Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-03, 14:45   #241

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Sällan man ser att dagens största favorit blir understreckad. Idag hände det dock. #Voltstart
Grattis till ett klockrent, men uselt spel!

Det va himla massa skrik på min gamla följetong 5 Jerns Vendela med Kalle Stolt, kusken jag gärna ryggar i ramloppen på Åby, i TV:n idag. V75-duglig? Det vill jag nog se innan jag tror på det. Sassafras verkar betydligt hårdare.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 14:47   #242

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vi får för dåligt vinnarodds - men blir nöjda med 5 streckprocent på V75.
7% på v5 är inte fy skam det heller även om jag trodde det skulle vara mindre! Hoppas bara det blir bra position. Har ju en jäkla spurt men har mycket otur och hamnar oftast långt bak i brist på startsnabbhet..
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 14:47   #243

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8377
Standard

Ska bli intressant nu med 4 Candy Store. Spetsläge och framförallt första gången vänsterhänte Björn Goopi sulkyn! Står han i 5 ggr strax innan start blir det ett vinstlir. Speciellt med tanke på att Jägersro är en så tråkig bana där man bara vinner från spets #TOBYTYKE
Gammal 2015-01-03, 14:48   #244

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38071
Standard

Få se om även Rattigan går iväg felfritt.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 14:48   #245

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Hästen hade sprungit in 5 mille när han var 5 år så jag vet inte om jag vill kalla det för luftslott direkt. De enda två motståndarna i detta lopp som kan matcha honom i insprungna pengar är 9 resp 10 år.

Men vem tror du är före honom i mål? Sugen på att sätta 500 sharps? Du får välja vilken häst som helst. Kommentera detta inlägg med häst som inte får bytas när du väl skrivit och ge 500 sharps till detta inlägg så får du tillbaka 1000 om du vinner eller så behåller jag dem om Knows Nothing är först av de två
Harry H nr 5
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+1)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 14:48   #246

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2181
Standard

Ninepoints Ariel är 1% i avd 5 bra V/P
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 14:49   #247

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
7% på v5 är inte fy skam det heller även om jag trodde det skulle vara mindre! Hoppas bara det blir bra position. Har ju en jäkla spurt men har mycket otur och hamnar oftast långt bak i brist på startsnabbhet..
Hur många V75 segrar har Karl Stolt om jag får fråga?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 14:50   #248

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Ska bli intressant nu med 4 Candy Store. Spetsläge och framförallt första gången vänsterhänte Björn Goopi sulkyn! Står han i 5 ggr strax innan start blir det ett vinstlir. Speciellt med tanke på att Jägersro är en så tråkig bana där man bara vinner från spets #TOBYTYKE
Den hade jag aldrig spelat. Ett vekt sto över 2640. Tillhör de andra 50 procenten om spets.
Sprite (+2)
Gammal 2015-01-03, 14:50   #249

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Hur många V75 segrar har Karl Stolt om jag får fråga?
Vad för hästar brukar han köra? Denna hästen blir bättre och bättre
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 14:53   #250

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8377
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Den hade jag aldrig spelat. Ett vekt sto över 2640. Tillhör de andra 50 procenten om spets.
Skiter i tidigare prestationer. Spets och Goop ffg gör något speciellt många gånger.

Ditt vad är accepterat även om det var riktat till Voltstart. Hans erbjudande kvarstår om han vill satsa 500 sharps med
Gammal 2015-01-03, 14:56   #251

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Hästen hade sprungit in 5 mille när han var 5 år så jag vet inte om jag vill kalla det för luftslott direkt. De enda två motståndarna i detta lopp som kan matcha honom i insprungna pengar är 9 resp 10 år.

Men vem tror du är före honom i mål? Sugen på att sätta 500 sharps? Du får välja vilken häst som helst. Kommentera detta inlägg med häst som inte får bytas när du väl skrivit och ge 500 sharps till detta inlägg så får du tillbaka 1000 om du vinner eller så behåller jag dem om Knows Nothing är först av de två
Rent analysmässigt är det ju givet att lira Harry. Garantispets i min värld och bra chans till topplacering. Då måste Reijos visa ork ju, för att vara före...

Ett gäng hästar här springer mellan 12 och 13 hela tiden på distansen, dit måste jänkarn nå utan att storkna efter 1600 körda. Vi får se vad som döljer sig innanför huven, "supersprint" å jag har övertaget...

(När Jänkarn vann var banan som idag, lite kladdig och blöt...talar till din fördel!)
Gammal 2015-01-03, 14:57   #252

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Heja PU! Tur man hade med den på det reducerade
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 14:57   #253

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Bästa under 10% tycker jag är (nyktert tillstånd):

Da Vinci Boko 8%
Prince Di Poggio 8%
Hertig Shim 6%
Nyktert!
Gammal 2015-01-03, 14:58   #254

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Rent analysmässigt är det ju givet att lira Harry. Garantispets i min värld och bra chans till topplacering. Då måste Reijos visa ork ju, för att vara före...

Ett gäng hästar här springer mellan 12 och 13 hela tiden på distansen, dit måste jänkarn nå utan att storkna efter 1600 körda. Vi får se vad som döljer sig innanför huven, "supersprint" å jag har övertaget...

(När Jänkarn vann var banan som idag, lite kladdig och blöt...talar till din fördel!)
Voltis. I och med att vi ändå kommer åka ur Fa cupen sen så kan du lika gärna inhämta 500 billiga sharps nu ist.
Sprite (+1000)
Gammal 2015-01-03, 15:01   #255

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1762
Standard

Roliga skrällen måste ändå vara PU med Da vinci som åter går barfota och kanske kan rygga Mönster in till upploppets början?! 7%

Att jag skulle vänta till nu med att läsa din analys. Snyggt!

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Lite tankar:

1. Här är väl allt redan sagt. Felfri & frisk vinner såklart Calvin. Blir 2 system som vanligt och spik på ena och utgång på andra- mot många men i första hand Kamanda som har var riktigt fin och kommer få ett bra lopp härifrån, och nu äntligen en vettig kusk upp, klar andrahäst, kanske till och med ensam B-häst.

2. Rattigan skriker alla om, kommer vara stor spik på många stora system idag och därmed lägre spelvärde såklart. MEN bra vinstchans trots kusken. BG från tät med vettig häst är alltid intressant, men det är ändå en kolgjini häst vilket innebär stor galopprisk alltsom oftast. Roliga skrällen måste ändå vara PU med Da vinci som åter går barfota och kanske kan rygga Mönster in till upploppets början?! 7%

3. Har varit inne hela veckan på att Harry är omgångens bästa spik. Borde ta sig förbi Takter från start och sen sak takter hitta luckan medan rijos behöver väl tempo för att växla ner en Harry med lopp i kroppen och från spets,

4. Fantastiskt trevligt lopp med många nya ändringar på hästar. Segermaskinen Quantum Outlook är stor favorit efter att ha tagit fina segrar mest varje gång, men dessa lopp har varit överpacade och idag är det tuffare emot och favoriten synas. I första hand med Veijos som var ruggig senast. Men första barfota runt om på både 5 67 är såklart intressant!

5. Här blir omgångens dyraste lopp för mig, då jag i stort sett kommer heltäcka. 1 & 10 är väl bäst kanske, men ettan är osäker ut och Lövgrens är första ngnsin i svensk voltstart... Här kan vad som helst hända!

6. 1,2,9,10,12 i nuläget, hade gärna haft fler men dessa i första hand iaf. Falcon tycker jag verkar ruskigt bra för klassen (trots att han är ny i den) Går bra med alla balanser som det verkar och blir lättad gentemot senast då den återigen var toppfin! Klart rolig till låga%! Likaså Princen som är segervan och kommer från lopp på Vincennes... Oktober ratar jag totalt. Kan ju inte vinna igen med det travet, som dessutom ska hålla ytterligare i 500 meter gentemot senast. Och skor...

7. Trots korta häcken och Jägers så tror jag Remote Control ryggar Shadow in på upploppet och vi får se Berghs förvandling denna gången istället, nu barfota! Körning i detta loppet känns givet. Med en optimistisk Adriani loppet samt att övriga fältet tror på chans så måste det bara bli så... Omgångens roligaste skräll.... I ett toköppet lopp
jocklon (+5)
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td