|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-01-22, 22:09 | #121 |
Nu blir det lite off topic här, men V65 på fredagseftermiddag måste vara ett ganska intressant spelobjekt. Stor del av potten går ju vidare när det blir jackpott och omsättningen är inte så värst hög, 800kkr in i pott som omsätter runt 3mkr är en rejäl sudd! Utöver det måste det röra sig om en hel del ströspelare som är ännu sämre pålästa än gemene man som kastar in en lapp till V64. Fredagsfryntliga och allt. Kanske man skulle ta och pipa hem från kontoret tidigare imorrn...
2015-01-22, 22:09 | #122 |
|
|
2015-01-22, 22:12 | #123 |
offtopic är kul. plus löning imorgon, alla snickare som står med lönen på lunchen och ska köpa snus på kiosken köper sig en harry eller något.
Min fråga var mer, vad säger jackpot efter jackpot er spelare. är det tillfälligt eller kommer vi se att lägre utdelningar stabiliserar sig lite? Jag som ser mig lite mer kunnig än % SPELAREN. tackar. Tre jackpott, när det är löningshelg. viva la vida!
2015-01-22, 22:13 | #124 | |
Citat:
Ett är säkert, för min del får jag välja det ena eller andra, blir aldrig seriöst, att hinna både V64 och V65 på samma dag och tro man är påläst. Sen kommer alla betaltjänster till V75 efter 15:00 i en klump att ögna igenom, främst intervjuer. Själv blir jag stressad - så lärt mig, välj, det som ser mest intressant ut, skit i det andra. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+1) |
||
2015-01-22, 22:24 | #125 |
Huruvida det blir mycket jackpottar eller inte hänger ju mycket på de som skriver propositioner och hur ojämna loppen är. Svårt att säga hur det utvecklar sig.
Men Helge har en bra poäng där. Även om du är bättre än genomsnittsspelaren är du inte mycket bättre om du ska läsa in dig på och analysera tre omgångar på två dagar (om du ska ha något liv i övrigt alltså). Bättre då att kliva in på en av dem eller max två. Kvalitet före kvantitet är iallafall mina ledord för 2015 efter att ha analyserat några års spelande! Och jag tror många spelare gör klokt i att tänka i de banorna lite mer.
2015-01-22, 22:54 | #126 |
Vem hade blandat ihop V65 o V64? Inte var det jag iaf. Jag hade dålig koll på att det var jackpot på V65 imorgon. Därför fråga jag vad missat o softpojk svara o förklarade...
|
|
2015-01-22, 23:00 | #127 | |
Citat:
Detta nedan, är en salig blandning på V64 och V65. Ja, det var visst du. Förlåt för att man försökte hjälpa till Ska inte upprepas. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jocklon (+25) |
||
|