Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-02, 18:20   #76

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Tack för info! Dock har Calvin galopperat i de flesta senaste starterna helt omotiverat, då ska den garderas oavsett som stor megafavorit.

Du vet om att jag gillar Annie. En häst som avslutade under 08 sista 700m för tre starter sedan. Den har TT inte med på 8 häst om jag läser rätt i annan tråd. De försöker framstå som seriösa...

4% spelad, sluttid 13,2 nämnda start, full sula över mål och på väg slå klorna på Rolex som räddas av mållinjen...

Calvin: 64%, överdrivet galopplysten och sluttid på 13,3 senast...

Hur kan de ta betalt för en sådan "icke-gardering"?
Jag tror på spets och slut på Harry! Spik! (Tyvärr ska väl nån Ludde-häst idiotköras? Annars lär ingen motståndare försöka nåt förrän in på upploppet. Känns som ett bra BET, även på en Harry som kan sakna start i kroppen.)

Spik nr 2 vet jag inte än...Rattigan faller bort då Liza står i ynka 2%! Jag har funderingar på att lösa ett annars svårt lopp med October, S&S.

Kommentar, Putte64?
Gör det enkelt för dig, slösa inte massa streck i första i onödan. Calvin Borel vinner mycket enkelt, den hoppar inte. Annie har tappat sin toppform och amatören sitter upp själv, det är otroligt negativt. Conny är inte heller någon toppkusk men här ska han bara hålla i sig.
Calvin är mycket, mycket stabilare med ändringarna. Släpps till ledningen omedelbart och sen är loppet slut.

Harry har bra chans ja, plockar ledningen och sen ska Untersteiner bara hålla fast Johnny tillräckligt länge så att han ändå hinner undan för 3, 6, 11.

Rattigan kommer jag nog spika, mycket bra uppgift här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 18:27   #77

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8341

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Måste och måste....
Young Farmer är given på min kupong i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-4
DNK körs bfro. Lärlingen kör lika bra som Veijo. Låses till 9 % just nu med favoriten.
Thomas Uhrberg låter positiv på 6 Young Farmer. Någon som vet om den måste streckas?
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 18:33   #78

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Gör det enkelt för dig, slösa inte massa streck i första i onödan. Calvin Borel vinner mycket enkelt, den hoppar inte. Annie har tappat sin toppform och amatören sitter upp själv, det är otroligt negativt. Conny är inte heller någon toppkusk men här ska han bara hålla i sig.
Calvin är mycket, mycket stabilare med ändringarna. Släpps till ledningen omedelbart och sen är loppet slut.

Harry har bra chans ja, plockar ledningen och sen ska Untersteiner bara hålla fast Johnny tillräckligt länge så att han ändå hinner undan för 3, 6, 11.

Rattigan kommer jag nog spika, mycket bra uppgift här.
Calvin, favorithäst för mig långt innan Derbykvalen, i vilka jag hade den streckad.

På slutet: Galenpanna flera starter i rad, sedan fin i kval och i ett lopp på ny utrustning.

Jag spikar aldrig galopplystna rackare, som är storfavoriter. I övrigt är jag ganska flexibel och övertalningsbar. Rattigan som spik, ligger i så fall bättre till. Min första tanke nämligen.

När jag ändå garderar en storfavorit och har under 5% på en häst av Annies spurtkaliber, så åker den med. För alla som undrar vad jag snackar om, så är det bara att kolla i arkivet på loppen där Rolex vann och där Denco blir avslagen tvåa. Det räcker för mig. Så fort vägrar jag att glömma
AndyMart (+2)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 18:48   #79

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Calvin, favorithäst för mig långt innan Derbykvalen, i vilka jag hade den streckad.

På slutet: Galenpanna flera starter i rad, sedan fin i kval och i ett lopp på ny utrustning.

Jag spikar aldrig galopplystna rackare, som är storfavoriter. I övrigt är jag ganska flexibel och övertalningsbar. Rattigan som spik, ligger i så fall bättre till. Min första tanke nämligen.

När jag ändå garderar en storfavorit och har under 5% på en häst av Annies spurtkaliber, så åker den med. För alla som undrar vad jag snackar om, så är det bara att kolla i arkivet på loppen där Rolex vann och där Denco blir avslagen tvåa. Det räcker för mig. Så fort vägrar jag att glömma
Du gör som du vill, jag kommer inte ödsla streck i första iallafall. Calvin vinner med galopp.
Voltstart (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 18:54   #80

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Calvinspik är väl något att ta ställning till efter värmningarna i morgon? Har för mig att den brukar hålla på och dumma sig redan i värmning om den är på "det humöret"?
Voltstart (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 19:07   #81

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

SS, Snoken, Spelvärde, Travronden, TT, Ögat, Sydsvenskan, Stora Vinster

3 spik
4.5.6.10
3.5
2.3.5.7.9
1.7.10
1.4.6.9.12
4.6.7.11.12
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 19:22   #82

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Imorgon ryggar jag dig voltis du e på g
Gammal 2015-01-02, 20:43   #83

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3470
Standard

Vem ska slå Harry H i guld?
Lopp i kroppen där han kördes medvetet lugnt, avslutade dock starkt via OS.
Nu piper han till spets, får bestämma en bit och rinner undan till slut.
Allt är dessutom bra med halsen efter en koll idag.
Enkelt.
stiggi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 21:29   #84

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

har kikat i arkiven och kollat igenom bestform..

avd1.
Calvin borell har bara sig själv att tävla emot, såg smällfin ut på ny balans senast och det blir samma nu. Toppchans!

avd2.
Draget gynnas mest av distansen och Knud låter uppåt med sin adept. 20% är bra. Rattigan försökte trycka sig till spets senast men det blev för tufft och galoppen kom som ett brev på posten, upphämtningen var dock mycket bra.

avd3.
kan vara spets och slut, Harry H har aldrig missat ledningen med öppet spår de gånger man tryckt av honom. Lopp i kroppen nu och mycket möjligt att man laddar för spets sedan skall han slåss...

avd4.
Lärlingslopp är alltid luriga... Frank har inte vunnit v75 på år och dagar, dags att bryta trenden? nja några rejält bortglömda sticker ut, JETHRO TUL är roliga draget har lyft sig efter sitt uppehåll och visat prov på fin inställning.

avd5.
La Princess är helt tappad på spelet men faktum är att hon har varit riktigt bra de fyra senaste starterna och det sprudlar av form, nu kanske hon är bäst när hon är med där framme men klaffar det bara någorlunda från läget tror jag hon kan blåsa ner dem till slut. Hippie gillas och hon verkar vara av rätt sort. Min Finish blir intressant med vänsterhänte Björn i sulkyn. Staro Hollywood gillade jag intrycket på vid segern senast, kan bli dito igen trots tuffare emot..

avd6.
Dante boko hade jag som andra reserv senast och det var sånär nära att han tog hem det. Hemmabana nu och det tror jag bara är positivt kan laddas från start och kan vara den som leder loppet, hela vägen nu? October var rejäl för Peter senast och kommer vara ännu bättre nu. Prince di poggio är streckvärd på ynka 8%, Även Falcon H ser allt bättre ut i sin nya regi.

avd7.
Shadow är kanske bäst men bakspår på jägers är jobbigt. Maffioso Face blir en tuff nöt att knäcka om han hittar till front. Pearberry övertygade vid vinsten och höll bra senast, på gång! 1%. Remote Control sprang runt i 15 tempo efter galoppen, Bergh låter nöjd och tror det är av rätt sort. (tok-skräll) Vi kör några och hoppas på rens..

Senast redigerad av Klanke den 2015-01-02 klockan 22:18.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 23:01   #85

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 458
Standard

Citat:

Rolig häst det där är en åsna fram till man rycker tussarna då blir hon en oljad blixt. Hade nog vunnit fler lopp om de dragit tussarna tidigare några gånger. Kolla alla hennes lopp riktigt roligt att se så skum häst
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 23:22   #86

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

RANK SYDSVENSKAN

3.7.4.1.11.6.2.5.12.8.9
5.10.4.1.6.12.11.9.8.2.7.3
5.1.11.3.6.9.8.4.7.2.10
2.3.9.7.12.5.6.1.4.10.11.8
1.10.7.4.8.6.15.13.5.2.3.11.12.14
9.4.12.10.7.6.2.5.1.3.8
11.7.4.6.2.5.12.9.10.3.8
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 23:37   #87

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2867
Standard

Min snabba analys av morgondagen.....

Avd 1
Här går jag på att de hittat nyckeln till Calvin och att han ser ut som sist. Då är han ensam på plan ! Tror man annat så lär man gadda på en del, men 7 Super Streamline borde vara förstahäst emot.

Avd 2
Här säger jag schaas på favoriten, som jag dock trodde skulle va större favorit ! Kommer inte till spets och är sårbar. 10-4-5-6 blir det nog som åker med.

Avd 3
Tror nog att Harry tar sig till spets om Peter trycker av och kanske blir så att man måste gå på den som spik, men är tveksam till att det är det optimala loppet för harry. Är kluven som sagt....

Avd 4
Jag säger syn på favoriten då jag tycker inte att den mött så här bra motstånd förut. Stormvarnar för 6 Young Farmer som har sett riktigt bra ut på slutet och kan vara en kul chansspik för den som vågar. Plockar man med fler så är nr 9 Dencos lika given tvåa på ranken.

Avd 5
Verkar lite osäkert på Takters hur den skal klara starten, gör den det så borde den ha hygglig chans att vinna. Många där bakom som kan vinna. Knarkdraget 12 Flashmans Jenka :-), om man har ambitioner att bli ensam imorrn...

Avd 6
Här tror jag att det kommer att gå prestige i det hela, Adrian kommer att köra allt va det går för att hålla ut October som de hade i stallet förut. Kan Adrian hålla ut Sirocco Sisa så kommer inte October vinna. Många roliga här som kan vinna :-)
Falcon Håleryd till 9% som det vart mycket snack om på slutet och gick kanon efter galopp. Youana som har en bra slutrökare till 3% år riktigt kul ! Sirocco lär åxå få ett bra lopp till roliga 2%,

Avd 7
Visst är Reijos bra, men helt galet att den ska vara favorit till 39% från spår 11 !
Adrian lär ladda vad som går då det är hans chans att vinna loppet. Trust launcher tar väl spets initialt och sen är väl frågan vem som är först framme av Conrad och Adrian. Släpper Peter ? Tja, den har ju inte rosat marknaden på slutet så borde släppa, men....
Har Adrian toksvarat loppet före så är det nog inte skrivet i sten att han släpper till Adrian. Detta bäddar väl kanske för favoriten, men Jansson var ju optimistisk på sin så det är ju inte helt otrolig...

Lite konspirationsteorier kanske, min mina små funderingar. Bara att kommentera !
yxbackarteddy (+100)
peozz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 23:48   #88

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2521
Standard

Mina miljondrag imorgon
Avd 2. 11. Da Vinci Boko med i tuffa gäng varje vecka kanske får loppet bakom Rattigan? Tilltalande %

Avd 3. Tror Harry kör en SOS dock har betalat för Gisela Ås så många gånger så imorgon fortsätter jag, börjar bli en dyr häst men Björn upp för ffg får bli min förhoppning till extra snurr på hästen.
Dessvärre ska den gå med skor runtom enligt Reijo
Fyller på med några fler hästar här då jag redan betalar för Gisela.
Freeman, Overtaker, DTT & Knows Nothing

Falcon Håleryd avd 6 & Remote Control avd 7 roliga bakspårshästar på spetsbanan, Hur många gånger är det som favoriten floppar på V75 och sedan vinner 1-2 veckor efteråt? Knows Nothing hamnar under samma kategori dock mer påpassad på spelet.

Lycka till imorgon gott folk!
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 23:55   #89

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6294
Standard

Det helstängda huvudlaget gör Calvin fokuserad och han kommer inte att galoppera i morgon med det på (Kan faktiskt inte förstå varför det tog sån tid för Connie att utrusta honom med det). Han kommer att köras till ledningen sen är loppet över. Ingen idé att krångla till det, bara 6 lopp att lösa, och knappt det...
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 00:01   #90

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Det helstängda huvudlaget gör Calvin fokuserad och han kommer inte att galoppera i morgon med det på (Kan faktiskt inte förstå varför det tog sån tid för Connie att utrusta honom med det). Han kommer att köras till ledningen sen är loppet över. Ingen idé att krångla till det, bara 6 lopp att lösa, och knappt det...
varulv vad tror du om lopp 5 och 6 ???? om man ska ta 3-4 hästar vilka skulle du ta....tacksam..eller ska man bara spika 1 i lopp 5 ???
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td