Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-21, 21:52   #46

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

SS, TT, Ögat , Sydsvenskan, Travronden, Öivind Gröstad, Snoken, Spelvärde

1.6.9.11
1.4.5.8
1.3.7.8.9
4.5.6.11
2.4.7.8
1.5.6
1.5.9.11

Senast redigerad av spalato den 2014-11-21 klockan 23:58. Anledning: ny info !
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 21:54   #47

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 641
Standard

fick presis mail från even=)

Noen ideer

Tror meget på Teddybear Song og Aqua Challenger.
Se opp KLM Buymethemoon og Heartbreaker VS. Den siste trener sterkt, veldig sterkt.

Lykke til
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 22:16   #48

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pojmonen Visa inlägg
Vad blir det för skillnad på favoriterna om Björn Goop fortfarande är sjuk imorgon??
Var läste du att Goop är sjuk?
Gammal 2014-11-21, 22:26   #49

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

avd1.
Då ska den näst högsta klassen göra upp i inledningen. På Bjärke släpper bilen hästarna lite längre in på rakan vilket gynnar de innersta startspåren, jag tror mycket på Underpaid Hanover där Björn själv tror att han kan hålla upp ledningen, sida vid sida tror jag han håller ut nr 2 och vem skall då slå honom i spets? hästen mötte finalhästar senast möter helt andra hästar nu och borde ha toppchans! Hästen har radat upp bra lopp på rikstoton på slutet och står verkligen på tur för att vinna. Spets och slut!? A 1 B 2-9-11

i avd2 är det givetvis svårbedömt när man inte har sätt hästarna mötas live så ofta men helt klart verkar favoriten Red team Rex vara något extra. Bo själv säger att man ska spika! Den italienske femåringen har gjort fem starter för sin tränare Bo Westergaard och blivit allt starkare och rappare för varje start. Den 24/9 blev han hängandes i 3e spår sista 1200 metrarna men kunde trots detta krossa ledarduon över upploppet, var hetsig senast men höll förvånansvärt bra och mycket talar för spets och slut. Vi spikar på ena lappen. På den andra vill jag gärna framhålla att Svenskarna har statistiken på sin sida just i detta loppet

avd3 Lurigt lopp!. Glad T gör ett klassigt intryck och går alltid hela vägen in i mål vilket är en bra egenskap i detta gäng. 6%. Kicki the great har äntligen ett vettigt läge och får en fin resa, duger! Nikka Broline blir inte lätt att plocka ner om hon får bestämma där framme. Mytical F är en finfin travare som kan mycket vid sunda vätskor. Intressant som skräll! Frida M är löpärlig och verkar vara i fin form. Donna Di Q är bra men snävt spår oroar, annars duger hon här...

avd4 här har många av hästarna angeläget att komma först till plankan därav utgångstempot kan bli lite väl högt. Teddy bear ståtar på med sex raka från ledningen det är dock flera invändigt som också vill dit därför väljer jag att gardera. Draget är helt klart Diego M boko som blev hovöm senast (skor nu) ruggig form, övertar spets av nr 2? långt framme. 8% är ruggigt bra! Melby B är en vass sprinter om han går på optimal balans. Novel B är mycket kvick ut och tar ledningen , hästen är tillbaka efter uppehåll men ni minns väl honom den 12/7 när han avslutade vasst till andra platsen på Årjäng? herr benzon och hans häst stod emot bra senast men spår 10 är allt annat än bra, bara tokskräll!

avd5. är lurigt, första tanken är alltid bäst, Aqua gav ett bra intryck vid segern senast och verkar ha hittat formen. Perfekt läge och jag lägger en slant på att han hittar spets. Bra chans! motbuden är framför allt nr 1 Radieux som går ner i klass, helstängt på nu. ++. Blir att räkna med om man hittar ut i tid. Sedan varnar jag lite för nr 10 Photo Va bene är en rejäl kille som ofta får dra tåget i tredje spår, han är stark som attan och börjar bli allt mer speedig. Frodes bästa chans i omgången!

avd6. Min givna ide är Västerbro Fantast som var grym senast och trots att det luktar dödens på nr 5 så tror jag ändå han fixar det, men känslan säger att nr 5 släpper då den har varit blek i 2 starter, vilat lite, (formtapp?). nr 6 var också toppad inför senast, är säkert bra i ordning även nu. Jag spikar på lapp nr 1. på lapp nr 2 tar jag med, Tumble Dust och framför allt nr 1 Radysin America där spåret vinner 44% av loppet i denna avdelning på bjerke.

avd7. Här har jag ett fränt drag som jag spikar på den tredje lappen nämligen nr 2 Brodway Legs, kan öppna bra, barfota och jänkarvagn nu +++ Hästen sitter i andra spår och tar dem till slut om det klaffar lite... "ide!" bakom är framför allt nr 10 och 11 de bättre hästarna men spåren gör att de får det lite svårare och det kan bli långt fram. Nr 3 är på väg upp i form men inte lätt för ett sto att gå ut och vinna bland hingstar och valacker (tar jag bort) Goinig for gold zaz ska tungas ner, man väntar en bra prestation, har 6 av 9 segrar i ledningen, 1,5 på bestform!

lapp 1. Spikas nr 5 i avd2 och nr 6 i avd6...
Lapp2 spikas. 1 i avd1 och 2 i avd5....

DD1. 6
DD2. 2
* 200

Lycka till....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
scunnert (+5), basiak (+5)

Senast redigerad av Klanke den 2014-11-21 klockan 22:28.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 22:43   #50

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 2531
Standard

Var magsjuk på v64:an idag.
pojmonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 22:45   #51

Standard

Citat:
Var magsjuk på v64:an idag.
Sa dom på liven.
hugotheboss (+5)
Gammal 2014-11-21, 22:46   #52

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Sa dom på liven.
Aha, ok, har inte haft tid med det idag! Frågan är vem som kör hans hästar i så fall!
Gammal 2014-11-21, 22:47   #53

Standard

Citat:
Sa dom på liven.
Fast han säger inget om det här. http://www.stallgoop.se/news/?p=12402
Gammal 2014-11-21, 22:48   #54

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Aha, ok, har inte haft tid med det idag! Frågan är vem som kör hans hästar i så fall!
Precis!
Gammal 2014-11-21, 22:53   #55

Standard

Vill ju spika Tumble Dust.
Gammal 2014-11-21, 22:55   #56

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Om någon har mer färsk info om Björn Goops mage - please skriv här.
Björn antydde inget om det i Björnkollen, som rimligen inspelats efter sista V65 idag. Där ser han lika magsjuk ut i varje inspelning.
Om Björn kör eller ej är jätteviktigt för bedömningen av chanserna för flera av hans uppsittningar.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 22:56   #57

Standard

Citat:
Fast han säger inget om det här. http://www.stallgoop.se/news/?p=12402
Den va gammal
Gammal 2014-11-21, 23:05   #58

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5205
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ska ni sitta och gissa om en häst går optimalt eller inte till Norge, på fötterna?
Nej inte gissa - det gäller att ha ordentligt på fötterna innan man lirar...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
mackpeter (+2), mackpeter (+2), MikaF (+2)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 23:08   #59

Standard

Om Björn kör spikar jag - som jag hävdat sedan jag öppnade denna tråd - 1 Underpaid Hanover i V75-1. Han skall gå med skor. Det ger honom grepp från start. Ägaren är norrman och hästen är preparerad för att denne ska få stå i vinnarcirkeln imorgon.
Gammal 2014-11-21, 23:16   #60

Standard

Min andra spik blir sannolikt i V75-6 nr 6 Västerbo Fantast. Han var oerhört bra i Eskilstuna. Det finns ingen konkurrent, som går neråt 12 här. Slår Tumble Dust från dödens - men jag tror Björn är förnuftig nog och släpper Västerbo, när Erik frågar.
Svara

td