|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-12-19, 22:16 | #91 |
Adrian tror jag har god chans att nå spets!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+5) |
|
2014-12-19, 22:34 | #92 |
|
|
2014-12-19, 22:38 | #93 |
Kan 5 Caspian Doc i avd 2 överraska?
|
|
2014-12-19, 23:56 | #94 |
Hur får jag fram start listor på V-75 nu,är en idiot på datorhantering,har dessutom köpt en ny,och den har Windows8,så har jag fått stora problem.Help me simply please.
|
|
2014-12-20, 00:21 | #95 | |
Citat:
|
||
2014-12-20, 00:31 | #96 | |
Citat:
|
||
2014-12-20, 00:50 | #97 | |
Citat:
|
||
2014-12-20, 00:55 | #98 |
|
|
2014-12-20, 01:00 | #99 |
Då polaren jag spelar med firar sin födelsedag imorgon fick det bli inlämning ikväll. Så här blev raden och tankarna.
Avd 1. Tycker loppet känns ganska öppet. För mig sticker mr pellegrino ut mest. En riktigt bra sprinter som kan när han vill. Men nöjer mig inte utan streckar även 4 till. Lägst % av mina är navigator sib med 5%. En bra häst i grunden som bör kunna hamna bra till och kan med lite tur få ett smyglopp. Avd 2. Säger bara en sak. Neptunus face till 12%. Ja tack! Bör ha en fin chans bara det löser sig från spår 8. Tar med båda unter och Jorma också. Avd 3. Knows nothing verkar vara ruskigt fin, det lilla man sett. Och det är just det som stör mig. Jag har inte sett tillräckligt för att lägga denna spik på 70+%. Tar med Harry och dreams take time. Tycker båda är väldigt intressanta. Ska bli kul att se harry igen! Avd 4. Frank på priamo. Blir det inte spets och slut blir jag förvånad. Bästa hästen och bästa kusken i loppet. Spik! Avd 5. Snälla, låt svenska folket spela mer på ni credit broline, så kan jag mysa med min spik på alvena take it själv istället. Grym insats senast. Att jetset dessutom går med skor (antagligen) gör bara saken ännu bättre. Just nu, enligt mig bästa spiken på mycket länge. Avd 6. 4 hästar åker med på bongen. Odin lär vara stark. Men med Kemas winnie i rygg ledare och OS så kan jag bara inte sluta där. Och tin tin till 4%?! Det är taget alla dagar i veckan. Avd 7. Vilket lopp! Love it. Tar med alla utom 11 strong reason. 1,2,3,6,7 1,4,8,10 2,6,7 1 12 1,4,9,12 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12 1320 kr. Lycka till alla! |
|
2014-12-20, 01:06 | #100 |
Ska försöka göra min idol Volstart halvnöjd, att beräta lite vad jag tror, försök att inte skratta. Omgångens finaste spik i MINA ögon är Odin, passande distans och spår, tror det är spets & slut. Han har fått allt serverat, grym från spår 4 och kanon på distansen. Bra lopp i kroppen.
Avd 7. West wing, jag tror detta är en favorit som lever farligt, (?) på distansen. Hur mycket måste JU pressa? Jag tror fan det blir galopp på denne. Tycker dock inte man ska spika West wing. Jag tror Odin är en säkrare spik än West. Voltstart, ja försöker, en dag i taget
2014-12-20, 01:23 | #101 |
Vad tror ni om 5 Remee La Marcs chanser? Tar rygg på ledaren (Mr Pellegrino)? Funderar på att chansspika denna. Inte jättetufft motstånd och den borde kunna vinna via open stretch.
Vem min andra spik ska bli är jag inte helt klar med ännu. Funderar på West Wing, men jag är tveksam till hur den ska funka ifrån start? Tycker 2 M.T. Follow Me och Sander Esterel är intressantast bakom. Kanske även Paramount och BearHawaii. Gillar inte att spika i lärlingslopp, men Priamo Caf borde köra spets och slut här, eller? Bra spik? Även om bl.a. Occasione Font, Tor Mento och The Shadow är riktigt intressanta bakom. MoneyPenny Face till 0 % just nu? Knows Nothing ska jag gardera. Westline skulle kunna vara ett annat spikalternativ. Men jag är rädd för att det kan bli tuff körning i detta lopp? Vilket i så fall skulle öppna för New Revolution, Il Sånna och Raymond Palema. Mest känsla för Raymond Palema av dessa. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+5) |
|
2014-12-20, 01:26 | #102 | |
Citat:
Senast redigerad av varulv den 2014-12-20 klockan 01:40. |
||
2014-12-20, 01:31 | #103 |
Då får du väl fira på Lido!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
varulv (+10) |
|
2014-12-20, 02:06 | #104 | |
Citat:
Dom verkar inte tro på vinst chans själva Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
||
2014-12-20, 02:07 | #105 |
Vi gör ett försök med en liten snabbanalys. Fritt fram för sågningar :-)
1. Är ju inte direkt så att man frihjular när man ser en silverdivision som denna.... Kommer helt klart att gå på att PU har koll på October innan han tar ut den här och då tror jag den bara vinner. Takter i spets initialt, men visar PU att han vill ha spets så tror jag att han får den till skänks och Mr P tjänar fina pengar som tvåa. Spik alltså ! 2. Westline med skoryck och iordningställt vad det verkar. Kan nog öppna hyfsat och släppa till pappa med Photoboy. Förhoppningen är ju att Ludde kan få iväg Neptunus felfritt och då blir det säkert ingen lunk i täten. Pang ! Så smiter JU ut från snikspåret och sätter nosen först. Spik nr 2 ! 3. Visst, Reijos borde ju vinna men % på den är ju inte kul och så mycket har den ju inte visat så att det skall vara Järvsöfaksvarning på den. Jag säger syn och tar risken att ha kastat bort lite streck.... 4. Var ett jävla skrik om Priamo Caf och visst kan den vinna, och visst kan den t o m ha en hyfsad chans. Vi snackar dock lärlingslopp här så 50% känns inte tilltalande tycker jag. Nr 3 och 11 känns bra mycket roligare. Blir ett gäng här ! 5. Här ska det garderas och visst, kommer JU till spets och får sitta still så finns risken att den kan vinna, hoppas dock att de på tillägg vill nåt och då tror jag att det finns många som kan vinna. Örjan med Flashmans Jenka till under 1% ? Visst, vinner inte ihjäl sig, men bara Örjan motiverar ju att ta med den om man garderar med ett gäng här... 6. Lås på 2,4,9. Båth åker ner med en häst och bra spår och 6 %, spelvärt var ordet sa Bull ! 4:an med Falsig sitter väl högst troligt i täten så den får åka med, fast Falsig vinner väl inte v75ligan i år heller. AV med skorna på Veijos nr 9 gör ju den intressant, samtidigt som att jag tycker det är distansplus på den åxå. 7. Bra sugen på att spika West wing på intrycket senast, men har ju redan två spikar så plockar med Beerhawaii om den lyckas ta sig till spets. Lite snabba tankar och fritt fram att plocka fram motorsågen och såga ;.) |
|
|