Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-13, 07:06   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

v64 Jägersro

Hur bra är Augustus F ? Bästa spikar? Skrällar? Låset?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 07:50   #2

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Nu kör vi, men först V4 på Gävle, spelkassa till kvällen dado
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 13:36   #3

Sharp$: 1290
Standard

Avd1 känns väldigt klurig. Bra silverhästar och emot står Donna Di Quattro.. Hon har ju visat starka insatser och knäckt från dödens flera gånger (Hårdare emot nu?).. Men så är det på Jägersro, spetsbana! Vinklad vinge! Både Mr Pellegrino och Caliber T.T är raketer bakom bilen.. Även Onirique är snabb ut.. Blir troligen hård körning över kort distans.

Går det komma undan billigt i detta lopp?

Jag måste ha med minst 3, 7, 8 för att vara nöjd!
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 13:41   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Hur bra är Augustus F ? Bästa spikar? Skrällar? Låset?

nu kör vi
Augustus F är riktigt bra

Snabb ut och kommer nog dirigera loppet.. Men 80% jag vettifasen alltså..

Kikade lopparkivet och hittade 8/11 då Untersteiner kör slalom genom hela fältet med Dixie Exclusive och vinner då mot Augustus F bla (Dock Augustus från bakspår då).. I det loppet har det varit hård körning, frågan är väl mest här vem som kan sätta press på Augustus F och inte låta honom bestämma runt om. Hade pappa Untersteiner med haft en häst här hade jag låst på 2, 8.. Men nu kanske det lutar åt spik.. Jag är splittrad, som vanligt
Gammal 2015-01-13, 13:45   #5

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Roligt se Dante göra debut!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+3)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 13:58   #6

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg

Kikade lopparkivet och hittade 8/11 då Untersteiner kör slalom genom hela fältet med Dixie Exclusive och vinner då mot Augustus F bla (Dock Augustus från bakspår då).. I det loppet har det varit hård körning, frågan är väl mest här vem som kan sätta press på Augustus F och inte låta honom bestämma runt om. Hade pappa Untersteiner med haft en häst här hade jag låst på 2, 8.. Men nu kanske det lutar åt spik.. Jag är splittrad, som vanligt
Håller med om att Augustus F. är en riktigt bra häst. Men Burman har tvingats stryka ett par hästar för förkylning den senaste tiden, kanske denna häst kan vara nedsatt?
Untersteiners stallform verkar vara på nedgång, en tillfällig eller långvarig?

Tycker att Broslätts Rapide verkar vara intressant. Förvisso är spår 12 (Jägersro) nästan omöjligt. Rånlunds hästar går bra för tillfället. Första Takter är alltid intressant!

Senast redigerad av Chiron den 2015-01-13 klockan 14:07.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 14:05   #7

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

[QUOTE=Icewinner;398341]Augustus F är riktigt bra

Kikade lopparkivet och hittade 8/11 då Untersteiner kör slalom genom hela fältet med Dixie Exclusive och vinner då mot Augustus F bla (Dock Augustus från bakspår då).. I det loppet har det varit hård körning, frågan är väl mest här vem som kan sätta press på Augustus F och inte låta honom bestämma runt om. Hade pappa Untersteiner med haft en häst här hade jag låst på 2, 8.. Men nu kanske det lutar åt spik.. Jag är splittrad, som vanligt :

Vad säger magkänslan?
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 14:11   #8

Standard

[QUOTE=Major;398347]
Citat:

Kikade lopparkivet och hittade 8/11 då Untersteiner kör slalom genom hela fältet med Dixie Exclusive och vinner då mot Augustus F bla (Dock Augustus från bakspår då).. I det loppet har det varit hård körning, frågan är väl mest här vem som kan sätta press på Augustus F och inte låta honom bestämma runt om. Hade pappa Untersteiner med haft en häst här hade jag låst på 2, 8.. Men nu kanske det lutar åt spik.. Jag är splittrad, som vanligt :

Vad säger magkänslan?
Alltid dumt spika en 80%are man känner sig osäker på

Blir 2,8.. Rensar bra! Augustus F visar upp lite osäkerhet då och då, speciellt från innerspåren bakom bilen! No return nu !

Senast redigerad av Icewinner den 2015-01-13 klockan 15:11.
Gammal 2015-01-13, 14:44   #9

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Ja då var man ingång igen Jägersro har ofta eller alltid en fin bana och det är högst troligt att det blir valfri balans idag, 5+ grader med regn. Jägersro är en typisk spetsbana där 3 av 5 vinner från den positionen, doseringen är kraftig i svängarna varför det blir svårare för hästar som ska jobba att komma till. Innerspåret har en liten nerförsbacke på upploppet vilket kan hjälpa trötta ben till slut.

avd1. I dessa typer av lopp vinner spetshästen i 50% av fallen vilket kan vara viktigt att ha med sig. Mr Pellegrino är ruskigt snabb från start och missar knappast spets här, han gör ofta sina bästa lopp därifrån och med tanke på att jägersro är en typisk spetsbana så kan det gå vägen, han visar lite dunkelform men med tanke på moståndet och positionen han kommer att få så bör det vara en lämplig chans. Onirique är även han kvick men inte kvick nog för att ta sig an en felfri mr pellegrino, Oniirique har gjort flera stabila och starka insatser här i Sverige, i vintras var han nere i Frankrike och stötte på tuffare djur hade kanske inte lika stora framgångar där som han har i sverige men han är klart intressant eftersom han visade bra fart senast efter galoppen (toppformen verkar snart vara där) Caliber tt vinner inte särskilt ofta nu mera men gjorde ett bra lopp från svårt läge senast, litet fält är bara plus för honom och kommer han till lär han bjuda upp till strid han har större chans än sina ynka 6% Donna di Quattro är ojämn men har kapacitet och fart för att vinna detta. Fyra hästar stänger igen loppet...

avd2. I dessa typer av lopp skräller det ytterst sällan. Delicious Brown är en riktigt fin häst med framtiden framför sig, han vann senast på en mäkta imponerad stil före bl.a Suggar di poggio kommer ekipaget till spets så kan det bli repris idag. Lord Brodde kommer från formstall har kapacitet att utmana om segern men man ska betänka att läget kan fälla honom. Om han hittar ut i andra spår innan det är för sent är han mycket tidig. Swing Kronos är en fin typ som inte fått det att funka fullt ut, han har ruskiga fartresurser och den dagen han hittar sig själv och snappar upp mer rutin vinner han ett sånt här lopp med halva upploppet. Hemma bana är desutom plus förr honom. Ska bli kul att få se honom ikväll och jag tror Adrian har god tro på honom.

avd3. Lärlingar och svårlöst, krävs kanske fler streck men statistiken säger att favoriten vinner 34% av dessa lopp medans andra favoriten tar ca 17% vilket ger 51%. Jag tager med mig Capone som alla på backen snackar gott om, detta är en häst med enorm kapacitet kan hitta spets här och om Joel får köra utan att någon tok trycker bör han ha vettig chans att trilla undan. X ray Brick är draget i loppet han är mycket bra i grunden och går bäst med barfota balans, mycket talar för att han kan gå så ikväll, han fick travet att flyta perfekt näst senast och han är mycket beroende att gå skolöst. Blir det tempo på loppet så kommer han plocka många skalper under slutrundan. Västerbro Darling var inne i en tuff spetsduell senast och gac sig motvilligt till slut, har en ganska hygglig kusk bakom sig och närmar sig hela tiden med stormsteg en seger. Står verkligen på tur för att vinna.

avd4. Augustus F bör ha toppchans från ett perfekt läge han är van mycket tuffare hästar än detta och från ett fint framspår bakom bilen luktar det ledningen långa vägar. Han har 70%& chans att infria detta (7/10) Jag ser ingen anledning till att inte spika. Vill man gardera så är framför allt Dixie E mest angelägen hästen kan öppna bra utan att vara någon blixt hittar man sedan slagläge kan man duga långt, en plats är inte otänkbart. Mr Big har fina resurser men vinner inte specielt ofta. Nerone Bigi är sylvass på speed och körs nog på chans men kommer givetvis att fälla många om det klaffar för fullt. Kan vara rolig att ha med på en eventuell tvilling, kan ju få en 30 ggr kanske

avd5 Ett rumphugget lopp där mycket avgörs i starten, mitt drag är Indian Shore som kommer köras resolut för spets senast fick man ge sig sista stegen men man ska också betänka att hästen hade varit ifrån sina vanliga rutiner eftersom han hade en mindre infektion, han tränar fint nu igen och biter ofta ifrån sig ganska bra från just ledningen. Spets statistiken är runt 47% på jägersro så med andra ord en spelvärd "ide"! Runnaway var bra senast i övertygande stil när man avgjorde enkelt via rygg ledaren får inte samma resa nu men kan räcka ändå känns dock lite väl överstreckad. Omerta' del Nord är en stark typ som säkerligen kommer att köras offensivt när tillfället ges eftersom han enbart har en speed och det är styrkan Han kan knäcka min ide om han är rejält jobbad inför detta och är farlig att glömma bort om man garderar. Magic Your Way kommer från formstallet Conrad L och är uppåt i form, kan tänkas. Miss my money är inte så tokig den heller men det måste nog klaffa ganska bra om han ska räcka. nr 12 har fin fart men har blivit bortlottad, nja.. Happy Loke har varit klen på slutet, troligtvis tappat formen!? Au Bismark kan mycket i ljusa stunder men har inte visat det på ett tag. Peng vore en framgång.

avd6. Jag har svårt att förstå att Palermo Tårs blir favorit, har kollektivet missat att hästen startat på i monte på slutet? desutom ett svårt läge med tillägg. Nej den är helt felstreckad. Bort, bort, bort....Jupiter Rodney står fint inne på pengarna i detta handikapp lopp hittar kusken bara till spets så bör chansen vara mycket god han är van betydligt tuffare hästar än dessa han möter nu. Kanon Kopral har en otrolig formtopp han har flugit fram de två senaste starterna och sätt riktigt taggad ut med fulla linor över mål. Han hugger en seger när som helst och den kan mycket väl komma nu. Starbecks Macklo är ett annat roligt drag att lyfta fram hästen har två lopp innan för västen och närmar sig med stormsteg toppformen. Detta ä' en häst som har riktigt fin kapaciet och ett stall i form skall man alltid bevaka. Fixar han spåret kan han sänka alla över upploppet. National Pe är bäst med barfota dans och mycket tyder på att han får gå så ikväll, han är givetvis ett tidigt bud och mycket bättre chans än ynka 3%.. har man råd kan man strecka för fler. Falk Hålleryd gör det ofta bra när han går ner i klass men han vinner dock inte så ofta. Kanske plats!? Inovate Perlinni höll bara farten från invändigt läge senast, har ett bättre läge nu, plats?

144 Raders,,

avd1. 2-3-7-8 (5-6)
avd2. 1-4-8 (10)
avd3. 4-9-10 (5-11)
avd4. 2 Augustus F (8-11)
avd5. 4 Indian shore (11-9)
avd6. 4-5-6-11 (1-3)

DD1. 4 Indian shore
DD2. 4-5-6-11
* 50

God tur!
Gyllaren (+15), johanl (+20), Torstens (+10), dumle (+20), MikaF (+10), asgaya3141 (+10)

Senast redigerad av Klanke den 2015-01-13 klockan 14:52.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 14:46   #10

Standard

Indian Shore - distansminus?
Gammal 2015-01-13, 15:08   #11

Standard

[QUOTE=Klanke;398356]

avd4. Augustus F bör ha toppchans från ett perfekt läge han är van mycket tuffare hästar än detta och från ett fint framspår bakom bilen luktar det ledningen långa vägar. Han har 70%& chans att infria detta (7/10) Jag ser ingen anledning till att inte spika. Vill man gardera så är framför allt Dixie E mest angelägen hästen kan öppna bra utan att vara någon blixt hittar man sedan slagläge kan man duga långt, en plats är inte otänkbart. Mr Big har fina resurser men vinner inte specielt ofta. Nerone Bigi är sylvass på speed och körs nog på chans men kommer givetvis att fälla många om det klaffar för fullt. Kan vara rolig att ha med på en eventuell tvilling, kan ju få en 30 ggr kanske

Tänker jag fel nu eller borde det inte ur perspektivet 'spelvärde' vara bäst att ta med just alla hästar i detta lopp utom just favoriten. Om vi värderar Augustus chans till 70%, men han är streckad till 80% så får vi ju bättre värde på alla hästar utom Augustus? (Nu vet vi ju dock inte om han kommer vara streckad till 80% vid spelstopp, men min tanke utgår givetvis från det)

Inte meningen att klanka (Klanke) ned på det du skrivit utan är mer intresserad av en diskussion kring detta!

Gillar dina analyser skarpt iaf!
Gammal 2015-01-13, 15:12   #12

Helges avatar

Standard

Klanke!

Är SS ute och cyklar som tror Miss My Money spetsar och leder runt om?
Gammal 2015-01-13, 15:18   #13

Klankes avatar

Standard

[QUOTE=Icewinner;398360]
Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg

Tänker jag fel nu eller borde det inte ur perspektivet 'spelvärde' vara bäst att ta med just alla hästar i detta lopp utom just favoriten. Om vi värderar Augustus chans till 70%, men han är streckad till 80% så får vi ju bättre värde på alla hästar utom Augustus? (Nu vet vi ju dock inte om han kommer vara streckad till 80% vid spelstopp, men min tanke utgår givetvis från det)

Inte meningen att klanka (Klanke) ned på det du skrivit utan är mer intresserad av en diskussion kring detta!

Gillar dina analyser skarpt iaf!
Tror favoriten ligger på ca 65 när det är dags
Gammal 2015-01-13, 15:20   #14

Standard

[QUOTE=Klanke;398365]
Citat:

Tror favoriten ligger på ca 65 när det är dags
Då ska den givetvis spikas
Gammal 2015-01-13, 15:24   #15

Klankes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Klanke!

Nja en seger i fjol på 16 starter säger sitt hästen är inte så tokig för klassen men nog måste det klaffa. Tror att nr 4 har större chans men vi får se. Trav är trav
Helge (+3)
Gammal 2015-01-13, 15:36   #16

softpojks avatar

Standard

Är man dum i huvudet om man spikar KHK Boko?
Gammal 2015-01-13, 15:43   #17

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Dagens bästa ide är IDI. En kanonhäst rejält på väg uppåt. Överlägsen kapacitet i loppet och just nu bara 7%.
Gammal 2015-01-13, 15:43   #18

Standard

Stefan Persson om Beverly Boko (nr 13 avd 6):
"Beverly Boko har inte visat mycket på sistone och går hon inte bra nu kan det vara hennes sista start. Vi ändrar huvudlag. Istället för ett stängt huvudlag kommer hon tävla med norsk gas."

Detta säger mig ingenting (Men det kanske säger er någonting). Det enda jag vet är att tränaren sa samma sak om Dream Derby förra veckan på Solvalla och då sprang den och vann!

Kanske kusarna hör oss så på den märkliga grunden kanske det kan vara värt ett streck till 6% haha
Helge (+10), fusbar (+50)
Gammal 2015-01-13, 15:43   #19

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Standard

Idag vinner min häst Capone

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 15:44   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Nu gjorde du mitt preliminära system dyrare!
Gammal 2015-01-13, 16:16   #21

capones avatar

Standard

Kan man vara så tuff ta bort Jupiter rodney (pga skor ikväll inte gått på ett år)

Gammal 2015-01-13, 16:25   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Kan man vara så tuff ta bort Jupiter rodney (pga skor ikväll inte gått på ett år)
Örberg säger enligt atg.se att det blir barforta runt om. Fast det kanske är barfotaförbud som gäller idag eller? Men han är osäker på formen.

Senast redigerad av Chiron den 2015-01-13 klockan 16:27.
Gammal 2015-01-13, 16:28   #23

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 12051
Standard

Detta är rätt långsökt förstås, men har en riktig "bedövare" ikväll! 2 Hank Von Håleryd (V64-2) VET JAG att tidigare Färjestadstränaren Patrik Karlsson håller RIKTIGT HÖGT! Han var smällfin när han helt okörd lunkade i mål på en 17-tid ett kvallopp förra sommaren och han var därefter varit stenhårt betrodd i samtliga sina tre starter! Samtliga dessa har slutat med hejdlös startgalopp, men NU är det äntligen bilstart vilket förstås bör gynna honom! Visst, rätt bra hästar emot, men han har fart i sig och efter att som redan nämnts varit stenhårt betrodd i SAMTLIGA starter står det nu 2% på strecklistan från ett perfekt läge bakom bilen! DEFINIVT STRECKVÄRD!!!
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 16:32   #24

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1598
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
Detta är rätt långsökt förstås, men har en riktig "bedövare" ikväll! 2 Hank Von Håleryd (V64-2) VET JAG att tidigare Färjestadstränaren Patrik Karlsson håller RIKTIGT HÖGT! Han var smällfin när han helt okörd lunkade i mål på en 17-tid ett kvallopp förra sommaren och han var därefter varit stenhårt betrodd i samtliga sina tre starter! Samtliga dessa har slutat med hejdlös startgalopp, men NU är det äntligen bilstart vilket förstås bör gynna honom! Visst, rätt bra hästar emot, men han har fart i sig och efter att som redan nämnts varit stenhårt betrodd i SAMTLIGA starter står det nu 2% på strecklistan från ett perfekt läge bakom bilen! DEFINIVT STRECKVÄRD!!!
Håller med. Kan vara dags nu.
Metatrone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 16:54   #25

Helges avatar

Standard

Citat:
Klanke!

Läste detta nu med.

"André Eklundh skickade nämligen ett SMS under eftermiddagen och frågade om nån mer än hans 5 Miss My Money kunde öppna. Jag ringde upp och påtalade att om hon öppnar som näst senast på Åby bär det mest troligt av mot ledningen och sedan är han av förklarlig anledning sugen på att testa där. Dock kan hon bli väl "skarp" varför ett helstängt inte är aktuellt utan det norska åker på. Fem streck totalt där den sistnämnde - efter snacket med André - givetvis är mest intressant!"

/ http://www.jagersro.se/index.cfm/s/T...yheter/id/3899
mr_stylez (+5)
Gammal 2015-01-13, 16:55   #26

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 12051
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Metatrone Visa inlägg
Håller med. Kan vara dags nu.
35,00 V
6,00 P

hos Bet365 testas med en liten slant alla dagar i veckan!!
Gammal 2015-01-13, 17:10   #27

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 3119
Standard

Citat:
Om det blir tempo ,=,😊
kungiran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 17:11   #28

Standard

Är Capone en bra favorit i lärlingsloppet? Samuelsson säger att 9 Västerbo Darling är stänkrädd?

Hur är det med 7 Papa Camto? Var ju en riktigt bra häst. Är hästen förberedd?
Gammal 2015-01-13, 17:24   #29

Standard

Vilka av Lugauers hästar ska gå med den "ökända" jänkarvagnen?
Gammal 2015-01-13, 17:25   #30

capones avatar

Standard

V64 Jägersro
1. 2,3,7,8
2. 4
3. 4
4. 2
5. 4,9,11,12
6. 1,3,4,6

Gammal 2015-01-13, 17:27   #31

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Är Capone en bra favorit i lärlingsloppet? Samuelsson säger att 9 Västerbo Darling är stänkrädd?

Hur är det med 7 Papa Camto? Var ju en riktigt bra häst. Är hästen förberedd?
Carl-Otto Göransson om sina hästar:

"Bästa chansen dyker upp i V64-3, där Halmstadtränaren har två hästar till start. Capone kommer från seger och har vettigt spår idag.
– Han har varit nere i djupa dalgångar för mig, men tränar bra och senaste starten var ett fall framåt. Jag vet inte hur han kan öppna och Joel (Uhrberg) får försöka få iväg honom så gott det går. Det är inte livsviktigt med ledningen och jag är nöjd bara han ett bra lopp, säger Carl-Otto.

Som har Papa Camto med i samma lopp.
– Han började bra, men sedan ahr det bara kluddat för honom. Hästen tränar bra och dagens start blir ett prov på var han står. Han hade behövt bättre läge för att räknas."
Chiron (+1)
Gammal 2015-01-13, 17:30   #32

Standard

Inte så värst positiv angående Capone? Svårt lopp!
Gammal 2015-01-13, 17:37   #33

Helges avatar

Standard

Citat:
Rondens gåva med.

Migge (+1)
Gammal 2015-01-13, 18:15   #34

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 474
Standard

Onrigoue i avd 1 må ha mött bra hästar och har bra tider men att som SS gör att ranka en häst med en vinst på senaste 13 starterna och som bäst fyra i de fem senaste som etta köper jag inte....Visst kan den vinna men håller nog pellegrino före eftersom jag tror den tar spets Tycker första ser lite halvsvårt ut...Ingen häst som är en segermaskin där....
Chiron (+1)

Senast redigerad av MikaF den 2015-01-13 klockan 18:24.
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 18:26   #35

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
Onrigoue i avd 1 må ha mött bra hästar och har bra tider men att som SS gör att ranka en häst med en vinst på senaste 13 starterna och som bäst fyra i de fem senaste som etta köper jag inte....Visst kan den vinna men håller nog pellegrino före eftersom jag tror den tar spets Tycker första ser lite halvsvårt ut...Ingen häst som är en segermaskin där....
Trots kusken måste jag nog säga att Caliber T.T. är första häst i loppet.
MikaF (+5)
Gammal 2015-01-13, 18:31   #36

softpojks avatar

Standard

Då är det dags igen.

Avd 1: Låser jag med tre hästar. 2-7-8
Avd 2: Målar jag på, svårt för mig att hitta någon som sticker ut mer än övriga.
Avd 3: I efterhand har jag nog insett en miss här. men jag har spikat 9 Västerbo Darling, av olika anledningar. en osäkerhet, men sjukt kapabel och har krafter i sig, gå felfritt avvakta där bak i starten, sen myser du i ett yttre spår.

Avd 5: Hallå, jag måste spika KHK Boko. Tror spåret faktist gynnar, slipper bli låst. är rätt seg ut. så detta passar bättre än 1640! 500 extra meter att jobba.

Nu kör vi!

Fan, synd i första loppet med 10an. klart bäst. smart av kusken till Randal att låsa tills den inte han förbi, eller fräckt kanske. Ja ja spelade vinnare på 10an.

Återigen, nu kör vi. Önskar alla lycka till o.s.v.
Gammal 2015-01-13, 18:32   #37

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

Spids heste

afd 1:7 Mr Pellegrino
afd 2:4 Delicious Brown
afd 3:3 Källna Orlando
afd 4:2 Augustus F
afd 5:6 Magic Your Way
afd 6:6 Jupiter Rodney ,men også 4 Korpral Kanon og 1 Innovate Pellini så da er fler startsnaber heste i dette løb
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 18:33   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Trots kusken måste jag nog säga att Caliber T.T. är första häst i loppet.
Håller med och så jäkla dålig är inte kusken..... Bara halvdålig el halvbra :-)
Chiron (+1)
Gammal 2015-01-13, 18:37   #39

Standard

Jag tar med även 6 an i första även om långsökt men Takter och Jägersro är ofta en vinnande kombination
Gammal 2015-01-13, 18:42   #40

Sharp$: 6269
Standard

Citat:
Läste detta nu med.

"André Eklundh skickade nämligen ett SMS under eftermiddagen och frågade om nån mer än hans 5 Miss My Money kunde öppna. Jag ringde upp och påtalade att om hon öppnar som näst senast på Åby bär det mest troligt av mot ledningen och sedan är han av förklarlig anledning sugen på att testa där. Dock kan hon bli väl "skarp" varför ett helstängt inte är aktuellt utan det norska åker på. Fem streck totalt där den sistnämnde - efter snacket med André - givetvis är mest intressant!"

/ http://www.jagersro.se/index.cfm/s/T...yheter/id/3899
ALLA verkar ha missat att Magic your way är riktigt snabb ut, laddar Conni så sitter den i ledningen.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 18:46   #41

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
ALLA verkar ha missat att Magic your way är riktigt snabb ut, laddar Conni så sitter den i ledningen.
Jönsson på Travnet har inte missat det.

"Övriga 20% i den spelformen fick 6 Magic Your Way som jag varnat för tidigare. I slutet av maj ifjol hade han liknande förutsättningar och spetsade då och gick 14,5 full väg bakom Young Farmer. Motståndet är likvärdigt den här gången och som skräll är han intressant igen och måste alltså provas på DD då jag tror han spetsar och med tanke på Lugauers form för dagen kanske han vill prova honom där igen. Bra spelvärde som endast 4%-are!"

Gärna snygg Conrad #sevärd
Gammal 2015-01-13, 18:47   #42

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

undra hur man ska göra med mr pellegrino ikväll , en häst man kommer allt som oftast fel på.

urdålig senast men att man ska ta bort den givna spetshästen från kupongen känns ju sisådär.

beslutsångest !!!
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 18:53   #43

Shooters avatar

Sharp$: 37785
Standard

Får börja med att gratulera Dante Kolgjini till en snygg debutseger!

1) Spik 2 - Startsnabb, men kanske inte kan stå emot Mr Pellegrino. Man behöver dock inte spets för att vinna.
2) Spik 4 - Lord Brodde uppåt, men Lövgren är lite försiktig. Swing Kronos tror inte Adrian vinner idag, behöver loppet. Min spik ska stå distans bra.
3) 3,4,5,6,9,11 - Öppet lopp!
4) Spik 2 - Toppchans!
5) 4,5,6,9,11,12 - Mina streck ska räcka mer än väl.
6) 1,3,4,6 - Tilläggshästarna får svårt idag, så fyra streck känns rätt bra.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:03   #44

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2277
Standard

Avd-6: Nr 4 Korpral Kanon i sista känns som spets o slut. Fräck spik!
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:04   #45

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valla94 Visa inlägg
Avd-6: Nr 4 Korpral Kanon i sista känns som spets o slut. Fräck spik!
Går med skor, minus?
Gammal 2015-01-13, 19:06   #46

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Felpost

Senast redigerad av fusbar den 2015-01-13 klockan 19:12.
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:07   #47

Sharp$: 21445
Standard

Jag har spikat 2 Onrique i första.
Hästen har inte gjort någon glad i de senaste sverigestarterna. Ej heller i Frankrike. Men den ser förbaskat fin ut. Därför min spik.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:11   #48

Shooters avatar

Standard

Förstår inte Juuls styrning.
mackpeter (+1)
Gammal 2015-01-13, 19:11   #49

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Haha fy fan så värdelöst... Plockade bort Donnan från kupongen då det bara var platschans enligt stallet.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:11   #50

Standard

ThomaS m-TJA

3 Donna di Quattro (3. løb) var vældig fin ved sejren næstsidst, og ligeså fin senest, men var bare uheldig. Fik en dårlig ryg og blev trukket ned gennem feltet. Fejlede i opløbet fordi det gik for stærkt. Staldens bedste chance i løbet,
Gammal 2015-01-13, 19:11   #51

Helges avatar

Standard

fusbar (+5)

Senast redigerad av Helge den 2015-01-13 klockan 19:15. Anledning: tips till fusbar att flytta post, fixat nu.
Gammal 2015-01-13, 19:14   #52

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Citat:
psst, radera och flytta. Du får/riskerar varning för att posta rader utan motivering i denna tråd.

Såg inte bong-tråden. Tack!
Helge (+5)
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:16   #53

Standard

HE HE

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Förstår inte Juuls styrning.
JA og han fik intet penge med hjem mand er helt væk
Gammal 2015-01-13, 19:16   #54

Sharp$: 635
Standard

Jag kommer få ångra min spik på capone och pellini. Men så kan det va ibland
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:18   #55

Sharp$: 50370
Standard

Miss direkt i första.Mycket möjligt att Uhrberg kan ställa till det för Travnets enda spik (nr 4) i avd.2.

1 - 2,7
2 - 1,2,4
3 - 4,9,11
4 - 2
5 - 4,12
6 - 3,6
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:22   #56

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Nu när det snackats så mycket om Hank Håleryd så får jag ju testa en tvilling 2-4.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:23   #57

Standard

Med än så länge , men avgörs i nästa. Spikade Swing Kronos....känns väl sådär....Adrian låg tydligen lågt, inte så vanligt i det stallet.... men fartmässigt och någorlunda form så borde den ta detta i Luddeland
Gammal 2015-01-13, 19:26   #58

Sharp$: 635
Standard

Jag tycker att Happy Loke i avd 5 verkar vara ett roligt skrällbud
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:27   #59

spiifiis avatar

Sharp$: 803
Standard

Citat:
Med än så länge , men avgörs i nästa. Spikade Swing Kronos....känns väl sådär....Adrian låg tydligen lågt, inte så vanligt i det stallet.... men fartmässigt och någorlunda form så borde den ta detta i Luddeland
När Adrian väl sätter sig bakom en häst så spelar det ingen roll alls vad han sagt. Offensivt punkt slut
MikaF (+5)
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:27   #60

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ni bara tjatar på om ert spel.

Visst, trav handlar mycket om spelet men man måste se till sporten i sig också och det gör man inte om man inte ens nämner Dante Kolgjinis debutseger idag!

GRATTIS DANTE!
zabatsu (+5), MikaF (+5), Helge (+5), Chiron (+1)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:28   #61

Standard

DD

11
3
x 150
Gammal 2015-01-13, 19:28   #62

Standard

Spelar V/P Hank
som försäkring
Gammal 2015-01-13, 19:29   #63

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg

Visst, trav handlar mycket om spelet men man måste se till sporten i sig också och det gör man inte om man inte ens nämner Dante Kolgjinis debutseger idag!

GRATTIS DANTE!
Redan gjort i Allt Om Trav tråden
AndyMart (+10)
Gammal 2015-01-13, 19:30   #64

softpojks avatar

Standard

Citat:

GRATTIS DANTE!
Håll dig till topic.
Gammal 2015-01-13, 19:35   #65

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
När Adrian väl sätter sig bakom en häst så spelar det ingen roll alls vad han sagt. Offensivt punkt slut
Visst..offensivt...bara kusen och dess form räcker för den styrningen, vilket jag tror den gör i det här fallet.
Gammal 2015-01-13, 19:35   #66

Manprinsens avatar

Standard

Perssons sabbade segern för Adrian. Surt...
Gammal 2015-01-13, 19:37   #67

Standard

sjukt man missar på conrad med tanke på stallformen :(
Gammal 2015-01-13, 19:37   #68

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Adrian kör bort segern!
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:37   #69

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Håll dig till topic.
Om du var seriös där är du tyvärr väldigt bitter och bör göra något åt det.

Jupiter Rodney tycker jag möter väldigt billigt motstånd idag, bör vara en toppchans. Dessutom ett bra spår. Har rutinen.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:37   #70

Standard

Svårt att styra en galopperande häst exakt rakt fram men helt klart blev flera ekipage störda.
Gammal 2015-01-13, 19:39   #71

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
Adrian kör bort segern!
Inte för att jag är något fan av familjen Kolgjini men det är väl knappast Adrians fel att hästen bredvid galopperar och styr in i hans ekipage?

Tycker det var en stark prestation med tanke på att han kostade på sig en galopp.
Ante30 (+5)
Gammal 2015-01-13, 19:41   #72

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
sjukt man missar på conrad med tanke på stallformen :(
Makalöst resultat! Får gärna vinna mera, snygg Conrad. #sevärd
Ante30 (+5)
Gammal 2015-01-13, 19:42   #73

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Siktar Johan hit med Dixie?

https://www.travsport.se/sprop?komma...er&propIndex=3

Måste bli oplacerad då...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:45   #74

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:

GRATTIS DANTE!
Ja...lite "juck" ala lill-goopen där. Vad ska farsan säga? Killen verkar fatta hur man driver vid målgång iallafall! Intressant!

Sagarmäthä!

Härligt platsodds, nära tvilling.(Dock höll det på att bli ingenting alls...)
Skönt få betalt på den!

Vad vet du om sista loppet idag?
Chiron (+1)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:47   #75

Standard

Nu har jag gjort nåt som jag aldrig har gjort förut.

Lirat v/p på Elin Nordqvist
znipstern (+10)
Gammal 2015-01-13, 19:48   #76

Standard

Citat:

Inte så konstigt. Har inte varit många tillfällen, bara kört 20 ggr i karriären...
Gammal 2015-01-13, 19:49   #77

Helges avatar

Standard

[QUOTE=Voltstart;398463]Ja...lite "juck" ala lill-goopen där. Vad ska farsan säga? Killen verkar fatta hur man driver vid målgång iallafall! Intressant!

Kostade dock.

Kolgjini Dante, avstängning 150127-150209, övrig felaktig drivning.
Voltstart (+5)
Gammal 2015-01-13, 19:50   #78

Manprinsens avatar

Standard

Dagens DD är given

Magic Your way mot Strabec's Macklo.... Ska casha in på Lugauers framgångseufori
MikaF (+5)
Gammal 2015-01-13, 19:52   #79

softpojks avatar

Standard

Citat:
Om du var seriös där är du tyvärr väldigt bitter och bör göra något åt det.

Jupiter Rodney tycker jag möter väldigt billigt motstånd idag, bör vara en toppchans. Dessutom ett bra spår. Har rutinen.
Tagga ner Andy, det var ren ironi & ett skrik till andra. Hoppas du vinner och att allt är bra med dig!

Idag är en jävla oturs dag för min del, så fråga inte om du tänkte fråga.
Gammal 2015-01-13, 19:56   #80

Standard

SÅJA !! Men sjukt synd man missar på conrad på 5 häst.
Gammal 2015-01-13, 19:57   #81

spiifiis avatar

Standard

Citat:

SNYGGT!!!!!!!!
Gammal 2015-01-13, 19:57   #82

Shooters avatar

Standard

Citat:

Snyggt lir! Hade den på V64 och V4, men lirade tyvärr inte.
Gammal 2015-01-13, 19:57   #83

Standard

jep bra vå der 100

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
afd 1:7 Mr Pellegrino
afd 2:4 Delicious Brown
afd 3:3 Källna Orlando
afd 4:2 Augustus F
afd 5:6 Magic Your Way
afd 6:6 Jupiter Rodney ,men også 4 Korpral Kanon og 1 Innovate Pellini så da er fler startsnaber heste i dette løb
spids og slut Källna Orlando
Gammal 2015-01-13, 19:57   #84

Voltstarts avatar

Standard

Citat:

Snyggt! Rätt tillfälle!
Gammal 2015-01-13, 19:58   #85

softpojks avatar

Standard

Citat:
SÅJA !! Men sjukt synd man missar på conrad på 5 häst.
Fan va snyggt! Grattis. *ryggdunk*
Gammal 2015-01-13, 19:58   #86

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1725
Standard

Citat:

Snyggt!
znipstern är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 19:58   #87

Standard

Citat:

Ryggade dig på v4! Tack för motivationen
Gammal 2015-01-13, 19:59   #88

Standard

tackar , Nordström lät uppåt och skulle ju köras i ledningen.
Gammal 2015-01-13, 20:01   #89

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Ryggade dig på v4! Tack för motivationen
Ge mig en bra rygg i DD2 please.
Gammal 2015-01-13, 20:03   #90

Standard

Citat:
Ge mig en bra rygg i DD2 please.
Jag är helt iskall men har 1,4,6 på min v4.
Ante30 (+1)
Gammal 2015-01-13, 20:08   #91

Standard

Spelar vinnare på Dixie Exclusive. 1,30 i odds är löjligt på en häst som galopperade senast
Gammal 2015-01-13, 20:15   #92

Sharp$: 17990
Standard

Hur kan inte Ingves lyckas hålla rygg på Augustus med Icebear...
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 20:15   #93

Shooters avatar

Standard

Nu ska ju inte Stefan torska det här, även om innerspåret verkar sugande idag. Gillar inte att Runaway Gardenia nu ska gå med skor då jag även har den spik på V4.
Gammal 2015-01-13, 20:17   #94

Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Hur kan inte Ingves lyckas hålla rygg på Augustus med Icebear...
Hade inte gjort någon skillnad idag. Var helt iskall.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 20:20   #95

Standard

SÅ MR JUUL mand!!!

nu håber jeg at du vinder med OMERTA' DEL NORD* som du selv sagde alt andet end sejr er fiasko.... så top shanse der og odds over 2,0 er ren GAVE !!!
kasse (+5)
Gammal 2015-01-13, 20:22   #96

Standard

Någpn som vet vilken balans Miss My Money har ikväll? funderar på vinnarspel
Gammal 2015-01-13, 20:24   #97

spiifiis avatar

Standard

Citat:
Någpn som vet vilken balans Miss My Money har ikväll? funderar på vinnarspel
Barfota runt om
MikaF (+5)
Gammal 2015-01-13, 20:25   #98

Standard

blir V spel Miss My Money
Gammal 2015-01-13, 20:26   #99

Standard

Fel av mej Adrian kör inte bort Sving Kronos störd annars vinner han!
Gammal 2015-01-13, 20:28   #100

Standard

WAU ODDS 5,6

Citat:
nu håber jeg at du vinder med OMERTA' DEL NORD* som du selv sagde alt andet end sejr er fiasko.... så top shanse der og odds over 2,0 er ren GAVE !!!
tja prøver 500 til den odds
Gammal 2015-01-13, 20:29   #101

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
Fel av mej Adrian kör inte bort Sving Kronos störd annars vinner han!
ja synd på min spik. När för en gångs skull andra kuskar kör bort Kolgjinis....de brukar ju klara det själva annars.....
Gammal 2015-01-13, 20:32   #102

Standard

6 Magic Your Way er spids hest

Citat:
kør tvilling
1.6
11 x 100
Gammal 2015-01-13, 20:32   #103

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Är det inte en barfota-häst?
Gammal 2015-01-13, 20:33   #104

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Är det inte en barfota-häst?
Bäst barfota och Juul ligger lågt.
Voltstart (+2)
Gammal 2015-01-13, 20:33   #105

Standard

Sving Kronos

Citat:
ja synd på min spik. När för en gångs skull andra kuskar kör bort Kolgjinis....de brukar ju klara det själva annars.....
Även min spik annars allt rätt
Gammal 2015-01-13, 20:35   #106
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Nu kör vi herr Conrad, SOS tack
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 20:35   #107

softpojks avatar

Standard

Bankar för fan allt på 12 KHK nu!
med allt menar jag inte allt, utan mer än mindre. eller va säger man? Ja spelar hårt säger man nog! så ja spelar hårt!
fan ja har ju råd och trivs med livet, varför inte? torskar ja.. vinner ja en annan dag.
fan blir lack på frankrike, hur vågar alla åka ditt nu när alla vill göra terror dåd där? vill inte vara dissrespekt mot någon, men man måste väl va försiktig i livet. vincennes är väl ett ulimat mål för en terror? lite poliser mkt folk, sorry tappade topic helt.. men ibland så kommer tankarna bara ur en..

JOBBA 12 nu!!!!!
men 5 du får också

Men måste gardera lite, vinnar spel på saknar mina pengar & 12an hamnar med, 50kr

Men hoppas 12 vinner.. men gör inget om 5 vinner om man säger så, sorry lite full så orkar inte skriva mer än simpla rader.
Gammal 2015-01-13, 20:39   #108

Shooters avatar

Standard

Han satt kvar med Runaway när de gick ut bakom och spurtade storstilat, men var ju chanslös när han inte körde i tid.
Gammal 2015-01-13, 20:39   #109

Standard

JOHNNY TAKTER

er JOHNNY TAKTER og ikke JULLMAND.....tid ti pansion?
Gammal 2015-01-13, 20:42   #110

Standard

snyggt softpojke !!!!
Gammal 2015-01-13, 20:42   #111

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

juul borde kunna bättre med den resan... 9 gick otroligt fort till slut!
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 20:44   #112

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
med allt menar jag inte allt, utan mer än mindre. eller va säger man? Ja spelar hårt säger man nog! så ja spelar hårt!
fan ja har ju råd och trivs med livet, varför inte? torskar ja.. vinner ja en annan dag.
fan blir lack på frankrike, hur vågar alla åka ditt nu när alla vill göra terror dåd där? vill inte vara dissrespekt mot någon, men man måste väl va försiktig i livet. vincennes är väl ett ulimat mål för en terror? lite poliser mkt folk, sorry tappade topic helt.. men ibland så kommer tankarna bara ur en..

JOBBA 12 nu!!!!!
men 5 du får också

Men måste gardera lite, vinnar spel på saknar mina pengar & 12an hamnar med, 50kr

Men hoppas 12 vinner.. men gör inget om 5 vinner om man säger så, sorry lite full så orkar inte skriva mer än simpla rader.
snyggt... Grattis
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 20:48   #113

Standard

nån som har koll om 11 national pe ska gå i bike ?
Gammal 2015-01-13, 20:51   #114

softpojks avatar

Standard

Tack, jo hade KHK Boko som hästen relativt innan start på V64. Tyckte spåret gynnade då jag slog bort faktorn att den skulle sitta fast, och dessa 500 extra meter från 1640 skulle passa perfekt då den är trög i starten ibland.

Nu hoppas jag på att 3 Falk Håleryd vinner för stora pengar.
Men 3, 4, 6, 13, 14 får också vinna.

Dock är jag körd på V64. Men kan få tre femmor! ¨

Hoppas det går bra för er andra.

Gött och sätta en häst man tror stenhårt på, när man haft lite oflyt dagen innan. Eller, denna dag. jag har haft det bra med o hitta spikar som inte ör favoriter, men sen när de ska skrälla joggar favoriterna hem vinsterna.
Gammal 2015-01-13, 20:51   #115

Standard

Citat:

JOBBA 12 nu!!!!!
men 5 du får också

Snyggt och grattis! Mina spel är iskalla nu...Vad tror du pm avd 6 ngn bra Vinnare. Eller tvilling?
Gammal 2015-01-13, 20:51   #116

Voltstarts avatar

Standard

Softpojk: Kul å se att du tippar efter egen skalle med bra tanke bakom! Självklart var 12 hästen i loppet när värsta motståndarna kör med skor på. Bra!
(Indianen var ju iskall som spelobjekt och vinstobjekt överlag. Seger i blufflopp & halvkass till slut, dvs seg avslutare.)

Min "galna" följehäst Bismarcken visade form i skymundan. Snart rätt sällskap å tid för platsspel!

Vad tror du i dd2?
Gammal 2015-01-13, 20:54   #117

Standard

tycker att platsoddset på starbecks
macklo Ser smaskigt ut än så länge. 3,3- 5, 1
Gammal 2015-01-13, 20:58   #118

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

K.H.K Boko var även Ottos spel idag.Sen har han 3,4,5,6,13 14 i andra DD.n
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 21:03   #119

Sharp$: 137
Standard

HAHAHAHA Jagat hästen i över 1 år och när man väl ger upp så vinner den med en gäspning till fantasiodds. Skorna på till på köpet
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 21:03   #120

Standard

Citat:
"Beverly Boko har inte visat mycket på sistone och går hon inte bra nu kan det vara hennes sista start. Vi ändrar huvudlag. Istället för ett stängt huvudlag kommer hon tävla med norsk gas."

Detta säger mig ingenting (Men det kanske säger er någonting). Det enda jag vet är att tränaren sa samma sak om Dream Derby förra veckan på Solvalla och då sprang den och vann!

Kanske kusarna hör oss så på den märkliga grunden kanske det kan vara värt ett streck till 6% haha
Japp, dem hör oss!
Gammal 2015-01-13, 21:04   #121

Standard

Citat:

Ett syndrom att lägga på minet!
Gammal 2015-01-13, 21:06   #122

Standard

Vad sysslade söderqvist med förresten? Varför börjar han backa när han ser att luckan lär komma om han sitter kvar?
Gammal 2015-01-13, 21:07   #123

softpojks avatar

Standard

Citat:
Softpojk: Kul å se att du tippar efter egen skalle med bra tanke bakom! Självklart var 12 hästen i loppet när värsta motståndarna kör med skor på. Bra!
(Indianen var ju iskall som spelobjekt och vinstobjekt överlag. Seger i blufflopp & halvkass till slut, dvs seg avslutare.)

Min "galna" följehäst Bismarcken visade form i skymundan. Snart rätt sällskap å tid för platsspel!

Vad tror du i dd2?
Tack! Jo. Hade 12an som etta hela dagen, tyckte spåret och distansens gynnade. spåret av anledningen att den inte skulle bli låst och distansens p.g.a att den kan va seg ut och behöver 500 meter mer än 1640 för att verkligen få den där ruschen.

I dd2 så trodde jag väl mer på 3 än 13. 13 tog ja bort som spik då dem dissade hästen innan att dem skulle sluta tävla me den blabla.

men vad gör det? 50 kronor på DD vinner jag och totalt 3 st femmor o en del 4or.. så det är är väl helt ok

Nä, är rätt full nu. måste sova. godnatt chefen!
Gammal 2015-01-13, 21:07   #124

Voltstarts avatar

Standard

Usch...den så länge formsvaga hästen behövde jag inte idag!
Klass slog form eller form på g?
Nya tag imorrn!
Gammal 2015-01-13, 21:09   #125

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Tack! Jo. Hade 12an som etta hela dagen, tyckte spåret och distansens gynnade. spåret av anledningen att den inte skulle bli låst och distansens p.g.a att den kan va seg ut och behöver 500 meter mer än 1640 för att verkligen få den där ruschen.

I dd2 så trodde jag väl mer på 3 än 13. 13 tog ja bort som spik då dem dissade hästen innan att dem skulle sluta tävla me den blabla.

men vad gör det? 50 kronor på DD vinner jag och totalt 3 st femmor o en del 4or.. så det är är väl helt ok

Nä, är rätt full nu. måste sova. godnatt chefen!
He, he... Det blev en riktig sudd det där!
Kör du själv eller bolagsspel på V64?
Gammal 2015-01-13, 21:11   #126

softpojks avatar

Standard

Citat:
He, he... Det blev en riktig sudd det där!
Kör du själv eller bolagsspel på V64?
Bort som spik, så menade jag inte spik på V64 utan som spik på min raka DD.
Min raka DD vart ju 12-3.
Men hade 13 med på garderingen.

Spelar alltid själv på V64.

Själv då?
Gammal 2015-01-13, 21:18   #127

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Bort som spik, så menade jag inte spik på V64 utan som spik på min raka DD.
Min raka DD vart ju 12-3.
Men hade 13 med på garderingen.

Spelar alltid själv på V64.

Själv då?
Jag körde V4 och dubbel med spik på Takter, men tog bort 13 på formlös.
Idioti så här i efterhand...
Gammal 2015-01-13, 21:20   #128

Helges avatar

Standard

Citat:

Troligen det skönaste inlägget jag läst här, också ett sätt att hitta en vinnare
Icewinner (+10)
Gammal 2015-01-13, 21:25   #129

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 1416
Standard

Snygg spik på KHK Boko och grattis softpojk! Men "3 st femmor o en del 4or" får jag inte riktigt ihop mtp dina tankar i första och tredje.

Själv spelade jag bara DD och det gick inget vidare. 6,12 - 1,5 = galoppfest!

Nya tag
OHPF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 21:31   #130

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7916
Standard

Rätt bra att få 5 rätt när man bommar ett lås och en spik men grattis endå
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 21:33   #131

softpojks avatar

Standard

Hård lir igen, sista loppet. flaskan är inte slut ännu! 8 Dogge bör vinna & hoppas denna lus gör det.

OHPH... Oj, fyllan som talar. tänkte helt fel och vart chockad när ja uppdate(a) atg kontot, men förstog sen snabbt mitt fel, jag hade totalt FYRA. FYROR, blandar ihop v86 och v75 och allt möjligt. men under v64 så vann jag allt som allt fyra fyror och 50kr på dd:n.

Nu i lopp 10 hoppas ja på häst 8.

Är de galopp imorgon? galopp e kul, dom springer ju så fort.

Men klantigt av mig att inte ta med vinnare i Avd 1. men kan inte ångra mitt spel, då jag såg denna som snäppet sämre.

sorry för falska förhoppnignar, men ibland blir de fel i huvudkontoret, men skönt med DDn iaf

juste glömde, vann ju vinnare på lusen 12

God kväll

Fel igen, hade 5 fyror.

3 på en lapp 2 på en annan. men gick back på båda

Senast redigerad av softpojk den 2015-01-13 klockan 21:35.
Gammal 2015-01-13, 21:37   #132

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Troligen det skönaste inlägget jag läst här, också ett sätt att hitta en vinnare
Ja, förutom det roliga så:

Ändrat huvudlag på klasshästen i gänget å jag streckar inte på flera häst! Uselt spelat och bara att ta med sig. Det handlar om en V75-krabat som gjorde topplopp ifrån tillägg för inte så länge sedan...

Trav är skoj!
(Spela uselt är lätt hänt.)

RED: Hur f-n kan V4 ge över 7 lax med Augustus? Jobbigt missa när man har KHK klar för sig som spelvärd spik och Augustus vinner som en av "måstevinnarna" runtomkring. Onödigt att missa är känslan å jag hoppas det blir få sådana missade V4:or i år.

Vilken individ Ciceron Silas är! Love You:are, när handlar Berghs hockeypojkar?
Helge (+3)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-13 klockan 21:50.
Gammal 2015-01-13, 21:39   #133

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Man får hoppas att Dante får sig en uppläxning av Ludde idag trots segern. Har full förståelse för det, hade jag gjort debut som 15-åring i den familjen hade jag också gjort precis allt för att plocka hem segern, men sådär ska man inte driva hästar och det hoppas jag att han får berättat för sig från farsan också utöver straffet han fick!

I övrigt grymt snyggt kört för att vara första loppet, riktigt kylig styrning från start till mål!

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 21:41   #134

softpojks avatar

Standard

Grönt är roligare än rött. fyfan vad ATG live laggar ibland
Gammal 2015-01-13, 22:01   #135

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 4979
Standard

Egentligen en generell fråga, men eftersom jag inte observerat det tidigare så drar jag det i anknytning till denna omgång.

Jag hade tung gardering inför sista V4 och kände för att köra vidare och spela V3. Det gör jag nästan aldrig annars. Eftersom det bara var tre lopp att hålla reda på så satt jag och räknade på värdet/eventuell utdelning. Här börjar siffrorna skeva. Har ATG en smygande bonusandel som inte vill visa sig i listorna?
Rapporteringen i efterhand på webben visar att 213 andelar kvarstod efter andra V3-avdelningen, men det som ropades ut och visades i siffrorna var 214. Likadant i sista, där det blev sämsta möjliga utfall (favoritseger), 91 andelar kvar. Dock ska 92 andelar dela på potten när jag räknade på det bakvägen. Nu spelar det mindre roll med en spökandel fel när det är så många med, men ska jag vara konspiratorisk så kanske den spökandelen hoppat in och vunnit om någon av de 5 kusarna i sista som ingen hade andel på vunnit? Om man aktivt hedgar sina bet så är det ju en jämrans skillnad på vad man gör om det är en, två eller tre andelar man ska räkna på, kontra om det är hundratals.
Hur mycket kan man lita på ATG:s andelsrapportering? Någon som har insikt?

Differensen var här bara 20 kr per andel, men det är inexaktheten och osäkerheten som stör mig.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-13, 23:05   #136

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Egentligen en generell fråga, men eftersom jag inte observerat det tidigare så drar jag det i anknytning till denna omgång.

Jag hade tung gardering inför sista V4 och kände för att köra vidare och spela V3. Det gör jag nästan aldrig annars. Eftersom det bara var tre lopp att hålla reda på så satt jag och räknade på värdet/eventuell utdelning. Här börjar siffrorna skeva. Har ATG en smygande bonusandel som inte vill visa sig i listorna?
Rapporteringen i efterhand på webben visar att 213 andelar kvarstod efter andra V3-avdelningen, men det som ropades ut och visades i siffrorna var 214. Likadant i sista, där det blev sämsta möjliga utfall (favoritseger), 91 andelar kvar. Dock ska 92 andelar dela på potten när jag räknade på det bakvägen. Nu spelar det mindre roll med en spökandel fel när det är så många med, men ska jag vara konspiratorisk så kanske den spökandelen hoppat in och vunnit om någon av de 5 kusarna i sista som ingen hade andel på vunnit? Om man aktivt hedgar sina bet så är det ju en jämrans skillnad på vad man gör om det är en, två eller tre andelar man ska räkna på, kontra om det är hundratals.
Hur mycket kan man lita på ATG:s andelsrapportering? Någon som har insikt?

Differensen var här bara 20 kr per andel, men det är inexaktheten och osäkerheten som stör mig.
Folk som spelar på banorna kan välja streck inför varje lopp och därför ändras antalet.
Gammal 2015-01-13, 23:14   #137

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 4979
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Folk som spelar på banorna kan välja streck inför varje lopp och därför ändras antalet.
Det var därför jag väntade till efteråt med att kolla antalet andelar. På slutet innan loppen justerades siffrorna till vad som borde varit korrekt, ändå tillkom det en andel efteråt. Det kan ju varit en person med en enda andel kvar på banan som inte valde och fick det enligt turordningen här, men varför justerar de då inte denna andelssiffra i efterhand?
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td