Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-17, 12:50   #181

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

snygg stryning av dante igen. Han verkar vara iskall i sulkyn. men hansen verka va riktigt trögfattad o saladino är väl inte i mål än...
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 12:51   #182

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
antar att du sett raymond i norgestarterna då? Det har inte jag gjort o vet därför inte hur startrusningen kommer sluta här. Kommer springover till spets så är det toppchans. Det loppet han gjorde sist har ingen i det här gänget varit i närheten av. Ronny tror han har en häst för derbyt här. det säger väl en del. Örjan tyckte springover var en vettig spik i vass eller kass. det ska också vägas in i kalkylen
Jag har sett Raymond Palemas tre norska starter som finns i lopparkivet. Han är mycket startsnabb. Men som jag bedömer det är Springover lika snabb de första stegen och därmed kan det bli tufft att ta sig förbi med bara ett spår mellan. Kuskarna spelar såklart också stor roll, Örjan brukar inte försöka pressa sig till ledningen såvida han inte kör en väldigt bra häst.

Springovers överlägsenhet är jag inte lika övertygad om. Jag gillar inte att han såg bottnad ut för tre starter sedan på Kalmar trots bättre motstånd och hyfsad tid. Säger mer än vad Ronny tror om hästen.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 12:56   #183

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jag har sett Raymond Palemas tre norska starter som finns i lopparkivet. Han är mycket startsnabb. Men som jag bedömer det är Springover lika snabb de första stegen och därmed kan det bli tufft att ta sig förbi med bara ett spår mellan. Kuskarna spelar såklart också stor roll, Örjan brukar inte försöka pressa sig till ledningen såvida han inte kör en väldigt bra häst.

Springovers överlägsenhet är jag inte lika övertygad om. Jag gillar inte att han såg bottnad ut för tre starter sedan på Kalmar trots bättre motstånd och hyfsad tid. Säger mer än vad Ronny tror om hästen.
dom öppnade 1,10 på kalmar. Då får man va trött i mål. Var en kriterievinnare som vann loppet. såna finns inte här. dessutom är hästen under utveckling o blir bättre för varje start.
Gammal 2015-01-17, 13:01   #184

Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
På tal om ej påpassade hästar. Montdore var ju storsnackis senast. Klarade av skorna och hade ju en mil fram sista varvet. Höll farten kanon till fotot.
Idag helt bortglömd 6%.
På minus idag förutom spåret är ju att den är finalklar med en plats bland de tre (troligen).
37% senast 6% idag.
Jag tänkte också att det var bra spelvärde på Montdore idag, men det är ju ganska stor skillnad på motståndet mot senast.

Inte helt golvad, men inte rankad topp 6 för mig

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 13:02   #185

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8369
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2015-01-17
Bana: Åby
Spelform: V75, omg. 3

Avd Ordinarie hästar
1 3 Bear Dancer
2 4, 6
3 6, 9
4 6, 10
5 1, 3, 4, 5, 6, 13, 15
6 2, 5, 8
7 7 Noras Bean

Vadet gäller startnummer

168 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 84,00 kr

Kvittonummer: €€€€

Riktigt nybörjarsystem då jag hatar att dubbla egentligen men spelvärdet på Bear Dancer om megafavoriten gör bort sig är stort.

Noras Bean gör en repris från ifjol då han vann från dödens mot i mitt tycke bättre hästar än dagens motstånd. HH med skor dessutom som han inte gått med sen i mars 2012! Det sas nyss på tvn att HH går över 4 mille insprunget om han blir minst trea idag. Notera då att Noras Bean har över 11 mille på kontot! Fel favorit.

Bergharn spikar sin egna 9 Birmingham i V75-guiden och verkar gå bra med skor. 8%!

Jag är inne på att antingen vinner Mind Your Face långloppet eller så skräller det till rejält, vilket inte känns helt ovanligt över 3 varv då det är många galopplystna hästar.

Montdore 6%!!! Visst ska han gå med skor och har spår 8 men hur gynnad är inte denna herre av långt lopp och han har inte varit spelad över 4,30 i någon av de senaste 10 starterna. Peter Ingves upp för första gången och jag måste bara lyxstrecka denna och stallskriket Zonguldak som kanske missgynnas minst av alla av att gå med skor runt om?
Gammal 2015-01-17, 13:04   #186

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1476
Standard

V75:5 Vinnaren 5% ??????

Klar 1:häst för mig= 14 Chip Dealer
Var första tanken när jag såg startlistan , trodde kusen skulle bli 2/3 handare
till en 15-25% Tänkbar spik för mig..
Spoiler:
“Senast var min häst jättefin igen och det kändes
redan i värmningen att han var bättre än vanligt och den
känslan består. Något har hänt med honom sista
veckorna och han springer med kvasten i vädret i
jobben och ligger rejält lägre i puls än tidigare efteråt.
Jag har ingen bra förklaring till det, men det står helt
klart att han aldrig känts bättre än vad han gör just nu.
Då uppgiften dessutom ser väldigt bra ut och värsta
konkurrenten är struken så måste jag tro på honom.
Han går med lätta skor runt om och i övrigt precis
samma grejer som senas
Källa=www.maxklaff.se

Mvh ,
L
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 13:10   #187

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Registrerat spel

Datum: Lördag 2015-01-17
Bana: Åby
Spelform: V75, omg. 3

Avd Ordinarie hästar
1 3 Bear Dancer
2 4, 6
3 6, 9
4 6, 10
5 1, 3, 4, 5, 6, 13, 15
6 2, 5, 8
7 7 Noras Bean

Vadet gäller startnummer

168 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 84,00 kr

Kvittonummer: €€€€

Riktigt nybörjarsystem då jag hatar att dubbla egentligen men spelvärdet på Bear Dancer om megafavoriten gör bort sig är stort.

Noras Bean gör en repris från ifjol då han vann från dödens mot i mitt tycke bättre hästar än dagens motstånd. HH med skor dessutom som han inte gått med sen i mars 2012! Det sas nyss på tvn att HH går över 4 mille insprunget om han blir minst trea idag. Notera då att Noras Bean har över 11 mille på kontot! Fel favorit.

Bergharn spikar sin egna 9 Birmingham i V75-guiden och verkar gå bra med skor. 8%!

Jag är inne på att antingen vinner Mind Your Face långloppet eller så skräller det till rejält, vilket inte känns helt ovanligt över 3 varv då det är många galopplystna hästar.

Montdore 6%!!! Visst ska han gå med skor och har spår 8 men hur gynnad är inte denna herre av långt lopp och han har inte varit spelad över 4,30 i någon av de senaste 10 starterna. Peter Ingves upp för första gången och jag måste bara lyxstrecka denna och stallskriket Zonguldak som kanske missgynnas minst av alla av att gå med skor runt om?

för bear dancer är ju skotvång ett stort minus. hur tänker du där? en bland flera för mig. gav ju sig från spets sist trots att han fick fuska bort ett varv
Gammal 2015-01-17, 13:13   #188

Emeffeffs avatar

Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
dom öppnade 1,10 på kalmar. Då får man va trött i mål. Var en kriterievinnare som vann loppet. såna finns inte här. dessutom är hästen under utveckling o blir bättre för varje start.
Det är sant iochförsig, men jag tyckte ändå att han tappade spänsten lite väl tidigt. Jaja, hörde Dennis Palm (som är vettig) i lunchsändningen precis och han var inne på att Springover inte hade laddats för fullt ännu i starten. Känns som ännu bättre spetschans då. Det blir nog spik för min del även om jag fortfarande inte är helt övertygad om att han håller hela vägen med tuff öppning.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 13:14   #189

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1476
Standard

Citat:
1 3 Bear Dancer
2 4, 6
3 6, 9
4 6, 10
5 1, 3, 4, 5, 6, 13, 15
6 2, 5, 8
7 7 Noras Bean
Lägg till 14 Chip Dealer i 5:e ....kostar 12:- mer...min troliga spik/idee idag..
Lycka Till!
Mvh ,
L
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 13:16   #190

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-7

Det verkar vara lika viktigt för kretsen kring Harry att vinna V75 som för dem runt Noras att vinna i Paris. Det är min uppfattning, att Harry gynnas mer av sprint än Noras.

Så här körs loppet: 2 tar enkelt ledningen och släpper utan strid till 3. 1 tredje inner. 9 andraspår och får 7 framför sig i dödens. Om Söderkvist trycker sönder 3 knäcker han sannolikt sig själv och bäddar för 9, som slog Noras senast, eller en skräll. Men Söderkvist är inte känd för att pressa i dödens. Då vinner formhästen Harry Haythrow.
Tror du inte Wineme kan hamna i andra utvändigt? Så löser jag iaf det och tar med den.
Gammal 2015-01-17, 13:17   #191

Rickarts avatar

Standard

Citat:
I miit lopparkiv håller young farmer ut quick fix. o joel släpper till farsan. frågan är vad thomas gör när adrian kommer dundrande o vill överta
2 Man Winner (Joel Uhrberg) var jättebra senast då han var ute i ett lopp som kördes i gulddivisionstempo. Han kändes fin i tis­dagens jobb och då jag sitter bakom en startsnabb häst kommer jag att köra en bit från start. Jag släpper till Adrian om det blir tokkörning och med en bra löpning tror jag att vi kan vara bland de tre främsta, säger Joel Uhrberg.
Gammal 2015-01-17, 13:17   #192

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Det är sant iochförsig, men jag tyckte ändå att han tappade spänsten lite väl tidigt. Jaja, hörde Dennis Palm (som är vettig) i lunchsändningen precis och han var inne på att Springover inte hade laddats för fullt ännu i starten. Känns som ännu bättre spetschans då. Det blir nog spik för min del även om jag fortfarande inte är helt övertygad om att han håller hela vägen med tuff öppning.
blir spik för mig också. laddar han lite så håller han ut raymond. Hade helst velat ha en toppkusk. Men christoffer bör lösa detta. hyfsad chans från dödens också
Gammal 2015-01-17, 13:20   #193

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
2 Man Winner (Joel Uhrberg) var jättebra senast då han var ute i ett lopp som kördes i gulddivisionstempo. Han kändes fin i tis­dagens jobb och då jag sitter bakom en startsnabb häst kommer jag att köra en bit från start. Jag släpper till Adrian om det blir tokkörning och med en bra löpning tror jag att vi kan vara bland de tre främsta, säger Joel Uhrberg.
joel sa väl i v75 mixen att han det kan bli farsan som kommer också . enligt mitt arkiv så blir det så
Gammal 2015-01-17, 13:21   #194

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8369
Standard

Citat:
för bear dancer är ju skotvång ett stort minus. hur tänker du där? en bland flera för mig. gav ju sig från spets sist trots att han fick fuska bort ett varv
Banan. Åby vs Örebro.
Gammal 2015-01-17, 13:22   #195

Rickarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Banan. Åby vs Örebro.
Björn sa ju i Björnkollen att Bear Dancer med skor är superminus.
Svara

td