Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-28, 15:02   #106
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5181
Standard

Varför är det så viktigt för somliga skribenter att söka övertyga andra eller hela världen,
om att just de har rätt i bedömning av spetsstrid - vem som vinner etc..?

Det räcker väl att komma fram till hur man själv skall lira....


(Däremot kan man ju förståss rakt av redovisa hur man själv funderar och har valt - men det är ju en helt annan sak..)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Travkungen (+10)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:15   #107
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 988
Sharp$: 7900
Standard

Risken är ganska stor att Lovelock tar en längd på CMK och Veijo trycker sig till spets efter det.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:18   #108
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Skulle va intressant att veta vilken ni tycker är tredje häst i loppet.(avd 1) Jag är ganska säker på att Goop tar ledningen, men sedan då. Är det kanske bara att gå på 2,5?
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:20   #109
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 067
Sharp$: 37525
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Skulle va intressant att veta vilken ni tycker är tredje häst i loppet.(avd 1) Jag är ganska säker på att Goop tar ledningen, men sedan då. Är det kanske bara att gå på 2,5?
Jag säger Alamo Boko som tredje streck.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:23   #110
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 988
Sharp$: 7900
Standard

Dasens gamla klara Alamo Boko börjar visa storform men känns långsökt. Falcon Håleryd på läget,Shiraz är hyfsad. nej jag sätter nog Zonguldak som 3dje häst. Börjar få upp ordentlig fart i de starka benen också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:28   #111
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag säger Alamo Boko som tredje streck.
Aha, intressant, jag har kollat på 1,7,8,10,11,12 och tänker mej att både 3 och 4 kommer före 1 i starten. 12:an är rätt så kul om det blir jämn och hård fart. Äh, jag vet inte riktigt 2,5,8,12 kanske eller bara 2,5 som alla andra och leta efter annat lopp för att gå emot kollektivet!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:38   #112
 
JANNE48s avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 448
Sharp$: 2064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Skulle va intressant att veta vilken ni tycker är tredje häst i loppet.(avd 1) Jag är ganska säker på att Goop tar ledningen, men sedan då. Är det kanske bara att gå på 2,5?
Blir det överpace så vinner 10 Shiraz Brodde lätt – har vunnit 4 av de 5 gånger som han startat från bakspår 10% är ett fynd
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:39   #113
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 988
Sharp$: 7900
Standard

Känns som att Zonguldak går ner i klass denna start om man jämför mot förra och är ganska intressant om man tror att de 2 kör ihjäl varandra.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:41   #114
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Japp, frågan är hur de kör mot varandra, risken är ju relativt stor att CMK galopperar hejdlöst vid satsning och sedan sitter Veijo och finåker efter att Goop släppt ledningen och så är loppet över!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:47   #115
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 988
Sharp$: 7900
Standard

Det kan ju bli hur mycket pengar som helst i vilket fall som helst om någon av de 2 vinner första.Goop sitter med den största nyckeln till utdelning med Mister JP.
Veijo med Riff är också megafet. Faller båda dem blir det ganska mycket oavsett hur det går i de andra loppen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+10)

Senast redigerad av draken den 2014-11-28 klockan 15:49.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:51   #116
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Det kan ju bli hur mycket pengar som helst i vilket fall som helst om någon av de 2 vinner första.Goop sitter med den största nyckeln till utdelning med Mister JP.
Ja självklart är det så. Jag brukar gå igenom lopp för lopp för att kolla var det är störst chans att ngn av de stora faller, och Mister JP vill man ju gärna välta. Om jag förstod Goop rätt var det viktigast att inte galoppera igen. Det tyder väl lite på att han tar det lugnare i starten och räknar med att han vinner med bästa hästen bara han inte galopperar. Därmed minskar säkert risken för att han ska falla, så det känns intressant att leta igenom de andra avdelningarna!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 15:56   #117
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 779
Sharp$: 4314
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Det kan ju bli hur mycket pengar som helst i vilket fall som helst om någon av de 2 vinner första.Goop sitter med den största nyckeln till utdelning med Mister JP.
Veijo med Riff är också megafet. Faller båda dem blir det ganska mycket oavsett hur det går i de andra loppen
Är inne på precis samma spår som dig... sen om det betyder nåt alls är en helt annan femma
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 16:04   #118
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 988
Sharp$: 7900
Standard

Mister JP har nog råd att hoppa en 20-30m och endå bara vinna så mycket längre har den kommit i sin utveckling men en dag kommer dagen då han blir riktigt stressad av alla som blåser ifrån honom från start så han bara står och hoppar på stället. Den dagen kan komma på Lördag. Alla vet att han vinner felfri men alla hoppas att han galopperar. Taskigt men sant Mohahaha
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 16:11   #119
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Skulle va intressant att veta vilken ni tycker är tredje häst i loppet.(avd 1) Jag är ganska säker på att Goop tar ledningen, men sedan då. Är det kanske bara att gå på 2,5?
Jag håller med de, som säger 10 Shiraz Brodde. Så sa även Erik A i atg.se intervjun för två timmar sedan.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 16:15   #120
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 988
Sharp$: 7900
Standard

Plötsligt så kom jag i håg att vi pratar Jägersrunk . Troligt att det händer så mycket i loppen och att det blir både roligt trav och hög utdelning. Såklart inte.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td