Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-06, 17:07   #256

JANNE48s avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 2064
Standard

Hade ochså 1.300kr på ett litet system
Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-12-06
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 64

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 2, 3, 4, 5 (11, 8)
2 3, 4, 9, 13, 15 (2, 14)
3 1, 4, 7 (3, 8)
4 1, 3, 5 (6, 7)
5 8 Zelda Zonk* (4, 15)
6 1, 2, 6, 9, 10 (12, 11)
7 5, 8 (4, 1)

Vadet gäller startnummer

2 250 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 1 125,00 kr

Kvittonummer: ADA6 D832 CA8F 1345

Utbetalt: 42 776,00 kr

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icor (+5), Magnus (+5), draken (+1), michel65 (+5)
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 17:18   #257

Icors avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 475
Standard

Drygt att komma efteråt, men var hos min morbror och kollade på den idag. Gick bra som fan, vi var 3 som träffade v75an. Så nästan 14.000 kr var!
JANNE48 (+1), Magnus (+5), michel65 (+2)
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 18:22   #258

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7916
Standard

Vafan är hälften finnpajsare här. Fattar inget av Jannes inlägg men antar att han vann några kronor. Grattis tii Viroid också men dock lite besviken. 37 med dubbeljackpot motsvarar väl en 15. Trodde ribban satt högre men grattis och bra spelat.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 18:39   #259

JANNE48s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Vafan är hälften finnpajsare här. Fattar inget av Jannes inlägg men antar att han vann några kronor. Grattis tii Viroid också men dock lite besviken. 37 med dubbeljackpot motsvarar väl en 15. Trodde ribban satt högre men grattis och bra spelat.
hehe har både och Svensk och Finskt pass

Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
Gammal 2014-12-06, 18:42   #260

JANNE48s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JANNE48 Visa inlägg
Hyvä Jorma Perkälä Hyvä saatana Hyvä kolmen viiko 7 oiken nyt
Det betyder Bra Jorma,helvetets bra,bra som satan,bra med 3e veckan med 7 rätt.

Gammal 2014-12-06, 18:45   #261

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Det betyder Bra Jorma,helvetets bra,bra som satan,bra med 3e veckan med 7 rätt.
När ska du börja skriva om dina spel innan loppen ?
Migge (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 18:48   #262

JANNE48s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
När jag bjuder på tips spel så går det åt helvete känns ju inte så roligt då.

Gammal 2014-12-06, 18:52   #263

Migges avatar

Sharp$: 3527
Standard

Citat:
När jag bjuder på tips spel så går det åt helvete känns ju inte så roligt då.
Men det var väl just det du skulle erbjuda i ditt Tillsammans-bolag?

Inlägg 1 i https://www.sharps.se/forums/spela-an...m-jeppas-maxi/

Både tips & rank lyser allt som oftast med sin frånvaro, däremot så finns det gott om efterhandare men det hjälper ju knappast medlemmarna...
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 19:16   #264

JANNE48s avatar

Standard

xxx

Senast redigerad av JANNE48 den 2014-12-06 klockan 19:39. Anledning: vill ta bort det helt blev fel text
Gammal 2014-12-06, 19:25   #265

drakens avatar

Sharp$: 7916
Standard

Suomen persereikä el något liknande
Inte heller helt svenne

Senast redigerad av draken den 2014-12-06 klockan 19:26.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 19:32   #266

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Suomen persereikä el något liknande
Inte heller helt svenne
Du krökar som en äkta finne iaf
JANNE48 (+1), draken (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 20:01   #267

JANNE48s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Men det var väl just det du skulle erbjuda i ditt Tillsammans-bolag?

Inlägg 1 i https://www.sharps.se/forums/spela-an...m-jeppas-maxi/

Både tips & rank lyser allt som oftast med sin frånvaro, däremot så finns det gott om efterhandare men det hjälper ju knappast medlemmarna...
Har delat ut flera slutspelet dd som jag köpt med mina egna pengar till bolags medlemmarna,vi tillsammans så ska alla hjälpas åt med tips och rank,vad har du tillfört bolaget Migge? skicka p.m. om du har något mera du vill diskutera.
Gammal 2014-12-06, 20:06   #268

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Tack!

När det är dubbeljackpot handlar det ju mest om att försöka sätta den, även relativt enkla rader ger bra betalt. Idag var det 98,4% återbetalning och nästan 60% av pengarna låg i sjurättspotten. Att då börja vara girig och reducera bort rader som man tycker ger för dåligt betalt är inte så klokt. Det tar det inte bort särskilt många rader, men de rader man tagit bort har rätt stor sannolikhet att inträffa om idéerna i övrigt sitter. Till mitt försvar kan väl sägas att mitt system i övrigt innehöll några rader som enligt HPT med stor sannolikhet hade gjort mig till ensam om potten, och en stor mängd rader som hade gett miljonutdelning om de gått in.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 20:14   #269

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Tack!

När det är dubbeljackpot handlar det ju mest om att försöka sätta den, även relativt enkla rader ger bra betalt. Idag var det 98,4% återbetalning och nästan 60% av pengarna låg i sjurättspotten. Att då börja vara girig och reducera bort rader som man tycker ger för dåligt betalt är inte så klokt. Det tar det inte bort särskilt många rader, men de rader man tagit bort har rätt stor sannolikhet att inträffa om idéerna i övrigt sitter. Till mitt försvar kan väl sägas att mitt system i övrigt innehöll några rader som enligt HPT med stor sannolikhet hade gjort mig till ensam om potten, och en stor mängd rader som hade gett miljonutdelning om de gått in.
Kanske atg nu när det ena efter det andra utlandsbolaget försvinner borde fundera på att återinföra möjligheten till att bara spela för 7 rätt ? Det blev ju som oftast i jackpotomgångar helt meningslöst att spela V75 idag för annat än 7 rätt och förra lördagen på Jägersro fick inte spelarna en krona tillbaka på varken 6 eller 5 rätt. Jag har i alla fall inte lagt en krona på varken V75 eller V86 sedan V7/V8 togs bort.
znipstern (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 20:22   #270

JANNE48s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Har funderat på det men det känns motbjudande då det finns oseriösa forum medlemmar som hugger direkt på det medlemmar skriver ibland,kan inte unna andra att vinna pengar,är här bara för att söka och hitta fel,tror att man kan allt bäst själv,några få som ska ställa och styra här och mobba direkt om det är någon ny som försöker skriva något och göra sig lustig.själv försöker jag respektera alla och verkligen tycker att det är roligt att andra vinner pengar.behövs lite nya ide'er då det allt som oftast är samma nötande.har du frågor om något får du gärna skriva p.m. här.just nu känns det som det är mest spel expert snyltare här på forumet som kan allt om trav och då behöver man inte skriva om sina spel.blir det mera seriöst på forumet så kan jag tänka mig att bli mera aktiv.
Svara

td