Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-17, 16:53   #376

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Då behövs det inte spekuleras i huruvida Harry funkar med skor eller inte i fortsättningen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 16:56   #377

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Då behövs det inte spekuleras i huruvida Harry funkar med skor eller inte i fortsättningen.
Utveckla, för jag undrar fortfarande. Tyckte du den var sämre eller lika bra?
Med annan flykt i steget/utväxling kanske den håller undan, men finns den?
Blir till att höra eventuella framtida uttalanden ifrån kusk och tränare där.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 16:58   #378

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Verkligen!

Hederlige Harry, vilken stridsmoral! Hästen har torskat med liknande loppscenario tidigare, så svårt säga om skorna gör så mycket skillnad? Tror dessutom att hästen är bäst på rulle, som farsan sin...
Kash's Cantabs vinst var väl det enda positiva med omgången?

Mmm... Hatten av för Harry, är genomärlig! Skorna gör tyvärr lite skillnad. Lopp på rulle är svårt att få, trafikproblem etc... Hoppas vi få se denna häst i ett större lopp i år.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 17:01   #379

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Kan någon i eliten här förklara när ingen analyserat fel,någon annan,kusken eller förhandsinfo är fel.här får man på skallen för ett ,för mej bra skrällspel?
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 17:02   #380

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Utveckla, för jag undrar fortfarande. Tyckte du den var sämre eller lika bra?
Med annan flykt i steget/utväxling kanske den håller undan, men finns den?
Blir till att höra eventuella framtida uttalanden ifrån kusk och tränare där.
Tycker faktiskt inte det var någon större skillnad, möjligtvis att den är lite lite sämre men inte så att man kan rata den som favorit på toton som många experter gjorde. Hästen sågades av många som i princip chanslös... Jag var mest inne på att den skulle tappa i startsnabbhet med skor, men det såg jag inte en tillstymmelse till.

Utan open stretch hade den vunnit, men svårt att säga om den håller undan barfota om även konkurrenterna har valfri balans?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 17:06   #381

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8369
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tycker faktiskt inte det var någon större skillnad, möjligtvis att den är lite lite sämre men inte så att man kan rata den som favorit på toton som många experter gjorde. Hästen sågades av många som i princip chanslös... Jag var mest inne på att den skulle tappa i startsnabbhet med skor, men det såg jag inte en tillstymmelse till.

Utan open stretch hade den vunnit, men svårt att säga om den håller undan barfota om även konkurrenterna har valfri balans?
Den var väl chanslös med facit i hand? 10,9 första 500m, sen 12,5 totalt på varvet utan någon press och två hästar passerade, varav vinnaren gick i mål på 12,5/1640a. Det var knappast någon topptid eller topprestation i detta lopp så visst fan borde han ha vunnit för att få godkänt och för att man ens skulle kunna spekulera i att skor på kvittade.

Att spelkulera i "utan open stretch" är ju helt meningslöst då det var en sak man var 100% säker på innan spelstoppet idag att open stretch skulle finnas i loppet. Jag hade iaf satsat hus och hem på det om jag hade fått 1,01 eller mer i odds.

Senast redigerad av Sprite den 2015-01-17 klockan 17:08.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 17:09   #382

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Om du syftar på mig så kan jag medge att jag inte är en "snubbe" utan motsatt kön.

God afton.
Hörru softpojk, får man fråga hur gammal du är ? ibland får jag för mig att du är rätt ung och ibland att du är medelålders!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5), softpojk (+5)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 17:19   #383

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Hörru softpojk, får man fråga hur gammal du är ? ibland får jag för mig att du är rätt ung och ibland att du är medelålders!

Jag är 27 år och kvinna, jo jag kan ibland bete mig grymt omoget och ibland helt vanligt, beror mycket att jag agerar på impuls då jag har grov adhd i vuxen ålder, och det kan va en nackdel för mig ibland men aldrig en ursäkt.

Ha det bra min vän.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 17:22   #384

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Kash's Cantabs vinst var väl det enda positiva med omgången?

Mmm... Hatten av för Harry, är genomärlig! Skorna gör tyvärr lite skillnad. Lopp på rulle är svårt att få, trafikproblem etc... Hoppas vi få se denna häst i ett större lopp i år.
Man får också hylla Kash's tränare Stig H, som ytterst professionellt gett hästen optimal utrustning, och kusken Örjan för en mästerlig styrning.
Även Winmecredit får godkänt.
Harry borde ha vunnit med den lugna resan. 12,6 på 1640 med fint lopp och knappast något tryck är inte godkänt för en favorit.
Värre är det dock med Noras Bean. Skall denna 10-åring verkligen skickas till Paris?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 17:23   #385

Standard

Citat:
Jag är 27 år och kvinna, jo jag kan ibland bete mig grymt omoget och ibland helt vanligt, beror mycket att jag agerar på impuls då jag har grov adhd i vuxen ålder, och det kan va en nackdel för mig ibland men aldrig en ursäkt.

Ha det bra min vän.
Nåja.. 27 tycker jag dock är rätt ungt! (även fast jag själv är yngre). när jag menade medelålders syftade jag på en högre ålder än din

Tycker du alltid beter dig helt vanligt, iaf vad jag sett

Detsamma!

Senast redigerad av alle den 2015-01-17 klockan 17:24.
Gammal 2015-01-17, 17:32   #386

Standard

Adrian Kolgjini fick en kuskseger mot morten friis i sista avd!
Gammal 2015-01-17, 17:33   #387

Standard

Citat:
Om du syftar på mig så kan jag medge att jag inte är en "snubbe" utan motsatt kön.

God afton.
Softpojk ,mför mej som okunnig på trav men följerer här,tycker ja g du är som Ludde:En kompetent människa på detta forum.M.V.H
Gammal 2015-01-17, 17:35   #388

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Softpojk ,mför mej som okunnig på trav men följerer här,tycker ja g du är som Ludde:En kompetent människa på detta forum.M.V.H
2öl och 2Gammeldansk för mycket.för att skriva sorry
Gammal 2015-01-17, 17:48   #389

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

[QUOTE=mackpeter;399916]Man får också hylla Kash's tränare Stig H, som ytterst professionellt gett hästen optimal utrustning, och kusken Örjan för en mästerlig styrning.

Även hovslagaren! Kasch gick propad bak (en sula, se bild) samt framskor på bara 38 g.

Samt ingen käk samt helstängt ffg.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 17:55   #390

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Självklart hade Harry hållit undan utan skor, fick ju bara stryk med en halvmeter. Men man ska inte glömma att räkna med att några av motståndarna då också gått skolöst då.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td