Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-28, 23:22   #166
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
händer något minsta lilla för tvåan, så är nian oftast helt väck...
så sant. men i mitt badkar öppnar tvåan bra o silver annie har visat förr att den hänger med bra i rygg från start. dessutom är det ytterst viktigt med skicklig kusk. de flestar garderar loppet imorrn. jag provar att göra tvärtom o hoppas att det smäller nån annastans
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 23:23   #167
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Fan jag är jättefull nu och tänker inte nämna någonting om kuksugare och annat men både ss och spelvärde sågar Shiraz som mest överspelad. De måste ha hittat något bättre gift än mig i kväll för ekipaget är ju knappt spelat. Orka lyfta någon spelad i stället. Jävla faggottgäng
mycket roligare o du nämner k*ksuare
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 23:25   #168
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

men runt 5% brukar nian på kort ha o skulle inte förvåna mig om vinnarna är skrällar som chansar invändigt o får luckan...har dock ingen statistik på detta, att luta mig mot...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 23:26   #169
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

men jag repeterar, självklart kan Silver Annie vinna...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 23:27   #170
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

..o eftersom jag uttalat mig så här, så gör den väl det
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 23:28   #171
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Micke Visa inlägg
Hej på er alla
jag är djupt imponerad av era speldrag
framförallt är det kul och se Gidde_Palema som gör en full träff
(hoppas han har en skön semesterdag)
och idag Om_sommaren drar in en slant, Grattis
Har mest gått på Service Plays sidan (har även lämnat köp tips) kanske lite för dåligt!
Men är imponerad ska ni veta
tackar. ja den här gidde palema verkar ju extremt duktig. Helt sanslösa veckor han haft. Har du några roliga ideer till imorrn? Jägers brukar ofta va tråkigt men vi får hoppas på att det skräller lite imorrn
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 23:30   #172
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
..o eftersom jag uttalat mig så här, så gör den väl det
javisst. bara att spika. hon har två raka från bricka 9 ser jag. den måste va klar
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 23:39   #173
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Det är tur för sharps att helge och putte64 och några till fortfarande sprattlar till ibland med kunskap! Ni säger att Lover face är snabb ut hur vet ni det? han har aldrig laddats från start!
Att du, som tycker att "alla" på sharps är okunniga och dåligt pålästa (undantag Helge och putte64), påstår detta visar att du inte har gjort allt jobb som krävs i arkivet..? Hittills verkar det mest som att du rabblar upp vad vissa tränare säger i gratisintervjuer. Bra, mycket bra jobbat. Jag kan också läsa i Aftonbladet vad Daniel Redén säger om sin häst. Nu ska du ju veta att tränarna inte är några spelare och jag kan garantera dig att det sitter folk med betydligt bättre kunskap om vilka chanser en viss häst har än vad deras egna tränare har.

Jag kan även tycka att du är lite barnslig som tar till de grepp du känner till så fort någon ifrågasätter dina tankar. Att bli ifrågasatt torde vara en självklarhet då du skriver på ett forum? Annars kanske du ska starta en blogg med stängda kommentarer - om ditt syfte är att hålla en envägskommunikation till internet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+10), Scherlock (+5), jocklon (+2)

Senast redigerad av oggeb den 2014-11-28 klockan 23:40.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 23:45   #174
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8290

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ingen är bättre än sitt saldo.
Så j-a bra är vi inte, även om det trillar in en spänn då och då.
Men Reden kan inte ladda, har aldrig gjort det och felat ändå.
Hur fort han kan öppna vet ingen, men problemet är att det inte går att ladda.

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Att du, som tycker att "alla" på sharps är okunniga och dåligt pålästa (undantag Helge och putte64), påstår detta visar att du inte har gjort allt jobb som krävs i arkivet..? Hittills verkar det mest som att du rabblar upp vad vissa tränare säger i gratisintervjuer. Bra, mycket bra jobbat. Jag kan också läsa i Aftonbladet vad Daniel Redén säger om sin häst. Nu ska du ju veta att tränarna inte är några spelare och jag kan garantera dig att det sitter folk med betydligt bättre kunskap om vilka chanser en viss häst har än vad deras egna tränare har.

Jag kan även tycka att du är lite barnslig som tar till de grepp du känner till så fort någon ifrågasätter dina tankar. Att bli ifrågasatt torde vara en självklarhet då du skriver på ett forum? Annars kanske du ska starta en blogg med stängda kommentarer - om ditt syfte är att hålla en envägskommunikation till internet.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 23:53   #175
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

...går bägge felfri så lär Veijo fronta, hoppar en så lär den andra fronta, hoppar bägge så vettefan...sen om man tror att Redens plockar ner Veijos från dödens, så är det kanske bara att spika den...Veijo 60% Reden 30% o övriga 10%, är min uppskattning...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 00:06   #176
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Ingen är bättre än sitt saldo.
Så j-a bra är vi inte, även om det trillar in en spänn då och då.
Men Reden kan inte ladda, har aldrig gjort det och felat ändå.
Hur fort han kan öppna vet ingen, men problemet är att det inte går att ladda.
Dina ord! Men enligt personen bakom kontot så är det ni två som är värda att ha kvar på Sharps. Resten tillför bara humor och dumma idéer.

Men ska man fortsätta spinna vidare på V75-1 så är inte loppet över bara för att någon häst har kommit till ledningen. Oavsett om det är Veijo eller Redén. Det finns trots allt andra kapabla hästar med i loppet. Själv tycker jag bara att det är bra att det bara pratas om två hästar, det gör att värdet på alla bakom dessa två ökar markant och värdet kommer stegra något djävulskt om någon annan vinner. Det är ingen vild gissning att både Harry och det stora kollektivet antingen spikar eller dubblar i första avdelningen.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 00:07   #177
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-1

Är ni både blinda och döva???
Lover Face vinner fram- och baklänges!
Befann ni er i Nirvana, när han senast pulvriserade finalen? Spiiikkk!
Vem som än tar ledningen - 1.3 eller 4 - släpper till 5 när han kommer. Helge och ni andra Daniel älskare får inrikta er på att bli tvåa med 2. Call Me Keeper blir en elithäst - men form slår klass.
Spika 5 i första.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 00:13   #178
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8290

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Självklart är det så.
Som lirare tar jag aldrig två, det måste vara utan tvekan det sämsta någon kan göra oavsett om det går in eller inte.
Alltså, en eller fyra.
Ska kolla in var pengarna finns och innan 1330 spelar det intge mycket roll vad jag tror, för jag spelar inte alltid efter just det, utan också lite mot alla andra.


Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Dina ord! Men enligt personen bakom kontot så är det ni två som är värda att ha kvar på Sharps. Resten tillför bara humor och dumma idéer.

Men ska man fortsätta spinna vidare på V75-1 så är inte loppet över bara för att någon häst har kommit till ledningen. Oavsett om det är Veijo eller Redén. Det finns trots allt andra kapabla hästar med i loppet. Själv tycker jag bara att det är bra att det bara pratas om två hästar, det gör att värdet på alla bakom dessa två ökar markant och värdet kommer stegra något djävulskt om någon annan vinner. Det är ingen vild gissning att både Harry och det stora kollektivet antingen spikar eller dubblar i första avdelningen.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
peozz (+5)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 00:14   #179
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8290

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag har gått plus i fem år, men det kan snabbt gå åt h-e.

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Dina ord! Men enligt personen bakom kontot så är det ni två som är värda att ha kvar på Sharps. Resten tillför bara humor och dumma idéer.

Men ska man fortsätta spinna vidare på V75-1 så är inte loppet över bara för att någon häst har kommit till ledningen. Oavsett om det är Veijo eller Redén. Det finns trots allt andra kapabla hästar med i loppet. Själv tycker jag bara att det är bra att det bara pratas om två hästar, det gör att värdet på alla bakom dessa två ökar markant och värdet kommer stegra något djävulskt om någon annan vinner. Det är ingen vild gissning att både Harry och det stora kollektivet antingen spikar eller dubblar i första avdelningen.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 00:15   #180
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Sådärja, efter att ha kollat igenom och lyssnat av travmedia så känns det som att man har lite koll inför morgondagens trav. Det var ett tag sedan som jag va aktiv på sharps, mer än lite sporadiska hejarop. Men med vissa personers framgång ( läs Gidde och andra prominenta skribenters återkomst (läs Helge) så tänkte jag att ja va fan jag skriver ner mina tankar så får vi se vad som händer. Vem vet, jag blir säkert sågad som vanligt….

Lopp1: solklart 2-hästarslås. Men ni vet vad de säger, när 2 träter…… Jag fick ialla fall en sån här wow känsla i söndags när jag såg loppet. Det här vinner BG!!! Självklart så inser också jag att den ska vara chanslös och jag har snarare i veckan försökt hitta vinklar till varför min dröm ska bli verklighet….
B: 2,5,4 C: 1,3,6,8,10,11,12

Lopp2: Silver Annie är solklar första häst, inte bara för att det verkar vara en störtskön individ. Man också för att det kommer bli ordentlig körning här och det kommer gynna EA. Men jag vill inte släppa 8 Go Johnny Gogogo som va sådär sist men imponerade rejält på näst sist på Åby.

A: 8.9 B: 2,4,6

Lopp3: OK here we go again. Nä, jag kommer med största trolighet spika NBC. Lätt spets, ska slås. Solvato i dödens och jag tror inte den tar ner NBC. OM och det är ett stort OM jag garderar, så tar jag med 1 och 7 också
A: 3

Lopp4: Här kommer in spik. #7 Caribinieri! Jag tror den bara är överlägsen, dessutom i ett lopp som är jämnstreckat. Löste uppgiften på valla senast med bravur från elftespår, mycket skrik på Sobel Jocke etc etc Men nä om inget väldigt uppseendeväckande händer i morgon så är det här bergspiken till 20%. Tror lång distans passar som handsken
A: 7

Lopp5: ALLA. Behöver man motivera? Slutet på november, 2-åringar, favoriten galopperade senast. Visst vinner Mr JP får man väl ta det, men med de strecken är det tjänstefel att inte gardera.
A: 2,3,10 B: resten

Lopp6: Dagens svåraste lopp. När jag såg anmälningarna så va RF stenklar med framspår, men sen när man kollar…. 6 Banks kommer sända, Ludde, PU.. Känns som att Västerbo kan få loppet, även OBS kan komma in.
A: 2 B: 1,8,9,11 C: resten
Lopp7: Här kan ju inte ens min favvokusk Veijo missa, det är ju bara att köra rakt fram tills du skär mållinjen. Springband på tillägg med offensivt upplägg. Alla som tror RB svarar efter 500m räcker upp en hand, sorry inte ens spelbart. Dagens bästa spik, tyvärr!!
A: 11

Ger följande system:
Lopp1: B: 2,5,4 C: 1,3,6,8,10,11,12
Lopp2: A: 8.9 B: 2,4,6
Lopp3: A: 3 B: 2 C: 1
Lopp4: A: 7
Lopp5: A: 2,3,10 B: resten
Lopp6: A: 2 B: 1,8,9,11 C: resten
Lopp7 A: 11

Minst 3A, Max 1C

3724 kr med jokern, vill man så kan man minska antalet a-hästar i femte och köra Silver Annie som ensam a-häst
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
peozz (+20)

Senast redigerad av Lillis den 2014-11-29 klockan 00:22.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td