Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-09, 22:45   #106
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1528
Standard

Mina högst personliga avslag inför Rommeomgången.

Candor Hall. Överstreckad p g a förra prestationen. Gör det säkert bra nu också,
men skulle bli häpen om den hittar ut från innern i tid på 1640 och vinner trots Goop.

Raymond Palema. Bricka 12 på 1640 är nästintill omöjligt. Inte ens Örjan kan fixa det.
Absolut inte spelvärd.

On Track Piraten. 95 % är tränaren säger man. Men Hans R kan trots djävulusisk tränarinsats inte kompensera kuskerfarenheterna från Johnny och Erik här. Dessutom glunkas det om preparé inför Frankrike.

Liberty Face . Inte en antydan till att ha distansen i sig. Dessutom väldigt mycket barfotavinster.

Twitter. Med någon annan kusk i sulkyn hade ekipaget varit streckad runt 5 %, Stallet säger att den andra hästen On Track Piraya har bättre chans.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 22:51   #107

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Mina högst personliga avslag inför Rommeomgången.

Candor Hall. Överstreckad p g a förra prestationen. Gör det säkert bra nu också,
men skulle bli häpen om den hittar ut från innern i tid på 1640 och vinner trots Goop.

Raymond Palema. Bricka 12 på 1640 är nästintill omöjligt. Inte ens Örjan kan fixa det.
Absolut inte spelvärd.

On Track Piraten. 95 % är tränaren säger man. Men Hans R kan trots djävulusisk tränarinsats inte kompensera kuskerfarenheterna från Johnny och Erik här. Dessutom glunkas det om preparé inför Frankrike.

Liberty Face . Inte en antydan till att ha distansen i sig. Dessutom väldigt mycket barfotavinster.

Twitter. Med någon annan kusk i sulkyn hade ekipaget varit streckad runt 5 %, Stallet säger att den andra hästen On Track Piraya har bättre chans.
Vilka säger att det är 95% tränaren? Goop som kusk kan få liv i de mest segervägrande individer. Skulle säga att det mesta beror på hur kusken kör.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 22:51   #108

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7937
Standard

Laxdasens gamla tävling skulle sitta fint till denna omgång. Finns många betrodda chanslösa denna omgång tycker jag.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 22:55   #109

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

1) 1 2 4 11
2) 1 5 7 12
3) 7
4) 3 5 8
5) 1 2 3 7 10 12 13 15
6) 3 5 8 9 10
7) 1

Dagens klara: Digital Ink
Bästa skrällar under 10%: Aristocat Boko, Jetspirit, Raymond Boko, Maestria, Raske Rutger, Västerbo Carrera och Panic Button
Dagens avslag: Amor Winner (Över 1640? Folk är fulla...), Montdore
Gammal 2015-01-09, 23:03   #110

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 12
Standard

Art On Line är ruskigt gynnad om det blir broddbana imorgon då AOL funkar strålande med brodd och enligt tränare Aho gör hästen nästan sina bästa lopp med den balansen, sen står AOL väldigt mycket bättre inne i loppet en Highspeed Call 1,490,000 kontra 990,000. Loppet är stängt för 1,500,000.
Känns som AOL är en hårdare häst och lite mer gynnad av en proffskusk en HC som oftast körs med proffskusk.

AOL är vättig från start och varit inblandad i snabba öppningar, nr 3 Fredrik Laday är också en startsnabb häst och tror det gynnar AOL både från att bli överflugen men samt även av solfjädern in i kurvan om inte Jansson gett upp tidigare. Blir det sko och broddbana måste ni ge AOL singelsträcket annars begår man tjänstefel..... och med tanke på HC är lite grönare i klassen trots en start i guld tidigare tror jag att en öppning för att komma förbi AOL i så fall kommer kosta honom för mycket på en tungsprungen bana.
Hulten_j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 23:04   #111
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1782
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
1) 1 2 4 11
2) 1 5 7 12
3) 7
4) 3 5 8
5) 1 2 3 7 10 12 13 15
6) 3 5 8 9 10
7) 1

Dagens klara: Digital Ink
Bästa skrällar under 10%: Aristocat Boko, Jetspirit, Raymond Boko, Maestria, Raske Rutger, Västerbo Carrera och Panic Button
Dagens avslag: Amor Winner (Över 1640? Folk är fulla...), Montdore
En fredagskväll klockan 11 ska man vara full
Intressant rad, liknar mina egna ideer. Skål
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 23:04   #112

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Jag kommer nog spika Olle Goop av alla i morgon. On track Piraya i avd 7 tror jag har jättechans baserat på att det blir skotvång.

Var inne på att spika Inken i guld men kan inte lämna Narold Vox utanför. Jätterensare och inte helt osannolik om Inken får en jobbig resa.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 23:16   #113
DIF

Standard

en upploppsduell mellan Westholm och Jensen, där ingen driver och båda vill bli tvåa..
en smygkörningstävling med Örjan och Kenneth som båda vill åt 4:e invändigt och sedan vinna en gång var 20 lopp bara för att få höra mästerlig styrning...
eller en gasning mellan far och son Kolgjini som kommer upp till 500 meter på en halvminut och sedan går i marken efter 800 m....
eller en halvspårstävling mellan Takter och BG som gör att ingen annan kan vinna....
Eller lite balansändringar och formmörkning mellan fuxtarsan och bergh vem som kan göra flest sena ändringar utan att få böter...

För övrigt vinner Digital Inc med valfritt antal längder.
Tror Hockey sätter dit Jetspirit i morgon, kanske lite form i hans stall, det är inte vanligt numera så det gäller att passa på.

Nu blir det en sista stänkare on top of it
peozz (+5), Tirich (+5)
Gammal 2015-01-09, 23:27   #114

Indeeds avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
en upploppsduell mellan Westholm och Jensen, där ingen driver och båda vill bli tvåa..
en smygkörningstävling med Örjan och Kenneth som båda vill åt 4:e invändigt och sedan vinna en gång var 20 lopp bara för att få höra mästerlig styrning...
eller en gasning mellan far och son Kolgjini som kommer upp till 500 meter på en halvminut och sedan går i marken efter 800 m....
eller en halvspårstävling mellan Takter och BG som gör att ingen annan kan vinna....
Eller lite balansändringar och formmörkning mellan fuxtarsan och bergh vem som kan göra flest sena ändringar utan att få böter...

För övrigt vinner Digital Inc med valfritt antal längder.
Tror Hockey sätter dit Jetspirit i morgon, kanske lite form i hans stall, det är inte vanligt numera så det gäller att passa på.

Nu blir det en sista stänkare on top of it

Vilket lopp pratar du om? Vilken jensen?

Mvh
Indeed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 23:31   #115
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indeed Visa inlägg
Vilket lopp pratar du om? Vilken jensen?

Mvh
inget lopp bara dricker sprit å raljerar lite
skrev ju 2 seriösa också, dom får duga, skål

Kan ju nämna Sonja Bengtsson också, hon kör ej heller i morgon...hon brukade hamna i tredje spår och hängande trots spår 1 i starten...Stackars Glory Då
Gammal 2015-01-09, 23:34   #116

Indeeds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hulten_j Visa inlägg
Art On Line är ruskigt gynnad om det blir broddbana imorgon då AOL funkar strålande med brodd och enligt tränare Aho gör hästen nästan sina bästa lopp med den balansen, sen står AOL väldigt mycket bättre inne i loppet en Highspeed Call 1,490,000 kontra 990,000. Loppet är stängt för 1,500,000.
Känns som AOL är en hårdare häst och lite mer gynnad av en proffskusk en HC som oftast körs med proffskusk.

AOL är vättig från start och varit inblandad i snabba öppningar, nr 3 Fredrik Laday är också en startsnabb häst och tror det gynnar AOL både från att bli överflugen men samt även av solfjädern in i kurvan om inte Jansson gett upp tidigare. Blir det sko och broddbana måste ni ge AOL singelsträcket annars begår man tjänstefel..... och med tanke på HC är lite grönare i klassen trots en start i guld tidigare tror jag att en öppning för att komma förbi AOL i så fall kommer kosta honom för mycket på en tungsprungen bana.

Highspeed call trivs även han i skor och broddar uppenbarligen, takter är givetvis ett monsterplus men på distansen ser jag nog highspeed call som bästa kusen och blir en av mina spikar i omgången!
Gammal 2015-01-09, 23:35   #117
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Vilka säger att det är 95% tränaren? Goop som kusk kan få liv i de mest segervägrande individer. Skulle säga att det mesta beror på hur kusken kör.
Ställ frågan till vilken tränare eller kusk som helst.
En elitkusk kan inte bära en oduglig kamel på ryggen över ett
cirka 200-meters upplopp. Tror du det lever du i en drömvärld.

Sedan kan Goop och andra kunniga kuskar få vältränade och dugliga
hästar att höja sig ett snäpp till.

Men mitt påstående ställdes i exakt diamentral riktning. Jag påstår att trots Hans R sitter bakom en av de bästa (den bästa?) hästen i fältet. Men kuskminus samt startspår och dessutom preparéspek gör att för mig är
hästen inte är spelvärd.

Senast redigerad av Gus den 2015-01-09 klockan 23:37.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 23:36   #118

Indeeds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
inget lopp bara dricker sprit å raljerar lite
skrev ju 2 seriösa också, dom får duga, skål

Kan ju nämna Sonja Bengtsson också, hon kör ej heller i morgon...hon brukade hamna i tredje spår och hängande trots spår 1 i starten...Stackars Glory Då

Haha, ja tänkte väl att du svävade ut lite pga etanolen. 🍻
DIF (+5)
Gammal 2015-01-09, 23:37   #119

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Eller så blir det körning mellan 2 och 4 och Björn hittar ut i tid så är det godnatt sen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 23:38   #120

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag läser Mattias Ludvigssons analys om V64 Örebro på Travnet idag söndag, lägger märke till att han är redaktör på Spelarservice och en av grundpelarna i Spelvärde.se. Dessutom går att finna i Pokermagazine att han iallafall tidigare stått för tipsen hos TT.

Är det ett skämt eller tycker de likadant allihop de där säljsajterna?
De tar och dribblar lite med tipsen mellan avdelningarna och skryter sedan upp sina tips när ett av alla tusenkronorssystem råkat slå?
Nån som vet om det är samma gäng på alla de där ställena, som sedan tar betalt för tipsen flera ggr om?

Jag har aldrig nånsin köpt ett tips och kommer heller aldrig att göra det. Dock roligt att belysa ovanstående.

Det ter sig inte särskilt märkligt att det blir skrik ifrån "hela travmaffian" runt vissa hästar i omgången, när det är samma delad röst som gör sig gällande...

Samtliga måste väl tycka lika tillräckligt ofta kan jag tänka. Skrämmande tanke om man hamnar på efterkälke gentemot för många kollegor i för stor utsträckning nån längre period, runt tips och gillande utav vissa individer(hästar, gärna Solvallabaserade.)...

Häromveckan läste jag en av Berglunds krönikor på Travnet, där han hyllade sina kollegors och Travnets "vinstregn" på sistone. Han poängterade också det ärliga i att tipsen på Travnet var gratis för alla att läsa. Konstigt att nån person ifrån de "illa omnämnda säljsajterna" tillåts husera på Travnet med sådan inställning som grund till resonemang?

Tacka vet jag $harps-kompetens!

haha.....Raske Rutger!!

td