite lurig när han gästar Åby eftersom han segrar flest lopp där. CC Simoni har varit ifrån ett kortare tag varför formen är aningen svårbedömd. Lägger ett frågetecken där (?) Pay back Chip har en del fart, men inte levererat på slutet. kan bättre än vad vi fått se men jag står över denna gången. Lucky Sec verkar vara en bit från formen och får i första hand jaga en mindre peng. Caddie Express nöter på utan att direkt övertyga, söker nog ryggar och hoppas på lite pengar till slut. nr 6 har inte startat sedan i september varför man kan ställa sig hur formen är (?) kan fattas tempo i honom annars är det en ganska duglig häst men jag tar bort eftersom han inte känns het i sammanhanget. Formation verkar vara en bit från formen och får normalt svårt att räcka ända till seger. En matlapp får man nog rikta in sig på.

Kommer troligen analysera några lopp till, får se vad jag orkar...

Senast redigerad av Klanke den 2015-01-27 klockan 23:20.
Gammal 2015-01-27, 23:25   #10

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd1. Hanna Banker är snabb ut och lär laddas mot ledningen trots läget, hästen har dock inte vunnit på ett bra tag, men vi som sätt henne vet vilken kapacitet hon besitter, i spets har hon onekligen en jättechans att vinna men hon är bra nog att vara med där framme även med andra löpningsförlopp. Tripolini håller jeppe högt och detta är en häst som har ett litet chansartat läge över korta häcken men eftersom hästen har fyra raka segrar indikerar detta toppform, har aldrig sätt hästen tidigare så jag har lite svårt att uttala mig om denne men Jeppe är ju en av de bättre kuskarna som finns i Skandinavien. Finish Brandon vann enkelt från spets senast och såg riktigt bra ut, lita på att Stefan kommer spänna bågen för att försöka hålla ut eventuellt nr 8 och andra tänkbara startraketer, lyckas man är loppet i god hand. Skulle det bli tempo på loppet skulle detta givetvis gynna Spurs Rain som äger ett starkt slutvarv och fäller många (alla?) om tempot hålls uppe. Flemming är lite lurig när han gästar Åby eftersom han segrar flest lopp där. CC Simoni har varit ifrån ett kortare tag varför formen är aningen svårbedömd. Lägger ett frågetecken där (?) Pay back Chip har en del fart, men inte levererat på slutet. kan bättre än vad vi fått se men jag står över denna gången. Lucky Sec verkar vara en bit från formen och får i första hand jaga en mindre peng. Caddie Express nöter på utan att direkt övertyga, söker nog ryggar och hoppas på lite pengar till slut. nr 6 har inte startat sedan i september varför man kan ställa sig hur formen är (?) kan fattas tempo i honom annars är det en ganska duglig häst men jag tar bort eftersom han inte känns het i sammanhanget. Formation verkar vara en bit från formen och får normalt svårt att räcka ända till seger. En matlapp får man nog rikta in sig på.

Kommer troligen analysera några lopp till, får se vad jag orkar...
Hanna har vi sett!
Vill bara ge en kommentar om hästen. Såg ju inget vidare formstark ut i loppet senast. Dessutom ägartränad för tillfället. Känns ju iskallt kontra Peter Jensen, som jag vill minnas hade hästen i sin regi tidigare. Jeppe Juels kommentar i ronden lyfter väl inte förhoppningarna nåt vidare? Fast som skräll, varför inte med lopp i kroppen?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 23:31   #11

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Jag tror Tripolini V.P. plockar ner allting från dödens. Litet frågetecken för distansen men kör Jeppe tidigt och sätter fart på tillställningen så bör det lösa sig. Spelarkollektivet verkar ha glömt loppet senast när banan var skitig, balansen fel, värmningar och provstarter dåliga och sedan krossade han allt ändå från tolftespår. Barfota hade förmodligen varit en fördel men med tanke på insatsen med skor senast är jag inte orolig (utgår ifrån fortsatt förbud). Hoppas bara Jeppe inser att han har en överlägsen häst också så att han inte sitter och sölar nu när det är kort distans. Stenklar spik.
AMHC (+1)

Senast redigerad av Emeffeff den 2015-01-28 klockan 00:14.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 23:35   #12

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Quality Questioned till spets och sedan slut är nog också en trolig utgång. Efter Octopus strykning är hästen ensam kapacitetsmässigt i loppet trots den halvkassa insatsen senast. Återstår att se hur Talk The Talk körs imorgon med tanke på Daniel Olssons idiotstyrning med hästen näst senast. Kanske ger han hästen ett rygglopp nu? Jag har för mig att Melander körde bort den senast också. Rår väl inte på QQ iallafall...
AMHC (+1)

Senast redigerad av Emeffeff den 2015-01-28 klockan 00:14.
Gammal 2015-01-27, 23:48   #13

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Breidabliks G.T. är omgångens tredje största favorit för tillfället. Connys vita häst har tagit två fina segrar på slutet, men känns väl ändå lite kall som stor favorit mot mer meriterade hästar? Innan årsskiftet stod hästen på lite över 20 000 intjänat och tre veckor senare som stor favorit mot V75-meriterade Go Johnny Gogogo. Jag har inte bestämt mig fullt ut än men plockar nog med åtminstone de här två och framför allt Tärnan som ska bli intressant att se i Stenströmers regi. Hästen duger definitivt i det här sammanhanget, dock är det frågetecken för form såväl som balans. Svårt läge dessutom. Någon som har koll på Veijos finska häst?

Senast redigerad av Emeffeff den 2015-01-28 klockan 00:13.
Gammal 2015-01-27, 23:57   #14

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Sista inlägget nu så att jag inte spammar sönder forumet. Garderar man Ruth Reerstrup i V86-7 kan Flemmings Ready Steady Go vara tänkbar. Hästen gick en fin debut hos Flemming på Åby för tre starter sedan och har efter det gjort två sämre starter med halvdant intryck som jag inte riktigt förstått mig på. Det finns nog fart nog iallafall för att vara intressant med en resa rygg ledaren och open stretch. Ruth Reerstrup är kanske något för tuff ändå, men tvillingen blir nog spelvärd iallafall.

Korrigering: Rundade ett mediokert fält på Ålborg näst senast och förlorade en tapper andraplats med målgalopp. Kanske den starten jag minns som "debuten"? Travade dåligt senast och galopperade också då över mål, förlorade en förmodad tredjeplats. Travar hästen ordentligt så kan den fungera som skräll imorgon. Gissar på att rygg ledaren på storfavoriten hela vägen kan passa rätt så bra. Funderar på ett tufft tvåhästarslås...

Senast redigerad av Emeffeff den 2015-01-28 klockan 00:13.
Gammal 2015-01-28, 00:02   #15

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Vi kör med två spikar
Breidabliks G.T & Ruth Reerstrup

Har vi några andra STENKLARA spikar
Spika Breidabliks G T efter ha sett intrycket vid de två segrarna kommer inte på fråga. Springer och ställer och far, dessutom hoppade den direkt sist den var på ÅBY och hade spår 2 i volt!!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 00:35   #16

Standard

Diederik Meilink om 1 Tenzing i Expressen
– Gick vasst efter galopp senast och han blev
rädd när de körde för tufft, de vek ner ganska nära
honom. Han tog loppet sådär, han trampade sig och
fick en sårskada. Svårt att veta om han har tappat
något men han har gått två bra jobb. Jag är nöjd.

I Ronden säger han detta:
Hästen är tunt jobbad och kommer inte hålla någon toppform, men han var som vanligt fin i ett intervalljobb och jag hoppas inte han tappat så mycket!
mijo14 (+5)
Gammal 2015-01-28, 09:20   #17

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

Får slänga in en tidig p.g.a arbete...

1 2 3 4 9 (1,9 det naturliga låset, tar med tre med bra läge som rensar skönt)
4 7 8 9 (4 talk the talk mött kanoner och kan spurta ner en ganska trögstark QQ)
1 (bra stolopp där jag tar ställning o spikar bästa läge o form)
1 2 3 4 (två kapabla utöver dessa men spår 11 0 12 är iskallt här)
2 11 (Sett 2an på jägers o det är en kanon, men möter nu helt andra hästar 11 t ex)
6 7 (hoppar över favoriten efter tveksamma rapporter)
2 (hittar inga realistiska motbud)
5 9 12 (tror att 12 vinner, men hästen är mer än lovligt korkad, så ingen spik)

lycka till!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 10:18   #18

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 11:26   #19

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jag tror Tripolini V.P. plockar ner allting från dödens. Litet frågetecken för distansen men kör Jeppe tidigt och sätter fart på tillställningen så bör det lösa sig. Spelarkollektivet verkar ha glömt loppet senast när banan var skitig, balansen fel, värmningar och provstarter dåliga och sedan krossade han allt ändå från tolftespår. Barfota hade förmodligen varit en fördel men med tanke på insatsen med skor senast är jag inte orolig (utgår ifrån fortsatt förbud). Hoppas bara Jeppe inser att han har en överlägsen häst också så att han inte sitter och sölar nu när det är kort distans. Stenklar spik.
Överlägsen häst tror jag inte han har. Han hgjorde bra lopp sist men det var en del betrodda osm kom bort i det loppet o han vann ju knappt efter tung löpning dock. Finish Brandon sitter i spets och är nog dessutom distansgynnad av de två. SKulle finish brandon va lika bra som senast så vinner han detta. Den normalt så försiktige söderqvist låter dessutom påtagligt uppåt i intervjun i ronden. Står allt rätt till ikväll med hästen är det bara att inleda med spik !

Senast redigerad av Om_sommaren den 2015-01-28 klockan 11:26. Anledning: fel
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 12:13   #20

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Gällande Tripolini V.P. så instämmer jag med "kritikerna"! Man ska nog inte överdriva hästens storhet. Visst! Kapabel och bra häst men glöm inte att det är Åby med O.S. och bakspår på 1640! Den måste vara MYCKET BRA för att vinna!

Personligen spikar jag 1 Finish Brandon! Startsnabb häst med läge i toppform! Blir det inte spets av egen kraft eller överfallen så finns O.S. att tillgå! BRA CHANS över aktuell distans! Mycket uppåt från stallet!

7 Quality Questioned måste vinna ikväll! Nu eller aldrig! Sista chansen för den här annars skrotar jag den för gott!

Breidabliks G.T. blir stor favorit och har många förespråkare! Nej säger jag! Ingen spik! Bara stark häst som lätt kan bli nedspeedad! Herregud den har ju knappt gått under 17!? Dessutom klar galopprisk även om jag läst någon tycka sig att den är travsäker...
Heiskanens 1 Hot Way F.I. känns intressant från läget liksom 15 Tärnan!
6 Manstone's Image är begränsad men har toppform! Om smygresa kan den gå fort ett par hundra meter. 6% är intressant!

1 Tenzing har toppform och är klassen i gänget! Spik på mitt system då jag tror den tar pik och leker hem det! Första motbudet är för den som garderar 6 Twigs Atkin men Stig H varnar för att hovarna måste sparas (om ok köra valfritt) vilket skulle vara litet minus.
Vid fler än två är 12 Proud Victory Rose smällkaramellen som tredje häst i min rank! 6% är mumma! Tufft spår men är den här i närheten av toppform kan den speeda fort och långt!

2 Ruth Reerstrup är megalampa! Över 70%!! Kom igen nu...! FOLK ÄR FULLA!
Såååå stor ska den inte vara även om chansen är mycket god! Fynden tillika måsten är Jori Turjas (åååhhh vad jag älskar den tjocka flintisen!!) nyförvärv 3 Orderly och 9 Wiss Shadow på 5 respektive 7%! Lite bättre häst är Wissen och Björn Goop upp är kanon men bakspåret gör att jag rankar Orderly före! Får fint lopp i främre träffen och det är få hästar som har växlat ett upplopp på Solvalla som Orderly! Garanterat topp fem när det gäller mäktiga avslutningar till vinst i den raden! SE UPP FÖR I HELVETE!! Måstestreck!

I sista garderar jag massivt! Många grundkapabla hästar med diffus form och här kan det hända en del!

Frågor på det? Lycka till!
Gammal 2015-01-28, 12:39   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Gällande Tripolini V.P. så instämmer jag med "kritikerna"! Man ska nog inte överdriva hästens storhet. Visst! Kapabel och bra häst men glöm inte att det är Åby med O.S. och bakspår på 1640! Den måste vara MYCKET BRA för att vinna!

Personligen spikar jag 1 Finish Brandon! Startsnabb häst med läge i toppform! Blir det inte spets av egen kraft eller överfallen så finns O.S. att tillgå! BRA CHANS över aktuell distans! Mycket uppåt från stallet!

7 Quality Questioned måste vinna ikväll! Nu eller aldrig! Sista chansen för den här annars skrotar jag den för gott!

Breidabliks G.T. blir stor favorit och har många förespråkare! Nej säger jag! Ingen spik! Bara stark häst som lätt kan bli nedspeedad! Herregud den har ju knappt gått under 17!? Dessutom klar galopprisk även om jag läst någon tycka sig att den är travsäker...
6 Manstone's Image är begränsad men har toppform! Om smygresa kan den gå fort ett par hundra meter. 6% är intressant!

1 Tenzing har toppform och är klassen i gänget! Spik på mitt system då jag tror den tar pik och leker hem det! Första motbudet är för den som garderar 6 Twigs Atkin men Stig H varnar för att hovarna måste sparas (om ok köra valfritt) vilket skulle vara litet minus.
Vid fler än två är 12 Proud Victory Rose smällkaramellen som tredje häst i min rank! 6% är mumma! Tufft spår men är den här i närheten av toppform kan den speeda fort och långt!

Såååå stor ska den inte vara även om chansen är mycket god! Fynden tillika måsten är Jori Turjas (åååhhh vad jag älskar den tjocka flintisen!!) nyförvärv 3 Orderly och 9 Wiss Shadow på 5 respektive 7%! Lite bättre häst är Wissen och Björn Goop upp är kanon men bakspåret gör att jag rankar Orderly före! Får fint lopp i främre träffen och det är få hästar som har växlat ett upplopp på Solvalla som Orderly! Garanterat topp fem när det gäller mäktiga avslutningar till vinst i den raden! SE UPP FÖR I HELVETE!! Måstestreck!

I sista garderar jag massivt! Många grundkapabla hästar med diffus form och här kan det hända en del!

Frågan lyder: Är det inte stor risk att Wiss shadow får bättre position än Orderly som är riktigt slö från start? Ruth är ju en bra rygg att följa. köper annar ditt resonemang om resten rakt av.
Gammal 2015-01-28, 12:45   #22

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Frågan lyder: Är det inte stor risk att Wiss shadow får bättre position än Orderly som är riktigt slö från start? Ruth är ju en bra rygg att följa. köper annar ditt resonemang om resten rakt av.
Intressant! Jo kanske? Men tappar Orderly verkligen så mycket från start? Vet att det långt ifrån är något spetsbud men minns inte att den är superdålig ut?

Hur som haver streckar jag båda!
Gammal 2015-01-28, 12:54   #23

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4131
Standard

Johnny baffel 2% och Uhrberg upp...man tackar!
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 13:20   #24

Standard

Citat:
Intressant! Jo kanske? Men tappar Orderly verkligen så mycket från start? Vet att det långt ifrån är något spetsbud men minns inte att den är superdålig ut?

Hur som haver streckar jag båda!
nä inte superdålig. Men kan björn hålla ryggen hyfsat på ruth så kan det bli nog lite vingel på kim o då bör han väl backa känns det som. För övrigt har jag svårt att se ruth torska. riktig löpskalle på den o lär bli släppt till spets här. Johnny vet var det är för häst o lär försöka dra musten ur dem innan upploppet
Gammal 2015-01-28, 13:24   #25

Standard

ruggigt lopp av shes my dream i norge sist. snabb ut o bra chans på spets. högst troligt att Westergård-Takter tar en dubbel ikväll
Gammal 2015-01-28, 13:45   #26

Standard

Candy store var riktigt dålig senast. Bättre distans nu och hästen har mött tufft motstånd hela tiden. bör va bland de bättre hästarna i fältet kapacitetmässigt. Det skulle ju kunna bli rygg ledaren om Adrian väljer ryggen på shes my dream. 3% är streckvärt
Gammal 2015-01-28, 15:32   #27

doobs avatar

Standard

TT spikar Rascal Zet mot Tenzing.... Lite överraskande? Rakt ut!
Gammal 2015-01-28, 15:43   #28

Klankes avatar

Standard

Citat:
båda skall väl räknas? passar även på att nämna Kincannon Hanover som gick en bra avslutning som fyra senast och verkar allmänt på gång, känns helt tappad på sina ynka 4%, står dessutom bra inne i loppet kan tänkas om det blir fart på loppet. U 10 mot H: 1-7 lär väl ge dryga 20 ggr tillbaka?
Gammal 2015-01-28, 15:45   #29
DIF

Sharp$: 1767
Standard

Citat:
Tenzing har 3 vunnit lopp av 4 på Solvalla, Tobbe i form, bra läge.
Visst är den storfavorit, men onekligen en superchans att vinna. Klar förstahäst.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 15:47   #30

whatons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1361
Standard

Citat:
bra spik till bra procent lopp i kroppen nu redens hästar kommer sakta men säkert nu. för många minus på tenzing dagens sämsta favorit
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 15:50   #31

Shooters avatar

Standard

Flemming förkyld och kör inte ikväll. Kanske en fördel att Takter kör Go Johnny GoGoGo!
Gammal 2015-01-28, 16:21   #32

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Inleda med fyra spikar kanske:
Finish brandon, sos. Var grymt imponerad senast att han höll undan på den usla banan
Quality Question, vinner från dödens. Krossar redens häst lätt om denna skulle ta sig förbi.
Candy store har mött mkt bättre hästar, var dock usel senast men förhoppningsvis var det tillfälligheter. Men till 3% är det värt att chansa.
Rocking Love, sos där också! skall tydligen vara riktigt snabb ut och är inte jätte imponerad av jormas!

Sen är det väl bara att måla på!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 16:31   #33

Helges avatar

Standard

Valfri balans på Valla.
Gammal 2015-01-28, 16:40   #34

Standard

Citat:
O herregud! Spår 7 dessutom, vingelläge och Reden i sulkyn. Alla såg väl hur han vinglade bort storfavoriten i söndags från spår 2...
Gammal 2015-01-28, 16:50   #35

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whaton Visa inlägg
bra spik till bra procent lopp i kroppen nu redens hästar kommer sakta men säkert nu. för många minus på tenzing dagens sämsta favorit
Bra spik? Nja... Given vid gardering men TT spikar rätt ut en häst från vingelläge som möter mer formstarka kort från bättre lägen.
Dessutom har Stall Redén gått mer än lovligt knackigt senaste tiden!

Tycker precis allt talar för att INTE spika... Bortsett från procenten då som tilltalar. Darrar inte ett dugg på manchetten att spika Tenzing dock...

Bara bra om "packet" följer TT...! Folk är fulla...
Gammal 2015-01-28, 16:52   #36

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Inleda med fyra spikar kanske:
Finish brandon, sos. Var grymt imponerad senast att han höll undan på den usla banan
Quality Question, vinner från dödens. Krossar redens häst lätt om denna skulle ta sig förbi.
Candy store har mött mkt bättre hästar, var dock usel senast men förhoppningsvis var det tillfälligheter. Men till 3% är det värt att chansa.
Rocking Love, sos där också! skall tydligen vara riktigt snabb ut och är inte jätte imponerad av jormas!

Sen är det väl bara att måla på!
Såg Korpi uttala sig om Rocking Love! "Jag laddar för spets och går en 13-tid på Solvalla"....
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 16:54   #37

doobs avatar

Standard

Rocking Zet skall enligt tidig Redén-intervju inte gå barfota och backas för att smyga med och speeda till slut...

Har han ändrat sig i veckan? Vad går TT på??
Gammal 2015-01-28, 16:59   #38

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Valfri balans på Valla.
Å där kom det väntade barfotaförbudet på Åby.
Gammal 2015-01-28, 17:02   #39

Shooters avatar

Standard

Citat:
Rocking Zet skall enligt tidig Redén-intervju inte gå barfota och backas för att smyga med och speeda till slut...

Det är väl så med TT, SS, Spelvärde och allt vad de heter, att de måste försöka sticka ut lite för att folk ska fortsätta betala. Någon gång går det in och de skryter de upp sig, men annars fortsätter det i gamla vanliga fotspår. Tenzing är åter efter trampskada och har inte haft optimala förberedelser, så de tar nog chansen att gå emot.
Gammal 2015-01-28, 17:11   #40

Shooters avatar

Standard

Skor på Åby och barfota på Solvalla, som väntat. Kan bli en trevlig kväll, förmodligen med "normalutdelning".
Gammal 2015-01-28, 17:15   #41

Sharp$: 1444
Standard

Börjar med 3 spikar idag på 9 i första då 1 ej är gynnad av hård bana + blöt till slut, sedan Örjan med 7 trots att 8 skall gå BF RO, och sedan spets o slut på Jonnys nr 1 i 3:e. Fyller på i de fyra nästkommande loppen o avslutar med bank på Eriks styrning 2 Acriter
P44mmn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 17:40   #42

Helges avatar

Standard

Citat:

Vem fan är Rocking Zet?!

Har postat ett DM på Twitter till dig, ifall du inte är inloggad där.
Gammal 2015-01-28, 17:52   #43

Sharp$: 2568
Standard

Citat:

Men om du läser Sjödens krönika inför dagens tävlingar så konstaterar han att när det är 10 startande hästar bakom bilen över 1640 på Åby så vinns märkligt nog flest lopp från spår 9 o 10, märkligt men tydligen sant.....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 17:58   #44

Sharp$: 2528
Standard

Nr 5 i första avd. och nr 11 i sista... Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 18:03   #45

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2412
Standard

Någon som har Snoken?
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 18:22   #46

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Startar någon av Stall Dencos 62 hästar idag?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 19:07   #47

Sharp$: 4131
Standard

Acriter känns hyperintressant ikväll, vilket kuskplus och dessutom bfro. Kommer nog spela med denna som utgång alternativt spik...
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 19:12   #48

capones avatar

Standard

Kvällen drag tycker jag Super Otto

Gammal 2015-01-28, 19:14   #49

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Kan nån förklara varför vissa betalsidor tror så mycket på Lucky Sec i första? Galoppbenägen häst som dessutom inte kommer gå med optimal balans?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 19:16   #50

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kan nån förklara varför vissa betalsidor tror så mycket på Lucky Sec i första? Galoppbenägen häst som dessutom inte kommer gå med optimal balans?
f'att'an e köng! fatta man ju
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 19:17   #51

Sharp$: 890
Standard

Är banan på åby hård? Gynnar ju inte finish brandon i så fall!
AMHC (+1)
Capeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 19:26   #52
ros

Sharp$: 2030
Standard

Banan blir troligtvis hård i kväll och skor på i kväll är ingen fördel för Finish Brandon men distans och läge är bra
Capeee (+1)
ros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 19:45   #53

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

Tärnan tycker jag är jätteintressant. fin häst i ny regi. goop upp! håll igång
Emeffeff (+5)
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 19:47   #54

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Visa inlägg
Någon som har Snoken?
https://www.sharps.se/forums/402749-post4.html
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 19:48   #55

Sharp$: 1298
Standard

Dags för Lucky Sec idag!
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 19:49   #56

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
Tärnan tycker jag är jätteintressant. fin häst i ny regi. goop upp! håll igång
Minus med skor och svårt läge.
Gammal 2015-01-28, 19:56   #57
ros

Standard

Go Johnny Gogogo blir tung att stå emot i kväll
AMHC (+1)
Gammal 2015-01-28, 19:58   #58

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

Frank Nilsson var inte nöjd med banan, han tyckte dom lika gärna kunde köra på E6:an
alle (+1)
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 20:03   #59

Shooters avatar

Standard

Kvällens spikar blir Quality Questioned, revansch! Go Johnny GoGoGo, vinner den inte nu så får jag snart ge upp hästen. Ruth Reerstrup, toppchans!
Gammal 2015-01-28, 20:06   #60

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Kvällens spikar blir Quality Questioned, revansch! Go Johnny GoGoGo, vinner den inte nu så får jag snart ge upp hästen. Ruth Reerstrup, toppchans!
Fyfan vad jag jagat Johnny... Vinner han inte ikväll så vinner han aldrig känns de som.. men vågar inte gå rakt ut på honom... Låser på johhny o tärnan o känner mig trygg
Gammal 2015-01-28, 20:08   #61

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

vad sa Jeppe Juul??

Fan kan de inte texta när danskarna snackar
alle (+5)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 20:08   #62

Standard

Citat:
Fyfan vad jag jagat Johnny... Vinner han inte ikväll så vinner han aldrig känns de som.. men vågar inte gå rakt ut på honom... Låser på johhny o tärnan o känner mig trygg
Är inte det en typisk barfotahäst? Sämre med skor runt om?
Gammal 2015-01-28, 20:09   #63

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 804
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
vad sa Jeppe Juul??

Hästen kändes bra i värmning, som tidigare. Måste tro på vinst med en häst med fyra raka.

Typ nåt sånt.
Lillis (+15)
Sicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 20:10   #64

Manprinsens avatar

Standard

Diamond Duo blir nog värst emot Quality Questioned. Rensar fint om jättefavoriten inte håller måttet idag...
Gammal 2015-01-28, 20:10   #65

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
vad sa Jeppe Juul??

Tagit förra loppet bra. Löpstilen sämre med skor. Startsnabb. Hästen har en bra chans att vinna.

Något sådant sa han tror jag...
Lillis (+15)
Gammal 2015-01-28, 20:12   #66

Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sicken Visa inlägg
Hästen kändes bra i värmning, som tidigare. Måste tro på vinst med en häst med fyra raka.

Typ nåt sånt.
Tackar!!!!

Måste säga att jag va helt loost
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 20:12   #67

Standard

Citat:
Är inte det en typisk barfotahäst? Sämre med skor runt om?
jo bättre barfota absolut men gått okej med skor också!
Chiron (+1)
Gammal 2015-01-28, 20:15   #68

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Citat:

Ser att vi spikar samma ikväll och är också av den uppfattningen att det är sista chansen även hos mig för Quality Questioned,
Gammal 2015-01-28, 20:18   #69

Helges avatar

Standard

En hermafrodit som V86 vinnare? Har det hänt innan?
Gammal 2015-01-28, 20:30   #70

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 1416
Standard

Håller med om danskarna. Danska är fan inget språk, det är ett jävla läte.

Veijos finne i femte höjer jag min lans för. Spik! Nu ska jag jobba in Formation. Lycka till alla.
OHPF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 20:31   #71

Standard

Citat:
En hermafrodit som V86 vinnare? Har det hänt innan?
Ja, varför inte, kunde Saga Becker vinna en guldbagge så....
Helge (+10)
Gammal 2015-01-28, 20:35   #72

2018

Standard

Sa ju att han va köng! Ba att spika! KATCHIIIIIIIIIIIIING, MAKE IT RAIN ETC!
Gammal 2015-01-28, 20:37   #73

Shooters avatar

Standard

Självklart så vann storskriket när jag tog bort den av kostnadsskäl. Söderkvist häst såg inte ut att gilla banan och dansken gick inget heller.
Gammal 2015-01-28, 20:37   #74

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Sa ju att han va köng! Ba att spika! KATCHIIIIIIIIIIIIING, MAKE IT RAIN ETC!
Den åkte med på kupongen för att André lät uppgiven redan på förhand, då behövde han inte drabbas av prestationsångest
Gammal 2015-01-28, 20:38   #75

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Självklart så vann storskriket när jag tog bort den av kostnadsskäl. Söderkvist häst såg inte ut att gilla banan och dansken gick inget heller.
Man förlorar väl hur man än gör med den hästen...
Gammal 2015-01-28, 20:39   #76
ros

Standard

Äntligen Lucky Sec bra start med en 10 procentare
Gammal 2015-01-28, 20:40   #77

Sharp$: 1444
Standard

Vinner skitlätt dansken om inte bara Goop körde bort den med obegriplig styrning
P44mmn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 20:45   #78

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7916
Standard

Helvete
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 20:46   #79

Standard

Citat:
Bra då är det ingen "ickevinnare" iaf...
Gammal 2015-01-28, 20:47   #80

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Linjestart på Åby nu... Vilket skämt. Har inte ens koll på startbilarna.
Chiron (+1)
Gammal 2015-01-28, 20:47   #81

2018

Standard

Citat:
Bra då är det ingen "ickevinnare" iaf...
Nej men nästintill..
Chiron (+1)
Gammal 2015-01-28, 20:47   #82

Standard

hahaha härligt med linjestart! Doob lär jubla iaf!
Gammal 2015-01-28, 20:47   #83

Manprinsens avatar

Standard

Men satans jävla kukamatörer. Kan dom ha 2 startbilar av nyare modell tillgängliga? Är det för mycket begärt att inte reservbilen är från 1962 IFALL den nya chevan av obegriplig anledning skulle få problem?
alle (+1)
Gammal 2015-01-28, 20:47   #84

Standard

inte ens nära hehe
Gammal 2015-01-28, 20:49   #85

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Hahah.. 1962
Gammal 2015-01-28, 20:49   #86

Standard

Som tillägg vill jag bara säga att halmstad har 3 (TRE!!) startbilar.. nu vet jag inte hur bra den äldsta fungerar men 3 bilar har dom ståendes iallafall!
Gammal 2015-01-28, 20:50   #87

Manprinsens avatar

Standard

Är så jävla glad att jag inte tog med en enda Redénhäst idag. Han måste ju fortfarande ha nått skit i stallet eller så är formsvackan avgrundsdjup. Fortfarande ett mysterium hur han inte vinner det där...
Gammal 2015-01-28, 20:50   #88

Standard

Har banorna så lite pengar? Kan de inte underhålla bilarna?
softpojk (+5), znipstern (+5)
Gammal 2015-01-28, 20:51   #89

Standard

Citat:
Är så jävla glad att jag inte tog med en enda Redénhäst idag. Han måste ju fortfarande ha nått skit i stallet eller så är formsvackan avgrundsdjup. Fortfarande ett mysterium hur han inte vinner det där...
Det tar väl ändå alltid ett tag för hans hästar att komma igång (likt Melanders stall). Sen har väl hans hästar aldrig gått bra under vintern tror jag... (träningsförhållanden)?
Gammal 2015-01-28, 20:52   #90

softpojks avatar

Standard

Citat:
Har banorna så lite pengar? Kan de inte underhålla bilarna?
Mm, det man kan ju fråga sig. tänkte exakt samma nyss. Vad fan gör dom på Åby nu? Leker hink & spade?
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 20:54   #91

Standard

Något är allvarligt fel hos stall Redén.. känns som det sitter någon skit kvar i väggarna, vattnet är kanske kasst eller något liknande!
Men det känns som han borde byta stall helt enkelt.. sälj de gamla och bygg nytt.. han har ju ekonomiska muskler bakom sig!
Och träna kan han verkligen, det har han bevisat tidigare!
Gammal 2015-01-28, 20:56   #92

Sharp$: 635
Standard

Vad hände med Cashier Center?
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 20:56   #93

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Såg jag rätt? Dom har inte ringt in en taxibil som "startbil" taxameter på de också
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 20:59   #94
Banned

Sharp$: 72
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Vad hände med Cashier Center?
Galloperade som andra ytter halvvarv från mål.
zabatsu (+10)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 20:59   #95

softpojks avatar

Standard

Jag undrar om loppet hade slutat och utspelat sig likadant om det hade funnits en startbil. Bara undrar...
Gammal 2015-01-28, 20:59   #96

Standard

trist att favoriten vinner när man gaddat rejält.. nåväl 3 av 3. kunde vart sämre. nu fortsätter vi fälla favoriter tack
Gammal 2015-01-28, 21:03   #97

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 832
Standard

Sikker en bra start takter laver, nærmest en tyvstart.
barner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 21:03   #98

drakens avatar

Standard

Ja nu tycker jag att Erik eller Torbjörn kan visa finnpajsarna hur man ska köra häst
Gammal 2015-01-28, 21:06   #99

softpojks avatar

Standard

Jorma lyckas igen!
Gammal 2015-01-28, 21:07   #100

Manprinsens avatar

Standard

Där åkte då jag i alla fall... Hade ändå garderat med 7 hästar
Gammal 2015-01-28, 21:08   #101

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Jorma lyckas igen!
Det där är faktiskt inget nytt. Hans hästar brukar ofta galoppera när han laddar från spår ett (har inte statistik på det)...
Gammal 2015-01-28, 21:08   #102

Standard

Riktigt snyggt kört av Per. Kanske är hans dag idag?
Gammal 2015-01-28, 21:09   #103

Standard

SMÄLLKARAMELL
Gammal 2015-01-28, 21:10   #104

mijo14s avatar

Standard

detta ser ju bra ut...kom hem och hann se när 6an vann i avd 4...

1 5 9
7
1
1 3 4 6 7 9 11 12
2 11 13
6 7 11
2
5 6 12

C3A0 9355 D1O5 XXXX

MEN NU SKITER DET VÄL SIG SÅKLART!
heddari (+20)
Gammal 2015-01-28, 21:10   #105

Manprinsens avatar

Standard

31500 system försvann...
Gammal 2015-01-28, 21:10   #106

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Det ser lagom bra ut för Travtjänst. Kvar med 7x1x6x9 och värdet är redan 10k. Jag hade känt med lagom osäker med Rascal Zet som spik nu...
Gammal 2015-01-28, 21:10   #107

Standard

Citat:
SMÄLLKARAMELL
jobbigt att ingen betala för den
Gammal 2015-01-28, 21:11   #108

softpojks avatar

Standard

Citat:
Det där är faktiskt inget nytt. Hans hästar brukar ofta galoppera när han laddar från spår ett (har inte statistik på det)...
Nä jag vet, har inte heller någon riktigt statistik. Men dem senaste starter jag minns av han är väl.

* Denna, galopperar då han tror han har en chans att hålla ledning.
* Igår, vann från spets.
* I Söndags. Hade Kalle Kula som han och tränan trodde stenhårt på, var inte ens bakom bilen vid start.
* Lördags, har spets med vinnarhästen, men släpper till favoriten. <- Det sjukaste.

Inget illa, han har gjort det grymt bra för 10 år sen. Men kanske dags att hoppa av nu med flaggan i topp, jag menar. den där flaggan sjunker ju lite i höjd varje dag som går.
Gammal 2015-01-28, 21:12   #109

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2181
Standard

nu eller ?

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2015-01-28
Bana: Solvalla/Åby
Spelform: V86, omg. 4

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 5, 6 (9, 1)
2 7 Quality Questioned (8, 6)
3 1 She's My Dream* (10, 5)
4 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12 (3, 9)
5 11 Go Johnny Gogogo (2, 1)
6 7 Rascal Zet (1, 11)
7 2 Ruth Reerstrup* (9, 3)
8 4, 5 (12, 2)

Vadet gäller startnummer

54 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 13,50 kr

Kvittonummer: 850C

Registrerat spel

Bana: Solvalla/Åby
Spelform: V86, omg. 4

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 5, 6 (9, 1)
2 7 Quality Questioned (8, 6)
3 1 She's My Dream* (10, 5)
4 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12 (3, 9)
5 11 Go Johnny Gogogo (2, 1)
6 1, 11 (7, 6)
7 2 Ruth Reerstrup* (9, 3)
8 4 Julio de Luxe (5, 12)

Vadet gäller startnummer

54 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 13,50 kr

Kvittonummer: A348
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 21:13   #110

Shooters avatar

Standard

Frågan är om Conrads häst går iväg, kör rak tvilling 2-11 då oddset är så lågt på Go Johnny.
Gammal 2015-01-28, 21:13   #111

Manprinsens avatar

Standard

Trodde inte smällen skulle komma på Solvalla med tanke på förutsättningarna
Gammal 2015-01-28, 21:13   #112

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
detta ser ju bra ut...kom hem och hann se när 6an vann i avd 4...

1 5 9
7
1
1 3 4 6 7 9 11 12
2 11 13
6 7 11
2
5 6 12

C3A0 9355 D1O5 XXXX

MEN NU SKITER DET VÄL SIG SÅKLART!
Klarar du av att jobba bort Tenzing så ser det mycket bra ut!

Tärnan höjer värdet ytterligare nu i nästa...
Gammal 2015-01-28, 21:14   #113

Standard

Citat:
Nä jag vet, har inte heller någon riktigt statistik. Men dem senaste starter jag minns av han är väl.

* Denna, galopperar då han tror han har en chans att hålla ledning.
* Igår, vann från spets.
* I Söndags. Hade Kalle Kula som han och tränan trodde stenhårt på, var inte ens bakom bilen vid start.
* Lördags, har spets med vinnarhästen, men släpper till favoriten. <- Det sjukaste.

Inget illa, han har gjort det grymt bra för 10 år sen. Men kanske dags att hoppa av nu med flaggan i topp, jag menar. den där flaggan sjunker ju lite i höjd varje dag som går.
Kontio är en spetskusk. Förmodligen bland de bättre på det...
Gammal 2015-01-28, 21:15   #114

softpojks avatar

Standard

Citat:
Kontio är en spetskusk. Förmodligen bland de bättre på det...
Märkte det i lördags & nyss...

Det är nu alla kommer hem!
Gammal 2015-01-28, 21:15   #115

Standard

Citat:
Trodde inte smällen skulle komma på Solvalla med tanke på förutsättningarna
Fast det var ju ändå ett lågklassigt lopp. Samt en finsk häst som var favorit...?
Kanske inte så konstigt ändå, när man tänker efter?
Gammal 2015-01-28, 21:18   #116

Standard

Johnny vill inte gärna sticka nosen först känns de som
Gammal 2015-01-28, 21:18   #117

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1724
Standard

Wallin tillbaka på Solvalla denna vecka med JULIO DE LUXE. Övertygade väl inte helt senast men eftersom jag tror att den kan ta sig till front så får den förtroende igen.
Spelas som vinnare men också på dubbeln mot favoriten RUTH REESTRUP som är tuffare än dagens motstånd och har ett smörläge med andraspår bokat.
Skulle oddset rasa under 10 ggr stålet avstår jag dubbeln.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 21:19   #118

Shooters avatar

Standard

Johnny gjorde det bra så jag lirar den igen. Snart så ... Tog i alla fall igen dagens insatser på tvillingen, men tyvärr så är V86 väck.
Gammal 2015-01-28, 21:19   #119

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Wallin tillbaka på Solvalla denna vecka med JULIO DE LUXE. Övertygade väl inte helt senast men eftersom jag tror att den kan ta sig till front så får den förtroende igen.
Spelas som vinnare men också på dubbeln mot favoriten RUTH REESTRUP som är tuffare än dagens motstånd och har ett smörläge med andraspår bokat.
Skulle oddset rasa under 10 ggr stålet avstår jag dubbeln.
Julio de Luxe har väl ingen form? Ruth Reerstrup är väl en barfotahäst?

Bara mina åsikter, lycka till!
Gammal 2015-01-28, 21:20   #120

Standard

Mja.. Hur tänkte Johnny innan upploppet?
Gammal 2015-01-28, 21:21   #121

mijo14s avatar

Standard

Citat:
Klarar du av att jobba bort Tenzing så ser det mycket bra ut!

Tärnan höjer värdet ytterligare nu i nästa...
avd 6 vinner erik såklart!!!
Gammal 2015-01-28, 21:21   #122

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7617
Standard

Travtjänsten överlevde 131 oddsaren de är kvar.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 21:23   #123

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Travtjänsten överlevde 131 oddsaren de är kvar.
Ja fan vore väl annars med ett 4000kr system eller vad dom nu lirar?
Chiron (+5)
Gammal 2015-01-28, 21:23   #124

softpojks avatar

Standard

6,61 på den tvillingen. dagens bjudning.

Nu hoppar jag volter om 11a hinner dit.
Gammal 2015-01-28, 21:24   #125

Shooters avatar

Standard

Testar en till rak tvilling: 1-6.
Gammal 2015-01-28, 21:24   #126

Sharp$: 2445
Standard

Tenzing lär ju åka på pisk med jansson i sulkyn,tål inte den gubben och favoriter!

Vinnarspel på nummer 6 100kr

Sen tvilling på 11,7
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 21:26   #127

Standard

Citat:
Ja fan vore väl annars med ett 4000kr system eller vad dom nu lirar?
Jag har aldrig riktigt förstått dessa "experter". Man är väl okunnig om man är tvungen att markera så många hästar...?

När de börjar chansspika skrällar och sätter de, då kan jag kalla de för kunniga. Känns som många här inne kan mer, gör ju "billiga" system i jämförelse...
Dalle82 (+5)
Gammal 2015-01-28, 21:28   #128

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Tenzing lär ju åka på pisk med jansson i sulkyn,tål inte den gubben och favoriter!

Vinnarspel på nummer 6 100kr

Sen tvilling på 11,7
Torsk!! Men som sagt Jansson kan inte köra favoriter!
Chiron (+1)
Gammal 2015-01-28, 21:29   #129

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

hej då alla nu..
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 21:29   #130

Manprinsens avatar

Standard

Frågan är om nån överlevde denna?
Gammal 2015-01-28, 21:29   #131

softpojks avatar

Standard

Micke N blir förbannad!!!! Hahaha.... Love it!!!
Gammal 2015-01-28, 21:29   #132

Shooters avatar

Standard

Pelle har kul idag.
zabatsu (+5)
Gammal 2015-01-28, 21:30   #133

drakens avatar

Standard

Nu är det nog inte så många kvar. Inte jag heller såklart. Lennartsson tar revanche deluxe i dag
Gammal 2015-01-28, 21:32   #134

Sharp$: 592
Standard

Super Otto är stenklar!
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 21:32   #135

Manprinsens avatar

Standard

Lennartsson tar fram grovsaltet och matar in det med kvastskaftet i röven på 99% av spelarkåren idag
Gammal 2015-01-28, 21:32   #136

softpojks avatar

Standard

Helt sjukt har ett program för reducerade program, som kan hjälpa ta fram ranking sen kan man ändra lite själv. Tog fram 7 som första och 8 Goldwin som ANDRA rankad. WTF.
6:an i tredje rankad åtta.
Gammal 2015-01-28, 21:32   #137

Helges avatar

Standard

Fasen vad kul för Per att få sätta sådana skrällar idag, det är han värd efter ett tungt 2014.
alle (+1)
Gammal 2015-01-28, 21:33   #138

Standard

Vem vinner DD1 då? NU när vi har en klaring i andra.
Gammal 2015-01-28, 21:34   #139

softpojks avatar

Standard

1 2, 5
2 12 Venkatesh
Gammal 2015-01-28, 21:34   #140

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Torsk!! Men som sagt Jansson kan inte köra favoriter!
Vem hade vunnit med favoriten då? Måste vara en sjuhelvetes jäkla kusk isåfall med tanke på att hästen var slut 400 kvar.
Gammal 2015-01-28, 21:35   #141

Standard

Spelar goop nummer 9 vinnare
Gammal 2015-01-28, 21:35   #142

Sharp$: 2433
Standard

Dubbel3/11
techtrade1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 21:36   #143

Standard

Citat:
Vem hade vunnit med favoriten då? Måste vara en sjuhelvetes jäkla kusk isåfall med tanke på att hästen var slut 400 kvar.
Inte en jävel,men det intressanta är hur många gånger jansson kör favoriter och torskar
Chiron (+1)
Gammal 2015-01-28, 21:36   #144

Manprinsens avatar

Standard

Tror det blir jackpot på 8 rätt idag
Gammal 2015-01-28, 21:36   #145

Shooters avatar

Standard

DD: 2-4!
Gammal 2015-01-28, 21:37   #146

Standard

Åke Lindblom är förvisso alltid positiv ang. sina chanser. Men det lät som om hästen kan ha chans. Första jänkarvagn också tror jag.

Ni som ska spela kanske inte ska glömma bort den?
Gammal 2015-01-28, 21:38   #147

Manprinsens avatar

Standard

"6 Sinks Canyon (Per Lennartsson) kan en hel del men har inte visat det på slutet. Inget segerbud nu."

8 Goldwin (Per Lennartsson) är det bra med. Var synd senast när han äntligen fick ett bra spår att han blev bortkörd i stället. Nu är det som vanligt igen, åttonde. Det blir svårt så klart, säger Jonny Bergqvist."

Chiron (+1)
Gammal 2015-01-28, 21:39   #148

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3255
Standard

Registrerat spel

Bana: Solvalla / Åby
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 55

Avd Ordinarie hästar
1 3, 4, 8
2 11 Super Otto

Vadet gäller startnummer

3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr

Kvittonummer: 830A 19BB D32F 1111
Gammal 2015-01-28, 21:39   #149

softpojks avatar

Standard

Ska man bli ensam alt vinna miljonen är det ju såhär man ska ha ett system. Så jävla simpelt är det. Kan inte gå och spela 5% uppåt.

Nej, till bastun och örfila sig själv.
Gammal 2015-01-28, 21:39   #150

Standard

Citat:
"6 Sinks Canyon (Per Lennartsson) kan en hel del men har inte visat det på slutet. Inget segerbud nu."

8 Goldwin (Per Lennartsson) är det bra med. Var synd senast när han äntligen fick ett bra spår att han blev bortkörd i stället. Nu är det som vanligt igen, åttonde. Det blir svårt så klart, säger Jonny Bergqvist."

Det är det här som är så svårt. Ska man gå på det de säger eller inte?
Gammal 2015-01-28, 21:40   #151

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Hoppas på Ready Steady Go nu!

Galopp, galopp, galopp...
Gammal 2015-01-28, 21:41   #152

softpojks avatar

Standard

Mumma med V3 på Solvalla nu.
Gammal 2015-01-28, 21:43   #153

softpojks avatar

Standard

7 ska ju fan inte få vinna, går i OS hela vägen inte upploppet
Gammal 2015-01-28, 21:43   #154

Sharp$: 17990
Standard

Sprack för 8an nu på Ruth. Segt, va ju riktigt pottläge!
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 21:43   #155

Shooters avatar

Standard

Förstår inte vad Söderkvist tänkte när han svarade Takter istället för att ta open strech.
Gammal 2015-01-28, 21:44   #156

Helges avatar

Standard

Vilken underbar V86 omgång, haha
Skrattar på mig, går inte stoppa.. HJÄLP!
Gammal 2015-01-28, 21:44   #157

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Det är det här som är så svårt. Ska man gå på det de säger eller inte?
Man ska vara synsk isåfall om man ska veta hur loppen blir körda när det blir så här. Ingen av hästarna vann ju direkt på egna meriter

MEN, är man en riktigt jävla bra spelare så ska man kunna läsa sig till detta och köra helgardering! Avd 4 var som sagt lågklassigt lopp där det är värt att helgardera. Samma avd 6 där Tenzing var en favorit med frågetecken. Några väl valda spikar och helgardering i rätt lopp så sitter den?

Men nu torskade även Rutan såg jag så jag anser att denna omgång är omöjlig att sätta
Chiron (+2)
Gammal 2015-01-28, 21:45   #158

softpojks avatar

Standard

7an är ju på väg förbi på OS... När dom passerar mållinjen första gången.
Gammal 2015-01-28, 21:46   #159

Standard

Citat:
Man ska vara synsk isåfall om man ska veta hur loppen blir körda när det blir så här. Ingen av hästarna vann ju direkt på egna meriter

MEN, är man en riktigt jävla bra spelare så ska man kunna läsa sig till detta och köra helgardering! Avd 4 var som sagt lågklassigt lopp där det är värt att helgardera. Samma avd 6 där Tenzing var en favorit med frågetecken. Några väl valda spikar och helgardering i rätt lopp så sitter den?

Men nu torskade även Rutan såg jag så jag anser att denna omgång är omöjlig att sätta
Inte omöjligt för de med än oändlig kassa...
Gammal 2015-01-28, 21:47   #160

Standard

Jag kanske såg fel, men hur kan det vara dött lopp?
Gammal 2015-01-28, 21:48   #161

softpojks avatar

Standard

Citat:
Sjuan är väl först, men borde diskas. Men man kanske får använda OS när man vill, inte bara på upploppet.......
Gammal 2015-01-28, 21:49   #162

softpojks avatar

Standard

5an vann!!! SÅKJAAAAAAAAAAAAAA
Gammal 2015-01-28, 21:49   #163

Standard

Dött lopp mellan vilka
Gammal 2015-01-28, 21:49   #164

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9189
Standard

Citat:
Jag hade 5an på ddn, trots att det ser ut som att den andra hästen är före gav jag inte upp. När hästarna går på open stretch så ser det ut som de är före men jag tror att man lurar sig själv lite, det gynnar ofta hästen som är på det "ordinarie" spåret.
Chiron (+1)
TOBYTYKE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 21:50   #165

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av techtrade1 Visa inlägg
Dött lopp mellan vilka
5 och 7
Gammal 2015-01-28, 21:50   #166

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Inte omöjligt för de med än oändlig kassa...
Säg att du spikar i 3 lopp och helgarderar resten? QQ, She's My Dream och Breidabliks G.T som spikar och så målar man utav helvete. Men jag hade aldrig vågat spika en galoppbenägen Breidabliks om jag lägger ett system för tiotusentals kronor...
Chiron (+2)
Gammal 2015-01-28, 21:50   #167

Shooters avatar

Standard

Avslutar med en tvilling: 4 mot 5,6,9,11.
Gammal 2015-01-28, 21:51   #168

Standard

Venkatesh för DD nu då.
Gammal 2015-01-28, 21:51   #169

softpojks avatar

Standard

Wihoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gammal 2015-01-28, 21:53   #170

Standard

Citat:
5 och 7
Okey
Tack
Gammal 2015-01-28, 21:54   #171

Helges avatar

Standard

Per Lennartsson!!!!!!
Wohoo vad kul, så värd det!

Doob måste ligga och spy nu...?
Gammal 2015-01-28, 21:54   #172

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

vilken kväll per l? grattis
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 21:54   #173

Sharp$: 1298
Standard

Haha vad händer? Lennartson vinner med allt...
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 21:54   #174

Shooters avatar

Standard

Surt, men det blev för tufft för Julio när Erik inte ville släppa i tid.
Gammal 2015-01-28, 21:55   #175

Standard

Vad har Lennartsson tagit idag, can I have some...
fusbar (+5)
Gammal 2015-01-28, 21:55   #176

Standard

Men vi alla visste ju innan loppet vem som skulle vinna.
Gammal 2015-01-28, 21:55   #177

Manprinsens avatar

Standard

Knallform på Otto må jag säga
Eller så är hästjäveln överlycklig över att få slippa Haugstad?
Chiron (+1)
Gammal 2015-01-28, 21:56   #178

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Men vi alla visste ju innan loppet vem som skulle vinna.
Iaf du, menar du väl...
Gammal 2015-01-28, 21:57   #179

Standard

Framgång föder framgång...
Gammal 2015-01-28, 21:57   #180

Standard

Även om jag "bara" körde DDn o den satt, så har det varit en fantastisk V86, all heder tillbaka till Lennartsson?
Gammal 2015-01-28, 21:58   #181

Standard

Citat:
Knallform på Otto må jag säga
Eller så är hästjäveln överlycklig över att få slippa Haugstad?
Förmodligen, men också optimal balans...
Gammal 2015-01-28, 21:58   #182

Manprinsens avatar

Standard

Synd att han inte har några styrningar på Axevalla på lördag :(
Gammal 2015-01-28, 21:59   #183

Standard

Citat:
Synd att han inte har några styrningar på Axevalla på lördag :(
Mmm, formtoppade kuskar får man inte missa...
Gammal 2015-01-28, 22:00   #184

softpojks avatar

Standard

Undrar hur mycket det fuskas inom Trav mellan kuskar. Jag hoppas och tror inget. Men undrar om jag har fel?
Gammal 2015-01-28, 22:00   #185

Standard

Tråkigt att att ha chans till 8 rätt i sista och inte ha med Lennartsson på sin kupong efter det han visat tidigare under kvällen.
Gammal 2015-01-28, 22:01   #186

Standard

Citat:
Undrar hur mycket det fuskas inom Trav mellan kuskar. Jag hoppas och tror inget. Men undrar om jag har fel?
Du tror ju något...
softpojk (+11)
Gammal 2015-01-28, 22:02   #187

Standard

Systemet som var kvar ( troligen utlandsaffe) hade 5 Pantarei Ans som spik i sista
Gammal 2015-01-28, 22:02   #188

Standard

Systemet som var kvar hade spik på 5...Tråkigt.

Men nice för oss andra med jackpot!
Gammal 2015-01-28, 22:02   #189

Sharp$: 137
Standard

Citat:
Sjuan är väl först, men borde diskas. Men man kanske får använda OS när man vill, inte bara på upploppet.......
Vad menar du? viker ju ner på upploppet först.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 22:02   #190

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3255
Standard

7 rätt NicklasJ?
Gammal 2015-01-28, 22:04   #191

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Vad menar du? viker ju ner på upploppet först.
Jag tyckte det var som att den använde sig av OS första gången dom va ute på upploppet, alltså första varvet eller va vad man säger, men kan ha varit kameravinkeln, spelar ingen roll då det vart dött och min 5a vann lika mycket som 7an vann
Gammal 2015-01-28, 22:05   #192
ros

Standard

Härligt att sätta Dubbeln tredje onsdagen i rad o Grattis Per Lennartsson till kvällens alla segrar
Gammal 2015-01-28, 22:06   #193

Sharp$: 137
Standard

Citat:
Jag tyckte det var som att den använde sig av OS första gången dom va ute på upploppet, alltså första varvet eller va vad man säger, men kan ha varit kameravinkeln, spelar ingen roll då det vart dött och min 5a vann lika mycket som 7an vann
Vinglade lite och hade väl hjulet lite inne men tror att hela ekipaget måste vara innanför eller att de vinner position på manövern.
softpojk (+5)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 22:15   #194

Manprinsens avatar

Standard

Tycker synd om den jäveln som satt med alla rätt efter 7 lopp och spik på zigenaren i sista
Gammal 2015-01-28, 22:30   #195

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Rygg TT:s Rank & Spel

1 7a
28 6or
känns riktigt bra.
+86.305kr

Senast redigerad av Major den 2015-01-28 klockan 22:36.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 22:36   #196

Standard

Citat:
Tycker synd om den jäveln som satt med alla rätt efter 7 lopp och spik på zigenaren i sista
Låg kommentar
Helge (+5), oggeb (+5), Emeffeff (+5)
Gammal 2015-01-28, 23:42   #197

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Sprack för 8an nu på Ruth. Segt, va ju riktigt pottläge!
Är det nödvändigt att ge en sån kommentar i efterhand?

Speciellt när alla vet var du får lön.

Nu dalade du lite.. sett dig ge efterhandare flera gånger. Varför?
Fulsprit (+10)

Senast redigerad av Helge den 2015-01-29 klockan 00:09.
Gammal 2015-01-29, 08:26   #198

Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Är det nödvändigt att ge en sån kommentar i efterhand?

Speciellt när alla vet var du får lön.

Nu dalade du lite.. sett dig ge efterhandare flera gånger. Varför?
Skrev väl av mig lite i affektion eftersom jag sprack, men en torskbong har jag svårt att se som en efterhandare. Det kan inte vara speciellt många gånger som jag i efterhand skrivit att jag vunnit något men kanske skriver jag just sånna här onödiga inlägg när jag spricker. Ber om ursäkt om du tagit illa upp.

Jag är bara uppskriven som extraarbetare och du vet att jag i första hand har en annan huvudsyssla. Har inte jobbat en enda dag hittills detta år. Vore väldigt tråkigt om jag på grund av det inte ska få skriva något alls om sporten/spelet som jag älskar. Har försökt vara väldigt restriktiv men tydligen har det inte räckt eftersom du stört dig..

Senast redigerad av NicklasJ den 2015-01-29 klockan 08:32.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-29, 13:37   #199

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Skrev väl av mig lite i affektion eftersom jag sprack, men en torskbong har jag svårt att se som en efterhandare. Det kan inte vara speciellt många gånger som jag i efterhand skrivit att jag vunnit något men kanske skriver jag just sånna här onödiga inlägg när jag spricker. Ber om ursäkt om du tagit illa upp.

Jag är bara uppskriven som extraarbetare och du vet att jag i första hand har en annan huvudsyssla. Har inte jobbat en enda dag hittills detta år. Vore väldigt tråkigt om jag på grund av det inte ska få skriva något alls om sporten/spelet som jag älskar. Har försökt vara väldigt restriktiv men tydligen har det inte räckt eftersom du stört dig..
Menar inte att du postar efterhandare i form av vinster utan när du klivit av streckspelet. Är väl mest min egna besvikelse att du inte delat dina fina vinnare innan här, så man kunnat rygga, för dig ryggar jag gärna.

Inget illa menat annars, gillar dig hur som helst.
softpojk (+10)
Svara

td