Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-28, 19:42   #136

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
förmodar att man har 2 Solvato som andra-häst efter strykning på 5 Noras Bean?
Ja det stämmer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+5)
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 19:48   #137

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Sydsvenskan, Ögat, TT, Spelvärde, Travronden, SS, Snoken

2.5
2.4.6.9
2spik
1.3.7
2.10
1.2.6.9
11spik

Enkelraden= 2.9.2.1.2.2.11
Major (+15)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 20:03   #138

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7916
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Tjena allihopa! Ny här på sidan och ser att ni funderar på bra kring omgången! Jag vill inte vara sämre så jag slänger in mina tankar här även jag.

Avd 1 - 2,5,8,11
Avd 2 - 9 Silver Annie
Avd 3 - 3 Nothing But Class
Avd 4 - 1,3,5,6,7
Avd 5 - 2,3,9,10,11
Avd 6 - 2 Royal Fighter
Avd 7 - 2,7,8,9,11

Avd 1: 11.Alamo Boko har grym form! Flemming och 7% lockar mig till ett streck denne. 8.Zonguldak sprang 11.8 senast och blev 6a, så se upp nu om det blir samma tider som senaste starten. Dem är absolut inte borta.
Avd 2: 9.Silver Annie: Vem annars? En eller alla.
Avd 3: 5.Noras Bean struken och Veijo är bara ute och preparerar 2.Solvato. Given spik på 3.Nothing But Class för mig!
Avd.4: Här åker alla Peters Untersteiners tre hästar med. Bara för att han låter otroligt uppåt på dem och vi vet ju att hans stall går som tåget
Håller 1.Merlin upp ledningen så är dock mycket vunnet.
Avd.5: Hoppas 2.Mister J.P. får det tufft denna gång med tanke på sista starten och hans otroliga (osannolika) upphämtning efter galoppen.
Bleknar han på trötta ben (det loppet måste sitta i benen på honom) så öppnar det upp rejält för andra riktigt fina hästar! Jag tar med 3,9,10,11 efter 2an.
Avd.6: 2.Royal Fighter: Får inte Tillman toksvar av 6.Banks så är hon i ledning och tar med stor sannolikhet hem loppet därifrån.
Är hon inte med i starten och får svar av Banks så blir loppet annorlunda. För er som garderar: 6,9 och möjligen 5,11.
Avd.7: Sista avdelningen och en befogad favorit, men jag vill få upp värdet i sista rejält så streckar på lite här. 2.Bullyoung gynnas rejält av strykningen
och kan han inte svara upp täten så lär han leta sig dit ganska omgående. Vad jag förstod det som så får det bära eller brista för Bergh och Bullyoung.
9.Västerbo Loveboat är en riktigt stark häst som jag inte riktigt vågar lämna utanför kupongen och 8.Ni Talar Bra Latin får sina ryck ibland och är katastrofalt bra! Tidiga vid gardering båda två.

Hoppas ni får ut något matnyttigt av mig. På återseende!!

//Fredde
Ser jättebra ut. En liten krona kan du kanske offra på 10an i sista när du endå har ett gäng. Jättebra system annars. Nästan vadslagning på att det sitter. Jag sätter 500 Sharps på ja
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 20:04   #139

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

avd1.
en lovande duo ställs mot varandra men när två trätter vinner en tredje... Skrällen är Falcon Hålleryd som ser förbättrad ut hos Johan U. 6% är för lite...
Men kommer Lover Face till spets blir han mycket svårslagen!

avd2.
Agustus F är en riktig krigare, var bra som 3a senast och går från alla positioner, har 5 av 6 på Jägersro vilket är plus! kommer han bara ner i slagläge och inte hamnar på vingel bör han ha bra segerchans, bra för sin klass! Kommer nr 5 till spets kan mycket väl Agustus vara först framme och överta, svårslagen!

avd3
Solvato har varit borta men vejo hyllar honom i jobb. Måste vinna detta loppet för att vara säker på en plats i PDA, barfota runt om och vejo tror på bra chans! Hästen gick ett rejält slutvarv på lunden senast, har dessutom jobbat 1.14/1600 meter.

avd4.
Det är svårt att gissa vem som blir streckfavorit men min vinnare heter Carabinieri som har en stigande formkurva. Han har både visat bra styrka som krävs över stayer distans, visade då oanade fartresurser, senast noterade han raska 11 sista varvet för klassen och ännu snabbare sista 800 där tiden stannade på 1.09.2, han kommer att tappa mark när bilen släpper men segerchecken skrivs ut när man passerat mål som etta.. Rolig spik!

avd5
Mister jp har gjort allt rätt så här långt, men förra loppet borde sitta i benen kan man tycka, många som vill till front och det blir tufft att nå dit, både 3 och 4 vill dit. På lapp nr 3 spikar jag draget som får loppet kört i halsen, nr 9 hästen har kört prepare i 2 starter på raken, senast fick man ett för tungt lopp för honom, fick vida spår sista 600 och var endå bara 6 meter ifrån, man brukar säga 7 meter per kurva och spår så med andra ord utan för mycket spår hade Pelle vunnit med 20 meter eller iallfall hårdstrid med nr 2..(näst senast) Roligt drag!

avd6
Eketorpets tess slipper kanske att offra sig denna gången, tar dem på speed istället? hästen har gjort det bra hos Peter U men oftast fått tuffa resor, dags att spara speeden nu Peter!? 10% jisses! Roligt drag! (står perfekt inne)

avd7
Riff Kronos kan få problem med voltstart, normalt en jättechans! men det kryllar av skrällbud bakom.... passa framför allt 2-8-10 som känns intressanta bakom...

På lapp nr 1 spikas Solvato och Carabinieri

På lapp nr 2 spikas: Lover Face och Riff Kronos

På lapp nr 3 spikas: XCEED G.T. och Riff Kronos...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 20:08   #140

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Sydsvenskan, Ögat, TT, Spelvärde, Travronden, SS, Snoken

2.5
2.4.6.9
2spik
1.3.7
2.10
1.2.6.9
11spik

Enkelraden= 2.9.2.1.2.2.11
har du ss?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 20:11   #141

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Nej, han får ingen PDA plats om han vinner loppet.

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd1.
en lovande duo ställs mot varandra men när två trätter vinner en tredje... Skrällen är Falcon Hålleryd som ser förbättrad ut hos Johan U. 6% är för lite...
Men kommer Lover Face till spets blir han mycket svårslagen!

avd2.
Agustus F är en riktig krigare, var bra som 3a senast och går från alla positioner, har 5 av 6 på Jägersro vilket är plus! kommer han bara ner i slagläge och inte hamnar på vingel bör han ha bra segerchans, bra för sin klass! Kommer nr 5 till spets kan mycket väl Agustus vara först framme och överta, svårslagen!

avd3
Solvato har varit borta men vejo hyllar honom i jobb. Måste vinna detta loppet för att vara säker på en plats i PDA, barfota runt om och vejo tror på bra chans! Hästen gick ett rejält slutvarv på lunden senast, har dessutom jobbat 1.14/1600 meter.

avd4.
Det är svårt att gissa vem som blir streckfavorit men min vinnare heter Carabinieri som har en stigande formkurva. Han har både visat bra styrka som krävs över stayer distans, visade då oanade fartresurser, senast noterade han raska 11 sista varvet för klassen och ännu snabbare sista 800 där tiden stannade på 1.09.2, han kommer att tappa mark när bilen släpper men segerchecken skrivs ut när man passerat mål som etta.. Rolig spik!

avd5
Mister jp har gjort allt rätt så här långt, men förra loppet borde sitta i benen kan man tycka, många som vill till front och det blir tufft att nå dit, både 3 och 4 vill dit. På lapp nr 3 spikar jag draget som får loppet kört i halsen, nr 9 hästen har kört prepare i 2 starter på raken, senast fick man ett för tungt lopp för honom, fick vida spår sista 600 och var endå bara 6 meter ifrån, man brukar säga 7 meter per kurva och spår så med andra ord utan för mycket spår hade Pelle vunnit med 20 meter eller iallfall hårdstrid med nr 2..(näst senast) Roligt drag!

avd6
Eketorpets tess slipper kanske att offra sig denna gången, tar dem på speed istället? hästen har gjort det bra hos Peter U men oftast fått tuffa resor, dags att spara speeden nu Peter!? 10% jisses! Roligt drag! (står perfekt inne)

avd7
Riff Kronos kan få problem med voltstart, normalt en jättechans! men det kryllar av skrällbud bakom.... passa framför allt 2-8-10 som känns intressanta bakom...

På lapp nr 1 spikas Solvato och Carabinieri

På lapp nr 2 spikas: Lover Face och Riff Kronos

På lapp nr 3 spikas: XCEED G.T. och Riff Kronos...
Gammal 2014-11-28, 20:17   #142

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Intressant vinkel?

Jägersro en av fem banor med vinklad startbilsvinge!
Vinklad vinge missgynnar framförallt spår 8, oavsett distans.
På sprint och medeldistans är det mindre än 2,5% av loppen som vinns från spår 8.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 20:42   #143

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Onöjliga svår är just det.
Men det blir inte sämre, utan ungefär samma.
Men om du har en startsnabb häst är det stor fördel.

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Intressant vinkel?

Jägersro en av fem banor med vinklad startbilsvinge!
Vinklad vinge missgynnar framförallt spår 8, oavsett distans.
På sprint och medeldistans är det mindre än 2,5% av loppen som vinns från spår 8.
Gammal 2014-11-28, 21:30   #144

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7916
Standard

Fan jag är jättefull nu och tänker inte nämna någonting om kuksugare och annat men både ss och spelvärde sågar Shiraz som mest överspelad. De måste ha hittat något bättre gift än mig i kväll för ekipaget är ju knappt spelat. Orka lyfta någon spelad i stället. Jävla faggottgäng
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 21:42   #145

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Du har rätt.
Löjligt att kalla en 10%-are för överstreckad, även om man tycker det.
Folk vill ha avslag på betrodda, inget annat.

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Fan jag är jättefull nu och tänker inte nämna någonting om kuksugare och annat men både ss och spelvärde sågar Shiraz som mest överspelad. De måste ha hittat något bättre gift än mig i kväll för ekipaget är ju knappt spelat. Orka lyfta någon spelad i stället. Jävla faggottgäng
Gammal 2014-11-28, 22:01   #146

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1352
Standard

Skymaster känns intressant till 9%. Har bra kapacitet och fint läge, bara ASet kunde bistå med en hygglig styrning för en gångs skull så är det en vettig chans.
oggeb (+5)
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 22:17   #147

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4336
Standard

Spelade följande nu. Imorgon blir det väl i vanlig ordning att se annorlunda ut...

Jägersro V75
Avd-1: 5, Res: 2 10
Avd-2: 9, Res: 6 2
Avd-3: 2,3,10, Res: 1 7
Avd-4: 1,3,4,5,6,7, Res: 8 2
Avd-5: 1,2,3,4,10,11, Res: 9 5
Avd-6: 2, Res: 6 9
Avd-7: 2,11, Res: 9 8
System: 1
216 rader * 1 * 0,50 = 108 kr
Gammal 2014-11-28, 22:23   #148

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4336
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Skymaster känns intressant till 9%. Har bra kapacitet och fint läge, bara ASet kunde bistå med en hygglig styrning för en gångs skull så är det en vettig chans.
Instämmer!
Plockade med hästen, men önskar att man själv kunde välja kusk.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 22:57   #149

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 474
Standard

Jag satsar på Skymaster i avd 4, lite bortglömd. Stark kuse och lång distans
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 22:59   #150

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Veckans spikar:

Mest tror jag på nr 9 Silver Annie i avd II. För mig har hästen överlägsna fartresurser över ett upplopp. Perfekt startrygg som gör att positionen kommer att bli relativt långt fram i andraspår. Vid bevarad form lär svepningen se enkel ut. Erik vet precis vad som ska till med hästen.

Mitt andra singelstreck faller redan i avd I nr 5 Lover Face. Hästen blåser till ledningen och sedan ska han besegras. Det kan säkert ske då hästen gjort tömningar flera ggr på slutet. Jag ser hästen som en toppchans i grunden och en gardering hade blivit för streckkrävande för min smak i ett lopp som annars blir jätteöppet.

Låset i guld 2 och 3 känns ju klart. Dyrka upp det blir knappast enkelt.

När det kommer till skrällar så vurmar jag för några speediga sorter:

Wilda Tigern Jack, men framförallt för Sucre och Alkalizer Am, som ej får missas med min systemuppbyggnad för helgen. Vad är vackrare än när ens drag går dubbelt så fort över ett upplopp?

Overtaker By Sib streckas alltid!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td