Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-20, 13:02   #16

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 2234
Standard

hej alla ska göra detta ganska kortfattat då jag hade skrivt mkt innan V4an skulle börja men hände något med data så den hängde sig precis innan jag skulle posta det..

Äntligen så gör en av mina favo hästar comeback idag i avd 2 nr: 2 One Wish efter att ha varit borta i lite mer än tre år.. Hon vinner inte så ofta men när hon gör det så får man för det mesta bra med deg tillbaks, då hon alltid är underskattad av spelarna..

Vet att hon möter bra hästar och att hon får svårt att vinna idag efter tre års frånvaro, men jag kan inte lämna henne utanför blir ett lir på V/P, TV, LD samt tog med henne på V4an, då hon äger en JÄTTE SPEDD till slut och kan där med komma på pallplats men helst hoppas jag på vinst.
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 13:11   #17

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 2234
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zamora_79 Visa inlägg
hej alla ska göra detta ganska kortfattat då jag hade skrivt mkt innan V4an skulle börja men hände något med data så den hängde sig precis innan jag skulle posta det..

Äntligen så gör en av mina favo hästar comeback idag i avd 2 nr: 2 One Wish efter att ha varit borta i lite mer än tre år.. Hon vinner inte så ofta men när hon gör det så får man för det mesta bra med deg tillbaks, då hon alltid är underskattad av spelarna..

Vet att hon möter bra hästar och att hon får svårt att vinna idag efter tre års frånvaro, men jag kan inte lämna henne utanför blir ett lir på V/P, TV, LD samt tog med henne på V4an, då hon äger en JÄTTE SPEDD till slut och kan där med komma på pallplats men helst hoppas jag på vinst.

Tyvärr så gick det som jag trodde men glad att hon höll sig på benen, passas till nästa gång.
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 13:11   #18

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Vilken härlig individ Dernier är. Trav när som allra bäst!

Mångfalden med krossen Dernier, speedkulan Silver Annie, kallblodet Krusens lunk och Frozens pampighet, för att nämna några exempel, gör att lopp blir roliga att följa bara av den anledningen...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 13:24   #19

Voltstarts avatar

Standard

He, he...

Det vill till att Goop lägger nu!

Jag förutsätter att Gidde_Palema sitter inne på en multimegafleris med spik på sina favoriter Evelina, Dernier och Diffacolt + har tagit ut ett fåtal av de han tror mest på i sista?

Just därför tog jag alla i III:e...
Gammal 2014-12-20, 13:43   #20

Matte70s avatar

Reg.datum: okt 2013
Sharp$: 4630
Standard

Trio drag? 1.2.11
1.2.11
1.2.4.6.9.10.11
Matte70 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 13:52   #21

Voltstarts avatar

Standard

Favorithäst levererar! Vid senaste vinsten hade jag vinnarspel mot Lill-Untes kuse då den var enda motståndaren på pappret...

Maximalt spårsnålt kört utav C! Var nog ett krav för vinst?
Svara

td