Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-27, 10:23   #61
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Sydsvenskan rank

2.5.4.1.10.11.7.3.12.8.9.6
9.6.2.7.4.8.3.12.1.10.11.5
2.5.3.1.7.6.9.10.8.4
3.5.7.10.2.12.4.1.8.9.6.11
2.11.9.4.10.3.1.6.5.12.8.7
2.6.7.4.9.1.12.11.5.8.3.10
11.2.7.10.9.8.5.6.13.4.3.1.12

Sydsvenskans system= 2x5x2x8x2x6x1=1920rader/960kr
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-27, 15:03   #62
 
whatons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 374
Sharp$: 1361
Standard

björns 2 åring må vara grym men ludde och tomas lär inte va så snälla omgångens största favorit kommer inte få det roligt.
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-27, 15:27   #63
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Känns oerhört långsökt i mina ögon, men visst, ett bedövande odds får du säkert. Vill man gå utanför 2,4,6,9 som de flesta lirar på så tror jag att Luddes nr 3, Vici Lane är intressantare. Vinsterna kommer på Jägers och den här hästen fixar Luddes körstil. Till skillnad från 4 Quick Fix i avd 2, som inte alls funkat med Ludde. Vici Lane tvålade dit rätt okay hästar vid vinsten på Jägersro 29/7, på en "hyfsat" okay tid dessutom.
Håller med. Jag fattar inte heller varför Ludde bara har startat honom fyra gånger på kort distans. Han har iallafall två segrar, en andraplats och en galopp på distansen. Gick särskilt bra under Åbergsdagen som du nämner.

Några andra roliga är Sucre på 3 % i tvååringsloppet (kommer ju aldrig sluta på det dock) och Tunika med Örjan i sulkyn. Jag plockar nog också med megaskrällen Race Cowboyland med favoriten Morten Friis bakom (om inte Banks spikas). Grym avslutning senast i bronsfinalen.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-27, 17:05   #64
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-4

Har någon koll på rankingen av Untersteiners tre startande.
– I avdelning fyra så har jag tre hästar med i loppet och av dessa tycker jag att 7 Carabinieri är den som känns hetast på förhand. Alla tre är i bra form men han är den som utmärkt sig mest hittills och distansen talar för honom här. Själv kör jag 3 Da Vinci Boko som som är på gång formmässigt nu och han har ju dessutom det bättre läget men även om han är före i början men han kan få tufft att stå emot Carabinieri till slut är känslan. Båda två skall räknas tidigt ändå även om jag inte hunnit sätta mig in i motståndet helt ännu. Jag har även 6 Sobel Jocke med i loppet och där testar jag nu att ta av samtliga skor för första gången och hoppas det ska få effekt. Normalt så får även han svårt att stå emot Carabinieri men kan vara ett streck för den som garderar loppet.

/http://www.travtipset.se/v75-intervju-peter-untersteiner-29-november-2014/

Där har ni en massa bra intervjuer!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2), Micke (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-27, 20:28   #65
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 428
Sharp$: 551
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
– I avdelning fyra så har jag tre hästar med i loppet och av dessa tycker jag att 7 Carabinieri är den som känns hetast på förhand. Alla tre är i bra form men han är den som utmärkt sig mest hittills och distansen talar för honom här. Själv kör jag 3 Da Vinci Boko som som är på gång formmässigt nu och han har ju dessutom det bättre läget men även om han är före i början men han kan få tufft att stå emot Carabinieri till slut är känslan. Båda två skall räknas tidigt ändå även om jag inte hunnit sätta mig in i motståndet helt ännu. Jag har även 6 Sobel Jocke med i loppet och där testar jag nu att ta av samtliga skor för första gången och hoppas det ska få effekt. Normalt så får även han svårt att stå emot Carabinieri men kan vara ett streck för den som garderar loppet.

http://www.travtipset.se/v75-intervj...november-2014/

Där har ni en massa bra intervjuer!
Hej Helge,

Så kul att du hittat in till min hemsida. Ambitionen är att ge gratis information till spelare med liten budget. Härligt svårt lopp det där annars och på V75 blir det nog en bred pensel för min del. Gillar skorycket på Sobel Jocke då jag får flashbacks till Peters Gantab Håleryd som hade exakt samma spår i lägsta klassen på Halmstad för några veckor sedan. Den hästen hade inte heller visat någon startsnabbhet värd namnet innan skorycket men fick ett helt annat driv utan skor. Tänker att något liknande kan ske nu när skorna dras på 6 Sobel Jocke som kanske får ett vinnarlir ändå då Peter brukar veta vad han gör då skorna rycks.

Lycka till på lördag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+100), basiak (+10)

Senast redigerad av criba den 2014-11-27 klockan 20:34.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-27, 20:34   #66
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Hej Helge,

Så kul att du hittat in till min hemsida. Ambitionen är att ge gratis information till spelare med liten budget. Härligt svårt lopp det där annars och på V75 blir det nog en bred pensel för min del. Gillar skorycket på Sobel Jocke då jag får flashbacks till Peters Gantab Håleryd som hade exakt samma spår i lägsta klassen på Halmstad för några veckor sedan. Den hästen hade inte heller visat någon startsnabbhet värd namnet innan skorycket men fick ett helt annat driv utan skor. Tänker att något liknande kan ske nu när skorna dras på 6 Sobel Jocke som kanske får ett vinnarlir ändå då Peter brukar veta vad han gör då skorna rycks.

Lycka till på lördag
Alltid enormt intressant med Peters skoryck. Tack för en bra sida, mycket matnyttigt att läsa där. Hittade dit via twitter

Detsamma!

psst Passade på att tipsa om din sida på twitter med , så fler kan hitta dit
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
criba (+100)

Senast redigerad av Helge den 2014-11-27 klockan 21:10.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 06:59   #67
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Klockan 15 kommer jag med info från Spelvärde.
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndWes (+10), tias50 (+10)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 07:55   #68
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 178
Sharp$: 892
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Hej Helge,

Så kul att du hittat in till min hemsida. Ambitionen är att ge gratis information till spelare med liten budget. Härligt svårt lopp det där annars och på V75 blir det nog en bred pensel för min del. Gillar skorycket på Sobel Jocke då jag får flashbacks till Peters Gantab Håleryd som hade exakt samma spår i lägsta klassen på Halmstad för några veckor sedan. Den hästen hade inte heller visat någon startsnabbhet värd namnet innan skorycket men fick ett helt annat driv utan skor. Tänker att något liknande kan ske nu när skorna dras på 6 Sobel Jocke som kanske får ett vinnarlir ändå då Peter brukar veta vad han gör då skorna rycks.

Lycka till på lördag
Vad heter sidan ?
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 08:08   #69
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av krilla18 Visa inlägg
Vad heter sidan ?
http://www.travtipset.se/v75-intervj...november-2014/
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 08:17   #70
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3844
Standard

Noras Bean struken. nu vinner peter eller?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 08:49   #71
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Noras Bean struken. nu vinner peter eller?
Det känns som att loppet öppnades upp för fler alternativ nu. 1,2,3,6,7,10 typ. 2 Solvato har väl andra lopp än det här i sikte, men mkt beror på balansen. 1 och 3 är väl ändå två av de mest troliga.
Hur snabb ut är Bullyoung i sista? Spets o slut efter nedstrykning till spår 1?
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 09:44   #72
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 779
Sharp$: 4313
Standard

50% av alla lopp som körs på Jägers vinns från spets!

Avd.1 – Står mellan 2 och 5 med fördel den senare som även blir favorit.
Avd.2 – 2,6,9 Trots spetsstatisken tror jag att 9 (Silver Annie) spurtar till seger. Bra startrygger i 2 (och 1)
Avd.3 – Helgarderat på 3 hästar efter strykningen av Noras Bean. 2,3,10 den sistnämnda till bra % med BG i vagnen första ggn, vilket måste ses som ++ jämfört med Daniel Olsson.
Avd.4 – 7,6,3 och 5? 7:an bäst enligt stallet, men ev. barfota runt om första ggn på 6, vilket kan få en avgörande effekt. Vidöppet bakom!
Avd.5 – Valparna. Favoriten såg inte rolig ut senast, men vann trots allt med galopp. I nuläget streckad på nära 70% - den ska vi fälla! Blir det 11 (Tunika)?!?
Avd.6 – Spik 2 (Royal Fighter) Bara 6 (Banks) emot och spets avgör.
Avd.7 – Riff Kronos… kanske också Bullyoung med tanke på spets.
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 09:58   #73
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
50% av alla lopp som körs på Jägers vinns från spets!

Avd.1 – Står mellan 2 och 5 med fördel den senare som även blir favorit.
Avd.2 – 2,6,9 Trots spetsstatisken tror jag att 9 (Silver Annie) spurtar till seger. Bra startrygger i 2 (och 1)
Avd.3 – Helgarderat på 3 hästar efter strykningen av Noras Bean. 2,3,10 den sistnämnda till bra % med BG i vagnen första ggn, vilket måste ses som ++ jämfört med Daniel Olsson.
Avd.4 – 7,6,3 och 5? 7:an bäst enligt stallet, men ev. barfota runt om första ggn på 6, vilket kan få en avgörande effekt. Vidöppet bakom!
Avd.5 – Valparna. Favoriten såg inte rolig ut senast, men vann trots allt med galopp. I nuläget streckad på nära 70% - den ska vi fälla! Blir det 11 (Tunika)?!?
Avd.6 – Spik 2 (Royal Fighter) Bara 6 (Banks) emot och spets avgör.
Avd.7 – Riff Kronos… kanske också Bullyoung med tanke på spets.
En liten korrigering bara, det är tredje gången B Goop kör Prince di Poggio, 2 vinster av 2 möjliga har han på hästen, som är ny i klassen.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 10:06   #74
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 779
Sharp$: 4313
Standard

OK - my bad!

Tack för korrigeringen, dock

EDIT: Helt fantastiskt urdåligt att missa det faktum att BG körde hästen i senaste starten!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)

Senast redigerad av eveton den 2014-11-28 klockan 10:10.
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 10:09   #75
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Hur kan man tro på lover face när cmk har spår innanför och är en kanon, inte ens samma klass! Amatörer! Men men vi för se på lördag men det blir svårt att ta detta forum på allvar ibland eller som att Sandra volo ska ha nåt med segerstriden att Göra? Men vem är jag och klaga
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td