Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-29, 01:22   #181

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kul att du är tillbaka.
Riffen blir garanterat hängande från start, ben ha kör väl bara förbi?
Alla har sett kapaciteten, jag hoppas extrfe 500 problem, då kan alla torska.
Min ide är alltsaå att han blir hängande...

Sen kan jag inte stava nu :-)

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Sådärja, efter att ha kollat igenom och lyssnat av travmedia så känns det som att man har lite koll inför morgondagens trav. Det var ett tag sedan som jag va aktiv på sharps, mer än lite sporadiska hejarop. Men med vissa personers framgång ( läs Gidde9 och andra prominenta skribenters återkomst (läs Helge) så tänkte jag att ja va fan jag skriver ner mina tankar så får vi se vad som händer. Vem vet, jag blir säkert sågad som vanligt….

Lopp1: solklart 2-hästarslås. Men ni vet vad de säger, när 2 träter…… Jag fick ialla fall en sån här wow känsla i söndags när jags såg loppet. Det här vinner BG!!! Självklart så inser också jag att den ska vara chanslös och jag har snarare i veckan försökt hitta vinklar till varför min dröm ska bli verklighet….
B: 2,5,4 C: 1,3,6,8,10,11,12

Lopp2: Silver Annie är solklar första häst, inte bara för att det verkar vara en störtskön individ. Man också för att det kommer bli ordentlig körning här och det kommer gynna EA. Men jag vill inte släppa 8 Go Johnny Gogogo som va sådär sist men imponerade rejält på näst sist på Åby.

A: 8.9 B: 2,4,6

Lopp3: OK here we go again. Nä, jag kommer med största trolighet spika NBC. Lätt spets, ska slås. Solvato i dödens och jag tror inte den tar ner NBC. OM och det är ett stort OM jag garderar, så tar jag med 1 och 7 också
A: 3

Lopp4: Här kommer in spik. #7 Caribinieri! Jag tror den bara är överlägsen, dessutom i ett lopp som är jämnstreckat. Löste uppgiften på valla senast med bravur från elftespår, mycket skrik på Sobel Jocke etc etc Men nä om inget väldigt uppseendeväckande händer i orgon så är det här bergspiken till 20%
A: 7

Lopp5: ALLA. Behöver man motivera? Slutet på november, 2-åringar, favoriten galopperade senast. Visst vinner Mr JP får man väl ta det, men med de strecken är det tjänstefel att inte garder.
A: 2,3,10 B: resten

Lopp6: Dagens svåraste lopp. När jag såg anmälningarna så va RF stenklar med framspår, men sen när man kollar…. 6 Banks kommer sända, Ludde, PU.. Känns som att Västerbo kan få loppet, även OBS kan komma in.
A: 2 B: 1,8,9,11 C: resten
Lopp7: Här kan ju inte ens min favvokusk Veijo missa, det är ju bara att köra rakt fram tills du skär mållinjen. Springband på tillägg med offensivt upplägg. Alla som tror RB svarar efter 500m räcker upp en hand, sorry inte ens spelbart. Dagens bästa spik, tyvärr!!
A: 11

Ger följande system:
Lopp1: B: 2,5,4 C: 1,3,6,8,10,11,12
Lopp2: A: 8.9 B: 2,4,6
Lopp3: A: 3 B: 2 C: 1
Lopp4: A: 7
Lopp5: A: 2,3,10 B: resten
Lopp6: A: 2 B: 1,8,9,11 C: resten
Lopp7 A: 11

Minst 3A, Max 1C

3724 kr med jokern, vill man så kan man minska antalet a-hästar i femte och köra Silver Annie som ensam a-häst

Senast redigerad av putte64 den 2014-11-29 klockan 01:23.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 01:23   #182

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Självklart är det så.
Som lirare tar jag aldrig två, det måste vara utan tvekan det sämsta någon kan göra oavsett om det går in eller inte.
Alltså, en eller fyra.
Ska kolla in var pengarna finns och innan 1330 spelar det intge mycket roll vad jag tror, för jag spelar inte alltid efter just det, utan också lite mot alla andra.
2 iskallt. Ställning eller flera!!!

Skönt att se att det finns någon mer som tänker som en själv
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 01:28   #183

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
2 iskallt. Ställning eller flera!!!

Skönt att se att det finns någon mer som tänker som en själv
Jag har inte råd med något annat.
Vem vill betala 500 eller mer för en häst ?
Då helgarderar jag ett svårt lopp.
Som alla gör...
Gammal 2014-11-29, 01:29   #184

Standard

Citat:
Kul att du är tillbaka.
Riffen blir garanterat hängande från start, ben ha kör väl bara förbi?
Alla har sett kapaciteten, jag hoppas extrfe 500 problem, då kan alla torska.
Min ide är alltsaå att han blir hängande...

Sen kan jag inte stava nu :-)
Haha, har samma problem just nu, får rätta varannat ord...

Frågan är väl hur länge han blir hängande. I mitt scenario så är han ju framme tidigt och då får han överta. I så fall så vinner ingen av 3-åringarna och det finns inte på kartan att Alkalizer Am eller NTBL gör jobbet sista 800m och vinner.
Gammal 2014-11-29, 01:32   #185

Standard

Citat:
Jag har inte råd med något annat.
Vem vill betala 500 eller mer för en häst ?
Då helgarderar jag ett svårt lopp.
Som alla gör...
Funderar på att köra 2-åringarna matematiskt på jokern imorgon, tror verkligen det smäller där. Kör jag max 1C vill jag ha den C i något annat lopp.
Gammal 2014-11-29, 01:34   #186

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

De är få där framme, har tänkt samma, men jag kan inte lira så.
Jag tror han vinnner, mmmen jag lirar inte eller lirrar emot.
Vill inte ha en öl till.

Citat:
Haha, har samma problem just nu, får rätta varannat ord...

Frågan är väl hur länge han blir hängande. I mitt scenario så är han ju framme tidigt och då får han överta. I så fall så vinner ingen av 3-åringarna och det finns inte på kartan att Alkalizer Am eller NTBL gör jobbet sista 800m och vinner.
Gammal 2014-11-29, 01:37   #187

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Funderar på att köra 2-åringarna matematiskt på jokern imorgon, tror verkligen det smäller där. Kör jag max 1C vill jag ha den C i något annat lopp.
Där sitter pengarna.
Tror XceedGT vinner om Gopp felar.
Funderar på ett litet lir där :-)
Gammal 2014-11-29, 03:06   #188

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2951
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd1.
en lovande duo ställs mot varandra men när två trätter vinner en tredje... Skrällen är Falcon Hålleryd som ser förbättrad ut hos Johan U. 6% är för lite...
Men kommer Lover Face till spets blir han mycket svårslagen!

avd2.
Agustus F är en riktig krigare, var bra som 3a senast och går från alla positioner, har 5 av 6 på Jägersro vilket är plus! kommer han bara ner i slagläge och inte hamnar på vingel bör han ha bra segerchans, bra för sin klass! Kommer nr 5 till spets kan mycket väl Agustus vara först framme och överta, svårslagen!

avd3
Solvato har varit borta men vejo hyllar honom i jobb. Måste vinna detta loppet för att vara säker på en plats i PDA, barfota runt om och vejo tror på bra chans! Hästen gick ett rejält slutvarv på lunden senast, har dessutom jobbat 1.14/1600 meter.

avd4.
Det är svårt att gissa vem som blir streckfavorit men min vinnare heter Carabinieri som har en stigande formkurva. Han har både visat bra styrka som krävs över stayer distans, visade då oanade fartresurser, senast noterade han raska 11 sista varvet för klassen och ännu snabbare sista 800 där tiden stannade på 1.09.2, han kommer att tappa mark när bilen släpper men segerchecken skrivs ut när man passerat mål som etta.. Rolig spik!

avd5
Mister jp har gjort allt rätt så här långt, men förra loppet borde sitta i benen kan man tycka, många som vill till front och det blir tufft att nå dit, både 3 och 4 vill dit. På lapp nr 3 spikar jag draget som får loppet kört i halsen, nr 9 hästen har kört prepare i 2 starter på raken, senast fick man ett för tungt lopp för honom, fick vida spår sista 600 och var endå bara 6 meter ifrån, man brukar säga 7 meter per kurva och spår så med andra ord utan för mycket spår hade Pelle vunnit med 20 meter eller iallfall hårdstrid med nr 2..(näst senast) Roligt drag!

avd6
Eketorpets tess slipper kanske att offra sig denna gången, tar dem på speed istället? hästen har gjort det bra hos Peter U men oftast fått tuffa resor, dags att spara speeden nu Peter!? 10% jisses! Roligt drag! (står perfekt inne)

avd7
Riff Kronos kan få problem med voltstart, normalt en jättechans! men det kryllar av skrällbud bakom.... passa framför allt 2-8-10 som känns intressanta bakom...

På lapp nr 1 spikas Solvato och Carabinieri

På lapp nr 2 spikas: Lover Face och Riff Kronos

På lapp nr 3 spikas: XCEED G.T. och Riff Kronos...
Ska inte solvato ut i B -loppen iFrankrike? jag spikar Untersteiner,SOS,
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 03:13   #189

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1428
Standard

Min rank
A 11 B 2 C 5 4 1 12 8 10
A 6 9 B 4 C 8 7 2 1 11 12
A 2 B 3 1 C 8
A 7 1 B 3 5 12 4 6 C 2
A 2 B 11 10 3 9 4 C 1
A 9 7 B 6 2 3 C 4 1
A 2 B 11 5 3 10 8 9 C 7 4

1*2*4*7*1*5*9=2520 rader
1*9*4*2*1*5*9=3240 rader
1*2*4*2*7*5*7=3920 rader
Ett av dom här 3 systemen ska jag lämna
In. Vilket tycker ni? Tyckte intrycket på
Alamo Boko senast var strålande! Flemming
Hade aldrig känt hästen bättre. Vann helt
Okörd. Reden o Veijo är för dåliga kuskar!
Måste gå på min känsla.
jockegais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 03:32   #190

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2951
Standard

Avd 1. Två hästar ska göra upp om det.jag tror Veijo är först tii plankan,spik
Avd 2.Silver Annie säkert bästa hästen,men kort lopp.då vinner ledaren(vilket jag inte är säker på vem det är,2 eller 6)
Avd 3 Untesteiner gasar allt som går.Solvato hamnar en bit bak,loppet över?
Avd 4.Svårlöst ,Sobel Jocke utan skor kul(jag heter själv jocke)
Avd 5 JP ska fällas,många bra men tror mest påLuddes Clemensa.
Avd 6 Här blir det utgång på Jennifer,tror hon kan hålla upp ledningen,vågar dock inte spika.
Avd 7Förmodad strid mellan två hästar,men jag släpper inte Backfire
Lycka till alla(har sett att ni är väldigt duktiga många av er här på forumet)
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 03:51   #191

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
tycker björn låter lurig på lovelock som kanske kan spetsa. den åker med på min lapp.
lyssnade lite på Björnkollen o kom fram till ett system, där han varnar extra för fyran i sista

1.2.4.5.10
2.4.6.9
2 Solvato
7 Carabinieri
2.10
2.6.7.9.11
4.11
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 08:19   #192

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2867
Standard

ok, vi försöker oss på lite tankar....

1: Risk för att för att LV först framme och ställer frågan, men ser CMK som en häst med mer utveckling i sig. Ja, då måste vi gardera, och 1 och 11 lär hoppa in på jokern.....

Vinner Silver så dör omgången för mig, fattar åxå att den kommer att få ett lopp i draget och vore faktiskt en sund spik,,,,
Men jag målar helt klart på här då jag tror att det kommer att bli rock n roll

Spets och slut, alltså N B C. Spets och kalle anka körning 7-800 meter, så då behöver inte PU släppa. Med risk för att Solvato är bara bäst, men går på att de jobbar mot Frankrike så då blir det trudelluttar till slut och för långt fram....

Pang på pungen i Portugal för att citera the kristet utseende, MÅNGA :-)

Antingen spelar vi, eller så tror vi på att Mr JP vinner och spikar, (på VMsystemet spik), sån är inte jag. Finns alldeles för många bakom med rolig % och en 2-åring med första övernattning, så då måste vi i alla fall föröka...

Spik, kan Tillman slippa körning mot banks så tror jag att det är klart. Är Banks ute o tokkör, ja då har vi ett ett öppet lopp som kräver många streck. Jag går på att Tillman får sitta någorlunda ifred..... :-)

Jodå, Riff kronos borde väl vinna som den sett ut, men....
Volt, tillägg, Veijo (inget större fan av Veijo...., och han kan fan köra bort det mesta om det går prestige i det). Sen är det ju iskallt med bara favoriten i sista. Vi får alltså en kanonhäst som Västerbo Loveboat med Erik till 4 %, ja då måste jag gardera !

Bara att ta fram sågen och kapa mig med fotknölarna.... :-)
peozz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 08:23   #193

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av peozz Visa inlägg
ok, vi försöker oss på lite tankar....

1: Risk för att för att LV först framme och ställer frågan, men ser CMK som en häst med mer utveckling i sig. Ja, då måste vi gardera, och 1 och 11 lär hoppa in på jokern.....

Vinner Silver så dör omgången för mig, fattar åxå att den kommer att få ett lopp i draget och vore faktiskt en sund spik,,,,
Men jag målar helt klart på här då jag tror att det kommer att bli rock n roll

Spets och slut, alltså N B C. Spets och kalle anka körning 7-800 meter, så då behöver inte PU släppa. Med risk för att Solvato är bara bäst, men går på att de jobbar mot Frankrike så då blir det trudelluttar till slut och för långt fram....

Pang på pungen i Portugal för att citera the kristet utseende, MÅNGA :-)

Antingen spelar vi, eller så tror vi på att Mr JP vinner och spikar, (på VMsystemet spik), sån är inte jag. Finns alldeles för många bakom med rolig % och en 2-åring med första övernattning, så då måste vi i alla fall föröka...

Spik, kan Tillman slippa körning mot banks så tror jag att det är klart. Är Banks ute o tokkör, ja då har vi ett ett öppet lopp som kräver många streck. Jag går på att Tillman får sitta någorlunda ifred..... :-)

Jodå, Riff kronos borde väl vinna som den sett ut, men....
Volt, tillägg, Veijo (inget större fan av Veijo...., och han kan fan köra bort det mesta om det går prestige i det). Sen är det ju iskallt med bara favoriten i sista. Vi får alltså en kanonhäst som Västerbo Loveboat med Erik till 4 %, ja då måste jag gardera !

Bara att ta fram sågen och kapa mig med fotknölarna.... :-)

Tillman verkar jävligt taggad för idag, tycker hon oftast presterar bra med vad hon har för förutsättningar. Kanske två vinster idag? Vad tror du om det?
Är en beundrare av henne. Tycker oftast hon brukar avsluta starkt, nu är det u hästen som gör jobbet men generellt.
Exceed tror jag verkligen har toppchans idag! likväl Royal.
Gammal 2014-11-29, 08:52   #194

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2867
Standard

Är väl ingen beundrar direkt, men får hon köra "pang på" hästar, så gör hon väl sitt jobb... RF är väl en klart bättre chans än den i avd 2. Lär bli rally i avd 2.......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+5)
peozz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 08:59   #195

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

2 4 5 11
4 9
3
1 3 5 6 7 10
1 2 3 11
7
2 11
avd 1: Tvåhästarslopp där det är bra betalt utanför dessa två... Goop och Fleming...
avd2: Ludde river skorna på hemmaplan och jätteintressant
avd3:bästa spiken efter strykningen! Spets o slut!
avd5:tvååringar ska garderas och tror inte att Björn vågar ladda o upphämtningen sist, måste sitta kvar i benen...
avd 6:missade jag 30-40 tusen på för en månad sen...osannolikt bra sist och det kommer att öppnas upp när spetsstriden är över...
avd7: Man måste gardera Riff annars inget värde alls!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td