Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-02, 15:34   #61

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag tror också att Maffioso Face tar en längd på Trust Launcher då strykningen helt klart gynnar Adrian mer än PU.

De senaste två starterna från innerspår har inte Trust Launcher haft en suck att hålla upp ledningen.
Däremot höll han knappt ledningen mot Remember my Name i det där finalloppet där bara de två möttes i finalen.

Maffioso Face hade däremot inte en chans mot Remember my name i ett annat lopp i höstas.

Tycker ingen är solklar som ledare i det här loppet då även Elmer Gold och Perl's Fortune, och i viss mån Västerbo Paymyday öppnar skapligt.

Jag tror på Adrian, men solfjäderseffekten kanske gör att Unter håller ledningen trots allt.
Ser ut att bli tempo alltså. Bakspårshästarna gör upp om detta. 12 Remote Control favoritspelad två ggr på raken. Totalt bortglömd nu. Blir framdragen av Reijo favorit dessutom. Ingen dålig rygg!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 15:45   #62

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75-7

Om en kusk, som heter Kolgjini, vill ha ledningen, så kör han dit. Kosta vad det kosta vill. Peter Untersteiner vill ha kvar sina hästägare och svarar inte i en vansinnesöppning.
Med ett sådant lopp kör de loppet i halsen på favoriten 11 Shadow Woodland. Vi som hade tvättat öronen hörde, att Torbjörn Jansson i atg.se i så fall tackar och vinner med 2 %-aren 12 Remote Control.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+4)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 15:47   #63

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8343

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det är inte Peter som sitter i spets när Adrian kommer.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-7

Om en kusk, som heter Kolgjini, vill ha ledningen, så kör han dit. Kosta vad det kosta vill. Peter Untersteiner vill ha kvar sina hästägare och svarar inte i en vansinnesöppning.
Med ett sådant lopp kör de loppet i halsen på favoriten 11 Shadow Woodland. Vi som hade tvättat öronen hörde, att Torbjörn Jansson i atg.se i så fall tackar och vinner med 2 %-aren 12 Remote Control.
Gammal 2015-01-02, 15:49   #64

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det är inte Peter som sitter i spets när Adrian kommer.
Rätt putte! Men det var bl a ett inlägg mot manprinsen, som hävdade detta.
Gammal 2015-01-02, 15:55   #65

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Vill nån ha spelvärde hojta till, har kuponger kvar ja måste använda
Gammal 2015-01-02, 16:05   #66

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Vill nån ha spelvärde hojta till, har kuponger kvar ja måste använda
Lägg gärna ut det så får du sharps i betalning
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 16:11   #67

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

En skolös Mockingbird Face går nog 15 i morgon. Baron Max är en snigel från start så Tobbe kanske kommer loss direkt. Favoriten får dödens.
Gammal 2015-01-02, 16:12   #68

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Solo Visa inlägg
Harry Haythrow leder guld från start till mål, eller?
För mig handlar det om spik på dreams take time, såg allt för stark ut senast även om han fick drömresa då. Tror Takter löser detta loppet och hittar ut!
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 16:38   #69

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7942
Standard

Håller mig till mina tidiga spikar. Harry och Staro.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 17:40   #70

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Quantum Outlook har bara mött skit, och är omgångens mest överstreckade häst.
Måhända, men samtidigt är den given då den springer 14blankt som totalt okörd och i sprudlande stil.

Lugauers i I:a har ju, som du redan påtalat, stora inslag utav galopp.

Jag tänker köra lås på Quantum och Denco, känns troligt.

Calvin ska jag gardera rejält då Adrian lär gasa för S&S. Silver Annie med barfota igen och amatörkusk: Lär inte få några "onödiga streck" på sig. Det kan nog gynna mig är tanken.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 17:48   #71

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Adrian har sagt att han gärna kör i rygg på Calvin.

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Måhända, men samtidigt är den given då den springer 14blankt som totalt okörd och i sprudlande stil.

Calvin ska jag gardera rejält då Adrian lär gasa för S&S. Silver Annie med barfota igen och amatörkusk: Lär inte få några "onödiga streck" på sig. Det kan nog gynna mig är tanken.
Gammal 2015-01-02, 17:52   #72

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Tycker inte att den är okörd, utan det bara ser ut så då alla andra är skitdåliga.
Goop lyckades inte få den att gå under 15, det tycker jag säger allt om hästens kapacitet.
DNK tycker jag är bättre, och det finns flera till som jag rankar högre än Quantum Outlook.

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg

Gammal 2015-01-02, 17:56   #73

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 640
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Ser ut att bli tempo alltså. Bakspårshästarna gör upp om detta. 12 Remote Control favoritspelad två ggr på raken. Totalt bortglömd nu. Blir framdragen av Reijo favorit dessutom. Ingen dålig rygg!

snackade precis med jansson på fb och han skrev att hans Bästa chans, Remote Control i morron!
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 18:11   #74

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Adrian har sagt att han gärna kör i rygg på Calvin.
Tack för info! Dock har Calvin galopperat i de flesta senaste starterna helt omotiverat, då ska den garderas oavsett som stor megafavorit.

Du vet om att jag gillar Annie. En häst som avslutade under 08 sista 700m för tre starter sedan. Den har TT inte med på 8 häst om jag läser rätt i annan tråd. De försöker framstå som seriösa...

4% spelad, sluttid 13,2 nämnda start, full sula över mål och på väg slå klorna på Rolex som räddas av mållinjen...

Calvin: 64%, överdrivet galopplysten och sluttid på 13,3 senast...

Hur kan de ta betalt för en sådan "icke-gardering"?
Jag tror på spets och slut på Harry! Spik! (Tyvärr ska väl nån Ludde-häst idiotköras? Annars lär ingen motståndare försöka nåt förrän in på upploppet. Känns som ett bra BET, även på en Harry som kan sakna start i kroppen.)

Spik nr 2 vet jag inte än...Rattigan faller bort då Liza står i ynka 2%! Jag har funderingar på att lösa ett annars svårt lopp med October, S&S.

Kommentar, Putte64?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 18:13   #75

Standard

Citat:
Tycker inte att den är okörd, utan det bara ser ut så då alla andra är skitdåliga.
Goop lyckades inte få den att gå under 15, det tycker jag säger allt om hästens kapacitet.
DNK tycker jag är bättre, och det finns flera till som jag rankar högre än Quantum Outlook.
V75-4
DNK körs bfro. Lärlingen kör lika bra som Veijo. Låses till 9 % just nu med favoriten.
Thomas Uhrberg låter positiv på 6 Young Farmer. Någon som vet om den måste streckas?
Svara

td