Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-28, 11:32   #91

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8343

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Absolut.
Brodd minskar hovens naturliga glid ännu mer än skor.
Och ska vi snacka djurskydd, så vete fan om broddat fram borde vara tillåtet överhuvudtaget, då det lätt leder till skador.

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Inte bara skor utan Örebros bana verkar vara så stenhård/dålig att det även kommer krävas hakar. Därför kan det vara farligt att bara titta på skor resp inte skor. Läste t ex i en betalintervju att megafavoriten Tenzing aldrig tävlat med hakar i skorna och att det är ett frågetecken. Därför blir det ju radikalt ny balans även för många hästar som gått med skor och att gå från lätta skor till brodd är väl nästan en ännu större skillnad än att gå från barfota till superlätta skor som väl var ändringen på många på Solvalla annandagen när det ju enligt många var en kanonfin bana. Där krävdes det inte brodd i alla fall.
Gammal 2014-12-28, 11:33   #92

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Jag kanske får äta upp det men Food Money är dagens mest överstreckade enligt mig, garantispets på Democrat om den inte strular och inte släpper Lennartsson där? Food money för första gången i guld och då vinner man sällan, det är en grym häst men inget överdjur som tex BBS Sugarlight. Löjligt högt streckad hur som helst.
det är ju helt tokigt att han är favorit. Democrat tar han ingen längd på o denne borde va favorit. Men den är o andra sidan lite osäker ibland och kan slå ihop o galopppera
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 11:40   #93

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Med skor och evt broddar känns det mer som ett lotteri, där man samtidigt kan stryka alla bf-hästar, min lott idag:

1,2,3,12
5
1,5,7,9
2,4,6,12
2,6,10,12
1,3,8
7
Gammal 2014-12-28, 11:41   #94

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6563

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Väldigt tunn gulddivision. Tar hon sig till spets vinner den med skor också om den är iordning. Senaste var väl going for gold zaz som gick ut i gulddebut efter lång vila och vann, då var det också tunnt fält
Ja, väldigt tunn men skillnaden då mot nu är att FM ska vara med och köra om det. GFGZ fick ju smyga med hela loppet. FdG och I Saw You blir troligtvis lika gynnade som GFGZ blev i det loppet. Har svårt att se Food Money vinna om det är barfotaförbud. Ska han tugga ner Democrat samtidigt som någon mer rutinerad häst sitter i rygg och väntar..? Jag tror inte det men vågar heller inte utelämna FM.. Men det skulle inte förvåna mig om det blir en nolla i raden för FM efter dagens start!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 11:42   #95

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Med skor och evt broddar känns det mer som ett lotteri, där man samtidigt kan stryka alla bf-hästar, min lott idag:

1,2,3,12
5
1,5,7,9
2,4,6,12
2,6,10,12
1,3,8
7
lotteri? det är ju nu vi som är lite mer insatta kan skörda framgång. helt perfekt detta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+44), Kocken14 (+5)
Gammal 2014-12-28, 11:44   #96

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Ja, väldigt tunn men skillnaden då mot nu är att FM ska vara med och köra om det. GFGZ fick ju smyga med hela loppet. FdG och I Saw You blir troligtvis lika gynnade som GFGZ blev i det loppet. Har svårt att se Food Money vinna om det är barfotaförbud. Ska han tugga ner Democrat samtidigt som någon mer rutinerad häst sitter i rygg och väntar..? Jag tror inte det men vågar heller inte utelämna FM.. Men det skulle inte förvåna mig om det blir en nolla i raden för FM efter dagens start!
nä ta bort den kan bli ödesdigret. strular democrat sitter food money i spets o därifrån är den svår att plocka ned
Gammal 2014-12-28, 11:46   #97

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5444
Standard

Sverige har blivit konstigt, kommer det en decimeter snö ,så blir det nästan klass 2 varningar och stora löpsedlar, får hästarna tävla med skor eller brodd så är det kaos och för jäkligt.
28 December då är det väl normalt vinter.... både för oss tvåbenta och de fyrbenta djuren.

Tänk positivt det blir lite svårare att analyser ,men oftast lite mer betalt för de pålästa..
Trinity (+1), alle (+2)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 11:52   #98
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1791
Standard

Jag klarar bara inte av robin hedström......snälla ta väck barnet.
monimaker1 (+2), Emeffeff (+5), greenj (+10), finkel (+5)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 11:58   #99

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Snudd på "Benny Haag-klass".....
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 12:01   #100
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1791
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Snudd på "Benny Haag-klass".....
Med skillnaden att Benny var snudd på rolig ibland och inte tog sig själv på allvar. Näää, jag blir på dåligt humör av att se och höra denne pojk. Hua
tomtom2 (+3)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 12:03   #101

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
...sen har vi ju patetiska Raffe med solbrännan, som försöker framstå som en höjdare inom tipsexpertis...

Jag har svårt för att gilla den framtoningen ännu mer!

Robin ser ju mest ut att trivas och gör intervjuer lika bra som nån annan!

Att sedan samtliga Atg-medarbetare tvunget ska turas om att "leka experter" är ju bara patetiskt.
MikaF (+5), monimaker1 (+2)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 12:04   #102

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Robin är en inkompetent lus, har inget att göra i TV-rutan.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 12:05   #103

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
lotteri? det är ju nu vi som är lite mer insatta kan skörda framgång. helt perfekt detta
Helt klart en fördel för dom pålästa och det krävs verkligen att gå igenom hästarna noga i lopparkivet en sådan här dag och försöka luska ut hur dom funkat på broddbanor om dom tävlat på sådana. Inga tidningstips och knappt ens betaltjänsterna har gjort det jobbet.

Men med det sagt så ökar givetvis slumpfaktorn också dramatiskt när nästan alla hästar och i många fall osynade ska gå från barfotabalans eller lätta skor till att tävla med brodd ffg. Hur det kommer funka kommer i många fall endast gå att veta efter loppen.
hugotheboss (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 12:14   #104

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Låter som att det finns många pålästa personer på detta forum som vet vilka hästar man skall spela på när det är barfotaförbud som idag. Ni som känner er pålästa, lägg ut era första två hästar i varje avdelning. Skulle uppskattas !
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 12:19   #105

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Var inte snö och minusgrader ganska väntad väderlek?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td