|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-12-20, 13:02 | #16 |
hej alla ska göra detta ganska kortfattat då jag hade skrivt mkt innan V4an skulle börja men hände något med data så den hängde sig precis innan jag skulle posta det..
Äntligen så gör en av mina favo hästar comeback idag i avd 2 nr: 2 One Wish efter att ha varit borta i lite mer än tre år.. Hon vinner inte så ofta men när hon gör det så får man för det mesta bra med deg tillbaks, då hon alltid är underskattad av spelarna.. Vet att hon möter bra hästar och att hon får svårt att vinna idag efter tre års frånvaro, men jag kan inte lämna henne utanför blir ett lir på V/P, TV, LD samt tog med henne på V4an, då hon äger en JÄTTE SPEDD till slut och kan där med komma på pallplats men helst hoppas jag på vinst. |
|
2014-12-20, 13:11 | #17 | |
Citat:
Tyvärr så gick det som jag trodde men glad att hon höll sig på benen, passas till nästa gång. |
||
2014-12-20, 13:11 | #18 |
Vilken härlig individ Dernier är. Trav när som allra bäst!
Mångfalden med krossen Dernier, speedkulan Silver Annie, kallblodet Krusens lunk och Frozens pampighet, för att nämna några exempel, gör att lopp blir roliga att följa bara av den anledningen... |
|
2014-12-20, 13:24 | #19 |
He, he...
Det vill till att Goop lägger nu! Jag förutsätter att Gidde_Palema sitter inne på en multimegafleris med spik på sina favoriter Evelina, Dernier och Diffacolt + har tagit ut ett fåtal av de han tror mest på i sista? Just därför tog jag alla i III:e... |
|
2014-12-20, 13:43 | #20 |
Trio drag? 1.2.11
1.2.11 1.2.4.6.9.10.11 |
|
|