Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-30, 15:33   #16
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Minns att Peter U sa att man skulle passa Harry H nästa lopp, i senaste starten.

En annan som är stark också är Dencos Nemo Kilab, sprang en tung repa senast från samma spår med tjockisen i bagaget, nu med "lättare" kusk. Brukar gå undan där framme vid lärlingslopp, så får hoppas att det gör det igen. 5% just nu.

Sprang dock barfota senast.

Senast redigerad av trance_error den 2014-12-30 klockan 15:49.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 15:44   #17

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Så det Ol i princip tycker är att det är endast se värt om det är Premier League alt NHL? Bettar man utanför PL alt NHL är man spelberoende? Överdriver nog en del nu, men det gorde ju GrinOl också.
Gammal 2014-12-30, 17:56   #18

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Läge att chansspika Harry? Lopp i kroppen och enkelt till spets och kanske får dämpa ett tag. Sätter dock ett stort frågetecken om det blir skor, verkar inte gått på den balansen på nästan 3år?

Knows nothing bedrövlig från spets senast på kort distans. Nu bakspår och medel. Ser ut att bli favorit och jag förstår inget??
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 19:03   #19

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Läge att chansspika Harry? Lopp i kroppen och enkelt till spets och kanske får dämpa ett tag. Sätter dock ett stort frågetecken om det blir skor, verkar inte gått på den balansen på nästan 3år?

Knows nothing bedrövlig från spets senast på kort distans. Nu bakspår och medel. Ser ut att bli favorit och jag förstår inget??
Har du helt tappat omdömet? Harry har vunnit ett lopp under hela året - i mars. Sedan har han haft allsköns krämpor och eländen. Fick senast stryk av 1 Dreams Take Time. Om du känner det så skall du strecka "Folkets Häst". Han är alltid överstreckad. Men spika.

Jag har tittat på Knows Nothing i USA starterna i oktober förra året. I det lopp han vann såg han rätt bra ut. I de båda andra starterna verkade det som att han antingen inte orkade eller bromsade bort löpen. Eftersom Reijo talar så väl om hästen är han ett stort frågetecken.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 20:56   #20

Standard

Dreams Take Time blir fast på innern, Knows nothing står jag över som favorit från bakspår. Overtaker by sib ny i klassen och det brukar inte räcka. Vem är då din vinnare?

Senast redigerad av Espo den 2014-12-30 klockan 20:58.
Gammal 2014-12-30, 21:21   #21

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 565
Standard

Citat:
Dreams Take Time blir fast på innern, Knows nothing står jag över som favorit från bakspår. Overtaker by sib ny i klassen och det brukar inte räcka. Vem är då din vinnare?
no deal vann väl som ny i klassen?
känns som silverhästarna trots allt är riktigt härdade och duger vintertid.
Harry väl ett snäpp bättre redan nu tror jag.
raggefoting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 22:25   #22

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Kanske dags för Freeman T. Porter?

Vill påpeka att KN vann på 2140m i debuten, inte kort distans som du sa i ett tidigare inlägg. Säkerligen bättre bakifrån.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 23:11   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Kanske dags för Freeman T. Porter?

Vill påpeka att KN vann på 2140m i debuten, inte kort distans som du sa i ett tidigare inlägg. Säkerligen bättre bakifrån.
Nja sa inget om hans första start, utan skrev att han va kass från spets på kort senast.

Freeman T. Porter inte direkt staplat segrar i silver, så då skulle jag tro lite mer på en formtoppad Overtaker By Sib.

Senast redigerad av Espo den 2014-12-30 klockan 23:17.
Gammal 2014-12-30, 23:13   #24

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Nja sa inget om hans första start, utan skrev att han va kass från spets på kort senast.
Oj, läsfel. Dock var det inte kort senast heller.
Gammal 2014-12-31, 02:39   #25

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Finessen med V75 - Espo - är att man inte måste spika i ett lopp med flera frågetecken. Man kan KÖPA sig vinnaren med flera streck. I V75-3 blir det nog 1,3,5,6 och 11.
Min ena spik blir sannolikt Calvin Borel.
Söker med ljus och lykta - dvs telefonsamtal och video - efter ytterligare en spik. Utdelningshöjarna kommer med på känsla i slutet, när vi vet mer om skoryck och värmningar. Det gäller att göra sin läxa inför lördagsprovet.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 03:13   #26

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 920
Standard

Hej Grabbar

Har följt era inlägg en längre tid här på sharps och det är vissa av er som jag är väldigt imponerad över... keep up the good work!!! Ska försöka bidra med några tips själv
i framtiden
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+50), sirlarsson (+25)
martinbulan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 08:09   #27

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Finessen med V75 - Espo - är att man inte måste spika i ett lopp med flera frågetecken. Man kan KÖPA sig vinnaren med flera streck. I V75-3 blir det nog 1,3,5,6 och 11.
Söker med ljus och lykta - dvs telefonsamtal och video - efter ytterligare en spik. Utdelningshöjarna kommer med på känsla i slutet, när vi vet mer om skoryck och värmningar. Det gäller att göra sin läxa inför lördagsprovet.
Exakt dom hästarna borde göra upp om detta. 7 Juggle Face har väl inte rosat marknaden på.sistone men tas med som sista-streck möjligtvis. Christoffer kör dessutom Luddes hästar med bravur sedan tidigare.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:14   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Ja givetvis för tidigt att ta beslut om spikar redan nu, men Calvin bör va klar som felfri. Gäller bara att taxera risken för galopp innan man spikar.

Om jag spikar Harry eller ej avgörs nog först på lördag. Måste få klarhet i hur det blir med banan. Vad säger Untersteiner om det blir skor? Hur nära toppform är hästen? Laddar man för spets och kör där? Osv....
Gammal 2014-12-31, 12:25   #29

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinbulan Visa inlägg
Hej Grabbar

Har följt era inlägg en längre tid här på sharps och det är vissa av er som jag är väldigt imponerad över... keep up the good work!!! Ska försöka bidra med några tips själv
i framtiden
Första inlägget kan inte bli bättre än såhär!

Lycka till!

Skickade med lite sharps så du har något att röra dig med.

OnT;

Vad tror ni om V75-6? Om det nu blir fin bana vilket det troligtvis blir och man kan köra barfota så vill jag varna för Falcon Håleryd än en gång. Spåret är dåligt men hästen är alltså jädra bra. Hittar han någorlunda rätt Unter Jr så tror jag han kan svepa dem sista 700 med denna kanon, men det vill till att han kan gå optimalt balanserad för att det ska gå. 9 % i nuläget känns väldigt intressant!

October Kronos värst emot, hittar troligtvis till spets ganska omgående.

Senast redigerad av AndyMart den 2014-12-31 klockan 12:27.
Gammal 2014-12-31, 12:43   #30
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Släpper Adrian omgående till October Kronos vilket jag tror så är det över.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td