Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-30, 12:00   #1
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

V86 Solvalla

Vad har ni för drag?

Kommer med egna lite senare.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 14:39   #2
Banned

Standard

Spets o slut Pedro Bi?
Gammal 2014-12-30, 14:42   #3

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

oj jag som tänkte spika wood hm måste tänka
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 14:45   #4
Banned

Standard

För er som garderar avd 1.

Yoga Brick sprang bra senast som mindre betrodd.
Spår 7 nu, o med tempo så kan det gå.
Gammal 2014-12-30, 15:51   #5
Banned

Standard

Baron D Inverne är intressant om Claes kan hålla upp spets.
Gammal 2014-12-30, 21:57   #6

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1483
Standard

Johan U offrar hela nyårsafton för att åka upp med Aroma Grim, måste tro på bra chans!
greenj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 22:33   #7

Matte70s avatar

Reg.datum: okt 2013
Sharp$: 4630
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greenj Visa inlägg
Johan U offrar hela nyårsafton för att åka upp med Aroma Grim, måste tro på bra chans!
ser ut som en del har chans här men min vinnare blir nog 11an
Matte70 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 23:04   #8

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Har bara kommit så långt att jag tror mina spikar hamnar på slutet, warrawe Perseus och star advisor joli... Bara 6 lopp kvar sen
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 00:57   #9

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

1) 5 7 10 12
2) 4 5 7 9 12
3) 1 3 4 5 8 9 11 12
4) 3 4 9
5) 6
6) 5 6 9 12
7) 5
8) 3 10

Nära singla Reijos nya italienska import men valde till slut Cash Em som möter billig skit och var smällfin i debuten för Bergh. Lär inte vara sämre nu! Förstklassig vinstchans!

Andra spiken på Deadwood som spurtade formidabelt sist! Toppform och härdad. Går numera från alla positioner!

Lås i sista på formkorten! Unter uppe med en häst!

OBS! Notera att Stig H taxerar hästarna i sjätte som likvärdiga chanser! Det gör inte kollektivet! Än....

Senast redigerad av doob den 2014-12-31 klockan 00:59.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 06:04   #10

Sharp$: 1290
Standard

Fan Doob jag tycker du varit så jäkla rätt ute här på sistonde, men inte haft marginalerna på din sida. DÄRAV tror jag du har marginalerna på din sida idag, så jag ryggar halvt dig!

Dessa var jag dock tvungen ha med!

Avd1: 4 (Tror Julia spetsar & håller där iaf ett par hundra meter nej, men känns som givet streck till 7% när jag väl börjar gardera)
Avd2: 3 (Hoppas på att Jorma hamnar andra invändigteller rygg Utter & hoppas att luckan kommer.. Här sitter jag & leker medium, men allt kommer antagligen sluta i galopp och ett onödigt streck)
Avd8: 11 (Bra pålle helt enkelt kändes som jag behövde komplettera med denna för att säkert 3,10,11 sen klar)

Red: natt-/morgonyra
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)

Senast redigerad av Icewinner den 2014-12-31 klockan 06:07.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 08:04   #11

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:

Andra spiken på Deadwood som spurtade formidabelt sist! Toppform och härdad. Går numera från alla positioner!

OBS! Notera att Stig H taxerar hästarna i sjätte som likvärdiga chanser! Det gör inte kollektivet! Än....
Håller med dug helt om Deadwood. Som jag läser loppet är det Pedro i spets med Star Advisor i dödens. Sen så spurtar Deadwood enkelt hem loppet.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 09:16   #12

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Coco de Vie Hon har varit bra vid sina segrar

Voulez Vous borde vara en bra spik vann med krafter kvar sist

Cash’em vann inte den i ett grymt vann ett billigt lopp sist men den kanske är klar ??

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av capone den 2014-12-31 klockan 09:22.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 09:35   #13

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Bergh har flunsan enligt sin blogg men ska köra.

"Ska åka till Solvalla imorgon även fast man åkt på en flunsa, för vill verkligen försöka köra in 24000 kr till, så stallet kommer upp i 30 miljoner kronor i inkörda 2014.
Häftig gräns så coolt om det lyckas!
"

Denna gräns fixar han med Cash E'M, 70 K i första pris
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 09:36   #14

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Håller med dug helt om Deadwood. Som jag läser loppet är det Pedro i spets med Star Advisor i dödens. Sen så spurtar Deadwood enkelt hem loppet.
Jorma lockar ut Dead Wood & följer med i rygg på den sen vinner Jorma med Disney Tooma.

Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 09:42   #15

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1268
Standard

Var inte Chip Dealer en av de bästa värmningarna på Mantorp. Skön bedövare idag 2%.
rawr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 10:11   #16

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

STAR ADVISOR JOLI. Blåser till spets på två steg. Sen över så klart. GOTT NYTT ÅR!
Gammal 2014-12-31, 10:16   #17

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
1) 5 7 10 12
2) 4 5 7 9 12
3) 1 3 4 5 8 9 11 12
4) 3 4 9
5) 6
6) 5 6 9 12
7) 5
8) 3 10

Nära singla Reijos nya italienska import men valde till slut Cash Em som möter billig skit och var smällfin i debuten för Bergh. Lär inte vara sämre nu! Förstklassig vinstchans!

Bra "snokat", doob!

Det är ju riktigt bra intryck på både Deadwood och Cash Em sist! Dock inget jag tänker spika, i så fall Cash Em är känslan. Trav e ju svårt och det gäller att ta ställning i rätt lopp.

Det blir nog så att jag vill ha med 6 Staro Advisor Joli, för Mackpeter:s många goda inlägg under året.

2 Part Two vill jag ha med mot Cash Em. Det är en häst jag lyckats med på spelet tidigare. Carl-Erik på grundkapabel häst utan rad ifrån bra läge! Klart det vattnas i munnen! 8 Askö Q är en hårding som springer tiderna.
Spikar även "megalampan" 9 Coco De Vie. Gidde_Palema har i mina ögon visat upp en förmåga att i princip ständigt vurma för rätt häst som spik hela hösten. Varför inte hålla form året ut? Denna häst gillar både jag och han fortfarande, då hästen ännu inte visat prov på någon botten, snarare tvärt om! Här vill jag slå följe tills första regelrätta förlusten, i mina ögon, ser dagens ljus.
Ditt 3-hästarslås i samma lopp känns "totalt igenbommat", så nog fattar jag vad du sysslar med. 4 Carja har varit ett "förvandlingsnummer" på senare tid. (Sitter själv med allvarliga platsspelsfunderingar runt 6 Ybergue, springvillig och visar förstklassig inställning! Westerlund, alias "Lill-Bergharn", har jag flyt med i spelet.)
9 Exclusive Zon skrev jag upp i "boken" 29/10 på en tilltalande avslutning. Får en chans till mot liknande sällskap då lågt tippad. Faktum är att jag kör ett Walmann-lås på 7,9,12 då jag ändå är igång. Bra spurtförmåga hos samtliga. Kan gå till rimlig kostnad?

Avdelning III: Jag blir inte klok på 3 Neo Neon. Underbar utstrålning och rejäla lopp vid flertalet tillfällen. Ändå är hästen ofta "inte med dom" där framme när det ska avgöras. Så har det varit ofta på slutet. Jag tycker att om sunt förnuft tillåts råda, så släpper Eskilsson med sin ovilliga lus. På "intryck" måste väl Neo sedan ha riktigt bra chans? Vid vit jänkarvagn på råder jag folk att spika, annars stannar det vid A-häst. Bakom? Lilla 5 Marie Sisu på Jorma, som kanske promt vill köra i spets denna gång? 11 Brandon Beyonce på grundkapacitet förstås, men formen?
Stig H:s kuse är en blöt historia som jag lovat mig själv att aldrig strecka.

Får räcka så!
Major (+25), asgaya3141 (+5), mackpeter (+10)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 10:58   #18

softpojks avatar

Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Bra "snokat", doob!

Det är ju riktigt bra intryck på både Deadwood och Cash Em sist! Dock inget jag tänker spika, i så fall Cash Em är känslan. Trav e ju svårt och det gäller att ta ställning i rätt lopp.

Det blir nog så att jag vill ha med 6 Staro Advisor Joli, för Mackpeter:s många goda inlägg under året.

2 Part Two vill jag ha med mot Cash Em. Det är en häst jag lyckats med på spelet tidigare. Carl-Erik på grundkapabel häst utan rad ifrån bra läge! Klart det vattnas i munnen! 8 Askö Q är en hårding som springer tiderna.
Spikar även "megalampan" 9 Coco De Vie. Gidde_Palema har i mina ögon visat upp en förmåga att i princip ständigt vurma för rätt häst som spik hela hösten. Varför inte hålla form året ut? Denna häst gillar både jag och han fortfarande, då hästen ännu inte visat prov på någon botten, snarare tvärt om! Här vill jag slå följe tills första regelrätta förlusten, i mina ögon, ser dagens ljus.
Ditt 3-hästarslås i samma lopp känns "totalt igenbommat", så nog fattar jag vad du sysslar med. 4 Carja har varit ett "förvandlingsnummer" på senare tid. (Sitter själv med allvarliga platsspelsfunderingar runt 6 Ybergue, springvillig och visar förstklassig inställning! Westerlund, alias "Lill-Bergharn", har jag flyt med i spelet.)
9 Exclusive Zon skrev jag upp i "boken" 29/10 på en tilltalande avslutning. Får en chans till mot liknande sällskap då lågt tippad. Faktum är att jag kör ett Walmann-lås på 7,9,12 då jag ändå är igång. Bra spurtförmåga hos samtliga. Kan gå till rimlig kostnad?

Avdelning III: Jag blir inte klok på 3 Neo Neon. Underbar utstrålning och rejäla lopp vid flertalet tillfällen. Ändå är hästen ofta "inte med dom" där framme när det ska avgöras. Så har det varit ofta på slutet. Jag tycker att om sunt förnuft tillåts råda, så släpper Eskilsson med sin ovilliga lus. På "intryck" måste väl Neo sedan ha riktigt bra chans? Vid vit jänkarvagn på råder jag folk att spika, annars stannar det vid A-häst. Bakom? Lilla 5 Marie Sisu på Jorma, som kanske promt vill köra i spets denna gång? 11 Brandon Beyonce på grundkapacitet förstås, men formen?

Får räcka så!

Varför vägrar du syna en förlust innan den kommer min kära vän?
Gammal 2014-12-31, 11:04   #19

Helges avatar

Standard

Lär säkert smällas av nyårsraketer under dagen/em runt Valla och det kan både skrämma och stressa en del hästar rejält. Frågan är vilka, en krydda till i loppanalyserna.

Voltstart (+5)
Gammal 2014-12-31, 11:05   #20

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Varför vägrar du syna en förlust innan den kommer min kära vän?
Därför att jag har riktigt stor tro runt hästen.

Ibland väljer jag även förlita mig till topptränarnas överord runt vissa hästar. De borde veta vad de har att jämföra med. Callum gick fort abrupt in i väggen, för det samma! Bra ju

Faktum är att jag å Gidde_Palema hade analyssnack runt COCO, inför loppet den senast gungade bort sig. Jag skrev till honom att jag var missnöjd med "stilen" rent generellt vid föregående start. Den hästen har jag redan jobbat bort en gång!
RED: Fel, hästen kördes invändigt och blev 5:a!

Allt sedan dess har hästen visat fint intryck...

(Disney Tooma talas det varmt om i tråden. Ja, varför inte?)
softpojk (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-31 klockan 11:08.
Gammal 2014-12-31, 11:11   #21

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
STAR ADVISOR JOLI. Blåser till spets på två steg. Sen över så klart. GOTT NYTT ÅR!
Varnar för Dead Wood.
Gammal 2014-12-31, 11:14   #22

softpojks avatar

Standard

Citat:
Därför att jag har riktigt stor tro runt hästen.

Ibland väljer jag även förlita mig till topptränarnas överord runt vissa hästar. De borde veta vad de har att jämföra med. Callum gick fort abrupt in i väggen, för det samma! Bra ju

Faktum är att jag å Gidde_Palema hade analyssnack runt COCO, inför loppet den senast gungade bort sig. Jag skrev till honom att jag var missnöjd med "stilen" rent generellt vid föregående start. Den hästen har jag redan jobbat bort en gång!
RED: Fel, hästen kördes invändigt och blev 5:a!

Allt sedan dess har hästen visat fint intryck...

(Disney Tooma talas det varmt om i tråden. Ja, varför inte?)
Disney Dags är det på lördagar. Nej, skärp dig nu!
Gammal 2014-12-31, 11:24   #23

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 65
Standard

Hej! Spelstopp på v86 idag?
Teamleader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 11:25   #24

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Teamleader Visa inlägg
Hej! Spelstopp på v86 idag?
14.15
Gammal 2014-12-31, 11:30   #25

doobs avatar

Standard

Bra tugg!

Gällande Coco är det en liten krigare med utstrålning och den har vunnit lätt på slutet. Åkt lite som den vill men ändå avgjort med en gäspning via 1.12 sista 500.

Dock klart "misstänksam" mot Reijos! Kan vara hästen som ska betala kretsens oxfilé, champagne och raketer ikväll. Stallet är "nöjda" och optimistiskt försiktiga! Hört det förut på stenklart!

Kan bli spets, trolla 500 och visslande sista 500 med en snopen Coco halv längd efter....

Se upp!

Om Coco kör fram och mosar kan en tredje slå till!
Carja har två-tre sekunders sänkning i kroppen!
Gammal 2014-12-31, 11:33   #26

softpojks avatar

Standard

Känner mig så pass frisk, så varför inte åka till banan och kika
Gammal 2014-12-31, 11:34   #27

softpojks avatar

Standard

Citat:
Bra tugg!

Gällande Coco är det en liten krigare med utstrålning och den har vunnit lätt på slutet. Åkt lite som den vill men ändå avgjort med en gäspning via 1.12 sista 500.

Dock klart "misstänksam" mot Reijos! Kan vara hästen som ska betala kretsens oxfilé, champagne och raketer ikväll. Stallet är "nöjda" och optimistiskt försiktiga! Hört det förut på stenklart!

Kan bli spets, trolla 500 och visslande sista 500 med en snopen Coco halv längd efter....

Se upp!

Så du utnämner Carja till livsfarlig i bakspåren eller bara platsbud?
Gammal 2014-12-31, 11:45   #28

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Bra tugg!

Se upp!

Du är "obetalbar" med ditt tugg, doob!

För dagen med riktigt "giftigt innehåll" dessutom!
Nyss gjorda analys torde tipsblaskorna vara välvilliga att betala dyra penningar för. Allt för att hinna med att få in substantiellt innehåll innan pressarna går...

Glöm nu inte av att "fyra av" en allvarligt menad raket, såhär på nyårsafton!

Gott Nytt år, på dig!
Gammal 2014-12-31, 11:47   #29

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

bonjour shangrila är snabb ut och plockas med på kupongen om man vill han en riktig rensare. van ganska tufft motstånd o skulle hon hitta rygg ledaren o lucka till slut så är det nog inte helt omöjligt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 11:49   #30

Standard

blir det fin bana och barfota på aborren är det nog rätt bra chans på att den leder runt om. lite lågt streckad
Gammal 2014-12-31, 11:58   #31

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 2681

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir att försöka fälla Coco de Vie, så den blir inte mer än en utgångshäst idag, tror mycket väl att 3 Schiffer Laksmy kan vinna detta.

Har jagat Oops Trot ett tag och jag tror att det är dags idag!
roaben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 11:59   #32

Manprinsens avatar

Sharp$: 2289
Standard

Part Two (FI) måste vara en grymt spelvärd spik idag. Bra form och mött tuffare motstånd än detta. Berghs pålle Cash Em är lite halvknepig och hårdare emot nu. Dessutom är hästen inte speciellt startsnabb vilket kan båda för tung resa.
Ytterligare minusinfo som vi fick tidigare är att Robban själv är sjuk men ska köra ändå. Svårt att säga hur mycket det påverkar hans prestation, men det är väl bara att gå till sig själv hur man presterat på arbetet dom gånger man suttit där halvrisig? Markant försämring i alla fall för egen del.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:06   #33

Helges avatar

Standard

Blir valfri balans på Valla idag.
tomtom2 (+2)
Gammal 2014-12-31, 12:11   #34

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Blir valfri balans på Valla idag.
snabba ryck. ingår du i kontrollgruppen eller? tackar för infon
Helge (+3)
Gammal 2014-12-31, 12:17   #35

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Twitter
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:17   #36

Helges avatar

Standard

Citat:
hahaha
Twitter är världens snabbaste på info, slår allt
Gammal 2014-12-31, 12:17   #37

Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Part Two (FI) måste vara en grymt spelvärd spik idag. Bra form och mött tuffare motstånd än detta. Berghs pålle Cash Em är lite halvknepig och hårdare emot nu. Dessutom är hästen inte speciellt startsnabb vilket kan båda för tung resa.
Ytterligare minusinfo som vi fick tidigare är att Robban själv är sjuk men ska köra ändå. Svårt att säga hur mycket det påverkar hans prestation, men det är väl bara att gå till sig själv hur man presterat på arbetet dom gånger man suttit där halvrisig? Markant försämring i alla fall för egen del.
Brukar ha väldigt svårt för & spika ston mot grabbar över 2140.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:18   #38

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

Citat:
Bra "snokat", doob!

Får räcka så!
Oj, du gick all in på min idé. Tänk dock på att det är spår 12 över sprint med kloka kuskar där framme, kan bli långt fram..

Men ja, jag tror också den vinner fast tveksam på om det blir spik..
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:22   #39

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

Unogaren äntligen ute på 2140m igen istället för de dryga 3 kilometerna som jag personligen inte tycker den passar bäst på. Tobbe upp och favoriten som Bergharn kör själv tycker jag blir överspelad, visst var den bra senast men helt felanmäld idag och sällan de vinner då. Mycket talar ju emot Unogaren men om den skulle funka idag på bra bana med bra kusk och passande distans, så ska inte jag åka iallafall!

3 %! - råd att ta en galopp då.

Askö Q möter ju sämre än på länge också, passa den med. Part Two likaså.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:27   #40

Helges avatar

Standard

Undra om Robban rycker skorna ffg i sin regi på Cash E'M? Sagt inte, även vid bra bana men man vet aldrig med den herrn. Hov till det har han, ja redan senast.
Gammal 2014-12-31, 12:38   #41

softpojks avatar

Standard

Kemas Winnie. Given Spik, Favorit Kusken upp. Ingen Trött Kusk upp, blir inte låst! detta plockar dom tillsammans. oändlig kärlek
Gammal 2014-12-31, 12:43   #42

Standard

[QUOTE=softpojk;394939]Kemas Winnie. Given Spik, Favorit Kusken upp. Ingen Trött Kusk upp, blir inte låst! detta plockar dom tillsammans. oändlig kärlek[/QUOT

Är inne på samma sak. tror det kan bli körning. speed hill känns fel som favorit. Vet du om det är nåt stort minus att den ska gå med skor bak?
Gammal 2014-12-31, 12:43   #43

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Oj, du gick all in på min idé. Tänk dock på att det är spår 12 över sprint med kloka kuskar där framme, kan bli långt fram..

Men ja, jag tror också den vinner fast tveksam på om det blir spik..
Jo, men det blir inga större belopp lagda på dagens Joker. Enstaka skrällar bara och gillar köra med en "rolig" spik för att skapa hävstång på systemet. V86 är ju ett sådant spel.

Bra hästar spikar jag gärna när de inte är favoriter, ibland även ifrån skitlägen.

Självklart har jag alltid gillat modellen på hästen.
Gammal 2014-12-31, 12:51   #44

Standard

Citat:
Jo, men det blir inga större belopp lagda på dagens Joker. Enstaka skrällar bara och gillar köra med en "rolig" spik för att skapa hävstång på systemet. V86 är ju ett sådant spel.

Bra hästar spikar jag gärna när de inte är favoriter, ibland även ifrån skitlägen.

Självklart har jag alltid gillat modellen på hästen.
gillar också modellen. Men modellen har hoppat två lopp i rad. sist dubbel galopp. Det verkar som ngot stör honom. lägg därtill spåret,distansen o %en så är den ganska iskall på spelet.
Voltstart (+3)
Gammal 2014-12-31, 12:51   #45

softpojks avatar

Standard

[QUOTE=Om_sommaren;394941]
Citat:
Kemas Winnie. Given Spik, Favorit Kusken upp. Ingen Trött Kusk upp, blir inte låst! detta plockar dom tillsammans. oändlig kärlek[/QUOT

Är inne på samma sak. tror det kan bli körning. speed hill känns fel som favorit. Vet du om det är nåt stort minus att den ska gå med skor bak?
Vet jag inte tyvär.
Gammal 2014-12-31, 12:53   #46

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Masai Southwind SOS.. Meilink Diederik brukar ha vältränat när han startar och även fast hästen bara är 3 år och gjort få starter tror jag hon vinner detta skit lopp!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:53   #47

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
gillar också modellen. Men modellen har hoppat två lopp i rad. sist dubbel galopp. Det verkar som ngot stör honom. lägg därtill spåret,distansen o %en så är den ganska iskall på spelet.
Ingen häst som är ickefavorit är iskall på spelet när det kommer till V86. Det är min övertygelse.

På de mindre streckspelen självklart.
Gammal 2014-12-31, 12:55   #48

softpojks avatar

Standard

1. 10 - Hästen har sin favorit som kusk idag, sitter inte fast idag. Tröttisen kör motbudet. Vinner här!
2. 3-4-5-7-9-10-12
3. 1-2-3-5-11-12
4. 1-2-3-4-9
5. 1-2-3-6
6. 5-6-9-12
7. 5 - Tror det finns j-vla krafter kvar här va', krig där uppe, spurtar ner vid slutet.
8. 3-5-8-10-11 - Min Favorit Caramellen, kan inte spika dig idag. Jag tror du blir låst!

Reducering på det. Lycka till idag & Gott nytt år!

& Vara med liret...

1 4, 7, 8, 10, 11, 12
2 1, 2, 8, 9
3 5, 12
4 2, 3, 9
5 6 Cash'em
6 5 Voulez Vous
7 3, 5, 6, 11
8 3 Caramella B.F.

Nu köööööööööööööör vi!

Senast redigerad av softpojk den 2014-12-31 klockan 14:06.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:56   #49

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2181
Standard

För mig är Pedro Bi en bra spik , titta bara på dem senaste fem lopp , vilka han möte ,samt han sitter i ledningen omgående. Känns som en bra spik.
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:58   #50

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Masai Southwind SOS.. Meilink Diederik brukar ha vältränat när han startar och även fast hästen bara är 3 år och gjort få starter tror jag hon vinner detta skit lopp!
8 Bear Dream har rejäla spurtresurser. 1% i skitlopp!?
Gammal 2014-12-31, 13:02   #51

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 2235
Standard

Cash'em barfota idag..
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 13:02   #52

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rasa59 Visa inlägg
För mig är Pedro Bi en bra spik , titta bara på dem senaste fem lopp , vilka han möte ,samt han sitter i ledningen omgående. Känns som en bra spik.
Det finns dock ett par minus till denna starten. skor runt om, samt att i ledningen har hästen en tendens att vika ner sig om han inte får fuska bort loppet totalt. Bli heller inte överaskad om Uffe väljer att släppa spets
Gammal 2014-12-31, 13:06   #53

Sharp$: 65
Standard

Solvalla 96 2014-12-31 V86
Avd Ordinarie Reserver
1 4 5 9 10
2 4
3 3 5
4 3 4 6 7 9
5 2 3 6 8
6 5
7 5 11
8 3 5
640 rader * 1 * 0,25 kr = 160,00 kr
31 december 2014
Teamleader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 13:07   #54

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Undra om Robban rycker skorna ffg i sin regi på Cash E'M? Sagt inte, även vid bra bana men man vet aldrig med den herrn. Hov till det har han, ja redan senast.
Å där blev Cash E'M anmäld ¢¢. Nu rusar den i strecken, räcker med att det är en Love You avkomma, Bergh och skoryck. (även om den gått så i tidigare regi) Återstå och se om det ändras.
Gammal 2014-12-31, 13:08   #55

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 3119
Standard

Personligen tycker jag Pedro Bi är en blöt häst som alltid viker ner sig, känns väldigt överstreckad idag. Känns som ett bra lås med Staro Advisor Joli och Dead Wood i det loppet.
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 13:10   #56

Standard

Skulle jag strecka en del är det en följehäst som aldrig riktigt fått till det, Quite A Fall. Tyckte den gjorde många fina lopp som fyraåring men aldrig fått till det som femåring. Bra spår idag och kanske kan smyga med fint med Örjan.

Senast redigerad av luggen77 den 2014-12-31 klockan 13:23.
Gammal 2014-12-31, 13:20   #57

softpojks avatar

Standard

Offtopic: Jönssonligan TV4. Bästa uppvärmingen!
Gammal 2014-12-31, 13:30   #58

KSMKSMs avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 297
Standard

Nu kör vi. Gott nytt på er och lycka till.

1. 7,9
2. 7
3. 1,3,5,9,11,12
4. 9
5. 2,3,4,5,6
6. 5
7. 5,6,7,8,9
8. 2,3,5,6,7
Gammal 2014-12-31, 13:34   #59

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

Lite solvallatips från Carina Andersson!!!!
https://danskespil.dk/dantoto/tips-o...til%20solvalla
Gammal 2014-12-31, 13:35   #60

putte64s avatar

Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Finns mycket intressant idag.
I första litar jag inte riktigt på de mest spelade, vill varna lite för Yoga Brick till 6%.

Att Natosi Goj står i 3% känns mycket intressant. Äntligen ett bra läge, och hästen är inte alls tokig.

Nobel Launcher är streckad till 2%, men den är inte så dålig.

Garderar ni i 4e, ta med Carja som är bra.

Askö Q skulle aldrig stå i 5% om inte halvryssen körde, men den är fortfarande bra.

Amor Winner tror jag slår favoriten, om den sköter sig och har tur med resan.

Det kan bli körning i 7e, där bakom tassar OFV Continue med, till 9%.
Även Disney kan komma in i matchen vid överpace, 5%!!!

Robban har kört i spets till varje pris med Valnes många gånger.
Favoriten i dödens alltså, gardera med några.

Och det har var bara några få, av alla tänkbara skrällar jag hittat.
Kan bli stålar...
Gammal 2014-12-31, 13:44   #61

Sharp$: 1352
Standard

När är det spelstopp?
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 13:46   #62

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
När är det spelstopp?

14,15
monimaker1 (+5)
Gammal 2014-12-31, 13:48   #63

Standard

Avd1 nr 5 Digital Pointer är min vinnare i förste.
Gammal 2014-12-31, 13:49   #64

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Tror det skräller ordentligt i V86-3 i form av Fox from Above, som kan avsluta fort.
Hoppas på hård körning, tredje ytter och bara blåsa förbi på upploppet. 2%

Gott Nytt År alla Sharpsare
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 13:50   #65

allaballakaitozs avatar

Sharp$: 1127
Standard

Behöver ha några idéer. Någon som har spelvärde eller TT ?
Gammal 2014-12-31, 13:51   #66

Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-12-31
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 96

Avd Ordinarie hästar
1 5, 7
2 7 Sweetsformysweet
3 1, 3, 5, 11, 12
4 9 Coco de Vie
5 1, 2, 3, 6, 8
6 5, 6, 9, 11, 12
7 3, 5
8 3 Caramella B.F.

Vadet gäller startnummer

500 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 125,00 kr

Kvittonummer: 6F22 F1A8
Gammal 2014-12-31, 13:52   #67

Standard

Citat:
Agree!
Gammal 2014-12-31, 13:54   #68

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 892
Standard

Här kommer mitt lilla nyårsystem:

1:
A= 10 B= 4,5,7,8 C= 9,11,12

2:
12 PART NAN ANGELEN (9-4)

3:
A= 1 B= 3,5,9,11,12 C= 10

4:
B= 3,9 (4-1)

5:
6 CASHÈM (2-7)

6:
B= 5,12 C= 6

7:
A= 5 B= 3,6 C= 7,11

8:
10 AROMA GRIM (5-11)
.................................................. .................................................. ...........
DD

5 DEADWOOD
5,10
x
100:-
.................................................. .................................................. ...........
Tvilling i sista:
5-10 x 100:-
LYCKA TILL ALLA SHARPSARE & GOTT NYTT ÅR...........!!!!!
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 13:58   #69
Banned

Standard

Testar så här.

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5, 7, 8, 10 (12)
2 5, 6, 7, 12 (1)
3 1 Baron d'Inverne (3)
4 9 Coco de Vie (4)
5 6 Cash'em (2)
6 5, 6, 12 (9)
7 3, 4, 5, 11 (6)
8 3, 10, 11 (5)

Vadet gäller startnummer

576 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 144,00 kr
Gammal 2014-12-31, 13:58   #70

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

7*10
4.Utter(fin värmn.bra spår mot övriga fav.)
3*11(3 såg taggad ut i jänkarv.Ante tar sin andra seger på valla?)
9.Coco De Vie(Pra heast)
2*6(Cash`em mkt pengar att tjäna utan gal.)
1*5*6*9*12(köper loppet å går vidare)
5.Dead Wood(Bulldozertyp måste gillas)
3.Caramella B.F(Speed som vapen till slut)

En TIA som kan bli en tjuga i vinst Lycka till o gott nytt spel år

Senast redigerad av coolmanriver den 2014-12-31 klockan 14:01.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:00   #71

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

1: 9,12
2: 12 Part Nan Angelen
3: 9 Kattens Chamsin
4: 1,4,9
5: 6,8
6: 1,5,6,11
7: 5,7
8: 3,11 ( Red: Om AsköQ vinner i avd:5, Så är här även nr:10 med i denna avdelningen. )

Chansar lite och hoppas på

God Tur! & Gott Nytt År!

Senast redigerad av Trinity den 2014-12-31 klockan 14:05.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:00   #72

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 5 Digital Pointer
2 4, 12
3 1, 5, 6, 12
4 9 Coco de Vie
5 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10
6 5 Voulez Vous
7 5 Dead Wood
8 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Vadet gäller startnummer

704 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 176,00 kr

Kvittonummer: E70A 1964 D685 1501
Gammal 2014-12-31, 14:04   #73

Icors avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 475
Standard

Min morbror kom förbi och ville göra en V86a nyss, började göra den och insåg att det startar om 15 min, så blev panik. Här är den iaf.....
Registrerat spel

1 7, 8, 10, 12 (11)
2 2, 4, 5, 7, 9 (12)
3 1, 5, 9, 11 (12)
4 3, 6, 7, 9 (4)
5 6 Cash'em (2)
6 5 Voulez Vous (12)
7 1, 3, 5, 6 (4)
8 3 Caramella B.F. (11)

Vadet gäller startnummer

1 280 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 320,00 kr
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:06   #74

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Intressant! Det var ett konstigt lopp i gyttjan senast. Frågan är vad det sade egentligen. Symmetric kördes bort i samma lopp, vad duger den till i sitt lopp?
Gammal 2014-12-31, 14:09   #75

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4375
Standard

Provar ett reducerat...

V86 - 2014-12-31 - Solvalla
Systemet skapat med 'Hjälp på traven!' (http://www.hpt.nu)

V86-1 (14:15) :1:A PRIS 70 000, 2140 A
2(C) - What a Supergirl (3,2 %)
5(B) - Digital Pointer (4,9 %)
7(A) - Speed Hill* (DK) (36,3 %)
8(B) - Yoga Brick (6,2 %)
9(C) - Exclusive Zon (4,4 %)
10(B) - Kemas Winnie (21,2 %)

V86-2 (14:36) :1:A PRIS 50 000, 1640 A
4(B) - Utter (18,0 %)
6(C) - Masai Southwind (4,7 %)
7(B) - Sweetsformysweet (16,1 %)
9(A) - Ryan Kronos (IT) (33,4 %)
12(B) - Part Nan Angelen (15,6 %)

V86-3 (14:57) :1:A PRIS 60 000, 1640 A
1(B) - Baron d'Inverne (17,0 %)
3(B) - Neo Neon (13,3 %)
5(C) - Marie Sisu (9,6 %)
11(A) - Brandon Beyonce (FI) (31,6 %)
12(C) - Love You Silvio (14,2 %)

V86-4 (15:18) :1:A PRIS 50 000, 2140 A
9 - Coco de Vie (US) (69,8 %)

V86-5 (15:39) :1:A PRIS 70 000, 2140 A
6 - Cash'em (43,0 %)

V86-6 (16:00) :1:A PRIS 60 000, 2640 A
5(A) - Voulez Vous (54,5 %)
6(B) - Amor Winner (8,3 %)
9(C) - Silent Laser (DK) (5,5 %)

V86-7 (16:21) :1:A PRIS 70 000, 2140 A
3(B) - Pedro Bi* (IT) (28,4 %)
4(C) - O.F.V.Continue (8,6 %)
5(A) - Dead Wood (27,5 %)
6(B) - Star Advisor Joli (22,5 %)
11(C) - Disney Tooma (5,5 %)

V86-8 (16:42) :1:A PRIS 100 000, 2140 A
3(A) - Caramella B.F. (52,9 %)
10(B) - Aroma Grim (11,9 %)

Systemstorlek: 4 500
Reducerad storlek: 905
Kostnad: 226,25 kr
Reduceringsgrad: 79,9 %

ABCD-Villkor
1,2 A-Hästar
2,3 B-Hästar
1,2 C-Hästar

Utgångar: 1 av 1
Utgång: 1,2 vinnare
Dead Wood
Aroma Grim
Neo Neon

God tur alla och Gott Nytt travår!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:09   #76

doobs avatar

Standard

Usch! Barfota runt om på tvåan i första. Var nära strecka den... Ångrar att jag inte gjorde det.

Cash Em också bfro! Liksom Abborren! Pass upp!
Gammal 2014-12-31, 14:12   #77

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 5, 7, 8, 9
2 1, 3, 4, 7, 8, 9, 12
3 1 Baron d'Inverne Spets o slut
4 9 Coco de Vie
5 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10
6 6, 8, 12
7 4, 5, 6
8 11 Ruth Reerstrup* Spurtar ner allt kuskplus

Vadet gäller startnummer

1 764 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 441,00 kr

Kvittonummer: A9E2 B186 5407 1111
Gammal 2014-12-31, 14:13   #78

Standard

Cash Em galopperade i bilprovstrat
Gammal 2014-12-31, 14:13   #79
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2102

Standard

God Tur!
Registrerat spel

1 7 Speed Hill* (8)
2 4, 5, 7, 9, 12 (1)
3 1, 3, 4, 9, 11 (8)
4 9 Coco de Vie (3)
5 2, 5, 6, 7 (1)
6 12 Warrawee Perseus (5)
7 5 Dead Wood (11)
8 3, 10, 11 (8)

Vadet gäller startnummer

300 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 75,00 kr

Kvittonummer:
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:15   #80

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Varning för Neo Neon med jänkarvagn och Oops Trot med bra spår!

Registrerat spel

1 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (1)
2 9, 12 (7)
3 3, 11, 12 (1)
4 9 Coco de Vie (3)
5 2, 3, 6, 7, 8 (1)
6 1, 5, 6, 12 (9)
7 5 Dead Wood (6)
8 3 Caramella B.F. (11)

Vadet gäller startnummer

1 200 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 300,00 kr

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-12-31 klockan 14:20.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:17   #81

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 8 Yoga Brick
2 4, 9
3 3, 11
4 9 Coco de Vie
5 2, 6
6 5, 6
7 5 Dead Wood
8 3, 10, 11

Vadet gäller startnummer

48 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 12,00 kr

Kvittonummer: 2B06 5D26 18C7 9141
Hann precis
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:18   #82

Sharp$: 522
Standard

Stall Reijo Liljendahl

Pedro bi gick bra sist efter lite uppehåll. Bättre nu. Skor ro o spyder. Norskt hlag som vanligt. Snabb ut, vår bästa chans imorn.
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:18   #83

Manprinsens avatar

Standard

Förbannat att inte Haugstad orkade jobba in den där...
Trinity (+1)
Gammal 2014-12-31, 14:20   #84

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3585
Standard

dålig kusk som alltid haugstad
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:22   #85

softpojks avatar

Standard

Så, då var dagens mest säkraste spik avklarad. Hoppas man har lite flax kommande 7 nu!
Gammal 2014-12-31, 14:22   #86

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Förbannat att inte Haugstad orkade jobba in den där...
Lite mer aktivitet hade inte skadat!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:24   #87

Standard

Fegaste kusk är Örjan!
Gammal 2014-12-31, 14:25   #88

Sharp$: 50510
Standard

Avstår Calles i avd.3 och Pedro Bi i avd.7 - båda med skor runtom

1 - 7,10
2 - 4,7,9,12
3 - 1,3,9,12
4 - 9
5 - 2
6 - 1,5,6,12
7 - 4,5,6
8 - 3
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:27   #89

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

Åkte direkt i första avdelningen. :(
Gjorde även ett favoritbetonat system men åker säkert då i nästa avdelning!

1: 7,8,9,10,12
2: 4,12
3: 9
4: 9
5: 6,8
6: 1,5,6,11,12
7: 5,7
8: 3

Grattis till er som spikade vinnaren Kemas Winnie, Snyggt!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:28   #90

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeanpier007 Visa inlägg
dålig kusk som alltid haugstad
Kritiserar du honom för den styrningen så borde du nog sluta med det här. Du verkar inte uppskatta trav?

Japp, surt! Den hade jag gärna sett få vinna, chanslöst stå emot dock.
Tyvärr får Örjan till benen på favven, så mitt platsodds dyker ner i källarn, relativt sett...

Kul att Exclusive levererade såpass, när det var mitt stora drag för dagen. Tvilling & plats. Blir att jobba för 3st 7:or.

8 Bear Dream nu som utgångshäst på tvilling till miniinsats mot ett gäng, helst Djuses! Kör till slut, Janne!
Emeffeff (+5)
Gammal 2014-12-31, 14:32   #91

Sharp$: 4815
Standard

v5

5 SOLVALLA
1,00 Kr. V5 1,00 Kr.

AFD 1 1,3,4,8,11
AFD 2 1,2,3,9
AFD 3 2,5,6,8,9
AFD 4 5
AFD 5 3,6

200 SPIL Total 200,00 Kr.
31-DEC-2014 14:31:02
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:32   #92

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 2681

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 10 Kemas Winnie
2 4, 6, 7, 9, 12
3 1 Baron d'Inverne
4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9
5 3 Oops Trot
6 5, 6
7 6 Star Advisor Joli
8 3, 5, 8, 10

Vadet gäller startnummer

320 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 80,00 kr

Kvittonummer:
roaben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:33   #93

Manprinsens avatar

Standard

Nu sitter jag med spik på Part Nan Angelen. Hatar att spika från bakspår men spelvärdet var högt så det får bära eller brista!

Nu har Robban tydligen laborerat färdigt med balansen i vanlig ordning och det blir inte barfota runt om som aviserat från början.
Gammal 2014-12-31, 14:35   #94

Standard

här kan det skrälla. hoppas på 1an nu
Gammal 2014-12-31, 14:38   #95

Standard

samma skit bakar sist idiotisk körning av Örjan.
Gammal 2014-12-31, 14:38   #96

drakens avatar

Sharp$: 7938
Standard

Kul. Hade tänkt att lira i dag och såg fram emot omgången men fick för mig att det var spelstopp kl 15. Jajaja. Fick iaf bra med fin abborre. Helvete. jag kikar ett tag på forumet och ser om någon ligger bra till sedan köper jag andelar av denne såklart
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 14:39   #97

Manprinsens avatar

Standard

Ska sluta lira på Djuse, sviker alltid...
Gammal 2014-12-31, 14:40   #98

Standard

Varulven ligger säkert bra till på v86 gissar jag
Gammal 2014-12-31, 14:42   #99

Standard

grattis varulv
Gammal 2014-12-31, 14:47   #100

doobs avatar

Standard

Solvalla 96 20141231 V5
Avd-1: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12, Res: 11
Avd-2: 3,9, Res: 4
Avd-3: 6, Res: 2
Avd-4: 5,6,7,8,9,12, Res: 1
Avd-5: 5, Res: 3
System: 1
144 rader * 1 * 1,00 = 144 kr

Solvalla 96 20141231 V4
Avd-1: 1,2,3,6,7,8,10, Res: 5
Avd-2: 5,6, Res: 12
Avd-3: 5, Res: 3
Avd-4: 3,5,10, Res: 2
42 rader * 1 * 2,00 = 84 kr

Solvalla 96 20141231 V4
Avd-1: 6, Res: 2
Avd-2: 5,6,7,8,9,12, Res: 1
Avd-3: 3,4,5, Res: 6
Avd-4: 3,5,10, Res: 2
54 rader * 1 * 2,00 = 108 kr
Gammal 2014-12-31, 14:50   #101

Standard

dd

31-DEC-2014
Løb 9 SOLVALLA
100,00 Kr. DBL 100,00 Kr.

AFD 1 5
AFD 2 6

1 SPIL Total 100,00 Kr.
31-DEC-2014 14:48:55
780DAECE5CDE
Gammal 2014-12-31, 14:55   #102

Standard

testar v4

Registrerat spel

Bana: Solvalla, omg. 96
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 3, 4, 5, 6
2 5 Voulez Vous
3 3 Pedro Bi*
4 2, 3, 5, 8, 9, 11

Vadet gäller startnummer

36 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 72,00 kr

Kvittonummer: 0B00 D988 B2A9 1141
Gammal 2014-12-31, 14:56   #103

doobs avatar

Standard

Scary med Cash Ems uppträdande! Eller kör Bergh galopp för att öka oddset?
Gammal 2014-12-31, 14:57   #104

softpojks avatar

Standard

3, 5 eller 12 Skulle smaka mumma nu.
Gammal 2014-12-31, 14:58   #105

Standard

Att backa sist sen köra till en plats är ingen konst ,bara som folk kallar honom gubbe i lådan behöver inte backa sist
Gammal 2014-12-31, 14:59   #106

drakens avatar

Standard

Helvete. Får man för snålinternet. Hundra år för ATg att laddas upp. Missar V65 också. Får bli v4 då
Gammal 2014-12-31, 15:02   #107

Voltstarts avatar

Standard

Det var ju föga förvånande då hästen gick ner i klass, var känslan.

1)Vad sysslar Ante med?
2)Varför lirade jag inte V5? Hoppas att Coco lägger nu, endast därför!
Gammal 2014-12-31, 15:03   #108

softpojks avatar

Standard

Tjena Voltstart. Läget? hoppas allt är bra med dig!
Gammal 2014-12-31, 15:06   #109

Standard

v4.

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
5 SOLVALLA
1,00 Kr. V5 1,00 Kr.

AFD 1 1,3,4,8,11
AFD 2 1,2,3,9
AFD 3 2,5,6,8,9
AFD 4 5
AFD 5 3,6

200 SPIL Total 200,00 Kr.
31-DEC-2014 14:31:02
31-DEC-2014
Løb 7 SOLVALLA
2,00 Kr. V4 2,00 Kr.

AFD 1 1,2,3,9
AFD 2 2,5,6,8,9
AFD 3 5
AFD 4 3,6

40 SPIL Total 80,00 Kr.
31-DEC-2014 15:05:55
Gammal 2014-12-31, 15:09   #110

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Tjena Voltstart. Läget? hoppas allt är bra med dig!
Jodå!

Mitt V86 har dött, men trio i lopp 1 till 20:- och Exclusive levererade tillräckligt för att känna mig nöjd! Det kändes givet med ordningsföljd Djuse-Reijo-annan i lopp 1.

Kunde ha spelat V5 förstås, tänkte inte tanken tyvärr. Lite annat att syssla med mellan loppen idag...
Gammal 2014-12-31, 15:11   #111

softpojks avatar

Standard

Citat:
Jodå!

Mitt V86 har dött, men trio i lopp 1 till 20:- och Exclusive levererade tillräckligt för att känna mig nöjd! Det kändes givet med ordningsföljd Djuse-Reijo-annan i lopp 1.

Kunde ha spelat V5 förstås, tänkte inte tanken tyvärr. Lite annat att syssla med mellan loppen idag...
Det förstås. Trevlig afton min vän.
Gammal 2014-12-31, 15:17   #112

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Vinnare Carja 100kr
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 15:20   #113

doobs avatar

Standard

Kör nu Ohlsson!!!!
Gammal 2014-12-31, 15:21   #114

Majors avatar

Standard

Skit också!
Gammal 2014-12-31, 15:21   #115

Voltstarts avatar

Standard

Så pissvinner man ett travlopp!
Gammal 2014-12-31, 15:22   #116

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

HA ha ha Pra haest nu körde gubben för vinst iaf
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 15:22   #117

doobs avatar

Standard

Oj!! Verkligen en kanon! Reijos inte färdig....
Gammal 2014-12-31, 15:33   #118

doobs avatar

Standard

Nybrink vill avvakta med drag på V4....?

Väntar han på Sharps och Twitter??
Gammal 2014-12-31, 15:35   #119

Standard

haugstad gav carja ett riktigt smörlopp. trodde den var klar i sista sväng. men örjans var en riktigt evighetsmaskin. bara lunkar på
Gammal 2014-12-31, 15:35   #120

doobs avatar

Standard

Reijo.....

"Och....eee"
Gammal 2014-12-31, 15:38   #121

doobs avatar

Standard

Snälla Bergh! Kör felfritt nu!!
Gammal 2014-12-31, 15:39   #122

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Voltstart - det var ett jädrans gott minne du har. Kanske därför du kommer med så många sakliga inlägg på denna sida. Tack för dina synpunkter här i år!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 15:43   #123

doobs avatar

Standard

Fan Bergh! Tönt! Missbedömde ledaren
Gammal 2014-12-31, 15:45   #124

Sharp$: 50510
Standard

Alla visste att förr eller senare skulle Bergh gå fram till dödens med Cash`em.Alla utom Kråkan som kunde gjort samma manöver FÖRE Bergh och därigenom fått andra utvändigt.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 15:46   #125

drakens avatar

Standard

Skräll. Satt och våndades med datorn och fick slänga in en snabb v4 bara för att bli black direkt haha. Ibland är det klart bättre att ge fan i att spela.
Gammal 2014-12-31, 15:47   #126

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg

Voltstart - det var ett jädrans gott minne du har. Kanske därför du kommer med så många sakliga inlägg på denna sida. Tack för dina synpunkter här i år!
Jo, meningslöst att bara snacka runt här utan att lägga på minnet vilka som har nån gnutta substans i sina kommentarer.

Ryssen kom som en torped-såååå bara! Jag hade gärna haft in Askö Q som A-häst på V4. Trodde den var mer härdad än övriga.

Oops...bidde ett C.
Trinity (+1), mackpeter (+5)
Gammal 2014-12-31, 16:03   #127

softpojks avatar

Standard

Vinner 6 nu ramlar jag av stolen
Gammal 2014-12-31, 16:05   #128

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Vinner 6 nu ramlar jag av stolen
Vinner du idag igen, så blir jag GRÖN! Avund kallas det...

Tänk att Ville vågade kliva förbi Erik. Undrens tid är inte förbi!
Gammal 2014-12-31, 16:05   #129

doobs avatar

Standard

Härligt! Varningen för den befogad!

Kom igen nu Deadwood!
Gammal 2014-12-31, 16:05   #130

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Finns mycket intressant idag.
I första litar jag inte riktigt på de mest spelade, vill varna lite för Yoga Brick till 6%.

Att Natosi Goj står i 3% känns mycket intressant. Äntligen ett bra läge, och hästen är inte alls tokig.

Nobel Launcher är streckad till 2%, men den är inte så dålig.

Garderar ni i 4e, ta med Carja som är bra.

Askö Q skulle aldrig stå i 5% om inte halvryssen körde, men den är fortfarande bra.

Amor Winner tror jag slår favoriten, om den sköter sig och har tur med resan.

Det kan bli körning i 7e, där bakom tassar OFV Continue med, till 9%.
Även Disney kan komma in i matchen vid överpace, 5%!!!

Robban har kört i spets till varje pris med Valnes många gånger.
Favoriten i dödens alltså, gardera med några.

Och det har var bara några få, av alla tänkbara skrällar jag hittat.
Kan bli stålar...
Tack Putte!!!!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 16:06   #131

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Behövde inte ens tur med resan

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Tack Putte!!!!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 16:07   #132

Sharp$: 2445
Standard

Plats på Bear with me. Dagens enda fyllespel
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 16:08   #133

Sharp$: 6295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
grattis varulv
Tack! Ja idag var det en häst på banan.. Riktigt fin!
Voltstart (+2)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 16:10   #134

softpojks avatar

Standard

Citat:
Vinner du idag igen, så blir jag GRÖN! Avund kallas det...

Tänk att Ville vågade kliva förbi Erik. Undrens tid är inte förbi!
Sitter kvar med en del system, reducerade kraven är redan klara. J-vligt synd att inte Coco föll.

Men nu hänger ju ALLT på Dead Wood.

Dock garderat på V4...
Registrerat spel

Bana: Solvalla, omg. 96
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 3
2 6 Amor Winner
3 5, 10, 11
4 3, 5, 10, 11

Vadet gäller startnummer

36 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 72,00 kr

Kvittonummer: 0340 D346 5683 9541

Idag så förklarade jag även hur jag tänkte, trots det verkade alla dissa Kemas i Avd 1.
Gammal 2014-12-31, 16:11   #135

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 286
Standard

håller med dig laxdasen den kan vinna med hundra annars hamnar den i STÖVELN
Pappersnunnan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 16:11   #136

Standard

Spelar en DD 5-5 200kr
Gammal 2014-12-31, 16:14   #137

Standard

Häst nummer 5 har druckit för mycket skumpa med mig på morgonen så den torskar! tjoooohej
Om_sommaren (+2)
Gammal 2014-12-31, 16:15   #138

Standard

årets sista lir blir en rak dd. 4-5
Gammal 2014-12-31, 16:16   #139

drakens avatar

Standard

Kör en DD på 5-2,10,11. Caramella vinner väl med hundra men har inte de pengarna att satsa på så lågt odds.
Gammal 2014-12-31, 16:17   #140

Standard

tror inte på deadwood men håller tumme för den då softpojk verkar leva på 86an
Gammal 2014-12-31, 16:17   #141

softpojks avatar

Standard

DD, 5,11-3,5
Gammal 2014-12-31, 16:18   #142

doobs avatar

Standard

Citat:
1) 5 7 10 12
2) 4 5 7 9 12
3) 1 3 4 5 8 9 11 12
4) 3 4 9
5) 6
6) 5 6 9 12
7) 5
8) 3 10

Hoppas någon fick glädje av varningen på sexan.....
Gammal 2014-12-31, 16:18   #143

Majors avatar

Standard

DD
5-6 x 100kr
5-10.11 x 200kr

Vore trevligt att avsluta året med en vinst.
Gammal 2014-12-31, 16:19   #144

doobs avatar

Standard

Söta Sofia känns härligt att hålla i handen! Söt och duktig tjej!
Mot två mille girl!!
Gammal 2014-12-31, 16:21   #145

Standard

Rak dubbel 6-11. 200:-. till 30 ggr fläsket.
6 Star Advisor eftersom jag gillar tränaren Holger.
11 Ruth eftersom Adielson kör.
Gammal 2014-12-31, 16:23   #146

doobs avatar

Standard

Optimalt! Hur ska deadwood förlora??
Gammal 2014-12-31, 16:24   #147

doobs avatar

Standard

Fy fan vad dåligt Erik!!!!
Gammal 2014-12-31, 16:25   #148

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Synd man redan åkt.
Chip Dealer hade jag.
Gammal 2014-12-31, 16:25   #149

Standard

fan ERIK!!!

uden den galop var det sejr...angreb kom for tidligt
Gammal 2014-12-31, 16:26   #150

Majors avatar

Standard

Surt. FAAN. Skit också.
Gammal 2014-12-31, 16:26   #151

Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rawr Visa inlägg
Var inte Chip Dealer en av de bästa värmningarna på Mantorp. Skön bedövare idag 2%.
FAN, det är ju såna här som slår en så hårt i ansiktet. Man vet att man läst en blänkare nånstans, lagt det på minnet men missat det vid inlämning.

Jaja, HOPPAS att du gjorde något själv av det
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 16:26   #152

Standard

trodde aldrig troels skulle lyckas med styrningen från dåligt spår men det där löste sig ju perfekt. väldigt låg % på bra häst
Gammal 2014-12-31, 16:26   #153

softpojks avatar

Standard

Surt sa räven, men blir väl nån sjua förhoppningsvis. vi kommer igen!
Gammal 2014-12-31, 16:27   #154

Standard

Citat:
Den satt gött på DD o V4
Gammal 2014-12-31, 16:27   #155

Standard

Mycket stök hemma men har 11 spik i sista för v4a
Gammal 2014-12-31, 16:27   #156

doobs avatar

Standard

Fan jag mår illa!! Det är sånt jävla oflyt nu. Handlar inte om pengar. Bara sättet!
Erik får fan dumstrut på! Jävla amatörstyrning!

Såg någon varna för Chip Dealer. Hoppas det betalar sig
Gammal 2014-12-31, 16:30   #157

Standard

Citat:
Den satt gött på DD o V4
Får man fråga vad du har i andra dubbeln. Minst 50 ggr i odds.
Gammal 2014-12-31, 16:31   #158

drakens avatar

Standard

Erik hade väl vunnit med ett halvt upplopp om han kört någorlunda sansat. Hästen såg mycket fin ut
Gammal 2014-12-31, 16:31   #159

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Synd man redan åkt.
Chip Dealer hade jag.
Allt är relativt. Gjorde en stor NyårsV4 på Joker. Når ryssen fram sitter jag med 3,10 å 11 kvar till sista. Vore ju intressant i såfall.

Hade jag inte beslutat i sista stund att lägga C på Oops, så hade jag haft samma hästar kvar, då Ville var ett A.

Tur nytt spelår härnäst!

Gott nytt år!
Gammal 2014-12-31, 16:33   #160

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Solvalla 96 2014-12-31
Avd Ordinarie Reserver
1 5 7 9 10
2 4 9
3 3 11
4 9
5 3
6 1 5 6 9 12
7 1 3 5 6 7
8 3
400 rader * 1 * 0,25 kr = 100,00 kr
2014 0584 9008 7C81 9545
30 december 2014

Får hoppas på sju rätt, så typiskt att man ska flyga i avd3 (suck)
draken (+5), Trinity (+1), Gyllaren (+5)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 16:35   #161

doobs avatar

Standard

Fan Erik!!! Kan inte ens stå för årets bortstyrning....

Sitt still och ge fan i att spränga ljudvallen för fan! Makalöst huvudlöst och onödigt!
Gammal 2014-12-31, 16:36   #162

Standard

Vinnare 5 abborren då nummer 3 caramellen oxå varit på glaset haha
Gammal 2014-12-31, 16:37   #163

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Vinnare 5 abborren då nummer 3 caramellen oxå varit på glaset haha
Hoppas du har rätt!
Gammal 2014-12-31, 16:37   #164

Standard

Citat:
Får man fråga vad du har i andra dubbeln. Minst 50 ggr i odds.
7- 6 200
7- 10,11 100
7- 2,3,5 50
7- 8,9 20

v4 3,6,10,11 kvar
draken (+10), mackpeter (+10)
Gammal 2014-12-31, 16:42   #165

doobs avatar

Standard

Håller hårt i tummarna för 11 och bra pengar och jubel för er andra och jag slipper gräma mig för deadwood
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 16:46   #166

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Hon kan tacka Torbjörn som hindrar alla.
Gammal 2014-12-31, 16:49   #167

doobs avatar

Standard

Elisabeth Ls glädje får avsluta 2014! Lämnar gärna avslutningen på detta helvete till spelår!
Så mycket häx och helvete! Proppen ur med korkarna ikväll!

Gott slut alla!!
Gammal 2014-12-31, 16:50   #168

Standard

Fy fan vilken dålig trav kväll man hade :( nya tag nästa år! Gott Nytt alla
Gammal 2014-12-31, 16:51   #169

Standard

Citat:
7- 6 200
7- 10,11 100
7- 2,3,5 50
7- 8,9 20

v4 3,6,10,11 kvar
Grattis till sådär 10'.
Hade varit ännu bättre om du publicerat liren tidigare.
Fast stort av di9g att komma med Chip Dealer. Vaket
Gammal 2014-12-31, 16:52   #170

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Elisabeth Ls glädje får avsluta 2014! Lämnar gärna avslutningen på detta helvete till spelår!

Gott slut alla!!
Gott skjut!!!!

Hahahaha...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 16:52   #171

Manprinsens avatar

Standard

4 rätt på v86, måste varit min sämsta omgång någonsin. Totalt fel ute
Gammal 2014-12-31, 16:55   #172

Standard

Grattis alla som vann.. gott nytt år .. nu ska vi fira och imor börja plugga åby jackpot.. gott nytt år
Gammal 2014-12-31, 16:55   #173

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2262
Standard

Bara 4 rätt i min 40 kronors bong - bläää.
Och bara två i min andra 40 kronors bong.

Nya tag till på lördag hör ni!
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 16:56   #174

softpojks avatar

Standard

Hade två rader med sju rätt till slut, det är väl bittert med den Galoppen. Kan inte säga att jag hade kunnat gjort något annorlunda.

Strax över 35 sexor också...

Jag är nöjd, men ändå bitter. Haft tre magiska dagar overall. Nytt år snart, nya tag senare.
Gammal 2014-12-31, 16:56   #175

Standard

Citat:

Gott slut alla!!
doob .. vi tar dem redan imor .. nya tag ., gott nytt år
Gammal 2014-12-31, 16:57   #176

Standard

Citat:
Grattis till sådär 10'.
Hade varit ännu bättre om du publicerat liren tidigare.
Fast stort av di9g att komma med Chip Dealer. Vaket
v86 blåste jag i de tre första så den raden ville du inte gå på. Spik Yoga i första
Gammal 2014-12-31, 17:22   #177

drakens avatar

Standard

Snyggt Rawr. Det här travåret har jag redan glömt. Slutade på minus några tusen men det får man ta igen nästa år. Tur att man har ett jobb när man spelar så jävla illa.
Nästa år går jag garanterat plus. Tänker inte spela för mer än 12 tusen av egna pengar. Hur mycket jag omsätter är något helt annat.

Senast redigerad av draken den 2014-12-31 klockan 17:25.
Gammal 2014-12-31, 17:34   #178

softpojks avatar

Standard

Registrerat spel

1 10 Kemas Winnie (12, 7)