Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-07, 20:16   #151

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Kl 16.31 ser det ut så här
Förstår du inte innebörden av "flera olika flerbongar"?
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-07, 20:24   #152

chrisso84s avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 2157

Chrisso
Stats: 5 - 9 - 0
ROI: 121.01%
Vinstprocent: 35.71%

Standard

Citat:
16.46 Så har det plötsligt blivit mer system? Undrar bara en sista fråga har du koll på verkligen på dina spel?
"Undrar bara en sista fråga", läser du ens Giddes inlägg innan du skriver?
Ägna du tiden åt att plugga på trav istället för att försöka luska ut varaenda krona han spelar för så kanske du kan vinna något själv. Var glad för att han bidrar med idéer innan spelstopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+3), basiak (+5)
chrisso84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-07, 20:50   #153

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ML2 Visa inlägg
Jag tror inte många här inne på forumet spelar så stora system dag ut och dag in så jag tror nog han klarar att bjuda ut lite ideer. Och sen undrar jag vad detta forum är tillför om ingen ger ut sina tankar om än bra eller dåligt?

Systemen har dem råda med. Men kanske inte x rad insatsen.
Gammal 2014-12-07, 20:50   #154

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Men snälla ge dig...vi ska vara tacksamma att vi har Gidde här, som också lämnar spikar ganska tidigt ...Tack Gidde
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-07, 20:57   #155

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Gidde såg du Torpederna. Nu jävlar blir det spännande!!!
Gammal 2014-12-07, 21:05   #156

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Gidde såg du Torpederna. Nu jävlar blir det spännande!!!
Haha ja, tycker det är riktigt kul det där programmet!
Gammal 2014-12-07, 21:15   #157
ML2

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 1069
Standard

[QUOTE=softpojk;389314]Systemen har dem råda med. Men kanske inte x rad insatsen.[/QUOTE

Handlar om att ha råd över tid och den förmågan har väldigt få med att slänga flerbongar hit och dit varje dag även fast de trillar dit både större och mindre vinster....Men återigen Gidde grattis!
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-08, 07:14   #158

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Jag ville enbart få klarhet om det är möjligt att rygga systemen eller ej, där av ifrågasätta spelet storlek,insats mm.
Så här dagen efter så inser jag att det är omöjligt efter uträkning av vad det skulle kosta måndag-söndag att ta rygg.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-08, 09:34   #159

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Jag ville enbart få klarhet om det är möjligt att rygga systemen eller ej, där av ifrågasätta spelet storlek,insats mm.
Så här dagen efter så inser jag att det är omöjligt efter uträkning av vad det skulle kosta måndag-söndag att ta rygg.
Tycker dock inte att du ska ifrågasätta min koll på mina spel. Flera olika flerbongar betyder att det inte var den enda flerbongen, läs hela inläggen och ha på fötterna om du har för avsikt att ifrågasätta något.
Gammal 2014-12-08, 10:01   #160

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Jag tycker det är helt rätt att fråga, Major.

Det är av intresse för att få en förståelse över hur man kan spela själv, eventuellt. Du frågar för att du är intresserad av möjliga framgångskoncept.

Bry dig inte om att vissa tjurar. Flera av dem bidrar knappt med ett enda inlägg/tipsidé själv, men så fort deras "favoritskribenter" får frågor ska de lägga sig i och rycka ut till undsättning. De ska då kritisera den som frågar, istället för att tänka att den som frågar nog vill veta utav en anledning. Kanske borde de välja bort att skriva även dessa ggr? Det är rätt att fråga om systemuppbyggnad, helt klart. Kräva att varje spel redovisas är dock fel, utan upp till tipparen själv. Kör hårt, Major! Utan intresserade som dig dör forumet.

Själv tycker jag att Gidde_Palema är riktigt bra och påläst(...typ mitt bästa bollplank på forumet.). Bygga system rätt är lika viktigt som att kunna skilja ut hästar. På systembyggnad är han överlägsen flera här, antar jag? För egen del är det min stora brist, men tippa som Gidde vill jag inte utan att först " ha råkat få till det rejält"...

(Lirade du min idé Tennis också gången efter jag hade den som en tipsidé åt dig, Major? Trav e svårt, även "rätt gång" ska dragen lanseras för att uppskattas här? När Dahlborg lät bli köra fram i dödens och litade på en tung avslutning istället så dög den bra i klassen till glatt odds...)

V4 Bollnäs:

Avdelning III:

Favoriten med Kajjan i jollen blev 6:a senast, men tog inte en meter på de 5 framför och såg allmänt begränsad ut. Bergh tränar ej pållen nuförtiden så varför skulle den börja rada segrar och bli avsevärt förbättrad då? Nä, schas!

Jag tror 4, 7, 10 täcker in loppet. 7 Tamira ser allmänt fin ut och vill mycket till slut. 4 May Lear har två bra avslutningar i rad och känns rolig. 10 Heckuvahausse är nog bäst? En utpräglad "spontangaloppör" omöjlig att spika för mig. Utgången blir ju given! Gidde_Palema kan nog spika och kassera in en bra avkastning, men för egen del krävs nog att vi går in i 2015 först innan nåt liknande händer...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+50)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-08, 10:07   #161

Sharp$: 3119
Standard

Volstart, vad tror du om Eros Tooma i LD1? Sitter väl antagligen i spets, men klart att formen kan vara lite osäker efter längre tid borta från ovalen. Lite sugen på att spela LD med den, och håller med dig om att 6 i LD2 är alldeles för mycket streckad. Riktigt skitlopp, men förstahäst nr 10.
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-08, 10:21   #162

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luggen77 Visa inlägg
Volstart, vad tror du om Eros Tooma i LD1? Sitter väl antagligen i spets, men klart att formen kan vara lite osäker efter längre tid borta från ovalen. Lite sugen på att spela LD med den, och håller med dig om att 6 i LD2 är alldeles för mycket streckad. Riktigt skitlopp, men förstahäst nr 10.
Eros är av sorten "springa bra tider men inte vilja vinna". Borde ju duga bra och startsnabb, men jag kan se den stå helt still över upploppet... . 12 Ajlexis D. är min gamla följehäst och favorit. Spelas vid gardering. 9 har mest kört monté, men gått bra med sulky också. 8 Bonnies Maggie gick lika bra som 2 Cao Dai över upploppet senast. Blir det skrik på 2 måste 8 med likaså. Tror dock favoriterna 6,7 i grunden är huvudet högre över distansen. Bonnies lika bra en gång i tiden...RED: 11:an e ju vass, men har Granstedt verkligen ordning på den?

Själv ska jag spika 5 Lumberjack Joe i sista. 14,8 ifrån dödens är hårda papper i dagens gäng. Står på startvolt kontra motståndarna som utgör hot och senast gled hästen undan enkelt ifrån ledning. För många plusfaktorer för att inte provas. 7 galopperade ju senast och verkar ha lätt för det...

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-08 klockan 10:23.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-08, 10:40   #163

Sharp$: 3119
Standard

OK, tack för ditt svar! Spelar 6,12 i LD1 mot 10 i LD2.
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-08, 12:54   #164

Majors avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag tycker det är helt rätt att fråga, Major.

Det är av intresse för att få en förståelse över hur man kan spela själv, eventuellt. Du frågar för att du är intresserad av möjliga framgångskoncept.

Bry dig inte om att vissa tjurar. Flera av dem bidrar knappt med ett enda inlägg/tipsidé själv, men så fort deras "favoritskribenter" får frågor ska de lägga sig i och rycka ut till undsättning. De ska då kritisera den som frågar, istället för att tänka att den som frågar nog vill veta utav en anledning. Kanske borde de välja bort att skriva även dessa ggr? Det är rätt att fråga om systemuppbyggnad, helt klart. Kräva att varje spel redovisas är dock fel, utan upp till tipparen själv. Kör hårt, Major! Utan intresserade som dig dör forumet.

Själv tycker jag att Gidde_Palema är riktigt bra och påläst(...typ mitt bästa bollplank på forumet.). Bygga system rätt är lika viktigt som att kunna skilja ut hästar. På systembyggnad är han överlägsen flera här, antar jag? För egen del är det min stora brist, men tippa som Gidde vill jag inte utan att först " ha råkat få till det rejält"...

(Lirade du min idé Tennis också gången efter jag hade den som en tipsidé åt dig, Major? Trav e svårt, även "rätt gång" ska dragen lanseras för att uppskattas här? När Dahlborg lät bli köra fram i dödens och litade på en tung avslutning istället så dög den bra i klassen till glatt odds...)

V4 Bollnäs:

Avdelning III:

Favoriten med Kajjan i jollen blev 6:a senast, men tog inte en meter på de 5 framför och såg allmänt begränsad ut. Bergh tränar ej pållen nuförtiden så varför skulle den börja rada segrar och bli avsevärt förbättrad då? Nä, schas!

Jag tror 4, 7, 10 täcker in loppet. 7 Tamira ser allmänt fin ut och vill mycket till slut. 4 May Lear har två bra avslutningar i rad och känns rolig. 10 Heckuvahausse är nog bäst? En utpräglad "spontangaloppör" omöjlig att spika för mig. Utgången blir ju given! Gidde_Palema kan nog spika och kassera in en bra avkastning, men för egen del krävs nog att vi går in i 2015 först innan nåt liknande händer...

Jag spelade första gången vi pm:ade om Tennis tyvärr så glömde jag att lägga flagg på Tennis inför kommande och missade det fina vinnar oddset runt 35ggr.
Gammal 2014-12-08, 13:07   #165

Majors avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Tycker dock inte att du ska ifrågasätta min koll på mina spel. Flera olika flerbongar betyder att det inte var den enda flerbongen, läs hela inläggen och ha på fötterna om du har för avsikt att ifrågasätta något.

Det var ju det jag gjorde! du hade x 10 på x antal hästar sen hade du ytterligare system x 35 på 2 system samt x 22.5 på 1 system.
Då var skorna på fötterna igen.
Svara

td