Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-17, 12:03   #166

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2277
Standard

Har inte Peter sagt att Harry är vassare i ryggar??? Eller har jag hört fel där??? Dessutom tar väl ingen en längd på 2an? Som den såg ut senast så kör väl Peter så länge lampan lyser eller? Det bäddar för ICEMANNEN
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 12:06   #167

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Vinner man inte mot Harry från dödens på 1640a från spår 6 idag så har man inget i Frankrike att göra anser jag. Så visst ska det inte vara 45% vs 17% på spelet. Det avgör för min del och spiken blir Noras denna gång.
Nja. ständigt denna underskattning av Harry. Han har väl i Prix de france o göra hur som. han vann ju förra året. Enligt många hade ju inte Marre att göra i prix d amerique förra året. så länge man vet kapaciteten finns i hästen och man tror man kan få fram den så ska det startas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+5)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 12:07   #168

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2592
Standard

Citat:
Vinner man inte mot Harry från dödens på 1640a från spår 6 idag så har man inget i Frankrike att göra anser jag. Så visst ska det inte vara 45% vs 17% på spelet. Det avgör för min del och spiken blir Noras denna gång.
Haha, jasså du! Maharajah klarade inte dödens mot Winning Love för dryga året sedan. Blev även slagen av perfectly enough och francais du gull.
Men jag tyckte nog ändå den hade i frankrike att göra månaden senare, om du nu minns vad som hände då.
Om_sommaren (+5)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 12:08   #169

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valla94 Visa inlägg
Har inte Peter sagt att Harry är vassare i ryggar??? Eller har jag hört fel där??? Dessutom tar väl ingen en längd på 2an? Som den såg ut senast så kör väl Peter så länge lampan lyser eller? Det bäddar för ICEMANNEN
Peter har även sagt att nothing but class är vassare i ryggar. Peter o -johan skulle aldrig köra mot varann. de har antagligen gjort upp innan vem som ska gå i spets
Gammal 2015-01-17, 12:12   #170

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Peter har även sagt att nothing but class är vassare i ryggar. Peter o -johan skulle aldrig köra mot varann. de har antagligen gjort upp innan vem som ska gå i spets
Ja de har de säkert gjort. Eftersom Noras ska köras offensivt o typ tömmas. Då har iaf jag mkt svårt att se Harry i spets ta emot... Blir intressant o se. Hade vi vetat hade det vart enkelt
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 12:13   #171

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Finns det något som kan styrka förkylningarna i Kolgjinis stall? Min tanke är mest om det är värt att spela på hans hästar idag?
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 12:15   #172

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8369
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Haha, jasså du! Maharajah klarade inte dödens mot Winning Love för dryga året sedan. Blev även slagen av perfectly enough och francais du gull.
Men jag tyckte nog ändå den hade i frankrike att göra månaden senare, om du nu minns vad som hände då.
Det var 23 november i fjol, dvs nästan 2 månader tidigare än 17 januari.

En jävla skillnad på att inte vara 90-95% när det återstår 60-65 dagar jämfört med 20-22 dagar till det tänka loppet....
Gammal 2015-01-17, 12:20   #173

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Håller med, Noras ska vara favorit! Hade varit en annan sak om Harry fått gå skolöst dock, men nu är det givet.

Noterar att:

-Bronsförsöket är riktigt fint, skulle lika gärna ha kunnat vara en final!

-Lunatic Face inte lika påpassad som brukligt idag och det är väl helt rätt. Hästen ska trava i volt och tre varv och dessutom ska Jens Laursen lyckas vara först över mållinjen i ett V75-lopp mot toppkuskar. Händer ju bara inte...

Mitt enda spel för dagen:

Plats på Noken Fräkkert i V75-1. Ett par bra hästar i loppet, några i mittfåran (där han platsar) och några som utfyllnad. Odds över 20-50 lägger jag spel på, med tanke på förutsättningarna och 1% på V75 bör man få det oddset också!

-Dansktränad häst med Sjunnesson i sulkyn från spår 7 bäddar för spelvärde.

-Gjorde ett riktigt fint intryck senast han var i Sverige och vann, och i höstas tog han även hem största segerchecken i karriären på Charlottenlund.

-På sina 27 starter på denna sida sundet har han platsat 14 gånger och vunnit 6, och dragit in 16kkr i snitt.

Lycka till alla!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Sprite (+2)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 12:26   #174

Standard

det blir jänkarvagn på västerbo i första. det är optimalt. Hetsar han inte upp sig vilket han gjorde för några starter sen så vinner han detta lätt
Gammal 2015-01-17, 12:36   #175

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8369
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
det blir jänkarvagn på västerbo i första. det är optimalt. Hetsar han inte upp sig vilket han gjorde för några starter sen så vinner han detta lätt
Antagligen. Frågan är om han ska ha 74% av insatserna på sig? Det måste vara i stil med Hallsta Lotus 90-94% när procenten speglade streckprocent och inte insatsprocent.

Hade varit intressant att läsa Jens krönika. En varmblodshäst kan väl inte ha mer än 65-70% typ i segerchans har han sagt då det är galopp, påkörning, sjukdom, punktering osv emot oavsett övriga förutsättningar. Skulle hästan råka ut för något av detta kommer alla gnälla på otur fastän man ska ha med sånt i beräkningen och risken inte är så otroligt minimal som många tror.
Gammal 2015-01-17, 12:37   #176

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Noras är nog bättre bakifrån än ifrån dödens.
Glöm inte att Goop satt upp i Frankrike förra året. Det var kusken som gav vinst, de omtalande 5%:en kusken anses göra skillnad...(Undra varifrån den siffran kommer?)

Självklart finns det spelvärde i att gardera en Harry med skor. Få har streckat Noras så konstant som jag själv har genom åren, ständigt underskattad. Formen kommer nog först nu och en Noras i toppform hade förmodligen inte blivit nedplockad ifrån ledningen av "Inken" för några starter sedan, eller?

Du har rätt i att det är hög tid att visa form, för den har saknats på sistone.

Jag finner det lite märkligt att alla ska spika Västerbo i I:a till den %:en.
Stenströmer ska ju laborera med balansen/skoningen på sin skjutare och 2 streck bygger ingen större kostnad. Puro:s häst vinner inte ihjäl sig på V75 direkt...

Jetset är given spik för min del. Ickefavorit, ska ha gått framåt sedan senast, Jensen på Åby. Tackarrr!

Usch! Sitter å kollar lopparkivet på Quick Fix när hästen blir 5:a den 12/11. Habito håller undan "med ett steg" för La Princess på V65, som jag streckat till 2%. Vad prinsessan åstadkommit sedan dess känner alla till, men det hjälper inte mig i samma omfattning som en rensare på streckspelet gör vid alla rätt.

Quick Fix kan hålla undan. Hmm... en billig lösning isåfall.
Man Winner släpper till Q.F. är jag övertygad om, hästen behöver resan för att tjäna goa pengar.

Birmingham har jag alltid gillat sorten på, fast den sviker nästan alltid när det verkar ha rättat till sig. Fast 8% och det snackas om att Robban är uppåt! Dimridå?

Linus Wibb behöver väl "bara trava" för att reglera hem detta enkelt?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 12:38   #177

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75-7

Det verkar vara lika viktigt för kretsen kring Harry att vinna V75 som för dem runt Noras att vinna i Paris. Det är min uppfattning, att Harry gynnas mer av sprint än Noras.

Så här körs loppet: 2 tar enkelt ledningen och släpper utan strid till 3. 1 tredje inner. 9 andraspår och får 7 framför sig i dödens. Om Söderkvist trycker sönder 3 knäcker han sannolikt sig själv och bäddar för 9, som slog Noras senast, eller en skräll. Men Söderkvist är inte känd för att pressa i dödens. Då vinner formhästen Harry Haythrow.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 12:38   #178

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
En varmblodshäst kan väl inte ha mer än 65-70% typ i segerchans har han sagt då det är galopp, påkörning, sjukdom, punktering osv emot oavsett övriga förutsättningar. Skulle hästan råka ut för något av detta kommer alla gnälla på otur fastän man ska ha med sånt i beräkningen och risken inte är så otroligt minimal som många tror.
Ja och med innerspår får man lov att räkna upp galopp/påkörning/instängd med en faktor...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 12:43   #179

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Noras är nog bättre bakifrån än ifrån dödens.
Glöm inte att Goop satt upp i Frankrike förra året. Det var kusken som gav vinst, de omtalande 5%:en kusken anses göra skillnad...(Undra varifrån den siffran kommer?)

Självklart finns det spelvärde i att gardera en Harry med skor. Få har streckat Noras så konstant som jag själv har genom åren, ständigt underskattad. Formen kommer nog först nu och en Noras i toppform hade förmodligen inte blivit nedplockad ifrån ledningen av "Inken" för några starter sedan, eller?

Du har rätt i att det är hög tid att visa form, för den har saknats på sistone.

Jag finner det lite märkligt att alla ska spika Västerbo i I:a till den %:en.
Stenströmer ska ju laborera med balansen/skoningen på sin skjutare och 2 streck bygger ingen större kostnad. Puro:s häst vinner inte ihjäl sig på V75 direkt...

Jetset är given spik för min del. Ickefavorit, ska ha gått framåt sedan senast, Jensen på Åby. Tackarrr!

Usch! Sitter å kollar lopparkivet på Quick Fix när hästen blir 5:a den 12/11. Habito håller undan "med ett steg" för La Princess på V65, som jag streckat till 2%. Vad prinsessan åstadkommit sedan dess känner alla till, men det hjälper inte mig i samma omfattning som en rensare på streckspelet gör vid alla rätt.

Quick Fix kan hålla undan. Hmm... en billig lösning isåfall.
Man Winner släpper till Q.F. är jag övertygad om, hästen behöver resan för att tjäna goa pengar.

Birmingham har jag alltid gillat sorten på, fast den sviker nästan alltid när det verkar ha rättat till sig. Fast 8% och det snackas om att Robban är uppåt! Dimridå?

Linus Wibb behöver väl "bara trava" för att reglera hem detta enkelt?
I miit lopparkiv håller young farmer ut quick fix. o joel släpper till farsan. frågan är vad thomas gör när adrian kommer dundrande o vill överta
Gammal 2015-01-17, 12:44   #180

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

På tal om ej påpassade hästar. Montdore var ju storsnackis senast. Klarade av skorna och hade ju en mil fram sista varvet. Höll farten kanon till fotot.
Idag helt bortglömd 6%.
På minus idag förutom spåret är ju att den är finalklar med en plats bland de tre (troligen).
37% senast 6% idag.
Stekel (+5)
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td