Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-13, 21:04   #121

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Stefan Persson om Beverly Boko (nr 13 avd 6):
"Beverly Boko har inte visat mycket på sistone och går hon inte bra nu kan det vara hennes sista start. Vi ändrar huvudlag. Istället för ett stängt huvudlag kommer hon tävla med norsk gas."

Detta säger mig ingenting (Men det kanske säger er någonting). Det enda jag vet är att tränaren sa samma sak om Dream Derby förra veckan på Solvalla och då sprang den och vann!

Kanske kusarna hör oss så på den märkliga grunden kanske det kan vara värt ett streck till 6% haha
Ett syndrom att lägga på minet!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 21:06   #122

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 114
Standard

Vad sysslade söderqvist med förresten? Varför börjar han backa när han ser att luckan lär komma om han sitter kvar?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 21:07   #123

softpojks avatar

Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Softpojk: Kul å se att du tippar efter egen skalle med bra tanke bakom! Självklart var 12 hästen i loppet när värsta motståndarna kör med skor på. Bra!
(Indianen var ju iskall som spelobjekt och vinstobjekt överlag. Seger i blufflopp & halvkass till slut, dvs seg avslutare.)

Min "galna" följehäst Bismarcken visade form i skymundan. Snart rätt sällskap å tid för platsspel!

Vad tror du i dd2?
Tack! Jo. Hade 12an som etta hela dagen, tyckte spåret och distansens gynnade. spåret av anledningen att den inte skulle bli låst och distansens p.g.a att den kan va seg ut och behöver 500 meter mer än 1640 för att verkligen få den där ruschen.

I dd2 så trodde jag väl mer på 3 än 13. 13 tog ja bort som spik då dem dissade hästen innan att dem skulle sluta tävla me den blabla.

men vad gör det? 50 kronor på DD vinner jag och totalt 3 st femmor o en del 4or.. så det är är väl helt ok

Nä, är rätt full nu. måste sova. godnatt chefen!
Gammal 2015-01-13, 21:07   #124

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Usch...den så länge formsvaga hästen behövde jag inte idag!
Klass slog form eller form på g?
Nya tag imorrn!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 21:09   #125

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Tack! Jo. Hade 12an som etta hela dagen, tyckte spåret och distansens gynnade. spåret av anledningen att den inte skulle bli låst och distansens p.g.a att den kan va seg ut och behöver 500 meter mer än 1640 för att verkligen få den där ruschen.

I dd2 så trodde jag väl mer på 3 än 13. 13 tog ja bort som spik då dem dissade hästen innan att dem skulle sluta tävla me den blabla.

men vad gör det? 50 kronor på DD vinner jag och totalt 3 st femmor o en del 4or.. så det är är väl helt ok

Nä, är rätt full nu. måste sova. godnatt chefen!
He, he... Det blev en riktig sudd det där!
Kör du själv eller bolagsspel på V64?
Gammal 2015-01-13, 21:11   #126

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
He, he... Det blev en riktig sudd det där!
Kör du själv eller bolagsspel på V64?
Bort som spik, så menade jag inte spik på V64 utan som spik på min raka DD.
Min raka DD vart ju 12-3.
Men hade 13 med på garderingen.

Spelar alltid själv på V64.

Själv då?
Gammal 2015-01-13, 21:18   #127

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Bort som spik, så menade jag inte spik på V64 utan som spik på min raka DD.
Min raka DD vart ju 12-3.
Men hade 13 med på garderingen.

Spelar alltid själv på V64.

Själv då?
Jag körde V4 och dubbel med spik på Takter, men tog bort 13 på formlös.
Idioti så här i efterhand...
Gammal 2015-01-13, 21:20   #128

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Stefan Persson om Beverly Boko (nr 13 avd 6):
"Beverly Boko har inte visat mycket på sistone och går hon inte bra nu kan det vara hennes sista start. Vi ändrar huvudlag. Istället för ett stängt huvudlag kommer hon tävla med norsk gas."

Detta säger mig ingenting (Men det kanske säger er någonting). Det enda jag vet är att tränaren sa samma sak om Dream Derby förra veckan på Solvalla och då sprang den och vann!

Kanske kusarna hör oss så på den märkliga grunden kanske det kan vara värt ett streck till 6% haha

Troligen det skönaste inlägget jag läst här, också ett sätt att hitta en vinnare
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 21:25   #129

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 1416
Standard

Snygg spik på KHK Boko och grattis softpojk! Men "3 st femmor o en del 4or" får jag inte riktigt ihop mtp dina tankar i första och tredje.

Själv spelade jag bara DD och det gick inget vidare. 6,12 - 1,5 = galoppfest!

Nya tag
OHPF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 21:31   #130

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7937
Standard

Rätt bra att få 5 rätt när man bommar ett lås och en spik men grattis endå
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 21:33   #131

softpojks avatar

Standard

Hård lir igen, sista loppet. flaskan är inte slut ännu! 8 Dogge bör vinna & hoppas denna lus gör det.

OHPH... Oj, fyllan som talar. tänkte helt fel och vart chockad när ja uppdate(a) atg kontot, men förstog sen snabbt mitt fel, jag hade totalt FYRA. FYROR, blandar ihop v86 och v75 och allt möjligt. men under v64 så vann jag allt som allt fyra fyror och 50kr på dd:n.

Nu i lopp 10 hoppas ja på häst 8.

Är de galopp imorgon? galopp e kul, dom springer ju så fort.

Men klantigt av mig att inte ta med vinnare i Avd 1. men kan inte ångra mitt spel, då jag såg denna som snäppet sämre.

sorry för falska förhoppnignar, men ibland blir de fel i huvudkontoret, men skönt med DDn iaf

juste glömde, vann ju vinnare på lusen 12

God kväll

Fel igen, hade 5 fyror.

3 på en lapp 2 på en annan. men gick back på båda

Senast redigerad av softpojk den 2015-01-13 klockan 21:35.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 21:37   #132

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Troligen det skönaste inlägget jag läst här, också ett sätt att hitta en vinnare
Ja, förutom det roliga så:

Ändrat huvudlag på klasshästen i gänget å jag streckar inte på flera häst! Uselt spelat och bara att ta med sig. Det handlar om en V75-krabat som gjorde topplopp ifrån tillägg för inte så länge sedan...

Trav är skoj!
(Spela uselt är lätt hänt.)

RED: Hur f-n kan V4 ge över 7 lax med Augustus? Jobbigt missa när man har KHK klar för sig som spelvärd spik och Augustus vinner som en av "måstevinnarna" runtomkring. Onödigt att missa är känslan å jag hoppas det blir få sådana missade V4:or i år.

Vilken individ Ciceron Silas är! Love You:are, när handlar Berghs hockeypojkar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-13 klockan 21:50.
Gammal 2015-01-13, 21:39   #133

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Man får hoppas att Dante får sig en uppläxning av Ludde idag trots segern. Har full förståelse för det, hade jag gjort debut som 15-åring i den familjen hade jag också gjort precis allt för att plocka hem segern, men sådär ska man inte driva hästar och det hoppas jag att han får berättat för sig från farsan också utöver straffet han fick!

I övrigt grymt snyggt kört för att vara första loppet, riktigt kylig styrning från start till mål!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 21:41   #134

softpojks avatar

Standard

Grönt är roligare än rött. fyfan vad ATG live laggar ibland
Gammal 2015-01-13, 22:01   #135

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5002
Standard

Egentligen en generell fråga, men eftersom jag inte observerat det tidigare så drar jag det i anknytning till denna omgång.

Jag hade tung gardering inför sista V4 och kände för att köra vidare och spela V3. Det gör jag nästan aldrig annars. Eftersom det bara var tre lopp att hålla reda på så satt jag och räknade på värdet/eventuell utdelning. Här börjar siffrorna skeva. Har ATG en smygande bonusandel som inte vill visa sig i listorna?
Rapporteringen i efterhand på webben visar att 213 andelar kvarstod efter andra V3-avdelningen, men det som ropades ut och visades i siffrorna var 214. Likadant i sista, där det blev sämsta möjliga utfall (favoritseger), 91 andelar kvar. Dock ska 92 andelar dela på potten när jag räknade på det bakvägen. Nu spelar det mindre roll med en spökandel fel när det är så många med, men ska jag vara konspiratorisk så kanske den spökandelen hoppat in och vunnit om någon av de 5 kusarna i sista som ingen hade andel på vunnit? Om man aktivt hedgar sina bet så är det ju en jämrans skillnad på vad man gör om det är en, två eller tre andelar man ska räkna på, kontra om det är hundratals.
Hur mycket kan man lita på ATG:s andelsrapportering? Någon som har insikt?

Differensen var här bara 20 kr per andel, men det är inexaktheten och osäkerheten som stör mig.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td