Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-28, 10:32   #76
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Hur kan man tro på lover face när cmk har spår innanför och är en kanon, inte ens samma klass! Amatörer! Men men vi för se på lördag men det blir svårt att ta detta forum på allvar ibland eller som att Sandra volo ska ha nåt med segerstriden att Göra? Men vem är jag och klaga
Tror att de flesta räknat med att Lovers face får överta ledningen av 4, då Lovers face är snabbare ut än CMK. Till skillnad från CMK så har dessutom Lovers face vunnit på V75, CMK har diskats 3 av 4. Fast jag vet ju inte hur andra tänker! Sandra Volo...förmodligen benbrott på sju andra betrodda...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 10:42   #77
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Ingen blir gladare än jag med streck på LF men att tro att reden ska släppa om den kommer till ledning är ju lika troligt som att tomten kommer ner genom skorstenar på julafton.
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 10:54   #78
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Ingen blir gladare än jag med streck på LF men att tro att reden ska släppa om den kommer till ledning är ju lika troligt som att tomten kommer ner genom skorstenar på julafton.
Det är ett stort "OM" där, en häst som diskats p g a galopp i 3 av 4 starter på V75 brukar normalt tas lite lugnare från start. Utöver det så tvivlar jag starkt på att han har den startsnabbheten. Att han dessutom är den ende 4-åringen bland äldre hästar (5-7 år) är inte heller ngt positivt. Det utesluter ju inte att det är en bra häst, men det finns en hel del som talar mot också. Att få in en spik i första är givetvis roligare än att ta bort den som vinner...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+2)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 10:54   #79
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Ingen blir gladare än jag med streck på LF men att tro att reden ska släppa om den kommer till ledning är ju lika troligt som att tomten kommer ner genom skorstenar på julafton.
Fast Veijo har ju aviserat att det laddas för fullt och då kan mycket väl Lover Face gå till spets, därifrån tar ingen honom. Dessutom är CMK travosäker, ett bra djur i grunden men en "hyfsat" formtoppad LF kan vinna även från dödens.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 10:55   #80
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1671
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Ingen blir gladare än jag med streck på LF men att tro att reden ska släppa om den kommer till ledning är ju lika troligt som att tomten kommer ner genom skorstenar på julafton.
Är det någon som sagt att Reden skulle släppa? Vad jag ser är att Björn tar ledningen och släpper till LF. Släpper inte Björn vinner Reden
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 11:17   #81
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Ihoplagd info + loppkoll känns det som 6 Banks är ett bra spel till 7.00 i odds.

"Michael Larsen åker inte till Sverige för att äta skånegås."

Vinnarspel samt DD-Banks mot 2 Bullyoung och 11 Riff Kronos
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 11:18   #82
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 65
Sharp$: 2075
Standard

Häst nr 3 i avd 1 är väl väldigt startsnabb ? Luktar verkligen inte ledning för cmk.
sejoh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 11:18   #83
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Hej Helge,

Så kul att du hittat in till min hemsida. Ambitionen är att ge gratis information till spelare med liten budget. Härligt svårt lopp det där annars och på V75 blir det nog en bred pensel för min del. Gillar skorycket på Sobel Jocke då jag får flashbacks till Peters Gantab Håleryd som hade exakt samma spår i lägsta klassen på Halmstad för några veckor sedan. Den hästen hade inte heller visat någon startsnabbhet värd namnet innan skorycket men fick ett helt annat driv utan skor. Tänker att något liknande kan ske nu när skorna dras på 6 Sobel Jocke som kanske får ett vinnarlir ändå då Peter brukar veta vad han gör då skorna rycks.

Lycka till på lördag

Jätetfin och matnyttig sida! Tack!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 11:26   #84
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Kul att folk verkar ha koll! Känns som ingen har hört reden prata om hästen.
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 11:31   #85
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Kul att folk verkar ha koll! Känns som ingen har hört reden prata om hästen.
Skönt att du har koll, verkar som om du inte hört Veijo prata om hästen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 11:34   #86
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Kul att folk verkar ha koll! Känns som ingen har hört reden prata om hästen.
Poängen är väl att man ser det man ser och försöker va ganska döv inför det man hör. Det är väl en anledning till att inte alla tippar likadant. Du ska ju givetvis spela vad du tror, att du sedan inte får medhåll av alla är ju en bonus om din spik sitter! Lycka till!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 11:40   #87
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Kör hårt!
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 11:50   #88
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Tror jag har numret till ett tiotal tränare samt en handfull kuskar samt att jag skulle kunna namedroppa ett par storspelare som jag har daglig kontakt med. Enda anledningen till att jag läser detta forum är för att man får sig ett gott skratt emellanåt! Kör hört krappar som Jukka brukar säga.
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 12:08   #89
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Tror jag har numret till ett tiotal tränare samt en handfull kuskar samt att jag skulle kunna namedroppa ett par storspelare som jag har daglig kontakt med. Enda anledningen till att jag läser detta forum är för att man får sig ett gott skratt emellanåt! Kör hört krappar som Jukka brukar säga.
Får jag ta på dig? Eller ska du ha betalt för det?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 12:12   #90
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Tror jag har numret till ett tiotal tränare samt en handfull kuskar samt att jag skulle kunna namedroppa ett par storspelare som jag har daglig kontakt med. Enda anledningen till att jag läser detta forum är för att man får sig ett gott skratt emellanåt! Kör hört krappar som Jukka brukar säga.
Själv har jag numret till Carola Häggkvist, jag sjunger ändå som en kråka. Jag deltar i forumet för att de flesta här verkar va hyvens killar och tjejer med stort kunnande som dessutom är villiga att dela med sig, utan att bli kränkta när man ifrågasätter deras tankar och idéer...men visst, vissa roar mej också...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2), Sicken (+2), jocklon (+2)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td