Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-24, 23:29   #31

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75-1

Är ni både blinda och döva???
Lover Face vinner fram- och baklänges!
Befann ni er i Nirvana, när han senast pulvriserade finalen? Spiiikkk!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-24, 23:31   #32

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-1

Verkligen! Vore årets största haktapp om den inte blir favorit...
Gammal 2014-11-24, 23:31   #33

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
V75-1

Nej det vinner kära Daniel.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 00:07   #34

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Call Me Keeper bra spik att inleda med?! Lycka till!
Tveksamt om han är tillräckligt rutinerad för att bara gå ut och vinna i Brons.. Hästen har i princip bara mött jämnåriga hela sin karriär. En av många skulle jag säga! Zonguldak känns mest intressant sett till hur insatsfördelningen kommer se ut på lördag. Han blir på sin höjd spelad till 10% och troligtvis en bra bit under! (Beroende på om folk fattar något eller inte)

Senast redigerad av oggeb den 2014-11-25 klockan 00:10.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 00:24   #35

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Skulle Banks vara i närheten av formen från i somras kommer hästen explodera till ledning och gå en 10e tid. Men vinterförhållande och skor nu? gör väl det hela mer öppet? Men Banks är ju en monstersprinter som bör vara elitloppsaktuell!
han behöver nog visa en hel del till för att bli elitloppsaktuell. Loppet i somras på jägers var bra. men det finns en hel del hästar som klarar av att göra detsamma en bra dag. här blir han aldrig släppt till spets som han blev i malmö. Tilmann o untersteiner har rejält att köra med från början
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 00:26   #36

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Tveksamt om han är tillräckligt rutinerad för att bara gå ut och vinna i Brons.. Hästen har i princip bara mött jämnåriga hela sin karriär. En av många skulle jag säga! Zonguldak känns mest intressant sett till hur insatsfördelningen kommer se ut på lördag. Han blir på sin höjd spelad till 10% och troligtvis en bra bit under! (Beroende på om folk fattar något eller inte)
en av många? du får nog grotta ner dig i lopparkiv rejält i veckan. två hästar sticker ut rejält här. lover face o call me keeper.
AMHC (+1)
Gammal 2014-11-25, 00:54   #37

2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
en av många? du får nog grotta ner dig i lopparkiv rejält i veckan. två hästar sticker ut rejält här. lover face o call me keeper.
Ja jag har förstått att spelarna tycker det. Jag tycker inte det.
Gammal 2014-11-25, 02:48   #38

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
V75-1

Jag hoppas ju att Lover face inte körs baklänges, för det är väl det som krävs för att han ska förlora. Han är bästa hästen, kommer att va före den enda konkurrenten från början. Daniels har dessutom galopperat och blivit diskad i 3 av 4 V75 starter. Zonguldak från spår 8 som vunnit på 13.5-14-tider, nonono. Spik of the week, Lovers face!
Gammal 2014-11-25, 13:43   #39

AMHCs avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 2066
Standard

Kommer att gardera Lover Face. Call Me Keeper är för bra för att lämna ute, speciellt ifrån så bra spår som denna gång.
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 13:47   #40

AMHCs avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 2066
Standard

Kommer med största sannolikhet ha Mister JP som min spik! Svårt att se att han förlorar!
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 13:59   #41

2018

Standard

Citat:
jo det säger ju sig själv att royal fighter vinner detta om det blir normalt kört. Blir det inte det så är västerbo given i striden
Det säger sig självt att Banks vinner detta loppet oavsett hur det blir kört.
Gammal 2014-11-25, 17:19   #42

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
han behöver nog visa en hel del till för att bli elitloppsaktuell. Loppet i somras på jägers var bra. men det finns en hel del hästar som klarar av att göra detsamma en bra dag. här blir han aldrig släppt till spets som han blev i malmö. Tilmann o untersteiner har rejält att köra med från början
Jag syftar väl inte direkt på loppet på Jägers som han iof vann åkandes efter 06 öppning första 500! Kolla som sagt klippet från Tyskland där han flyger till ledning mot startsnabba hästar via 1,02! och går sen en 09 tid med gott om krafter kvar ;-) Gör han om den prestationen lär inbjudan till elitloppet vara klar.

Dock var häste riktigt dålig i Danmark i augusti och vinterbana med skor nu? kanske inte alls passar? Även om jag gillar vad jag såg av Royal senast och Västerbo är grym om den är iordningställd, så ser jag inte elitlopps kapacitet i dessa. Hur som så finns det ändå ett par frågetecken att beaka innan man sätter i spiken på kupongen på lördag. Men kapacitet mässigt som sagt inget snack....

Senast redigerad av Espo den 2014-11-25 klockan 17:38.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 17:30   #43

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 474
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AMHC Visa inlägg
Kommer med största sannolikhet ha Mister JP som min spik! Svårt att se att han förlorar!
Det rör sig trots allt om en 2 åring och övernattning nu? Tror inte att den vinner om galopp den här gången och bakom rensar det bra.
Om_sommaren (+2)
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 18:28   #44

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Jag syftar väl inte direkt på loppet på Jägers som han iof vann åkandes efter 06 öppning första 500! Kolla som sagt klippet från Tyskland där han flyger till ledning mot startsnabba hästar via 1,02! och går sen en 09 tid med gott om krafter kvar ;-) Gör han om den prestationen lär inbjudan till elitloppet vara klar.

Dock var häste riktigt dålig i Danmark i augusti och vinterbana med skor nu? kanske inte alls passar? Även om jag gillar vad jag såg av Royal senast och Västerbo är grym om den är iordningställd, så ser jag inte elitlopps kapacitet i dessa. Hur som så finns det ändå ett par frågetecken att beaka innan man sätter i spiken på kupongen på lördag. Men kapacitet mässigt som sagt inget snack....
ta han sig förbi de invändiga o tar sig till spets så ska han vinna detta loppet. Men jag tror det kan bli knepigt trots vinklad vinge. Är övertygade om att både royal fighter och västerbo on the news har kapacitet att göra om samma prestationer som banks gjorde i somras. positionerna i loppet blir som vanligt avgörande o hur det blir kört
Gammal 2014-11-25, 20:58   #45

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nej det vinner kära Daniel.
Riktigt Kul att du har börjat skriva här igen Helge, du höll dig undan ett tag så jag trodde vi förlorat dig på sharps för gott! Riktigt skönt att bli motbevisad!
Helge (+5)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td