Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-03, 19:21   #376

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Sluta spela då .
LALLARE
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 19:21   #377

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7937
Standard

Årets första spel gick iaf inte minus. Nu är vi på G . Inte mkt men alltid något.Lite plus är iaf inte minus. Bra början på året.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 19:27   #378

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Sluta spela då .
LALLARE

Okej, absolut. Ber om ursäkt.
Gammal 2015-01-03, 19:35   #379

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Vem bryr sig.. Missade alla vad som hände på Valla igår? En klarare diskning, gubb örjan går ut 2 meter och klarar sig.

Så otroligt många partiska skallar här, som skriker diskning efter eget spel. Katastrof! Idag var det väl diskning, men inte mer än igår. Torbjörn gick ju också in vid situationen, allt för att gardera en vinst.

Man behöver inte va duktigt på en sak, för att va bättre på att läsa en situation.

Nu spelade detta ingen roll alls för mig, utan diskningen gynnade mig i en V5a jag spelade med några vänner till utdelningen. Men jag tycker hela jävla trav cirkusen är ett stort skämt från alla inblandade.
Dags för semester imorgon? Bara att ladda om travbatterierna med sol & värme, och ett par kalla klass III.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 19:43   #380

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Dags för semester imorgon? Bara att ladda om travbatterierna med sol & värme, och ett par kalla klass III.
Imorgon är det semster, så blir det. Tack för vettiga ord.

Det som ska nämnas är att atg betalar semstern, men ibland kan man bli irriterad på skit saker obefogat. Sorry den som tog åt sig!
Gammal 2015-01-03, 19:47   #381

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Normalt går jag bara in när jag tycker mig ha koll på ett par idéer. Kan begränsat, men vissa omgångar känns det lika upplagt som en V5 här hemma...

Haras Du Pin, Topform Power för att nämna några av de senaste...

Oftast på Lunden jag har koll på vissa lopp redan "ifrån start".

Sen analys, läsa på och reducering på det till ett par hundra max, så är jag med i matchen ungefär som på Jägers, Kalmar eller Axevalla, typ!
Ja det räcker ju med två idéer i en omgång, så kan man helmåla resten och slänga på ett krav eller två iofs. Men att följa det där skräptravet vid sidan av det svenska skräptravet för att hitta de där spelvärda idéerna. Nej det låter inte kul alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Det var väl ballar om något.

Trodde aldrig jag skulle få uppleva det dock. Fast själv så föredrar jag ärlighet framför att dom blåljuger om händelser som dom omöjligt kan vara överens om varje gång.
Ja ballar var ett dåligt ordval. Otaktiskt snarare. För den stora massan alltså. För de som tänker efter lite är det ju solklart att de inte kan vara överens i varje bedömning när nivån är så grymt ojämn.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 10:28   #382

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
3.4 Millar gick till Amerikanska robotspelare.
Nu snackare vi datorer som spelar, finns inga människor inblandade överhuvudtaget.
Omgången passade nog robotspelare bra.

Det var två streckfavoriter som vann. Två favoriter är det vanligaste utfallet och sker vid 1/3 av alla omgångar.

Ingen segrande häst var av spelarna sämre rankad än sju (efter strykningar) igår. Det sker vid 60% av alla omgångar.

Ranksumman 28 ingår i det det intervall mellan 16-28 som 3/4 av alla omgångar brukar sluta med.

Insatsprocentsumman 139 ligger också inom ett intervall som inträffar vid 61,6% av alla omgångar, samtliga utan att det blir jackpot på fem rätt.

Med hjälp av statistik går det att skära bort ointressanta rader från en helgradering rätt så ordentligt.

Ställer man dessutom lite krav på någon/några hemmasegrar, går kort i något eller några lopp där det är ytterst osannolikt att någon sämre rankad skall vinna, och rent av vågar gambla med någon utgång så är man i land sedan vad gäller raderna.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 11:27   #383

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeanpier007 Visa inlägg
inga diskning alls lugna er
Tur att dom diskade han, annars hade man slutat spela på trav, KLART HAN SKA BORT UR LOPPET, I Frankrike ett misstag så kan kusken gå in och suga av hästen in i stallet..........
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 12:54   #384

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8341

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Du har 100% fel.
På Vincennes hade det aldrig blivit en diskning.
Har sett dina idiotinlägg ett tag nu, och du har ingen koll alls på den här sporten.
Har du överhuvudtaget varit på en travbana ?

Citat:
Ursprungligen postat av Yersinia1347 Visa inlägg
Tur att dom diskade han, annars hade man slutat spela på trav, KLART HAN SKA BORT UR LOPPET, I Frankrike ett misstag så kan kusken gå in och suga av hästen in i stallet..........
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td