Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-03, 00:05   #91

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Det helstängda huvudlaget gör Calvin fokuserad och han kommer inte att galoppera i morgon med det på (Kan faktiskt inte förstå varför det tog sån tid för Connie att utrusta honom med det). Han kommer att köras till ledningen sen är loppet över. Ingen idé att krångla till det, bara 6 lopp att lösa, och knappt det...
Du har inget mer revolutionerande att komma med än att TRYCKA PÅ att omgångens megalampa fått ny utrustning, vilket är allmänt känt?

För hästens del är det fortfarande upp till bevis, att den kan sköta sig och går att lita på.

Förra ggn var Reijos guldhäst lika mycket utropad stenklar överallt ifrån, fast den hade upp till bevis. Då handlade det om att visa upp ork och distansduglighet.

Föll som en klubbad fura! Det är någonting som inte lär drabba Calvin dock...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 00:24   #92
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1528
Standard

Voltstart - är du samme man som driver sajten med ditt nick ?
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 00:46   #93

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Du har inget mer revolutionerande att komma med än att TRYCKA PÅ att omgångens megalampa fått ny utrustning, vilket är allmänt känt?

För hästens del är det fortfarande upp till bevis, att den kan sköta sig och går att lita på.

Förra ggn var Reijos guldhäst lika mycket utropad stenklar överallt ifrån, fast den hade upp till bevis. Då handlade det om att visa upp ork och distansduglighet.

Nopp inget mer revolutionerande, överlåter det till dig. "Tryckte" på utrustningen mest för att alla kanske inte hade koll på det. Jag hoppas ALLA värderar hans "osäkerhet" på samma sätt som du gör imorgon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
julmust1988 (+22), DrGonzo (+20), Voltstart (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 01:00   #94

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Frank Nilsson rattar morgondagens i särklass största klaring!

Dreams Take Time nästan lika klar!

Vare sig Lugauer eller Lövgren borde i sig aldrig stå i mer än 20% på V75! Gardering i första GIVEN t.ex!

För att inte tala om Knud Mönster.... 21% från bakspår på V75! Det är humor det!

Folk är fan i mig fulla! Hur är det med folkhälsan?

Senast redigerad av doob den 2015-01-03 klockan 01:05.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 01:01   #95

Sharp$: 21445
Standard

Varulv - det närmar sig den tid på natten, då du hugger som bäst!
Calvin köper vi som en spik.
Men mitt system kräver ytterligare en spik.
Funderar på Rattigan.
Dencos Nemo Kilab.
Jocke Lövgren är mycket positiv till Hippie - medan Björnkollen och kollektivet tror på Staro Hollywood.

Tacksam om du har någon idé att delge innan nattens halsbett.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 01:02   #96

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg

Kan väl knappast räknas som "ny" utrustning då de bara satt på käk och annat huvudlag för han varit öm för det innan och nu har han stabiliserats. Håller med varulv här det är nog spel mot ett mål
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 01:04   #97

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Voltstart - är du samme man som driver sajten med ditt nick ?
Nä. Jag är en "helt vanlig travintresserad" som inte känner några tränare, saknar kontakter inom sporten helt, men gillar att titta på och analysera trav.

Det är en trivsam hobby.

Jag uppskattar när olika nick här på forumet ger kommentarer/motiveringar till sina tips. Gärna runt en häst de tycker är trolig och en annan som kan anses rolig, både till motivering och %/odds.

Sådär, nu fick jag dra en lans runt det oxå!
_________

...snackar om klubbad fura här ovanför. Tänkte skriva klubbad XXX, men det låg för nära ordet häst för att det skulle kännas trivsamt. Hmm...föll ihop som en sänkt fura, tror jag vore bättre uttryckt!

_________

Jag suktar efter hjälp kring kompletterande spik. "Spikkungen" Gidde_Palema kanske kan bidra med någonting som tilltalar mig? Dax för en rolig därifrån oxå, känner jag!

_________

Goop sa i Björnkollen att ryktet gick om att October Kronos ej kan gå med optimal balans. Tur, då slipper jag spika en häst jag knappt tror på...(Vilken miss att ens tänka tanken att vandra den vägen!)

_________

Raffe, min kontraindikator, har spik på Calvin och Harry...vete f-n om jag kan gå på Harry då?
Gammal 2015-01-03, 01:07   #98

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Varulv - det närmar sig den tid på natten, då du hugger som bäst!
Calvin köper vi som en spik.
Men mitt system kräver ytterligare en spik.
Funderar på Rattigan.
Dencos Nemo Kilab.
Jocke Lövgren är mycket positiv till Hippie - medan Björnkollen och kollektivet tror på Staro Hollywood.

Tacksam om du har någon idé att delge innan nattens halsbett.

Jag klistrar in mitt inlägg ovan så har du svar på alla dina frågor....

Frank Nilsson rattar morgondagens i särklass största klaring!

Dreams Take Time nästan lika klar!

Vare sig Lugauer eller Lövgren borde i sig aldrig stå i mer än 20% på V75! Gardering i första GIVEN t.ex!

För att inte tala om Knud Mönster.... 21% från bakspår på V75! Det är humor det!

Folk är fan i mig fulla! Hur är det med folkhälsan?
Gammal 2015-01-03, 01:10   #99

doobs avatar

Standard

Voltstart!!

En både rolig och trolig och omgångens mest streckvärda häst är i avdelning 6....

10 Prince Di Poggio - 8%

Toppform innan Frankrikeresan där han direkt pissade på grodlåren så dom blev besvärade! Nu hemma en sväng och tränaren meddelar "stenklart" och jag tror honom!

Vilken häst i det här gänget hade vunnit på Vincennes?

8%!!! TRAMS!!

PS. Funderar du ens på att SPIKA Harry!!? Det hade jag inte ens kunnat drömma om!
Dreams Take Time behöver bara hitta ut så är det årets klaraste första veckan i januari!! I nuvarande form är det en annan sort! Ser ni inte det?? Inte helt främmande för att den till och med kan svara upp spets!

Senast redigerad av doob den 2015-01-03 klockan 01:14.
Gammal 2015-01-03, 01:16   #100

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Längesen man varit såhär taggad, hur ska jag inte kunna få 7 rätt imorgon?
Gammal 2015-01-03, 01:16   #101

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Doob folk behöver inte vara fulla bara för alla inte tycker och tänker som dig
softpojk (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 01:19   #102

doobs avatar

Standard

Voltstart!!

En annan nästa lika rolig är 6 Hertig Shim i sista! 6%!!

Vilken jävla värmning sist och absolut TOPPFORM! Intrycket var grymt!
Fältet kommer se ut som ett jävla dragspel på Midsommar i Vansbro och stall Pajas (Kålgjini) spränger ljudvallen som vanligt och Uhrberg gottar sig i draget! Behöver bara hålla Pearls Fortune ifrån sig för Lugauer hamnar i tredjespår och blir hängande från fjärde den clownen!
Gammal 2015-01-03, 01:19   #103

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Kan väl knappast räknas som "ny" utrustning då de bara satt på käk och annat huvudlag för han varit öm för det innan och nu har han stabiliserats. Håller med varulv här det är nog spel mot ett mål
Jo, men likväl ett ofantligt uselt spel till den procenten. Fast de kan ju sitta de med.

Har du nån lågprocentare att bju på? Alltid skoj läsa om sånt. Fast det får bli i morgon för min del, då jag stänger ned för nu.

Uhrberg sågar Candy Stores chanser helt i sin krönika. Intressant teori! Den är för vek...
Jansson lyfte inte upp Jethro Tull i snacket runt avdelning IV i vass eller kass, men nästan samtliga andra Bergh-hästar. Hmm...

Lycka till med alla spel!
Gammal 2015-01-03, 01:19   #104

Sharp$: 6294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
varulv vad tror du om lopp 5 och 6 ???? om man ska ta 3-4 hästar vilka skulle du ta....tacksam..eller ska man bara spika 1 i lopp 5 ???
Spika 1:an i avd 5 skulle jag inte göra. Det måste vara en av dom "sämsta" favoriterna i morgon. På 3-4st skulle jag helt klart chansa bort henne. En riktig käftsmäll kan Baroness Boko vara, gick ok efter galopp i V75 sist, var inte alls så långt efter Alvena Take It i mål. Springspår och startsnabb, kan hamna bra på det direkt.

I avd 6 så kan man kanske försöka låsa på October K och Falcon H. Kan inte tänka mig att Dante håller upp. I min "bok" så sitter October tidigt i ledningen och därifrån ska han slås.
dado (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 01:20   #105

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Doob folk behöver inte vara fulla bara för alla inte tycker och tänker som dig
Det är min enda slutsats och förklaring bortsett från masspsykos när jag studerar strecklistan...
Jag menar vad ser dom som jag inte ser och jag är både "frisk" och nykter...
Svara

td