Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-20, 21:40   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

V64 Romme jackpot

Tycker ser svårt ut...Vad tycker Ni om spikar på Melker och Algot Ålj???

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 21:54   #2

AMHCs avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 2066
Standard

Tror att 6 What A Supergirl (avd 2) kanske kan vara ett bra drag och en eventuell chansspik. Torbjörn Jansson tror på bra chans.

Tycker inte heller att 5 Viktor På Knecken (avd 6) ska glömmas bort. Men ingen spik.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+2)
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 22:32   #3

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5186
Standard

börjar bakifrån - 4-6 i avd 6 och 3-5 i avd 5 -- minns inte varför, när jag tittade
genom dessa löp. Minnet blir allt sämre efter att ha studerat start-och oddslistor
under herrans många år..

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kyodai den 2014-12-20 klockan 22:34.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 22:40   #4
ML2

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 1069
Standard

Närby Kalabalik var bra sist! Dax nu? Fashion Diva måste sitta imorrn! Tycker L.K borde få till de i första om nu trav gudarna är med en tråk Söndag....
Trinity (+1)
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 22:46   #5

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Spiken: Callela C ska bli spännande att se på svensk mark, de finska hästarna brukar hävda sig bra i Sverige... Jorma förstärker....

DD Draget - Sid the Kid har svarat för många rejäla lopp på slutet, växlar ner dem igen?

Om:

avd1. L.K sitter i spets och kan vara lösningen på loppet, (travinfo) spikar, själv vill jag gärna ha med Aloe Vera som kan öppna men lär hamna i kön, fart som räcker.

- Aloe Vera (4) har fantastiskt fin form men har haft en oerhörd otur på slutet. Jag tror inte att hon kan vara så mycket bättre än just nu. Får hon ett bra lopp och kan sitta still fram till 300 kvar så kommer hon att blåsa förbi många över upploppet.

avd4 hittar jag ett roligt lås i form av Troll Viktor och Cali Maks
Trinity (+1), Gyllaren (+5)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 23:05   #6

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

8 Bankers Garcon

afd 1... må bare vind løb som dette,modstand er svag så den skal bare vind løb let,,,dagens banker !!!
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 23:06   #7

Standard

SPIK 2.

4 Rocket Speed öppnar mycket snabbt och ska kunna ta hand om ledningen från ett bra läge. Därifrån har han visat att han krigar bra och det blir inte enkelt att ta ner honom till slut,,,,jep sådan.--
Gammal 2014-12-20, 23:08   #8

Standard

en shanse spik er

2 Västerbo Guerrier ...uden galop skal den bra shanse...distance denne gang er stor plus,...
Gammal 2014-12-20, 23:11   #9

Standard

MIn DD spik

5 Victor På Knecken kan öppna bra och får ses som spetsfavorit .....spids og slut ?
Gammal 2014-12-21, 00:28   #10

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 2214
Standard

Så här skriver FREDRIK PEDERSEN om sina chanser imon.

Miss Bajen (2) klarade inte andra spår senast och hoppade den gången. Det var överraskande med tanke på att hon varit som ett lås tidigare. Hon är mer stark än speedig så Ulf får köra halvoffensivt. Hon är så tuff och stark att hon bör vara långt framme.

Aloe Vera (4) har fantastiskt fin form men har haft en oerhörd otur på slutet. Jag tror inte att hon kan vara så mycket bättre än just nu. Får hon ett bra lopp och kan sitta still fram till 300 kvar så kommer hon att blåsa förbi många över upploppet.

Banker’s Gracon (4) bröt ned lite i första sväng senast och hoppade när jag skulle korrigera honom. Han är den av mina hästar som är distansgynnad och kommer han iväg bra så blir det ett offensivt lopp. Skulle Aloe Vera kunna lifta med honom så kan nog hennes speed göra att hon slår honom eftersom han är mer stark än speedig.

Wojtyla Gene (8) blev det helt fel för senast när han blev hängande och fick gå fram i dödens. Sedan blev vi avlösta men då ”trampade han igenom” och så blev det galopp. Han går ner i klass nu och ska absolut räknas i segerstriden.
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 07:43   #11

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Morgonkaffet smakar väl och trots Romme, banan jag tipsmässigt skyr likt pesten, pågår en analys då det är Jackpot strax innan jul:

Dalatrav är för mig en ofta trist blandning av klasslösa djur, som buntas ihop till olösbara lopp.

Spiken blir för mig, avd V, nr 3 Melker: Loppet håller låg klass med till synes endast ett fåtal eventuella motbud. 2,5,9,10 är måhända hyfsade hästar? Nä, jag räds inte dessa nämnvärt, innerst inne mest Pedersens kuse. Melker ser jag sitta tidigt i ledningen då startsnabb. Hästen har stridsmoral av toppklass och lär sträcka nos hela upploppet ner. Möjligt att det döljer sig någon häst som kan avlossa en speed över upploppet Melker ej förmår försvara sig emot. Jag betvivlar dock detta!

Redigeringen består i att travronden påpekar att 4 lär ta spets utan problem. Kusken borde i min värld släppa till nån annan för att lifta med på chans. Eskilsson förvånar mig dock ständigt med felbeslut när det kommer till att välja svara eller släppa...
Trinity (+1), mijo14 (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-21 klockan 07:54.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 07:51   #12

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Nova race bara vinner idag, inget att disskutera ens. punkt slut
Gammal 2014-12-21, 07:56   #13

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Bra Softpojken! Du har noterat föregående start ser jag. Given på 3-4 häst.

Avd III, tankar?
_______
Mina tankar i "Softpojkens avdelning", I:a:

Jag garderar. Flera djur med potential i grunden.

7,8 formstarka och bäst för tillfället på alla punkter? Vermo med Jansson och fin seger för ett tag sedan. Nova Race avslutade fint senast och jag upplever hästen underskattad med sulky.

Formlösa djur med kapacitet att slå till ifall de vaknar till liv är 12,9,4. Är Bozzen redo när Jorma åter sätts upp?

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-21 klockan 08:06.
Gammal 2014-12-21, 08:02   #14

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg

Avd III, tankar?
Inte hunnit gått igenom det ännu, men som det ser ut nu målar jag på, spikar igen i Avd 4. Återigen nummer 11a. Ser att att gå me skor idag, är bra med skor på, motbud? Finns några, men ingen med form i mitt tycke.
Tror Algot Ålj är dagens bästa spik. Men kanske något som ändras under dagen.

Som det ser ut går 8 Närby kaos med skor, hästen vinner inte me skor på.

Återkommer på förmiddagen. Mvh

Senast redigerad av softpojk den 2014-12-21 klockan 08:04.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 08:06   #15

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ML2 Visa inlägg
Närby Kalabalik var bra sist! Dax nu? Fashion Diva måste sitta imorrn! Tycker L.K borde få till de i första om nu trav gudarna är med en tråk Söndag....
Tycker dock skor på Närby kaos är STORT minus. Tror inte vinsten kommer ikväll.
Gammal 2014-12-21, 08:15   #16

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Tycker dock skor på Närby kaos är STORT minus. Tror inte vinsten kommer ikväll.
Inser att du följt travet väl senaste tiden. Ja, det var en riktig ögonöppnare när Närby skrällde barfota. Totalt överlägsen. Klarvaken på ett ögonblick blev jag!

Jag har stora svårigheter med att sätta in de här kallbloden mot varandra. Får se om det framkommer nån vägledning under dagen.
_____
I lopp 3 idag startar 14 Smeds Borken. En häst som gör det bra och som jag håller för troligt hävdar sig väl. Jormas styrning blir väl favorit på J-O Persson, men den e inte helt enkel och kan tänkas gunga! I övrigt är 11 Åskvigg given efter vinsten senast. Har "bitit i" rejält till slut 2ggr i rad. I övrigt kan jag begränsat om motståndet. Bra tvillingunderlag?
Gammal 2014-12-21, 08:20   #17

softpojks avatar

Standard

Citat:

Avd III, tankar?
_______
Mina tankar i "Softpojkens avdelning", I:a:

Jag garderar. Flera djur med potential i grunden.

7,8 formstarka och bäst för tillfället på alla punkter? Vermo med Jansson och fin seger för ett tag sedan. Nova Race avslutade fint senast och jag upplever hästen underskattad med sulky.

Formlösa djur med kapacitet att slå till ifall de vaknar till liv är 12,9,4. Är Bozzen redo när Jorma åter sätts upp?
Tror 12 Caballero kan bli små farlig nu, årstiden fördel, bättrat sig på sistonde, inte jätte markant men sakta men säkert, kanske ett för stort steg med vinst ikväll, men är en som ska med absolut.
Gammal 2014-12-21, 08:21   #18

softpojks avatar

Standard

offtopic

Hur i helvete styrde Örjan bear igår?!
Gammal 2014-12-21, 08:22   #19

softpojks avatar

Standard

[QUOTE=Voltstart;392537]Inser att du följt travet väl senaste tiden. Ja, det var en riktig ögonöppnare när Närby skrällde barfota. Totalt överlägsen. Klarvaken på ett ögonblick blev jag!

Jag har stora svårigheter med att sätta in de här kallbloden mot varandra. Får se om det framkommer nån vägledning under dagen.[QUOTE=Voltstart;392537

Har börjat satt mig in mer, kolla mer i lopparkivet, kika lite info. och en del andra små saker, har ett otroligt bra netto december månad, så ja, vinster gör väl allt roligare, gör även så att jag kan lägga ner mer tid.
Gammal 2014-12-21, 08:26   #20

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Tror 12 Caballero kan bli små farlig nu, årstiden fördel, bättrat sig på sistonde, inte jätte markant men sakta men säkert, kanske ett för stort steg med vinst ikväll, men är en som ska med absolut.
Du imponerar! Har mött kulltoppar och inte levererat kattpiss direkt. Roligt streck. Vann själv på tvilling på hästen när vinsten kom! Bra snack inför den starten "av ditt ansikte".... Varför inte, rolig trots spår 12?

För mig känns loppet svårt. 4 är startsnabb enligt arkivet. Vann ju mot riktigt bra häst senast på blöt bana. Frågan är om hästen var bra eller om favven inte funkade på underlaget? Jag vill framhålla 3 Ägir Briljant som både startsnabb och duglig. 7 Elita Memphis är tidig för mig. Moralen är hög där och hon strider upploppet ned!
Gammal 2014-12-21, 08:42   #21

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
offtopic

Hur i helvete styrde Örjan bear igår?!
Helt enligt mina förväntningar. Du måste hålla redo på om hästen visat xtra trivsel utan pjäxor tidigare. Är det så ska du alltid avstå större spel när de sitter på, möjligtvis gardera upp! Slår sällan fel på dessa djur.

Örjan "lägger alltid ner" när han inser att läget är till synes kört och kör uppbyggande inför framtida starter. Kan ske närsomhelst och därför spikar jag "aldrig" honom när loppen har lågt 1:a pris. I vardagslopp ger han allt för ofta fullständigt f-n i det. Omöjligt att veta i vilka lopp tyvärr. Bästa kusken på många vis!

Enkelt för mig att säga i efterhand, men jag tycker hästen var sårbar. Tidigare mest mött jämnåriga kamrater. Visst, varit jättefin på många vis, men äldre silverhästar av god kvalitet är svårt! Dessutom var det "endast" i danska sprintermästaren storsegern togs hem i. Snyggt så, men klassen där är många ggr begränsad, framförallt ihåligt med få bra djur att vinna över.
Gammal 2014-12-21, 08:47   #22

softpojks avatar

Standard

Citat:
Du imponerar! Har mött kulltoppar och inte levererat kattpiss direkt. Roligt streck. Vann själv på tvilling på hästen när vinsten kom! Bra snack inför den starten "av ditt ansikte".... Varför inte, rolig trots spår 12?

För mig känns loppet svårt. 4 är startsnabb enligt arkivet. Vann ju mot riktigt bra häst senast på blöt bana. Frågan är om hästen var bra eller om favven inte funkade på underlaget? Jag vill framhålla 3 Ägir Briljant som både startsnabb och duglig. 7 Elita Memphis är tidig för mig. Moralen är hög där och hon strider upploppet ned!
Inte kikat så mycket, dock har 3 lätt för galoppen... har jag för mig att den kom senast också, men slet en del, i tredje spår en liten bit om jag inte missminner mig. Tror det blir tufft för 3. Har den körts spets till slut nångång? Hur funkar den i ledning? Som sagt inte påläst här.

Men vad jag såg sist, så felfri toppchans!

Senast redigerad av softpojk den 2014-12-21 klockan 08:49.
Gammal 2014-12-21, 08:49   #23

softpojks avatar

Standard

Citat:
Helt enligt mina förväntningar. Du måste hålla redo på om hästen visat xtra trivsel utan pjäxor tidigare. Är det så ska du alltid avstå större spel när de sitter på, möjligtvis gardera upp! Slår sällan fel på dessa djur.

Örjan "lägger alltid ner" när han inser att läget är till synes kört och kör uppbyggande inför framtida starter. Kan ske närsomhelst och därför spikar jag "aldrig" honom när loppen har lågt 1:a pris. I vardagslopp ger han allt för ofta fullständigt f-n i det. Omöjligt att veta i vilka lopp tyvärr. Bästa kusken på många vis!

Enkelt för mig att säga i efterhand, men jag tycker hästen var sårbar. Tidigare mest mött jämnåriga kamrater. Visst, varit jättefin på många vis, men äldre silverhästar av god kvalitet är svårt! Dessutom var det "endast" i danska sprintermästaren storsegern togs hem i. Snyggt så, men klassen där är många ggr begränsad, framförallt ihåligt med få bra djur att vinna över.
Alright, spelade väldigt snålt igår. Var ju rätt passande när man sitter med facit. Hade inte så stora förväntingar på Söndagen.. Men helt plötsligt känns den roligare.
Gammal 2014-12-21, 08:54   #24

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Inte kikat så mycket, dock har 3 lätt för galoppen... har jag för mig att den kom senast också, men slet en del, i tredje spår en liten bit om jag inte missminner mig. Tror det blir tufft för 3. Har den körts spets till slut nångång? Hur funkar den i ledning? Som sagt inte påläst här.

Men vad jag såg sist, så felfri toppchans!
Kolla loppet 14/2 med Erik upp.

Min känsla är att hästen överlag möter sämre djur än vid flera andra lopp på sistone. Givet A på min Joker och eventuellt spik nr 2! Vad är din känsla efter att ha kollat in loppet?
Gammal 2014-12-21, 09:02   #25

softpojks avatar

Standard

Citat:
Kolla loppet 14/2 med Erik upp.

Min känsla är att hästen överlag möter sämre djur än vid flera andra lopp på sistone. Givet A på min Joker och eventuellt spik nr 2! Vad är din känsla efter att ha kollat in loppet?

Nu vet jag inte hur stor roll det har o göra att det var 10 månader sedan. Men jag fick ju besvarat att kan leda runt om, går bra i ledning. Och har bättre spår nu för att plocka ledningen, är väl 4an som är hotet isåfall. Får se, hoppas den håller ledningn nu skulle va kul. Sen vet ja ju inte det här me galopperna, är det en faktor som gör att man inte kan pressa hästen för hårt vid start? och att det isåfall skulle väga ner.

Edit: 9an måste väl också med.

Senast redigerad av softpojk den 2014-12-21 klockan 09:06.
Gammal 2014-12-21, 09:06   #26

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Ska fixa sista julhandeln idag, är nog lugnast, alla får lön i morgon, då blir det köer, bläää

Idag Sverigedebuterar fina Callela Colibri, vilken läcker liten, flygmaskin. Kikade på några finska lopp. Den har i Finland gått med skor eller ¢c, på alla tänkbara banor utan problem.
40 starter, 34 placeringar, klart kul häst Petri fått in.

Slutar väl som en Järvsöfaxare på strecken men skitsamma, ska bli kul att se.

Troll Viktor, intressant idag med den bästa kallblodkusken Torbjörn Jansson. Mötte senast Bellfaks som sin vana trogen vann överlägset men där bakom "vann" Troll Viktor loppet enkelt och i fin stil. Fin propp på start idag, med stort kuskplus, min första häst och skulle spika om allt väl senare idag och ¢¢. Fin %.

Som sagt, hinns inte spana in bana/balanser men ville skriva dessa rader iaf

Lycka till!
Voltstart (+5), asgaya3141 (+3)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 09:13   #27

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Nu vet jag inte hur stor roll det har o göra att det var 10 månader sedan. Men jag fick ju besvarat att kan leda runt om, går bra i ledning. Och har bättre spår nu för att plocka ledningen, är väl 4an som är hotet isåfall. Får se, hoppas den håller ledningn nu skulle va kul. Sen vet ja ju inte det här me galopperna, är det en faktor som gör att man inte kan pressa hästen för hårt vid start? och att det isåfall skulle väga ner.
Får väl ta och avsluta ett bra snack och en trevlig analys. Galoppen senast:

Går länge ute i tunga spår. Kämpar på storstilat, sen vete tusan om han inte skyggar NÄR GOOP TAR UT SIN HÄST FÖR ATT SLÄPPA FRAM STALLKAMRATEN? Bland de bästa annars, förmodar jag?

Oftast går ju hästen felfritt och kämpar över upploppet gör hästen tillsynes alltid. När Jansson körde 26/9 drogs ekipaget låååångt bak och hästen hade presterat både bättre tid och placering utan oturen där. Vid senaste vinsten finåkte hästen dessutom upploppet. Vid 3:e platsen på Årjäng fanns hästar med som pissvunnit här, Goops 2:a Frozen Royalty iallafall! Liten besvikelse var hästen vid senaste 3:e-platsen.

Du frågar om 9. Har ju varit jättefin i intrycket. Genomuselt motstånd senast. Ditt val!

Hoppas du lyckas lösa loppet!

RED: Apropå Goop: Killen bromsar upp ett helt fält för att stallkamraten ska få vinna, men Färjestads domare väljer att blunda. Känns detta bekant på något vis?

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-21 klockan 09:18.
Gammal 2014-12-21, 09:17   #28

softpojks avatar

Standard

Citat:
Får väl ta och avsluta ett bra snack och en trevlig analys. Galoppen senast:

Går länge ute i tunga spår. Kämpar på storstilat, sen vete tusan om han inte skyggar NÄR GOOP TAR UT SIN HÄST FÖR ATT SLÄPPA FRAM STALLKAMRATEN? Bland de bästa annars, förmodar jag?

Oftast går ju hästen felfritt och kämpar över upploppet gör hästen tillsynes alltid. När Jansson körde 26/9 drogs ekipaget låååångt bak och hästen hade presterat både bättre tid och placering utan oturen där. Vid senaste vinsten finåkte hästen dessutom upploppet. Vid 3:e platsen på Årjäng fanns hästar med som pissvunnit här, Goops 2:a Frozen Royalty iallafall! Liten besvikelse var hästen vid senaste 3:e-platsen.

Hoppas du lyckas lösa loppet!

RED: Apropå Goop: Killen bromsar upp ett helt fält för att stallkamraten ska få vinna, men Färjestads domare väljer att blunda. Känns detta bekant på något vis?
Tack detsamma, och tackar för en trevlig disskution, bra start på dagen. Kommer plocka med alla hästar ja
Gammal 2014-12-21, 09:22   #29

Helges avatar

Standard

SS rubrikhästar för er som vill spela emot, eller vill dubbelkolla att ni bara kör egna idéer .

TurTure (+2), Klanke (+5)
Gammal 2014-12-21, 09:25   #30

Voltstarts avatar

Standard

Generellt tycker jag SS håller sämst klass i tipsen av samtliga "säljsidor".

Cali Maks visar noll i form och skalle. Den får vänta för min del. Pulvriserad av Modd Brun i god tid senast...

Dagens avslag med råge!

RED: 4 i avd II är en häst jag tror noll på också. Ronden har den trots allt tippad i mitten nånstans.

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-21 klockan 10:58.
Gammal 2014-12-21, 09:58   #31

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Standard

Citat:
Nja det håller nog inte med på

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 10:01   #32

Viroids avatar

Sharp$: 16080
Standard

Klurig omgång, det kan bli bra betalt.

Avd 1: En enda häst i detta sällskap har en seger på de senaste fem starterna. 10 Vermo vann ett lågklassigt lopp på Örebro för några starter sedan. Tipset till Nova Race, men det är inte någon vidare klass på loppet så man kan behöva strecka på en del för att känns sig säker.

Avd 2: Callela Collibri har gjort det bra i Finland, men hur det funkar mot svenskt motstånd har vi inte sett ännu. Hon riskerar att bli omgångens största favorit, och singelstreck på massor av lappar i brist på annat. Jag tycker 4, 6 & 9 är ganska tidiga bakom.

Avd 3: Ett fint lopp med flera hästar som vi kommer få se på V75. 1-4 kan vara ett bra lås. vill man strecka lite till är 5-6-7 tänkbara.

Avd 4: Algot Ålj är en spikidé, verkar vara rätt så överlägsen motståndarna här.

Avd 5: Melker har blivit stor favorit, jag tycker han är överstreckad. Tipset till Wojtyla Gene, ser spelvärde i 4 och 6, kanske behövs några till för att man skall känna sig säker.

Avd 6: Unique Julia spikas. Eftersom SS baissade den så kommer det bli bra spelvärde på den.
Gammal 2014-12-21, 10:09   #33

Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Läste en intervju med Jennifer där hon säger följande:

"Hästen jobbar bra utan att vara riktigt vässad och Henrik var nöjd efter ett jobb inne på Solvalla. Läget är uselt och är ett extra minus eftersom han är stänkrädd. Även om han är bra så kan det bli svårt att räcka till seger."
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 10:13   #34

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det där är väldigt bra info för en 4%are.
Inte många sådana som har en chans, men hon avfärdar den inte.

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg

"Hästen jobbar bra utan att vara riktigt vässad och Henrik var nöjd efter ett jobb inne på Solvalla. Läget är uselt och är ett extra minus eftersom han är stänkrädd. Även om han är bra så kan det bli svårt att räcka till seger."
Gammal 2014-12-21, 10:14   #35

capones avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg

Caballero har varit borta länge och har opererats i halsen två gånger

Gammal 2014-12-21, 10:41   #36

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Caballero har varit borta länge och har opererats i halsen två gånger
Vinner gör den nog inte som ja skrev, tror Jennifer kör in hästen kanske.. Men allt kan hända i ett lopp utöver det du kan påverka. Plockar med alla här.
Gammal 2014-12-21, 10:44   #37

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vem vinner nere i Frankrike? Lär väl bli Aladin D'Ecajeul, fyfan vad den sett fin ut på slutet!

Vad tror ni?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 10:49   #38

Voltstarts avatar

Standard

Viroid, Putte64:

Är ni två överens om kallblodsloppet? (Fråga till Putte)

Avd V: När Baron D. är 5:a på Valla får hästen ett förmånligt lopp minst sagt. Melker kommer fel till. Finns inte en möjlighet på kartan att Baronen har en chans vid minsta kontakt dessa emellan in på ett upplopp enligt min syn på det hela. Håller med om Wojtyla, den är given när Melker blir så stor. Lägger dagens lås där. Du förespråkar Eskilsson i III:e och V:e, sitter du på info? För mig känns de helt osannolika i dagens starter. (Fråga till Viroid)

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-21 klockan 11:01.
Gammal 2014-12-21, 10:52   #39

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Vem vinner nere i Frankrike? Lär väl bli Aladin D'Ecajeul, fyfan vad den sett fin ut på slutet!

Vad tror ni?
En finsmakare!

Jag funderar mest på ev. platsspel. Remo Gas, vet du om den presterar nåt nuförtiden? Bra startspår bakom vingen ju...
Gammal 2014-12-21, 10:54   #40

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
En finsmakare!

Jag funderar mest på ev. platsspel. Remo Gas, vet du om den presterar nåt nuförtiden? Bra startspår bakom vingen ju...
I Holland (?) mot Poochai och Riff Kronos m.fl. har jag för mig att den var ungefär som i slutet i regi Stig H, dvs inte mer än okej.

Vet inte om den förbättrats sedan dess men tycker motståndet är för hårt för att den ska platsa, men ja, man vet aldrig.
Voltstart (+1)
Gammal 2014-12-21, 10:55   #41

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1620
Standard

Tycker 2 Västerbo Guerrier är en rolig spik idag
form, läge och ett kuskplus på 50 meter !
Gammal 2014-12-21, 10:57   #42

Standard

Citat:

Vad tror ni?
Jo den eller 2 Athos Des Elfes, som ju går bfro ffg idag
Gammal 2014-12-21, 11:06   #43

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kola65 Visa inlägg
Jo den eller 2 Athos Des Elfes, som ju går bfro ffg idag
Blir mycket snack om den men tror Aladin är för bra, har ju aldrig gått i botten mot detta motstånd.
Gammal 2014-12-21, 11:12   #44

Viroids avatar

Standard

Citat:
Viroid, Putte64:

Avd V: När Baron D. är 5:a på Valla får hästen ett förmånligt lopp minst sagt. Melker kommer fel till. Finns inte en möjlighet på kartan att Baronen har en chans vid minsta kontakt dessa emellan in på ett upplopp enligt min syn på det hela. Håller med om Wojtyla, den är given när Melker blir så stor. Lägger dagens lås där. Du förespråkar Eskilsson i III:e och V:e, sitter du på info? För mig känns de helt osannolika i dagens starter. (Fråga till Viroid)
Mig veterligen har jag väl bara förordat Eskilsson i femte, och det på att hästen i mina rankingmodeller kommer bra till. Det är en häst som tål att starta på, och som man inte springer ifrån i första taget. Jag tycker den skall med om man streckar på.

I tredje har jag däremot hittat Nyströms Caddie Ivory som är relativt ospelad. Tvåa hela 9 gånger på 21 starter, men aldrig vunnit. Jag tror att det mycket väl kan bli en seger nu när loppen är så ihåliga. Det är ju ingen dålig häst, men kanske inte världens bästa moral.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 11:21   #45

Voltstarts avatar

Standard

Viroid: Jag läste avd III som om att låset var häst 1 till 4, ej 1&4.
____
nr 4 i avd II, den ser jag som begränsad och är ett avslag ifrån min sida. Senast fick den visserligen ta ifatt några meter mot mediokert gäng, men kunde sedan knappt gå jämnsnabbt med dessa över målrakan. Underbetyg. Jag brukar följa Lönns hästar då det gärna blir spelvärde där. Denna gillar jag inte alls för dagen.

RED: Dock är tränaren mer positiv än vad jag är enligt dennes hemsida(Jag tror mer på vad jag själv ser, förstås.):

ROMME 141221.

LOPP 5 NR 4 AMOUR D'INVERNE-PETER M ANDERSSON.

FÖRVÅNADE MED ATT HOPPA FRÅN START SENAST,REPARERADE BRA OCH HAR FORM.OUTSIDER HÄR.

THOMAS
Viroid (+1)

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-21 klockan 12:04.
Gammal 2014-12-21, 11:30   #46
ML2

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
SS rubrikhästar för er som vill spela emot, eller vill dubbelkolla att ni bara kör egna idéer .

Kossu Sisu som utgång, ja man slutar aldrig att förvåna!
Gammal 2014-12-21, 11:46   #47

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Tror jag också, men han har både slagit och förlorat mot ATHOS DES ELFES och AKIM DU CAP VERT. Dessutom var AFRICAINE trea i Europaderbyt.
Fiint lopp

EDIT: Glömde Amiral Sacha som höll på att slå den senast.

Citat:

Vad tror ni?

Senast redigerad av putte64 den 2014-12-21 klockan 12:37.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 12:00   #48

Viroids avatar

Standard

Citat:
Viroid: Jag läste avd III som om att låset var häst 1 till 4, ej 1&4.
____
nr 4 i avd II, den ser jag som begränsad och är ett avslag ifrån min sida. Senast fick den visserligen ta ifatt några meter mot mediokert gäng, men kunde sedan knappt gå jämnsnabbt med dessa över målrakan. Underbetyg. Jag brukar följa Lönns hästar då det gärna blir spelvärde där. Denna gillar jag inte alls för dagen.
Jag förstår, det var 1 & 4 jag menade.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 12:07   #49

softpojks avatar

Standard

Troll viktor struken.. fan
Gammal 2014-12-21, 12:07   #50

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1367
Standard

Gjort ett litet system och lämnat in som V6
1: 2 L.K
Då Aloe Vera har ett femte spår på tillägg och Banker`s Garcon har en ny körsven.
Och L.K är delad 3dje streckad på 13%, Så fick det bli en chansspik, Som kan hålla undan.
2: 5,9,10
3: 2,4
4: 1,7
5: 3 Melker
Tror Melker bara vinner!
6: 4,6

Enkelraden: 2,10,4,1,3,4 x 10

Lycka till!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 12:09   #51

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Gjort ett litet system och lämnat in som V6
1: 2 L.K
Då Aloe Vera har ett femte spår på tillägg och Banker`s Garcon har en ny körsven.
Och L.K är delad 3dje streckad på 13%, Så fick det bli en chansspik, Som kan hålla undan.
3: 2,4
4: 1,7
5: 3 Melker
Tror Melker bara vinner!

Enkelraden: 2,10,4,1,3,4 x 10

Lycka till!

Fick du 12an istället för 1 i Avd 4. Sånt här betyder tur, nu vinner alltså 12an Avd 4.. Ok gubbar, då vet vi spik i avd 4
Gammal 2014-12-21, 12:12   #52

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Vet inte riktigt vad jag tycker.
Första häst, men 36%
Egentligen tycker jag Stjerne Faks har högst kapacitet, men den har ju knappt tävlat på 2 år.

Citat:
Viroid, Putte64:

putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 12:25   #53

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Fick du 12an istället för 1 i Avd 4. Sånt här betyder tur, nu vinner alltså 12an Avd 4.. Ok gubbar, då vet vi spik i avd 4
Jepp, Fick då in 12an, Ingen som jag hade med från början. ( hade då även 8,9,11 )
Man ska ju sätta ut reserver och gjorde samma fel med enkelraden och som också är spelad som V6.
Gammal 2014-12-21, 12:29   #54

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Jepp, Fick då in 12an, Ingen som jag hade med från början. ( hade då även 8,9,11 )
Man ska ju sätta ut reserver och gjorde samma fel med enkelraden och som också är spelad som V6.
Otur, eller tur. Vet vi ju inte ännu. Hoppas på det sist nämnda.
Gammal 2014-12-21, 12:30   #55

softpojks avatar

Standard

Voltstart, Avd 6? Vad tänker du?
Gammal 2014-12-21, 12:32   #56

Standard

Tänkte gardera V64:2 men ser ovan att SS spikar 5 Fashion Diva
Och dessutom utser 10 Callela Colibri till omgångens mest överstreckade :-)
SS omgångens mest överstreckade vinner ju mycket oftare än deras bästa spik

Mao, SPIK 10 Callela Colibri rakt av, torde vara dyngklart när SS sågat den
Gammal 2014-12-21, 12:35   #57

Steffe1988s avatar

Reg.datum: jan 2010

Standard

Kör 2 större system ihop idag igen =).

Då jag hoppas hålla hela vägen idag istället för 6or och 5or.

System 1:

V64 - 2014-12-21 - Romme
Systemet skapat med 'Hjälp på traven!' (http://www.hpt.nu)

V64-1 (15:10) :1:A PRIS 35 000, 2640 V
2(B) - L.K. (12,9 %)
3(B) - Free to Dance (0,8 %)
4(B) - Beretta Avanti (3,0 %)
7(A) - Aloe Vera (16,3 %)
8(A) - Banker's Garcon (34,7 %)
9(B) - Boztheman (US) (4,4 %)
10(A) - Vermo (US) (13,1 %)
11(A) - Nova Race (8,9 %)

V64-2 (15:32) :1:A PRIS 35 000, 2140 A
10(A) - Callela Colibri* (FI) (49,4 %)

V64-3 (15:54) :1:A PRIS 20 000, 2140 A
1(A) - Leo Turtle (18,2 %)
3(B) - Ägir Briljant (17,5 %)
4(A) - Rocket Speed (24,2 %)
5(A) - M.T.Jorgen (8,8 %)
6(B) - Caddie Ivory (1,8 %)
7(B) - Elita Memphis (7,2 %)
9(B) - Neo Neon (5,8 %)
10(B) - Razza Yamoz (1,8 %)
11(A) - Djerba Oldeson (NL) (8,1 %)
12(A) - Caballero (4,7 %)

V64-4 (16:16) :1:A PRIS 35 000, 2140 V
4(B) - Modig (1,8 %)
7(A) - Modd Brun (2,9 %)
8(A) - Närby Kalabalik (23,3 %)
9(B) - Cali Maks (10,8 %)
11(A) - Algot Ålj (39,2 %)
12(B) - Stjerne Faks* (NO) (4,4 %)

V64-5 (16:38) :1:A PRIS 30 000, 2640 A
2(A) - Västerbo Guerrier (FR) (19,0 %)
3(A) - Melker (47,1 %)
4(B) - Baron d'Inverne (3,4 %)
5(B) - Wojtyla Gene (14,9 %)
11(A) - Amazing Goal* (FI) (6,8 %)

V64-6 (17:00) :1:A PRIS 30 000, 1640 A
4(A) - Unique Julia (33,8 %)
9(A) - Sid the Kid (24,3 %)

Systemstorlek: 4 800
Reducerad storlek: 1 320
Kostnad: 1 320,00 kr
Reduceringsgrad: 72,5 %

Utgångar: 1 av 1
Utgång: 3,4 vinnare
Banker's Garcon
Nova Race
Aloe Vera
Vermo (US)
Caballero
Djerba Oldeson (NL)
Rocket Speed
Leo Turtle
M.T.Jorgen
Algot Ålj
Modd Brun
Amazing Goal* (FI)
Västerbo Guerrier (FR)
Närby Kalabalik

System 2:

V64 - 2014-12-21 - Romme
Systemet skapat med 'Hjälp på traven!' (http://www.hpt.nu)

V64-1 (15:10) :1:A PRIS 35 000, 2640 V
1(B) - Long Playing (0,6 %)
2(B) - L.K. (12,9 %)
3(B) - Free to Dance (0,8 %)
4(B) - Beretta Avanti (3,0 %)
5(B) - Cupcake U.S. (US) (4,1 %)
6(B) - Simsala (DE) (0,4 %)
7(B) - Aloe Vera (16,3 %)
8(A) - Banker's Garcon (34,7 %)
9(B) - Boztheman (US) (4,4 %)
10(B) - Vermo (US) (13,1 %)
11(A) - Nova Race (8,9 %)
12(B) - Magnifik Gelj (0,6 %)

V64-2 (15:32) :1:A PRIS 35 000, 2140 A
1(B) - Eden Duo* (FI) (4,2 %)
2(B) - Global Nearly (0,5 %)
5(A) - Fashion Diva (24,0 %)
6(A) - What a Supergirl (5,7 %)
8(B) - Saved from Above (2,0 %)
9(A) - Qvintette (10,1 %)
10(A) - Callela Colibri* (FI) (49,4 %)

V64-3 (15:54) :1:A PRIS 20 000, 2140 A
4(A) - Rocket Speed (24,2 %)
11(A) - Djerba Oldeson (NL) (8,1 %)

V64-4 (16:16) :1:A PRIS 35 000, 2140 V
11(A) - Algot Ålj (39,2 %)

V64-5 (16:38) :1:A PRIS 30 000, 2640 A
2(A) - Västerbo Guerrier (FR) (19,0 %)
3(A) - Melker (47,1 %)
4(B) - Baron d'Inverne (3,4 %)
5(A) - Wojtyla Gene (14,9 %)
6(B) - Dapple Rose (1,6 %)
10(B) - Västerbo Pumpkin (1,6 %)
11(A) - Amazing Goal* (FI) (6,8 %)

V64-6 (17:00) :1:A PRIS 30 000, 1640 A
1(B) - Kossu Sisu (18,0 %)
4(A) - Unique Julia (33,8 %)
5(B) - Viktor på Knecken (4,7 %)
9(A) - Sid the Kid (24,3 %)
11(B) - Misty Elettra (IT) (1,5 %)

Systemstorlek: 5 880
Reducerad storlek: 1 624
Kostnad: 1 624,00 kr
Reduceringsgrad: 72,4 %

Utgångar: 1 av 1
Utgång: 3 vinnare
Banker's Garcon
Nova Race
Callela Colibri* (FI)
What a Supergirl
Fashion Diva
Djerba Oldeson (NL)
Rocket Speed
Sid the Kid
Unique Julia
Qvintette

Lycka till
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 12:48   #58

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Otur, eller tur. Vet vi ju inte ännu. Hoppas på det sist nämnda.
Tack!
Det kan behövas!
Gammal 2014-12-21, 12:55   #59

Shooters avatar

Sharp$: 37782
Standard

1) 2,5,7,8,10
2) Spik 9
3) 1,3,4,5,9
4) Spik 11
5) 2,3,11
6) Spik 4
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 13:01   #60

Sharp$: 17990
Standard

Totalt en häst i de tre första loppen på Romme är just nu anmäld med någon form utav barfota balans, vilket är Melber Brew i lopp 2 som ska gå barfota bak. i DD-2 är just nu Unique Julia anmäld barfota runt om men jag skulle nog inte lita blint på att det tillslut blir den balansen. Det är ju dessutom en riktig barfotahäst och blir det balansändring på den fronten så är det ett stort minus.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 13:11   #61
ML2

Standard

Vermo såg kanon ut sist när galoppen kom, nu Jansson upp och för mig ett mycket tidigt streck!
Gammal 2014-12-21, 13:15   #62

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Totalt en häst i de tre första loppen på Romme är just nu anmäld med någon form utav barfota balans, vilket är Melber Brew i lopp 2 som ska gå barfota bak. i DD-2 är just nu Unique Julia anmäld barfota runt om men jag skulle nog inte lita blint på att det tillslut blir den balansen. Det är ju dessutom en riktig barfotahäst och blir det balansändring på den fronten så är det ett stort minus.
Du är säkert insatt i kallblodsloppet? Hjälp gärna till. Jag är värdelös på att jämföra olika volter mot varandra i dessa lopp.

Min tanke är att 8 å 11 gör upp. 12 på kapacitet. 7&9 möjligtvis C-hästar. 2 Lissby?

Tankar?
Gammal 2014-12-21, 13:20   #63

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9188
Standard

Vem är snabbast ut av Västerbo Guerrier och Melker. Melker är väl medel ut, medel plus kanske...
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 13:28   #64

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Vem är snabbast ut av Västerbo Guerrier och Melker. Melker är väl medel ut, medel plus kanske...
Melker är minst medel plus. Guerrier har en start bakom bilen i arkivet. Laddades inte. Kollat några voltstartslopp: Påminner mer om ett ånglok ifrån början...
TOBYTYKE (+3)
Gammal 2014-12-21, 13:30   #65

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7916
Standard

Gjorde bara en v4 idag.
Registrerat spel

Datum: Söndag 2014-12-21
Bana: Romme, omg. 44
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 1, 4, 6, 9, 11, 12
2 8, 9, 11
3 3 Melker
4 1, 4, 9, 12

Vadet gäller startnummer

72 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 144,00 kr

Lycka till
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 13:34   #66

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

v4 Romme!

avd1. 1-5-7-10
avd2. 9-12
avd3. 2-3-11
avd4. 1-9
= 96 kr

Spelar en 100 ing på Cali Maks i avd4... (v4-2)

Senast redigerad av Klanke den 2014-12-21 klockan 13:40.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 13:46   #67
ML2

Standard

Hur gärna jag än vill har jag oerhört svårt att se hur Melker skall torska sitt race!
Gammal 2014-12-21, 13:50   #68
ML2

Standard

1: 1,2,8,10
2: 5,8,10
3: 1,3,4,9
4: 8.Närby Kalabalik
5: 3.Melker
6: 4,5,6,9

144 rader x 5

Lycka till!
Gammal 2014-12-21, 13:54   #69

Standard

V64-U-RAD

Løb 4 ROMME
1,00 Kr. V64 1,00 Kr.

AFD 1 8
AFD 2 5
AFD 3 4,9
AFD 4 8
AFD 5 2,3,5
AFD 6 1,5,9
Gammal 2014-12-21, 13:58   #70

Standard

Citat:
Du är säkert insatt i kallblodsloppet? Hjälp gärna till. Jag är värdelös på att jämföra olika volter mot varandra i dessa lopp.

Min tanke är att 8 å 11 gör upp. 12 på kapacitet. 7&9 möjligtvis C-hästar. 2 Lissby?

Tankar?
Nu när Troll Victor blev struken tror jag det står mellan de på tilläggsvolten. Frågan är om inte Algot Ålj sitter i spets efter 300 meter. Och det är nog det som också krävs för att han ska vinna detta över medeldistans. Således en rätt tråkig favorit som kräver rätt resa för att vinna.

Närby Kalabalik måste med men är inget drag direkt till sina 25%. Blir inte barfota som han varit bäst med men duger ändå, är nog förstahästen här.

Cali Maks ser ju formlös ut men är annars bra för denna klass. Går väl inte att räkna bort helt när man får honom till 12%, hade ju annars vanligtvis varit favorit här.

Stjerne Faks är i grunden bäta hästen men har ett krångligt utgångsläge och knappt startat på två år. Omöjlig att sätta in för dagen och det troliga är att det inte räcker till seger direkt men 5% gör det ändå motiverat att ha med för mig.

Tror jag heltäcker loppet trots allt. Tycker det är minus på de flesta och då kan precis allting hända.
Voltstart (+5)
Gammal 2014-12-21, 13:58   #71

Standard

Løb 4 ROMME
1,00 Kr. V64 1,00 Kr.

AFD 1 8
AFD 2 5,9,10
AFD 3 4
AFD 4 8
AFD 5 2,3,5,11
AFD 6 1,4,5,9

18 SPIL Total 48,00 Kr.
21-DEC-2014 13:52:33
Gammal 2014-12-21, 14:00   #72

Standard

8 Närby Kalabalik

8 Närby Kalabalik känns som den bästa hästen i gänget och han gjorde det bra som fyra på V75 senast trots en kort startgalopp. Vann i starten innan på en något tung bana närmast före Krusse och visade då att han inte är speciellt banberoende. Formen verkar vara på topp ......tja en eller alle ?
ML2 (+5)
Gammal 2014-12-21, 14:03   #73

Standard

Är lite smårädd att Witasp ska släppa med L.K. Nästan så man skulle slå en pling och påminna honom om att hästen har segrat i samtliga tre starter som de kört där.
ML2 (+2)
Gammal 2014-12-21, 14:06   #74

Voltstarts avatar

Standard

Jag gillade 2 Coyote Roadrunner i lopp1, hur den spurtade senast. Står 20m före de flesta. Kör tvillingutgång!

Red: Klar 4:a i mål och får godkänt. De var för bra ifrån tillägg helt enkelt. Ser helt okej ut som häst och jag tänker följa den några starter till. Hoppas på lite utveckling och sämre motstånd...

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-21 klockan 14:11.
Gammal 2014-12-21, 14:09   #75

Standard

Håll för övrigt koll på tvillingoddset på 1 Eden Duo och 5 Fashion Diva. Borde kunna bli rätt högt eftersom det finns en storfavorit emot.
Gammal 2014-12-21, 14:10   #76

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

mellan julmatlagning blev det så här...

7 8
5
alla
8 9 11
3
1 9

Lycka till!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 14:13   #77
ML2

Standard

Lopp 2 Romme kör jag omtag på 11.Miss Bajen vinnare och Utgång på Tvilling
Gammal 2014-12-21, 14:16   #78

capones avatar

Standard

Graget ikväll
Djerba Oldeson

Gammal 2014-12-21, 14:17   #79

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Är lite smårädd att Witasp ska släppa med L.K. Nästan så man skulle slå en pling och påminna honom om att hästen har segrat i samtliga tre starter som de kört där.
Julhandeln avklarad, skönt.

Han har koll på det, vill köra i spets idag om han tar sig dit (pga av tidigare vinster därifrån). Tror L.K är den bättre chansen av hans två (andra Nova Race).

Nu lite öl för att fira, julstöket är klart.

ML2 (+2)
Gammal 2014-12-21, 14:29   #80

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 1392
Standard

Men har LK form för att vinna oavsett position? Jag streckar Nova Race före. 7,10,11,4 räcker nog.

Passa Stjerne Faks idag, om i närheten av sin kapacitet så bara vinner han detta, gynnas kraftigt av strykningarna.
knockyou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 14:36   #81

Steffe1988s avatar

Standard

Idag blir det fan
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 14:47   #82

Voltstarts avatar

Standard

11 Åskvigg kommer gå fort till slut nu. Frågan är hur långt det är fram bara...

Red:För långt fram visade det sig. Hästen har fart för många fler pallplatser i klassen. Ska jag lira tvilling på flera ggr i rad framöver...

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-21 klockan 14:56.
Gammal 2014-12-21, 15:02   #83

Voltstarts avatar

Standard

Citat:

Edit: 9an måste väl också med.
Svar: Ja, det måste den! Bästa tiderna, bäst i sitt intryck på många vis. Du har rätt Softpojken! Lite tempo, så tror jag den kommer forsande till slut! 3&9!
Gammal 2014-12-21, 15:04   #84

Standard

2
10
1,3,4,5,11
7,8,9,11,12
2,3,4,5,6,8,11
1,9
Gammal 2014-12-21, 15:06   #85

Helges avatar

Standard

OM Unique Julia går ¢¢ idag så hoppas jag verkligen den har hov till det.

För en dryg vecka sedan inleddes kontroller av alla hästar som tävlar barfota, hur deras hovar ser ut efter loppet. Mycket bra!

Igår på V75 sket det sig för Björn Goop, Lutfi Kolgjini och Timo Nurmos, fick vardera böta 5.000 kronor för ”att ha brustit i tränaransvaret”.

De tre hästarna Global Nirvana (Goop), Caddie June (Kolgjini) och Sensational Dream (Nurmos) dömdes också till startförbud. I Global Nirvanas och Caddie Junes fall tio dagar, Sensational Dream fick 20 dagars startförbud och anmodan om att friskintyg ska visas före nästa startanmälan.
joppe59 (+1)
Gammal 2014-12-21, 15:06   #86

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2181
Standard

AVD1 låst på 2,4,8.
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 15:07   #87

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Romme 240 20141221 V64
Avd-1: 8,10,11, Res: 7
Avd-2: 5, Res: 9
Avd-3: 3,4,5,7,9,11, Res: 1
Avd-4: 11, Res: 8
Avd-5: 3,5, Res: 11
Avd-6: 1,2,4,5,9,11, Res: 6
System: 1
Endast V6
216 rader * 1 * 1,00 = 216 kr
Gammal 2014-12-21, 15:08   #88

doobs avatar

Standard

Romme 44 20141221 V4
Avd-1: 3,4,5,7,9,11, Res: 1
Avd-2: 11, Res: 8
Avd-3: 3,5, Res: 11
Avd-4: 1,2,4,5,9,11, Res: 6
System: 1
72 rader * 1 * 2,00 = 144 kr
Gammal 2014-12-21, 15:09   #89

doobs avatar

Standard

Vincennes 57 20141221 Trio
Insats: 2
1: 1
2: 2,5,7,17
3: 2,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18
2,00 * 60 = 120,00 kr
Gammal 2014-12-21, 15:09   #90

Trinitys avatar

Standard

Blev ett system till..
1: 2,7,8
3: 4
4: 7,8,9,11,12 (tog ändå med nr:12 )
5: 3

God tur!
Gammal 2014-12-21, 15:09   #91

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3255
Standard

Registrerat spel

Bana: Romme
Spelform: V64, omg. 240

V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 2, 4, 7, 8, 10, 11
2 1, 5, 9, 10
3 3, 4, 6, 9, 11
4 11 Algot Ålj
5 3, 4, 5, 6
6 9 Sid the Kid

Vadet gäller startnummer

480 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 480,00 kr

Kvittonummer: C32E 4F5C 4F85 1111
Gammal 2014-12-21, 15:10   #92

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Romme Omg 240,
2014-12-21
Ordinarie Reserver
V64-1) 10 (8, 7)
V64-2) 10 (5, 9)
V64-3) 3, 9, 11 (4, 1)
V64-4) 8, 9, 11, 12 (7, 4)
V64-5) 2, 3, 5, 11 (6, 10)
V64-6) 1, 4, 6, 9, 11 (5, 2)
240 rader x 1 x 1,00 kr = 240,00 kr

2014 TSN: CB00 xx
V6 - endast vinst vid 6 rätt.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 15:10   #93

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

2*4*5*7*8*10*11
1*5*9*10
3*9*11
11.Algåt Ålj

3.Melker
1*4*9*11

336kr
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 15:10   #94

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

1) 2,7,8
2) 5,10
3) 1,3,4,5
4) 8,11
5) 3
6) 1,4,6,9 Kostar 192:-. Endast 6 r.

1) 2,8
2) 5,10
3) 1,3,4,5
4) 8,11
5) 3
6) 4 Flerbong x 5 kostar 160. Endast 6 r.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 15:11   #95

Sharp$: 3013
Standard

Ålgot Ålj tror jag snart sitter i spets och där bör det vara toppchans. Wojtyla Gene tror jag drar nytta av ett högt tempo och spurtar förbi en tapper favorit som får ge sig efter att 2 pressat tufft i dödens.

Registrerat spel

V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 7, 8, 10
2 1, 5, 6, 9, 10
3 1, 9, 12
4 11 Algot Ålj (9, 8)
5 5 Wojtyla Gene (3, 2)
6 4, 6, 9, 11 (1, 5)

Vadet gäller startnummer

180 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 180,00 kr
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 15:12   #96
Banned

Sharp$: 2099

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 7, 8, 10 (9)
2 10 Callela Colibri* (5)
3 5, 7, 11 (4)
4 8, 9, 11 (4)
5 2 Västerbo Guerrier (5)
6 1 Kossu Sisu (9)

Vadet gäller startnummer

36 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 36,00 kr

Kvittonummer:
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 15:15   #97

Shooters avatar

Standard

Witasp låg lågt, men sådant ska man inte bry sig om.
Gammal 2014-12-21, 15:16   #98

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9188
Standard

Är det någon som är förvånad över att Lina Pegenius inte vann detta loppet mot riktiga kuskar?
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 15:17   #99

softpojks avatar

Standard

Jahap, körde tydligen flerbong.. ja började trixa me de här reducerade system bla bla ... jaja får se hur de blir

Kan väl säga att ja tror ja har en spik det e ju i avd 4 typ
Gammal 2014-12-21, 15:19   #100

Voltstarts avatar

Standard

AndyMart...Vilket race i Paris!!!
Gammal 2014-12-21, 15:19   #101

Shooters avatar

Standard

Björn Goop! Kul att Backfire fick fritt också.
Gammal 2014-12-21, 15:20   #102

Sharp$: 4979
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Är det någon som är förvånad över att Lina Pegenius inte vann detta loppet mot riktiga kuskar?
Jag borde bli rasande, men blir för hästens skull bara ledsen när jag ser en sådan styrning. Tänker hon inte, eller struntar hon fullständigt i vilket lopp hon ger hästen? Det är djur det handlar om, inte saker man kan blåsa ur och strunta i om det inte funkar (§1 Lex SHJ 1984:1).
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 15:20   #103

softpojks avatar

Standard

Imorgon ska jag bli pilot, idag vart ja datahacker. ska du me voltis?
Gammal 2014-12-21, 15:22   #104

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Imorgon ska jag bli pilot, idag vart ja datahacker. ska du me voltis?
Jag tar höjd på i stort samtliga mina system, det vet du!

Red: Softpojken: Jag velade ju länge på V75, men ändrade mig tyvärr.(Läs V75-tråden! Nytt "bibelavsnitt") Missade kanske över 5 lax på det.

Blev 2 femmor med endast Lill-unte och Jorma i avd II... (Fel på Priamo oxå.) Nya tag!

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-21 klockan 15:41.
Gammal 2014-12-21, 15:24   #105

softpojks avatar

Standard

Citat:
Jag tar höjd på i stort samtliga mina system, det vet du!
Självklart. Fråga hur gick det för dig igår? Du hade väl synat 6 i Avd 2? m.m.
Gammal 2014-12-21, 15:32   #106

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
OM Unique Julia går ¢¢ idag så hoppas jag verkligen den har hov till det.

För en dryg vecka sedan inleddes kontroller av alla hästar som tävlar barfota, hur deras hovar ser ut efter loppet. Mycket bra!

Igår på V75 sket det sig för Björn Goop, Lutfi Kolgjini och Timo Nurmos, fick vardera böta 5.000 kronor för ”att ha brustit i tränaransvaret”.

De tre hästarna Global Nirvana (Goop), Caddie June (Kolgjini) och Sensational Dream (Nurmos) dömdes också till startförbud. I Global Nirvanas och Caddie Junes fall tio dagar, Sensational Dream fick 20 dagars startförbud och anmodan om att friskintyg ska visas före nästa startanmälan.
Lite klent med 5000 bara i böter tycker jag.
Gammal 2014-12-21, 15:36   #107

Shooters avatar

Standard

Nog sjutton tog Qvintette ner Fashion? Hoppas det i alla fall.
Gammal 2014-12-21, 15:36   #108

Standard

Heja Shooter
Gammal 2014-12-21, 15:37   #109

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Heja Shooter
Inte hundra, men tror hon hann dit.
Gammal 2014-12-21, 15:38   #110

Shooters avatar

Standard

Jo då, hon vann.
coolmanriver (+1)
Gammal 2014-12-21, 15:40   #111

softpojks avatar

Standard

sååjaaa
Gammal 2014-12-21, 15:40   #112

Standard

Nära att man fick börja med två spikar. Då hade nog 6an varit klar. Jaja kommer nya lopp imorgon igen
Frågan är vem som får minst godkänt idag. Jag som spikar Fashion Diva som inte lyckas vinna efter helt perfekt lopp eller hästen.

Senast redigerad av NicklasJ den 2014-12-21 klockan 15:42.
Gammal 2014-12-21, 15:41   #113

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jo då, hon vann.
Tack vare dig tog jag med 9an, om Shooter spikar en 3e handare så
sitter hen på inside info
Gammal 2014-12-21, 15:43   #114

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2181
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 2, 7, 11
2 9 Qvintette
3 11 Djerba Oldeson
4 8, 9, 11
5 2, 3, 4, 6
6 4, 6

Vadet gäller startnummer

72 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 72,00 kr

Kvittonummer: ADA2
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 15:43   #115

Shooters avatar

Standard

Citat:
Tack vare dig tog jag med 9an, om Shooter spikar en 3e handare så
sitter hen på inside info
Kul att du tog med henne, men någon inside info har jag inte. Tror dock att det är bästa hästen i grunden och det visade hon ju idag.
Voltstart (+100), asgaya3141 (+5)
Gammal 2014-12-21, 15:46   #116

julmust1988s avatar

Sharp$: 27
Standard

Ta med Casanova Boko på dubbeln. Jag tror den sitter där idag! Har ni någon aning vem som vinner DD-1? Vore skönt med en rak.
julmust1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 15:47   #117

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Kul att du tog med henne, men någon inside info har jag inte. Tror dock att det är bästa hästen i grunden och det visade hon ju idag.
Skönt att folk som fattar nåt hänger här på $harps! Du får min första hundring!
Gammal 2014-12-21, 15:51   #118

Shooters avatar

Standard

Citat:
Skönt att folk som fattar nåt hänger här på $harps! Du får min första hundring!
Man bugar och bockar! Synd att det inte är Bitcoints
Voltstart (+1)
Gammal 2014-12-21, 15:58   #119

Shooters avatar

Standard

Ägir hade en fin speed.
Gammal 2014-12-21, 15:58   #120

softpojks avatar

Standard

Tackkkaaaaarrr
Gammal 2014-12-21, 15:59   #121

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

En gammal Solvalla räv på tobaken tipsade om Fiveaside i avd 6.

Så det får bli DD spel mot den.

2.3.5.11-2 x 30kr
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 16:02   #122

Voltstarts avatar

Standard

Vad GÖR Cederin?!!! Ger bort 2:a ut! Hästen kan ju inte känts startberättigad! Tomte!!

Tuuuuuur att det löste sig till slut. De bakifrån, alltså de speediga, kommer flygandes idag. Verkar vara sånt underlag...

Softpojken: Nu har du "press på dig". Jag hade först gått ifrån spik på Melker till Ägir, men med din analys på 9:an så flyttade jag mitt 2-hästarslås. Det är bara att börja våndas!

Ingen Pedersen-häst som vinnare i V:e önskas, alltså!
Gammal 2014-12-21, 16:02   #123

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7916
Standard

Fan. Börjar med black. Helvete. Klantigt att missa den. Tyckte den var för överspelad men tydligen inte chanslös
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 16:06   #124

softpojks avatar

Standard

Citat:
Vad GÖR Cederin?!!! Ger bort 2:a ut! Hästen kan ju inte känts startberättigad! Tomte!!

Tuuuuuur att det löste sig till slut. De bakifrån, alltså de speediga, kommer flygandes idag. Verkar vara sånt underlag...

Softpojken: Nu har du "press på dig". Jag hade först gått ifrån spik på Melker till Ägir, men med din analys på 9:an så flyttade jag mitt 2-hästarslås. Det är bara att börja våndas!

Ingen Pedersen-häst som vinnare i V:e önskas, alltså!
Jag är kär.
Gammal 2014-12-21, 16:10   #125

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Jag är kär.
I så fall hoppas jag verkligen att det är du på fotot!

Är dina system på "g", eller har du lirat VP på Ägir? Jag hoppade det sistnämnda tyvärr...
Gammal 2014-12-21, 16:13   #126

softpojks avatar

Standard

Citat:
I så fall hoppas jag verkligen att det är du på fotot!

Är dina system på "g", eller har du lirat VP på Ägir? Jag hoppade det sistnämnda tyvärr...
Har en del system kvar, men allt hänger på kommande avd, bittert att ja velade mellan att spika i avd 1 eller11an nu i 4a, men följde mitt spår, ville inte byta. anyway. man lär sig något nytt varje dag.
Gammal 2014-12-21, 16:14   #127

softpojks avatar

Standard

Citat:
Har en del system kvar, men allt hänger på kommande avd, bittert att ja velade mellan att spika i avd 1 eller11an nu i 4a, men följde mitt spår, ville inte byta. anyway. man lär sig något nytt varje dag.

Tyvär inte jag on the picture. Edit ps DS
Gammal 2014-12-21, 16:17   #128

Shooters avatar

Standard

Runt om nu Algot!
Gammal 2014-12-21, 16:18   #129

softpojks avatar

Standard

Citat:
Runt om nu Algot!
Hoppas!
Gammal 2014-12-21, 16:21   #130

Shooters avatar

Standard

Innerspår verkar hopplöst idag. Bra att det kom en skräll i alla fall när han torskade.
Gammal 2014-12-21, 16:26   #131

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Innerspår verkar hopplöst idag. Bra att det kom en skräll i alla fall när han torskade.
Jo, men det hade räckt med Modd Brun Valde endast bort Cali Maks och Lissby av de jag nämnde för Nicklas J i inlägg ovan.

Det positiva är att jag fega med V64 och kan få lite tillbaka.
____
Missa Hot Mama i Norge! Jag som gjorde ett 56-raders på roliga namn. Hur kunde jag gå ifrån den undrar jag då?
Gammal 2014-12-21, 16:27   #132

Standard

DD

2
5
x 100
Gammal 2014-12-21, 16:29   #133

Standard

Citat:

Tankar?
hoppas att du spelade med lissby.. snyggt voltst.
Gammal 2014-12-21, 16:31   #134

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
hoppas att du spelade med lissby.. snyggt voltst.
Tyvärr, satte fler streck i sista istället! Så kan det vara.
Gammal 2014-12-21, 16:32   #135

Standard

Voltstart har du börjat analysera V65 så vi har något o göra ikväll?
rikstoto.no vg.no trav

Registrerat spel

Spelform: Dagens Dubbel, omg. 708

Avd Ordinarie hästar
1 3, 11
2 9 Sid the Kid

Vadet gäller startnummer

2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer: E928 0B94 8525
Gammal 2014-12-21, 16:34   #136

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Kliver av V65:an på 7 av 10 hästar, när ska man sluta ed det här jävla finessliret.

Tar man me 2 1%-are kan man väl lika gärna ta de tre andra också. PAJAS!!!

Det som såg så bra ut, hade sjuan vunnit så sitter jag med 3x3 eller Melker och alla

Nya tag, nu Liverpool
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 16:35   #137
ML2

Standard

Dd 3 mot 4 tyvärr!
Gammal 2014-12-21, 16:36   #138

AMHCs avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 2066
Standard

Surt att man sprack på en V64a x10 på Rocket Speed i avd 3. Dock chans på 5or...

DD:
5 Wojtyla Gene
5, 9
x 50 kr
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 16:36   #139

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Voltstart har du börjat analysera V65 så vi har något o göra ikväll?
rikstoto.no vg.no trav

Registrerat spel

Spelform: Dagens Dubbel, omg. 708

Avd Ordinarie hästar
1 3, 11
2 9 Sid the Kid

Vadet gäller startnummer

2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer: E928 0B94 8525
Nä, ska iväg då. Kan ingenting!

Tycker att Gidde_Palema borde dyka upp med vinstambitioner här nu. Ägir är ju hemmahäst för honom, givet 3-hästarslås i II:a och skräll i två av de 3 självklara skrälloppen redan...

...borde ju vara just hans likör!
Gammal 2014-12-21, 16:39   #140

softpojks avatar

Standard

Jobba in västerbo eller nr 5 typ
Gammal 2014-12-21, 16:40   #141

softpojks avatar

Standard

Snark asså 2640 meter... fan går o köper en pizza medans
Gammal 2014-12-21, 16:42   #142

Shooters avatar

Standard

Unique Julia runt om i sista tack!
mackpeter (+2)
Gammal 2014-12-21, 16:42   #143

softpojks avatar

Standard

Undrar hur många 5 respkt 4 rätt man kommer få.
Gammal 2014-12-21, 16:44   #144
ML2

Standard

Melker var precis lika överlägsen som man kunde ana!
Gammal 2014-12-21, 16:45   #145

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ML2 Visa inlägg
Melker var precis lika överlägsen som man kunde ana!
Ja, var ju inga problem att komma till spets och den hade inga problem att gå i den positionen heller.
ML2 (+1)
Gammal 2014-12-21, 16:47   #146

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Kliver av V65:an på 7 av 10 hästar, när ska man sluta ed det här jävla finessliret.

Tar man me 2 1%-are kan man väl lika gärna ta de tre andra också. PAJAS!!!

Det som såg så bra ut, hade sjuan vunnit så sitter jag med 3x3 eller Melker och alla

Nya tag, nu Liverpool
AJ, Melker svider
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 16:47   #147

Voltstarts avatar

Standard

Jaha...vinner nu 1,2,4,5 eller 9 är det trist att jag inte betalade för Lissby och Cali Maks istället. Vinner 6 eller 11 kvittar det...

Aj, aj, aj, idag skulle jag gjort ett extra stort julsystem för hel-laxen istället för på "halva laxen". Det gäller att gå in ordentligt vid rätt tillfälle och i rätt lopp! En av mina skrällar i sista nu för vettig peng tillbaka tack!
joppe59 (+1)
Gammal 2014-12-21, 16:48   #148
ML2

Standard

Citat:
Unique Julia runt om i sista tack!
Jo även fast DD oddset är under all kritik så får man iaf hem ett par lappar...
Gammal 2014-12-21, 16:49   #149

softpojks avatar

Standard

Citat:
Jaha...vinner nu 1,2,4,5 eller 9 är det trist att jag inte betalade för Lissby och Cali Maks istället. Vinner 6 eller 11 kvittar det...

Aj, aj, aj, idag skulle jag gjort ett extra stort julsystem för hel-laxen istället för på "halva laxen". Det gäller att gå in ordentligt vid rätt tillfälle och i rätt lopp! En av mina skrällar i sista nu för vettig peng tillbaka tack!
Du var på bettet idag! Synd.
Gammal 2014-12-21, 16:56   #150

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Håller tummarna för Fiveaside.:claps
Voltstart (+1)
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 16:57   #151

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Du var på bettet idag! Synd.
Jo, men Nicklas J åkte dit i sista steget på målfoto i II:a kan jag tänka, så allting e relativt.
_____
6 Darling i lopp 10 är en barfotahäst, egentligen. Totalt under isen vid senaste starten. Dock känns motståndet rätt och kanske vilat sig fräsch? Inbillar mig att kusen gillar dagens underlag. Lillpeng på tvilling ska jag ha där...
Gammal 2014-12-21, 16:59   #152

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Håller tummarna för Fiveaside.:claps
Då rånar nog Gidde ATG! Det var hästen han vann miljonen på...
Gammal 2014-12-21, 17:01   #153

Standard

synd voltstart för lissby, igår hade du också fin idee på 6 i lopp 2 .. nya tag imor, vi har 2 chans till innan jul... nya tag imo v64
Gammal 2014-12-21, 17:05   #154
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Underbart Kajsa, ALLTID tacksam att lira emot Unique Julia, häst med vekare skalle får man nog leta efter, haha.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 17:06   #155

Shooters avatar

Standard

Sören skulle ha tagit det lite lugnare och inte kört hästen trött i spets. Nu trillade jag ner på en femma.
Gammal 2014-12-21, 17:06   #156

softpojks avatar

Standard

Sid the kid, vilken sköning.
Gammal 2014-12-21, 17:08   #157

softpojks avatar

Standard

Se därja, vart ju rätt bra med pengar tilbaka.
Gammal 2014-12-21, 17:10   #158
ML2

Standard

Om han inte körde så hade den hållit undan idag, dåligt påläst om den ännu vekare i rygg som var totalt ofarlig! Men jag slapp iaf sluta med trav eftersom lusen Kossu Sisu visade de som den brukar på hemmabanan nämligen INTE vinna!
Gammal 2014-12-21, 17:10   #159

Shooters avatar

Standard

Citat:
Se därja, vart ju rätt bra med pengar tilbaka.
Grattis! Blev lite anti-klimax idag. Algot Ålj lämnade in och likaså Unique Julia. Nya tag!
Gammal 2014-12-21, 17:14   #160

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
synd voltstart för lissby, igår hade du också fin idee på 6 i lopp 2 .. nya tag imor, vi har 2 chans till innan jul... nya tag imo v64
Yes, nya tag! För många streck i första och sista helt enkelt. Travspelarens ständiga gissel, ta ställning för rätt lopp. Idag skulle jag spelat ett lite mindre Joker med 2 spik som jag oftast gör, då hade jag mer troligt fått in den. Låset i 2:a hade jag aldrig ändrat och spikarna på Ägir och Melker var ju självklara för mig. Det hade frigjort fler garderingsstreck för mig med två spik.

Putte64 å jag "snackar" ofta om att i trav gäller det att ta ställning. Ett enskilt kapitel i travbibeln. Det gör jag väldigt ofta, tyvärr inte idag!

Fick ca 4 lax i tröst!!!

Jojo, ca 90 lax med Lissby...enligt rättningen på Joker.
Major (+50)

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-21 klockan 17:38.
Gammal 2014-12-21, 17:22   #161

softpojks avatar

Standard

Lopp 10 vinner väl 7 voltis?
Gammal 2014-12-21, 17:24   #162

softpojks avatar

Standard

Skönt att sätta vinnare lite sådär. Vill ni veta hur ja tänkte?
Gammal 2014-12-21, 17:25   #163

Standard

Citat:
Tackkkaaaaarrr
Den var grym. Synd på din helgardering, då vill man ju att det ska smälla!
Gammal 2014-12-21, 17:31   #164

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Det är ju det man önskar lite mer av på ett sådant här forum. Nä jag har ingen aning om sista loppet. Darling la jag 30 spänn tvilling på och både kusk och häst verkade ha formen avlägsen...

Nu ska jag dra. Skriv hur du tänkte så läser jag senare!
Gammal 2014-12-21, 17:36   #165

Helges avatar

Standard

Citat:
Kvittar i efterhand, hade varit mer intressant innan.

Men grattis om den vann.
Shizznit (+1)
Gammal 2014-12-21, 17:37   #166

softpojks avatar

Standard

Haha, nä skämt och sido, la in en hundring precis innan start. Kollade upp hur hästen va me skor, och verkade fungera bra, vissa verkade INTE fungera alls. Hade ett lopp i kroppen me just skor och gått helt ok. så det va bara ren j-vla tur.

Registrerat spel

Lopp: 10
Spelform: Vinnare

Hästar: 7 Rurik Krax

Vadet gäller startnummer

1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr

Kvittonummer: Lotto, efter hittat V64ans sketnaste spik?

Utbetalt: 1 825,00 kr
Gammal 2014-12-21, 17:38   #167

softpojks avatar

Standard

Helge, la in spelet 10 sekunder innan start, så var precis att jag själv han. Hade ont om tid, att kika lite. Hade inte kikat om Voltis sa att han skulle lira på 6an
Gammal 2014-12-21, 17:39   #168

Helges avatar

Standard

Citat:
Helge, la in spelet 10 sekunder innan start, så var precis att jag själv han. Hade ont om tid, att kika lite. Hade inte kikat om Voltis sa att han skulle lira på 6an
hahaha

Blev lite orolig att vi även skulle börja posta motivering till spel här i efterhand
ML2 (+25)
Gammal 2014-12-21, 17:41   #169
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

undra om inte denna hitta hem

Registrerat spel

Lopp: 11
Spelform: Tvilling

Hästar: 1, 2, 9, 15
U-hästar: 4 Raingirl

Vadet gäller startnummer

4 x 10,00 kr Totalt: 40,00 kr

Kvittonummer: 2F2A 4D10 83C1 9105

Registrerat spel

Lopp: 11
Spelform: Vinnare

Hästar: 4 Raingirl

Vadet gäller startnummer

1 x 40,00 kr Totalt: 40,00 kr

Kvittonummer: EFCA 6F12 83A9 1141

den hitta hem 367 ggr på tvilling är ju fan inte kattskit

Senast redigerad av robfri den 2014-12-21 klockan 17:44.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 17:47   #170

Standard

Hann inte reflektera över den, loppet hade ju redan gått =(

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
undra om inte denna hitta hem
Gammal 2014-12-21, 18:01   #171

softpojks avatar