|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-01-03, 00:05 | #91 | |
Citat:
För hästens del är det fortfarande upp till bevis, att den kan sköta sig och går att lita på. Förra ggn var Reijos guldhäst lika mycket utropad stenklar överallt ifrån, fast den hade upp till bevis. Då handlade det om att visa upp ork och distansduglighet. Föll som en klubbad fura! Det är någonting som inte lär drabba Calvin dock... |
||
2015-01-03, 00:24 | #92 |
Voltstart - är du samme man som driver sajten med ditt nick ?
|
|
2015-01-03, 00:46 | #93 | |
Citat:
|
||
2015-01-03, 01:00 | #94 |
Frank Nilsson rattar morgondagens i särklass största klaring!
Dreams Take Time nästan lika klar! Vare sig Lugauer eller Lövgren borde i sig aldrig stå i mer än 20% på V75! Gardering i första GIVEN t.ex! För att inte tala om Knud Mönster.... 21% från bakspår på V75! Det är humor det! Folk är fan i mig fulla! Hur är det med folkhälsan?
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2015-01-03 klockan 01:05. |
|
2015-01-03, 01:01 | #95 |
Varulv - det närmar sig den tid på natten, då du hugger som bäst!
Calvin köper vi som en spik. Men mitt system kräver ytterligare en spik. Funderar på Rattigan. Dencos Nemo Kilab. Jocke Lövgren är mycket positiv till Hippie - medan Björnkollen och kollektivet tror på Staro Hollywood. Tacksam om du har någon idé att delge innan nattens halsbett. |
|
2015-01-03, 01:02 | #96 | |
Citat:
|
||
2015-01-03, 01:04 | #97 |
Nä. Jag är en "helt vanlig travintresserad" som inte känner några tränare, saknar kontakter inom sporten helt, men gillar att titta på och analysera trav.
Det är en trivsam hobby. Jag uppskattar när olika nick här på forumet ger kommentarer/motiveringar till sina tips. Gärna runt en häst de tycker är trolig och en annan som kan anses rolig, både till motivering och %/odds. Sådär, nu fick jag dra en lans runt det oxå! _________ ...snackar om klubbad fura här ovanför. Tänkte skriva klubbad XXX, men det låg för nära ordet häst för att det skulle kännas trivsamt. Hmm...föll ihop som en sänkt fura, tror jag vore bättre uttryckt! _________ Jag suktar efter hjälp kring kompletterande spik. "Spikkungen" Gidde_Palema kanske kan bidra med någonting som tilltalar mig? Dax för en rolig därifrån oxå, känner jag! _________ Goop sa i Björnkollen att ryktet gick om att October Kronos ej kan gå med optimal balans. Tur, då slipper jag spika en häst jag knappt tror på...(Vilken miss att ens tänka tanken att vandra den vägen!) _________ Raffe, min kontraindikator, har spik på Calvin och Harry...vete f-n om jag kan gå på Harry då? |
|
2015-01-03, 01:07 | #98 | |
Citat:
Jag klistrar in mitt inlägg ovan så har du svar på alla dina frågor.... Frank Nilsson rattar morgondagens i särklass största klaring! Dreams Take Time nästan lika klar! Vare sig Lugauer eller Lövgren borde i sig aldrig stå i mer än 20% på V75! Gardering i första GIVEN t.ex! För att inte tala om Knud Mönster.... 21% från bakspår på V75! Det är humor det! Folk är fan i mig fulla! Hur är det med folkhälsan?
2015-01-03, 01:10 | #99 |
Voltstart!!
En både rolig och trolig och omgångens mest streckvärda häst är i avdelning 6.... 10 Prince Di Poggio - 8% Toppform innan Frankrikeresan där han direkt pissade på grodlåren så dom blev besvärade! Nu hemma en sväng och tränaren meddelar "stenklart" och jag tror honom! Vilken häst i det här gänget hade vunnit på Vincennes? 8%!!! TRAMS!! PS. Funderar du ens på att SPIKA Harry!!? Det hade jag inte ens kunnat drömma om! Dreams Take Time behöver bara hitta ut så är det årets klaraste första veckan i januari!! I nuvarande form är det en annan sort! Ser ni inte det?? Inte helt främmande för att den till och med kan svara upp spets!
Voltstart (+1) Senast redigerad av doob den 2015-01-03 klockan 01:14. |
|
2015-01-03, 01:16 | #100 |
Längesen man varit såhär taggad, hur ska jag inte kunna få 7 rätt imorgon?
2015-01-03, 01:16 | #101 |
Doob folk behöver inte vara fulla bara för alla inte tycker och tänker som dig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+5) |
|
2015-01-03, 01:19 | #102 |
Voltstart!!
En annan nästa lika rolig är 6 Hertig Shim i sista! 6%!! Vilken jävla värmning sist och absolut TOPPFORM! Intrycket var grymt! Fältet kommer se ut som ett jävla dragspel på Midsommar i Vansbro och stall Pajas (Kålgjini) spränger ljudvallen som vanligt och Uhrberg gottar sig i draget! Behöver bara hålla Pearls Fortune ifrån sig för Lugauer hamnar i tredjespår och blir hängande från fjärde den clownen!
2015-01-03, 01:19 | #103 | |
Citat:
Har du nån lågprocentare att bju på? Alltid skoj läsa om sånt. Fast det får bli i morgon för min del, då jag stänger ned för nu. Uhrberg sågar Candy Stores chanser helt i sin krönika. Intressant teori! Den är för vek... Jansson lyfte inte upp Jethro Tull i snacket runt avdelning IV i vass eller kass, men nästan samtliga andra Bergh-hästar. Hmm... Lycka till med alla spel! |
||
2015-01-03, 01:19 | #104 | |
Citat:
I avd 6 så kan man kanske försöka låsa på October K och Falcon H. Kan inte tänka mig att Dante håller upp. I min "bok" så sitter October tidigt i ledningen och därifrån ska han slås. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
||
2015-01-03, 01:20 | #105 | |
Citat:
Jag menar vad ser dom som jag inte ser och jag är både "frisk" och nykter...
|