Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-17, 15:59   #331

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 456
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Gratulerar proffset FjollanBoy till 7 rätt och vinnarodds o.s.v. han vet allt! I efter, förlåt förhand.
Trist att du blir sur för att du betalar för överspelade hästar, inte mitt fel, men absolut, ta ut aggressionerna på mig om det känns bättre :-)
Ställde en enkel fråga!
FreddyBoy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 16:00   #332

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklonov Visa inlägg
2014: 19 starter 1 vinst säger allt tycker jag
Dessutom tidigare uttalad som utpräglad barfotahäst.
Folk får lära sig tippa själv och sluta lyssna på huvudstadsbaserade säljsajter...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1), drakdead (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 16:01   #333

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FreddyBoy Visa inlägg
har stallt samma fråga på facebook, lallare. Motivera nu istället om du hade den, vore kul att höra!
Du kommer med löjliga påstående här och härleder det till inlägg på dina facebockgrupper.. hahaha

Jag har gjort det tidigare i tråden..

Kicki The Dancer tror jag plockar allt tillslut i annars öppet lopp. lite hård öppning och jetset i dödens, tror inte flemming vinner därifrån och artemis vinner inte från ledningen (vek?)
softpojk (+5)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 16:04   #334

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Trist att du blir sur för att du betalar för överspelade hästar, inte mitt fel, men absolut, ta ut aggressionerna på mig om det känns bättre :-)
Ställde en enkel fråga!
Jag också, hur visste du att vinnaren skulle vinna och kicki inte?

Jag hade fel idag, medger på förhand och efterhand. detsamma när jag vinner, du kommer in och dissar då och då, men delger aldrig något.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 16:07   #335

Standard

Jag kommer in och dissar? hahaha, snälla, sluta, om man ens ska kalla detta för en diss och inte en fråga så är det första gången :-D annars blandar du ihop mig med någon annan.

Jag visste inte att Network Broline skulle vinna, därav hade jag 6 hästar. Men att chansen för Kicki var minimal visste jag, därför betalade jag inte för henne.
Gammal 2015-01-17, 16:07   #336

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Alla får lugna ner sig. Ibland har man rätt, ibland fel. Man ska inte "håna" varandra om en av ens egna idéer gör ett dåligt lopp. You win some, you lose some. Det viktiga är att vi försöker hjälpas åt.

Bättre att skriva för mycket (även dåliga idéer) än inget alls. Skulle vara ett tråkigt forum då. Om alla ens idéer skulle sitta, då skulle man vara väldigt rik. Men hur många har alla rätt?...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 16:08   #337

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Tror det var plus att Jorma blev sjuk och Stefan fick köra MYF.
Han har verkligen öppnat året starkt Söderkvist!
Chiron (+1), Major (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 16:09   #338

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Alla får lugna ner sig. Ibland har man rätt, ibland fel. Man ska inte "håna" varandra om en av ens egna idéer gör ett dåligt lopp. You win some, you lose some. Det viktiga är att vi försöker hjälpas åt.

Bättre att skriva för mycket (även dåliga idéer) än inget alls. Skulle vara ett tråkigt forum då. Om alla ens idéer skulle sitta, då skulle man vara väldigt rik. Men hur många har alla rätt?...
Håller helt med, men anser du det rätt att komma in i efterhand spydig och skratta åt dem som spelade Kicki? Jag brukar inte ta åt mig eller bry mig, men kan man inte posta innan att den förlorar och varför, och vem som man tror vinner istället. ska man hålla käften.

Det beetende i mina ögon är internethjälte.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 16:10   #339

Standard

Nu har jag skrattat också..... :-) Smått patetisk snubbe men jag lägger ner ;-)

Jobba Bazir och Montgomery nu :-)
Gammal 2015-01-17, 16:13   #340

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Håller helt med, men anser du det rätt att komma in i efterhand spydig och skratta åt dem som spelade Kicki? Jag brukar inte ta åt mig eller bry mig, men kan man inte posta innan att den förlorar och varför, och vem som man tror vinner istället. ska man hålla käften.

Det beetende i mina ögon är internethjälte.
Det är absolut fel. Som jag skrev så ska man inte "hånas". Det är alltid lätt att vara efterklok. Det ska vara "högt i tak" här men lite civiliserade ska vi nog kunna vara.

Vi borde vara tacksamma över att det finns så många kunniga här och att man delger sina tankar för att hjälpas åt. Ibland sitter spelen, ibland inte...
softpojk (+20)
Gammal 2015-01-17, 16:14   #341

softpojks avatar

Standard

Citat:
Nu har jag skrattat också..... :-) Smått patetisk snubbe men jag lägger ner ;-)

Jobba Bazir och Montgomery nu :-)
Om du syftar på mig så kan jag medge att jag inte är en "snubbe" utan motsatt kön.

God afton.
Gammal 2015-01-17, 16:14   #342

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 890
Standard

Är inte Listas Rafiki totalt bortglömd? Visserligen ett tag sen senaste start och Anders bakom tömmarna. Vann senast på lång och till 31 ggr just nu. Vad säger ni? Känns riktigt öppet bakom Oliver Kronos.
Capeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 16:15   #343

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Är väl inte så konstigt att Kicki blev en spikkandidat med tanke på insatsen förra veckan? Hästen hade troligtvis vunnit om den inte galopperat efter kontakt i sista sväng?

Nu tycker jag spelvärdet på hästen försvann och tillslut var det 3 hästar runt 20-25% därför valde jag att plocka bort den pga bakspår och open stretch. Tyvärr verkar kuskarna idag ha missat detta med open stretch eftersom dom lägger sig platt för spetshästarna direkt.
softpojk (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 16:15   #344

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Capeee Visa inlägg
Är inte Listas Rafiki totalt bortglömd? Visserligen ett tag sen senaste start och Anders bakom tömmarna. Vann senast på lång och till 31 ggr just nu. Vad säger ni? Känns riktigt öppet bakom Oliver Kronos.
Skor runt om minus. Men om hästen fungerar, visst, varför inte...

Senast redigerad av Chiron den 2015-01-17 klockan 16:17.
Gammal 2015-01-17, 16:20   #345

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Själv är jag både "kall" inom V7 idag och har varit utan spelkänsla ifrån början inför samma omgång.

Jag skriver som doob brukar:

"Ubåtar" som inte har några vettiga inlägg att komma med i vanliga fall behöver inte komma in överhuvudtaget på forumet å ange en dålig ton, eller för den delen bygga på den.

Lägg ner bara å återkom med vettigt inlägg vid senare tillfälle istället.

Min DD:

4,6,12 mot 9

Här går jag på högt odds å lirar på chans

West Wing: Kapabel häst som ej är favorit.
Venkatesh: Jag jagar och jag jagar...
Listas Rafiki: Strong spurtare!

Montgomery Hill: Har jobbat ihop till en större vinst. Distansminus tror jag, men med tufft tempo kommer den till slut som på slutet?

Jepp, långsökt tro den går in.
Chiron (+1), softpojk (+2), Major (+30)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td