Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-22, 21:48   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

v64 Färjestad

Grattis till alla som vann idag, efter lite vila börjar pluggande till imor. Spik Mouron Rouge..och kanske Democrat...

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-22, 21:59   #2

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13320
Standard

Democrat borde vara spets å slut

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-22, 23:55   #3

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

avd1.
Spets och kanske slut!?
SPIK nr 2.... Ninepoints....

avd2.
Yankeefromkentucky kan vara något extra.... Han kommer nog inte till spets men har visat styrka och fart som räcker och blir över, Sitter i andra spår och ger sig sällan häst mot häst. Passa även Magnus Fonrouqe Zon som verkar ha en fin inställning till sitt jobb.

avd3.
Mouron Rouge är rejäl och trots vila tror jag Björn löser detta, spikar!

avd4.
Draget är Bono Boko som startar från springen, kan hamna vettigt till direkt..City of Peace ä är stark och rejäl, tål att tugga i spåren.

avd5.Supermede är mycket kvick ut om det inte blir toktryck så bör det vara god chans! Vill dock varna för Embrace'em som har visat fint kunnande, blir bortglömd! Passas!

avd6. El Sueco debuterar i ny regi, senast lät man mycket uppåt på honom och trodde på segerchans, nu svalnar motståndet borde vara bra chans! Jag passar på att lyfta fram yttligare 2 drag nämligen Rica Neo och Noble Night som båda är fartfyllda, den sistnämde är ganska ny i Johans stall och skall passas kanske har han hittat 1 växel till?

Avd Ordinarie Reserver
1 2
2 2 8
3 2
4 7 12
5 6 9
6 1 3 4 5 8 12
48 rader * 1 * 1,00 kr = 48,00 kr

Kvitto xxxx
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-23, 01:18   #4

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V64-2
Inte åker Hockey till Färjestad för att se "Sola i Karlsta'".
Spik på andrafavoriten 6 Jetspirit.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-23, 10:42   #5

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V64-2
Inte åker Hockey till Färjestad för att se "Sola i Karlsta'".
Spik på andrafavoriten 6 Jetspirit.
Vad har den visat på sistone/hittills? Dessutom en kusk som man inte håller i handen då det gäller spikar till den % iaf...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-23, 11:18   #6

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7943
Standard

Mouron Rouge har jag ingen koll på alls. Är den verkligen motiverad jättefavorit. Ser inte ut att ha visat speciellt mycket hittills. Iof sig inte de andra heller. Ett riktigt skitlopp skulle jag kalla det. Kanske är så där klar men känns inte så klar som % säger på förhand ialla fall.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-23, 11:21   #7

drakens avatar

Standard

El Sueco har öppnat som ett spjut på slutet. Skulle han svara en liten bit så tror jag inte Democrat är en sådan hjälte på något tung bana. Vinner troligen och kanske måste spika men lite sugen att gardera.
Gammal 2014-11-23, 11:39   #8

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1902
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
El Sueco har öppnat som ett spjut på slutet. Skulle han svara en liten bit så tror jag inte Democrat är en sådan hjälte på något tung bana. Vinner troligen och kanske måste spika men lite sugen att gardera.
Samma tanke här...3 4 5 i sista är ett lås som håller!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-23, 11:55   #9

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8343

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Den ser jäkligt fin ut, men är lite entaktad.
Finns alltid en risk någon blåser förbi, och till 65% ska den bara garderas.

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Mouron Rouge har jag ingen koll på alls. Är den verkligen motiverad jättefavorit. Ser inte ut att ha visat speciellt mycket hittills. Iof sig inte de andra heller. Ett riktigt skitlopp skulle jag kalla det. Kanske är så där klar men känns inte så klar som % säger på förhand ialla fall.
Gammal 2014-11-23, 11:55   #10

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1620
Standard

El Sueco tar spets med garanti OM bfro
Gammal 2014-11-23, 12:09   #11

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38120
Standard

Nöjer mig med en V4:a idag.

1) Spik 2
2) 1,6,7,8,9,12
3) 5,6,9,10
4) 3,4
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-23, 12:26   #12

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1902
Standard

slänger in en liten lapp till dagens v64a...

9 (bra häst som får loppet här)
1 2 6 8
2 5 7 9
9 (den eller 12an...)
5 10 (favoriten ute på fel distans och stannar i tid)
3 4 5 (heltäckt, där jag tror att Democrat får svar om spets av ES vilket bäddar för...)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-23, 12:36   #13

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

V64-1: Lärlingslopp och ston. Ingen som ensam höjer sig över de andra. Det kan sluta lite hur som helst, och man får nog rita staket där. 4 Donna Leone vann senast efter att ha fräschats upp, knappast sämre med lopp i kroppen. Relativt bortglömd.

V64-2: Yankeefromkentucky tror jag är en bra spik i denna omgång.

V64-3: Mouron Rouge är jättefavorit, Björn Goop tränar och kör, hemmabana. Just nu ligger 2/3 av alla insatser på den. Det är för mycket. Legoholm Zon, Kalcedon och Glen Close är inte sämre hästar (däremot är det sämre kuskar).

V64-4: Långlopp med tillägg. Kan Gateruds Galon sno åt sig spetsen och hålla den? Kommer Bono Boko att laddas mot täten, och hur är det med formen efter två månaders vila? City of Peace kommer med två raka, och även om det var i enkel omgivning så finns det ju form där. Man får nog strecka på en del.

V64-5: Supermede tycker jag har en bra chans, och med endast runt 30% av insatserna är det en spelvärd spik.

V64-6: Democrat har hoppat de två senaste, och i tre av de senaste fem. Något som stör? El Sueco har inte vunnit i år och förra årets tre segrar var inte särskilt meriterande. Kan kanske mått bra av lite miljöombyte, men jag vill se resultat innan den streckas. Global Offshore vann senast, och får mitt tips.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-23, 12:45   #14

drakens avatar

Standard

Rätt kul att läsa Mikaels chanser angående Supermede. Distansen är inte det bästa men han kan vinna från spets om han inte blir för het. Avd kan den bli annat om man laddar från spår 6 auto
Gammal 2014-11-23, 12:49   #15

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
V64-1: Lärlingslopp och ston. Ingen som ensam höjer sig över de andra. Det kan sluta lite hur som helst, och man får nog rita staket där. 4 Donna Leone vann senast efter att ha fräschats upp, knappast sämre med lopp i kroppen. Relativt bortglömd.

V64-2: Yankeefromkentucky tror jag är en bra spik i denna omgång.

V64-3: Mouron Rouge är jättefavorit, Björn Goop tränar och kör, hemmabana. Just nu ligger 2/3 av alla insatser på den. Det är för mycket. Legoholm Zon, Kalcedon och Glen Close är inte sämre hästar (däremot är det sämre kuskar).

V64-4: Långlopp med tillägg. Kan Gateruds Galon sno åt sig spetsen och hålla den? Kommer Bono Boko att laddas mot täten, och hur är det med formen efter två månaders vila? City of Peace kommer med två raka, och även om det var i enkel omgivning så finns det ju form där. Man får nog strecka på en del.

V64-5: Supermede tycker jag har en bra chans, och med endast runt 30% av insatserna är det en spelvärd spik.

V64-6: Democrat har hoppat de två senaste, och i tre av de senaste fem. Något som stör? El Sueco har inte vunnit i år och förra årets tre segrar var inte särskilt meriterande. Kan kanske mått bra av lite miljöombyte, men jag vill se resultat innan den streckas. Global Offshore vann senast, och får mitt tips.
Donna Leone mkt intressant! Toppspår står spets (om den kommer förbi Sherry) eller rygg ledare i programmet! Bra kusk i sammanhanget, grym fr dödens 29/5 på Örebro. Lopp i kroppen dessutom som du skriver!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td