Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-16, 19:45   #1

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Snack panel V64 Umåker

Ännu en jackpot
Spik Avd2. Bodbäckssiv

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-16, 20:20   #2

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Ja den är helt klar. Michael November bra spik. Mockingbird Face ser ut att bli kraftigt överspelad. Speed Delicious och Raz Mackenzie urstarkt lås. Sista loppet ser spontant ganska omöjligt ut, bara att rolla på där och komplettera med en lämplig utgång.

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-16, 21:23   #3

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

hoppas att norlandskungen SO lämnar nån bra klartecken, jätte bra analys av honom i fredags.. hoppas att han är frisk ..
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-16, 23:47   #4

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 20
Standard

Två intressanta streck för mig imorgon är Usain Swing i V64-1 (med lite körning där framme så kommer den och ta många till slut) och Flowstarter G. i V64-3 (gått och väntat på den i Linderoths regi, gillar långt, passande motstånd).
Bästa spiken Raz Mackenzie, krossar allt, kan vinna tom från dödens.
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 10:33   #5

Standard

sista lopp ser väldigt svår ut, nån som har hittat lösning där..
Gammal 2014-11-17, 11:05   #6

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1020
Standard

4 VALLE STREAMLINE kan vara
ett roligt streck.
viroid12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 11:24   #7

Voltstarts avatar

Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja den är helt klar. Michael November bra spik. Mockingbird Face ser ut att bli kraftigt överspelad. Speed Delicious och Raz Mackenzie urstarkt lås. Sista loppet ser spontant ganska omöjligt ut, bara att rolla på där och komplettera med en lämplig utgång.
Hmm...

Nog för att Bodbäckssiv varit bäst, inget snack. Dock har Järvsö Björn kämpat sida vid sida hela vägen in flera ggr om. Sivan har dessutom lite galopper för sig. Två urstarka lås rekommenderar jag dig med din "normala" systemstorlek. Varför missa ett säkert rätt vid jackpott?

Michel November är en strulputte. Tar väl ledningen och kan vara hästen att gå på. Verkar springa just 13,2 i nya regin, sett till lopparkivet. Med tur ramlar han undan. Svårt lopp. Själv tar jag nog med halta räkan. Hästen har varit min följeslagare på streckspelen i alla år.

Avdelning 3 känns heltäckt med 3,5,10,11...

Avdelning 4 Pave Loma verkar ha lite svårt med stilen till slut emellanåt. Trippa Undan slog regelrätt Pave Loma på Östersund. Ängskalla visade samma fart in i mål som Pave Loma i nån spurt i arkivet. Känns tung i spurten och Bergh upp igen borgar för att det inte slarvas. Vad alla dessa tillägg har för inverkan på utgången av loppet har jag ingen uppfattning om. Vilka står bra till?

Avdelning 6 behöver nog ett stort penseldrag för att täckas in. Nåt att gå på kan vara 2 Quantum Boogie. Flera bra spurter till gångbara tider. Lite stapplig spurtstil men med fart klart över medium i detta gäng. Perfekt läge. Hästen går verkligen hela vägen in i mål och det räcker ofta långt i gäng som dessa. Spurtade bättre än 3 och 5 i Umeå 10/10 och åt på 6 hela vägen in i mål på Umeå den 8/8. Ifrån spår två är det bara att sitta lugn i andraspår och låta motståndarna fixa överrpace i löpet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kjelle78 (+2)

Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-17 klockan 11:39. Anledning: Satte datum på Umeåstarter bara...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 11:35   #8

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Mockingbird Face till 83% vet i fan om det är godtagbart. Bör vara favorit men nu måste man ju bara lämna in en liten fällning fast jag sa senast i går att jag skulle stå över ett par dagar. Tyckte Flip a coin var bra senast. Nästan omöjligt att ta in 60 meter på MockingBird men får chansa på galopp. Måste helt enkelt gardera iaf.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 11:41   #9

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Hmm...

Nog för att Bodbäckssiv varit bäst, inget snack. Dock har Järvsö Björn kämpat sida vid sida hela vägen in flera ggr om. Sivan har dessutom lite galopper för sig. Två urstarka lås rekommenderar jag dig med din "normala" systemstorlek. Varför missa ett säkert rätt vid jackpott?

Michel November är en strulputte. Tar väl ledningen och kan vara hästen att gå på. Verkar springa just 13,2 i nya regin, sett till lopparkivet. Med tur ramlar han undan. Svårt lopp. Själv tar jag nog med halta räkan. Hästen har varit min följeslagare på streckspelen i alla år.

Avdelning 4 Pave Loma verkar ha lite svårt med stilen till slut emellanåt. Trippa Undan slog regelrätt Pave Loma på Östersund. Ängskalla visade samma fart in i mål som Pave Loma i nån spurt i arkivet. Känns tung i spurten och Bergh upp igen borgar för att det inte slarvas. Vad alla dessa tillägg har för inverkan på utgången av loppet har jag ingen uppfattning om. Vilka står bra till?

Avdelning 6 behöver nog ett stort penseldrag för att täckas in. Nåt att gå på kan vara 2 Quantum Boogie. Flera bra spurter till gångbara tider. Lite stapplig spurtstil men med fart klart över medium i detta gäng. Perfekt läge. Hästen går verkligen hela vägen in i mål och det räcker ofta långt i gäng som dessa. Spurtade bättre än 3 och 5 i Umeå 10/10 och åt på 6 hela vägen in i mål på Umeå den 8/8. Ifrån spår två är det bara att sitta lugn i andraspår och låta motståndarna fixa överrpace i löpet...
svårt med spikar idag eller??? vad tror du om cali moa som chansspik??
Gammal 2014-11-17, 11:50   #10

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
svårt med spikar idag eller??? vad tror du om cali moa som chansspik??
Nä, jag har ingen känsla i kallisloppet. Dålig på att förstå tilläggens inverkan på utgången av loppet. Trippa Undan om måste spika för min del.

Bodbäckssiv ska bara vinna egentligen baserat på senaste prestationer och 20 meter bättre läge än normalt. Har ju malt ner 9:an efter behag, trots allt!

Raz är "min häst" sedan den kom till Norrland. Jag har vurmat för den här hela tiden tror jag. Låser dock med Bergh idag och sätter 1:an som C-häst.

Kör spik på Sivan och Quantum. Grundramen just nu

? om antal
B Sivan spik
3,5,10,11
A12B13 14 kanske 1 C 8 5 (...blir det snack om nån åker den med)
A8 B7 C 1
B Quantum Boogie!

Nånting sånt lirar jag!

Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-17 klockan 11:56. Anledning: tips!:Tänk på att Viking är en bra spurtare vid gardering i sista!
Gammal 2014-11-17, 12:33   #11

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kan verka lite konstigt, men de som står bäst till är de tre längst bak, trots tillägget.

Även Barrgnista står bra till, men det lär inte hjälpa.

Å andra sidan är Cali Moa bara 5 och under utveckling, sänker hon till 28 kan hon hålla undan.

Citat:
Hmm...

putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 15:04   #12

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Avd1: 4-7
Avd2: 1-9
Avd3: 3-5-11
Avd4: 1-5-7-8-10-12-13-14
Avd5: 7
Avd6: 3
= 96 kr

avd1.
En spelvärd duo gör upp!? - Tror November är mest angelägen och ser gärna den i ledningen, toppchans! Liberty gör det bra hela tiden och trivs bäst med en rygg resa i högfart. Barfota runt om nu...

avd2.
att stå på tillägg är aldrig roligt men eftersom det är så få hästar med i loppet så spelar det mindre roll, tror ulf har bra chans att krossa allt i tid (nr9), men jag plockar med lägesgynnade nr 1 som jag tror får loppet!

avd3.
Favorit och över 77%, ospelat bakom, två drag kan vinna om favoriten kommer bort jag låser på tre hästar...

avd4.
Vidöppet, funderade på att ta alla men kör till slut en drös som höjer sig och borde blanda sig i matchen...

avd5
Speed D slipper Frozen nu, Bergh verkar ha knallform för dagen och jag tror det är bra chans fler vägar och spikar!

avd6.
Spets ut och slut!? för nr 3? har två spetssegrar med Uffe och det troliga är att man leder loppet länge, hela vägen!? 26% är ok.

Dd: 7-3 *200

Senast redigerad av Klanke den 2014-11-17 klockan 16:59.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 16:04   #13

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1899
Standard

3 4 7 8 11
6 9
3 5 11
1 13 14
8
8

Tar ställning för 8 Raz Mackenzie som kan öppna. Kan även vinna från dödens.
8 Gin T.Deluxe är överlägsen här och strykningen bra. Stallet i bra form!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 16:19   #14

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Spikar Bodbäcksiv och Raz McKenzie ikväll jag. Men största fokuset ligger på Färjestad då det är där kvällen kommer att spenderas. Lycka till med liret till er alla!
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 16:24   #15

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

AVD 1: 3-4-7
AVD 2: 6
AVD 3: 1-3-5-11
AVD 4: 1-12-13-14
AVD 5: 8
AVD 6: 1-2-3-4-5-7-8-9-11-15.
V6.

Trevlig afton.
Gammal 2014-11-17, 16:33   #16

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Spikar Bodbäcksiv och Raz McKenzie ikväll jag. Men största fokuset ligger på Färjestad då det är där kvällen kommer att spenderas. Lycka till med liret till er alla!
vilka ska man ta i sista lopp, tacksam för hjälp, har råd med 4 hästar
Gammal 2014-11-17, 16:41   #17

drakens avatar

Standard

8an lär väl vinna med minsta lilla flax på loppet. Men eftersom Gidde inte spikar så antar jag att Travtjänsten har andra drag.
Gammal 2014-11-17, 16:53   #18

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Tvilling 7-8 i Avd 5 måste vara helt klar..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 16:56   #19

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
8an lär väl vinna med minsta lilla flax på loppet. Men eftersom Gidde inte spikar så antar jag att Travtjänsten har andra drag.
He, he...skarpsynt drake!

Nåväl. 8:an är det massivt ramaskrik på ifrån alla håll. Travnet och SS går rakt ut som om att motstånd saknas. Helt klart inget stjärnämne, men visst kan den visa sig vara bäst här.

Jag tvivlar dock. Riskerar hamna åt råttorna ifrån ytterspåret. Mötte löss senast i ordets rätta bemärkelse. Tvåa efter smörlöpning före det och höll knappt undan till andraplatsen. Innan dess vek den ned sig ifrån spets på 14 blankt kort...

Jo, flax är nog vad kusen behöver! (...ändå är jag en som gärna tar rygg på Henke!)

Garderingslöp i grunden!

Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-17 klockan 17:00. Anledning: Jo...2 och 9 hoppas jag duger i konkurrensen!
Gammal 2014-11-17, 16:58   #20

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Tvilling 7-8 i Avd 5 måste vara helt klar..
1:an är bra och lär sitta i ledarrygg...njaaa?
Gammal 2014-11-17, 17:22   #21

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 2681

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jessica Lindgren är tveksam till Bodbäckssiv's form och har inte kunnat förbereda hästen som hon velat står det nu.
roaben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 17:22   #22

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Haha är det den nya grejen nu? Att jag kopierar travtjänsten? Kul att du alltid har något att klaga på

Senast redigerad av Gidde_Palema den 2014-11-17 klockan 17:23.
Gammal 2014-11-17, 17:22   #23

2018

Standard

Citat:
1:an är bra och lär sitta i ledarrygg...njaaa?
Har svårt att se att Speed delicious är mer än en längd efter Raz i mål..
Gammal 2014-11-17, 17:23   #24

Klankes avatar

Standard

Jessica Lindgren är inte helt säker på att 6 Bodbäckssiv (V64-2) håller samma fina form som på slutet.
- Vi har haft dåliga träningsförhållande på slutet och jag har inte kunnat förbereda henne som jag har velat, hon har bara skrittats i lugna farter. Hon känns väldigt fräsch och fin och förhoppningsvis har hon inte tappat så mycket. På sin grundkapacitet ska Bodbäckssiv räknas, men jag ställer inga krav på henne nu när förutsättningarna är som dom är.

(citat atg.se)
Gammal 2014-11-17, 17:26   #25

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av roaben Visa inlägg
Jessica Lindgren är tveksam till Bodbäckssiv's form och har inte kunnat förbereda hästen som hon velat står det nu.
lirar Järsvö björn till 3.75 på unibet.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 17:27   #26

drakens avatar

Standard

Citat:
Haha är det den nya grejen nu? Att jag kopierar travtjänsten? Kul att du alltid har något att klaga på
Ne. Du sa redan från början att du stämmer av mot dem och det har ju stämt hittills. När de vinner gör du. När de är chanslösa. Är du också det. Inget illa ment. Så länge det funkar är det ju skitbra.
Major (+10)
Gammal 2014-11-17, 17:28   #27

Klankes avatar

Standard

passa draget i avd2

Stian Eilefsen reser långt med 1 Järvinn S.K. (V64-2).
- Det är faktiskt över 100 mil enkel resa. Allt har gått bra och jag kommer med ambitioner. Järvinn S.K. har varit fin vid segrarna och jag körde ett provlopp förra torsdagen och han gick 1.31 med en snabb avslutning. Jag har ändrat lite i balansen och det slog väl ut. Det är bra emot och jag hoppas att vi ska kunna vara med och slåss om segern. Jag tror att min häst kan springa en 1.28-tid. Han har startat två gånger i Sverige och vunnit bägge och klart gynnad av körspö.

Obesegrad i SVERIGE och 7%.....
Gammal 2014-11-17, 17:31   #28

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ne. Du sa redan från början att du stämmer av mot dem och det har ju stämt hittills. När de vinner gör du. När de är chanslösa. Är du också det. Inget illa ment. Så länge det funkar är det ju skitbra.
Jag köper inga tips av dem, aldrig. Enda gången jag stämmer av mot dem är om deras tips är utlagda här på Sharps. Jag finner ingen anledning att betala för deras tips.
Gammal 2014-11-17, 17:37   #29

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1015

Standard

Mellby Apex känns som en rolig 1%are att strecka. Var bland annat trea i derbykval ifjol, gick hyggligt i norrlandsdebuten och bör väl vara lite bättre med det loppet i kroppen.
BeepBeep är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 17:54   #30

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Kan inget om norrlandshästarna. Men man vill prova på jackpot. Hade tänkt följande:

1) 3,4,7
2) 1,6,8,9 (storfavoriten har bara skrittats i tre veckor pga omöjliga träningsförhållanden - schaaas)
3) 3
4) 1,12,13 (låter som att 1 bara vinner)
5) 7,8
6) 2,3,8

Kostar 216:-. Öppen för synpunkter - Tack!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 17:57   #31

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Jag köper inga tips av dem, aldrig. Enda gången jag stämmer av mot dem är om deras tips är utlagda här på Sharps. Jag finner ingen anledning att betala för deras tips.
Då lär du aldrig få anställning där iallafall!

Ser nu på $harps inlagda TT att de satt A på 2-9 i avd 6. 11:57 lanserade jag dessa här som tankar i omgången. När ringer dom mig, tro?
Major (+10)
Gammal 2014-11-17, 17:58   #32

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Kan inget om norrlandshästarna. Men man vill prova på jackpot. Hade tänkt följande:

1) 3,4,7
2) 1,6,8,9 (storfavoriten har bara skrittats i tre veckor pga omöjliga träningsförhållanden - schaaas)
3) 3
4) 1,12,13 (låter som att 1 bara vinner)
5) 7,8
6) 2,3,8

Kostar 216:-. Öppen för synpunkter - Tack!

japp kör dd 7-8 mot 2-8 --- varierande insatser

Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 17:59   #33

Standard

Registrerat spel

Datum: Måndag 2014-11-17
Bana: Umeå
Spelform: V64, omg. 216

V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 4 Michael November
2 1, 6, 8, 9
3 3, 10, 11
4 1 Cali Moa
5 1, 7, 8, 9
6 2, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 15

Vadet gäller startnummer

384 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 384,00 kr

Lycka till.
Gammal 2014-11-17, 18:23   #34

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av roaben Visa inlägg
Registrerat spel

V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 4 Michael November
2 1, 6, 8, 9
3 3, 10, 11
4 1 Cali Moa
5 1, 7, 8, 9
6 2, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 15

Vadet gäller startnummer

384 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 384,00 kr

Lycka till.

Ser fin ut den lappen!
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 18:24   #35

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

Saxbane V5:an på Färjestad ser ju mycket tilltalande ut idag, varför jag nöjer mig med att spela där.

Blir en V5;a med spik på Rolex Bigi och lite halvgarderat i resten av loppen. Funderade lite grann på att spika Maraboo Man i andra som går ner i klass, men då läget inte är tilltalande och den inte går med optimal balans nöjer jag mig med Rolex Bigi spik.

Tycker Versailles är överstreckad i tredje, finns några fina motbud.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 18:34   #36

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Saxbane V5:an på Färjestad ser ju mycket tilltalande ut idag, varför jag nöjer mig med att spela där.

Blir en V5;a med spik på Rolex Bigi och lite halvgarderat i resten av loppen. Funderade lite grann på att spika Maraboo Man i andra som går ner i klass, men då läget inte är tilltalande och den inte går med optimal balans nöjer jag mig med Rolex Bigi spik.

...meningen med forumet är väl att du ska tillkännage de fina motbuden?

En favorit är som princip alltid överstreckad, vet ju alla!
Gammal 2014-11-17, 18:43   #37

Standard

Citat:
Då lär du aldrig få anställning där iallafall!

Ser nu på $harps inlagda TT att de satt A på 2-9 i avd 6. 11:57 lanserade jag dessa här som tankar i omgången. När ringer dom mig, tro?
Fråga Putte om tipsstölder från hans inlägg på sharps. Han kan ge dig en telefonkatalog på stöldexempel!
Gammal 2014-11-17, 18:46   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
japp kör dd 7-8 mot 2-8 --- varierande insatser
Vi får mellan 10 och 30 ggr i odds. Och kanske lite joddel?
Gammal 2014-11-17, 18:47   #39

drakens avatar

Standard

Vem vinner första om 3 och 4 kör på varandra?
Gammal 2014-11-17, 18:48   #40

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Fråga Putte om tipsstölder från hans inlägg på sharps. Han kan ge dig en telefonkatalog på stöldexempel!
Jo, Putte får hålla låg profil för det samman. Bra bollplank på den fronten när det kommer till att diskutera sina V75-spikar!

Lopp 2 Färjestad nu:

10 var riktigt, riktigt bra vid vinsten, osäker
14 fastnade i boken senast, då Söderkvist förstås, bra spurt den gången!

Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-17 klockan 19:01. Anledning: 103ggr på tvillingen med Jorma! Bra sört Jorma!
Gammal 2014-11-17, 18:51   #41

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Nu orkar jag inte vrida och vända på det här längre. Så här får det bli:

1) 3,4,7
2) 1,6,8,9
3) Spik 3 - Mockingbird Face - Står bra till och ska ha fin chans.
4) Spik 13 - Pave Loma - Det sägs att ettan ska gå iväg och leda runt om, men jag är så säker på att den står på benen hela vägen. Går emot!
5) Spik 8 - Raz Mackenzie - Hoppas att han kan köra till spets trots läget. Bergh lär bli närgången.
6) 2,3,4,5,8,9,11,15
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 18:51   #42

Standard

Citat:
Vem vinner första om 3 och 4 kör på varandra?
Mest troligt 7 Liberty Face. 8 Provence Gel slänger på jänkarvagn, om det räcker ända fram är oklart men brukar ju kunna ge effekt.
Gammal 2014-11-17, 18:59   #43

Standard

kom hem nu, hur var värmning på favoriten i andra
Gammal 2014-11-17, 19:04   #44

JimmyJazzs avatar

Sharp$: 1580
Standard

Citat:
kom hem nu, hur var värmning på favoriten i andra
Lugna farter, Ok.
JimmyJazz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 19:04   #45

drakens avatar

Standard

svårt. Fick bli så här.
Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 3, 4, 7
2 6 Bodbäckssiv
3 3, 10, 11
4 1, 5, 12, 13, 14
5 8 Raz Mackenzie
6 2, 4, 8, 9

Vadet gäller startnummer

180 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 180,00 kr
Gammal 2014-11-17, 19:07   #46

Sharp$: 1960
Standard

Får inget grepp på kvällens omgång, men vill ändå vara med i matchen. Provar ett litet roligt lås i första loppet i hopp om körning.

7, 11
1, 6, 9
3, 5, 10, 11
1 Cali Moa
8 Raz Mackenzie
3, 4, 5, 8, 15
ssimonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 19:11   #47

Shooters avatar

Standard

Bra jobb av Liberty Face!
Gammal 2014-11-17, 19:12   #48

Sharp$: 1960
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Bra jobb av Liberty Face!
Imponerande. Fick gå i vida spår länge!
ssimonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 19:12   #49

drakens avatar

Standard

Där fick man en klar men spikade inte såklart. Dåligt
Gammal 2014-11-17, 19:16   #50

Klankes avatar

Standard

Raz blir omgångens skrik! - har haft spåren 8-12 tidigare och aldrig lyckats vinna, bäst 4e plats, låter lite som Per vill testa nr 1 i ledningen, luktar dödens på Raz, tror Bergh krossar allt med Speed D.
Gammal 2014-11-17, 19:20   #51

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Raz blir omgångens skrik! - har haft spåren 8-12 tidigare och aldrig lyckats vinna, bäst 4e plats, låter lite som Per vill testa nr 1 i ledningen, luktar dödens på Raz, tror Bergh krossar allt med Speed D.
16/7 från spår åtta på Skellefteå vann han.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 19:22   #52

2018

Standard

Mockingbird Face

Minus:
0/6 med Bergh i sulkyn
0/1 på aktuell distans
3/9 Galopp i Volt

Plus:
4/6 bfro
Aldrig varit utanför pallen vid felfritt
Gammal 2014-11-17, 19:23   #53

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Kör ettan i ledningen så kan det lösa sig bra för Raz, ifall Bergh vill ha dödens.
Gammal 2014-11-17, 19:25   #54

2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Kör ettan i ledningen så kan det lösa sig bra för Raz, ifall Bergh vill ha dödens.
Kan inte tänka mig att Bergh vill sätta sig i dödens med Raz bakom sig. Bergh är för duktig för att ge bort segern på det viset.
Gammal 2014-11-17, 19:29   #55

drakens avatar

Standard

Hur svårt kan det vara . Vart är doob
Gammal 2014-11-17, 19:30   #56

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Kan inte tänka mig att Bergh vill sätta sig i dödens med Raz bakom sig. Bergh är för duktig för att ge bort segern på det viset.
Det finns ingen vits för Roger att trycka upp tempot i så fall och då kan Bergh bli torsk. Ska bli kul att se hur loppet går. Jag tror Roger kommer till spets med Bergh utanför.
Gammal 2014-11-17, 19:30   #57

2018

Standard

Registrerat spel

Bana: Umeå, omg. 20
Lopp: 4
Spelform: Tvilling

Hästar: 1, 3, 9
U-hästar: 9 Järvsö Björn

Vadet gäller startnummer

2 x 50,00 kr Totalt: 100,00 kr

Kvittonummer: 292C 9089 51A0
Gammal 2014-11-17, 19:37   #58

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Hur svårt kan det vara att köra i ryggen på Moeses istället för att bomba på själv i 3 spår speciellt då man haft dåliga träningsförhållande?
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 19:39   #59

drakens avatar

Standard

Kändes inte som optimal styrning. Hade väl räknat med att äta upp en 3%are. Inte bli ifrånsprungen. Bara att bryta ihop och komma igen t DD
Gammal 2014-11-17, 19:46   #60

Stekels avatar

Standard

Då: Trea i uttagningslopp till derbyt
Nu: Ospelad i skräplopp på Umåker

Gammal 2014-11-17, 19:47   #61

Voltstarts avatar

Standard

Citat:

Nåja, jag får väl ta och sätta fram idéer själv.

6:an och 8:an i andra bör vara ett bra lås.

Isa Sånna i sista som favorit känns som ett skämt! 1,4,8 e ju lite skräll i...

Norrbaggarna i 4:e räcker!

Du får stå för dragen i avd 3, AndyMart!
Gammal 2014-11-17, 19:52   #62
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

börjar hårt i karlstad så får vi se vart det landar

spiken i andra är rolig, mött betydligt bättre hästar på slutet & såg fin ut som fastlåst semast

Registrerat spel

Bana: Färjestad, omg. 33
Spelform: V5

Avd Ordinarie hästar
1 7 Rolex Bigi
2 6 Super Photo Bood
3 2, 3, 4, 5, 6, 7
4 2, 8
5 1, 3, 4, 7, 9

Vadet gäller startnummer

60 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 60,00 kr

Kvittonummer: 0BA4 D4CB 1384 9145
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 19:54   #63

drakens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Då: Trea i uttagningslopp till derbyt
Nu: Ospelad i skräplopp på Umåker

Smittar det där med efterhandare. Sivan var ju helt klar skrev du om jag inte minns fel
Gammal 2014-11-17, 19:59   #64

Stekels avatar

Standard

Citat:
Smittar det där med efterhandare. Sivan var ju helt klar skrev du om jag inte minns fel
Det där handlade dock om Mellby Apex som inte sprungit än. Men den visade inga derbytakter idag. Får hålla i honom några gånger till och se om Roger får fason på den.

Het idag Linderoth! Synd man spikade Michael i första, får hoppas andraspiken Raz torskar så man inte behöver gräma sig idag.

Och Sivan var klar tills jag hörde infon från Jessica. Dock körde hon ganska offensivt och även för dagen med bästa hästen. Men det räckte inte.

draken (+5)
Gammal 2014-11-17, 20:00   #65

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

Kunde inte låta bli idag fick bli en liten chans DD 9-3,8 20kr
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 20:03   #66

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Två intressanta streck för mig imorgon är Usain Swing i V64-1 (med lite körning där framme så kommer den och ta många till slut) och Flowstarter G. i V64-3 (gått och väntat på den i Linderoths regi, gillar långt, passande motstånd).
Bästa spiken Raz Mackenzie, krossar allt, kan vinna tom från dödens.
snygg drag flowstarter.. är du kvar? nån dd?
Gammal 2014-11-17, 20:03   #67

drakens avatar

Standard

Rolex Bigi var mycket fin idag men mötte iof sig inte mycket heller. Fick glänsa
Gammal 2014-11-17, 20:23   #68

drakens avatar

Standard

Kanske t om ger 7 kr på 4 or idag. Bedrövligt att de ska ta så mycket av potten
Gammal 2014-11-17, 20:26   #69

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 20
Standard

Citat:
snygg drag flowstarter.. är du kvar? nån dd?
Miss på Bodbäcksiv men kvar på V4, spikade Flowstarter.
Vinner Raz, sitter med många i sista.
Testar 8-4,9 på DD
dado (+5)
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 20:32   #70

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Har du sett en mer klockren analys någon gång ?

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Kan verka lite konstigt, men de som står bäst till är de tre längst bak, trots tillägget.

Även Barrgnista står bra till, men det lär inte hjälpa.

Å andra sidan är Cali Moa bara 5 och under utveckling, sänker hon till 28 kan hon hålla undan.
Gammal 2014-11-17, 20:33   #71

Stekels avatar

Standard

Roger har snackat ner sig till favorit på DD. Nej då går vi på Robban och stekhete Linderoth som sitter i ledning/rygg ledaren!

Gammal 2014-11-17, 20:40   #72

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Har du sett en mer klockren analys någon gång ?
RAZ!

Jo tack, Putte. Bra stöd. Själv analyserade jag till och med fram bästa hästen och vinnaren... Toppform just nu på att sätta analyser!

Trippa har ju lekt med dessa förr!
dado (+5)
Gammal 2014-11-17, 20:42   #73

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Hur går det Gidde?

Känner jag dig rätt gick du ifrån Sivan som spik på all negativ info...
Gammal 2014-11-17, 20:43   #74

drakens avatar

Standard

Bra grabbar. Jag glömde som vanligt att kryssa i v6 men gör inget i dag. Skäms inte om jag skulle få 5. Hanna för DD
Gammal 2014-11-17, 20:43   #75

Standard

Citat:
RAZ!

Jo tack, Putte. Bra stöd. Själv analyserade jag till och med fram bästa hästen och vinnaren... Toppform just nu på att sätta analyser!

snygg mannen, jätte bra analys idag, själv åkte på silvan, men har börjat redan plugga till imor v64 eskil. har du börjat kolla?
Gammal 2014-11-17, 20:45   #76

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
RAZ!

Hoppas du lirade trio
julafton för alla som fattar något
Gammal 2014-11-17, 20:46   #77

drakens avatar

Standard

Har regnat bra i Eskilstuna senaste veckan. Borde vara hur kladdigt som helst. Stänkrädda går definitivt bort
Gammal 2014-11-17, 20:48   #78

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
snygg mannen, jätte bra analys idag, själv åkte på silvan, men har börjat redan plugga till imor v64 eskil. har du börjat kolla?
Nä, icke.

V3:3 Färjestad 5 Princess Time 40%...knappast nån topphäst! Då gäller det att fördjupa sig!
Gammal 2014-11-17, 20:50   #79

drakens avatar

Standard

Inget vidare roligt i Färjestad
Gammal 2014-11-17, 20:53   #80

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Har regnat bra i Eskilstuna senaste veckan. Borde vara hur kladdigt som helst. Stänkrädda går definitivt bort
hehe
I E-tuna?! Hur hamna du där nu draken?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 20:54   #81

drakens avatar

Standard

Bor ju strax utanför och jobbar där. Har så gjort sen jag fick hår på pungen
Gammal 2014-11-17, 20:55   #82

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
hehe
I E-tuna?! Hur hamna du där nu draken?
saknar dig helge.. välkommen .. hoppas du har nån bra info från din hembana?
Gammal 2014-11-17, 20:58   #83

Helges avatar

Standard

Citat:
saknar dig helge.. välkommen .. hoppas du har nån bra info från din hembana?
Borde åka dit i morgon men hoppar nog. Nej, inte tänkt bli aktiv här av en anledning som de flesta vet. Kram

Har du Twitter?

Jag finns på Minna @korsdraget Välkommen dit en dag och säg hej.

Senast redigerad av Helge den 2014-11-17 klockan 21:00.
Gammal 2014-11-17, 21:01   #84

Helges avatar

Standard

Citat:
Bor ju strax utanför och jobbar där. Har så gjort sen jag fick hår på pungen
Jo men vi är på Umeå i kväll här eller? Lite Färjestad med
Gammal 2014-11-17, 21:02   #85

drakens avatar

Standard

Vi saknar såklart din kvinnliga fägring. Ta inte illa upp på idioter. De finns överallt. Kramar tillbaka. Saknar din info på PM. Skärpning
Gammal 2014-11-17, 21:02   #86

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

Sorry Voltstart att vi inte kunde utbyta idéer idag, var tyvärr inte hemma nu på kvällen.

De jag tänkte på i V5-3 var 4, 6 och 12 men de verkade ju inte riktigt duga.

Är med fortfarande men helt ointressant med tanke på värdet.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 21:05   #87

drakens avatar

Standard

Citat:
Jo men vi är på Umeå i kväll här eller? Lite Färjestad med
Var ett svar till Dado men glömde trycka på det. Bara skrev. Nu missa jag jättesusarn också. Inte ens sett i programmet. Bara yrde i leran. Vad hände mer än att man blev black på allt
Gammal 2014-11-17, 21:06   #88

Standard

Citat:
Borde åka dit i morgon men hoppar nog. Nej, inte tänkt bli aktiv här av en anledning som de flesta vet. Kram

Har du Twitter?

Jag finns på Minna @korsdraget Välkommen dit en dag och säg hej.
vi alla saknar dig här.. väldig mycket
Gammal 2014-11-17, 21:09   #89

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Sorry Voltstart att vi inte kunde utbyta idéer idag, var tyvärr inte hemma nu på kvällen.

De jag tänkte på i V5-3 var 4, 6 och 12 men de verkade ju inte riktigt duga.

Är med fortfarande men helt ointressant med tanke på värdet.
Äh, missa just V4 på Umeå. Spelade litet, borde målat sista!

Satt med flerbong på 2 och 9 i sista, då hade Raz och Trippa spikar där + de 4 bra i avdelning 1...surt! Det ska inte sitta några streckspel just nu, thats it!
Gammal 2014-11-17, 21:10   #90

Stekels avatar

Standard

HAAAAAAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHA!!! !!!!! Nej just det, det var ju INTE så att jag skrattade mig harmynt över att Michael November skulle välja JUST DEN HÄR DAGEN ATT BRYTA IHOP ÖVER UPPLOPPET!!! AVGÅ BÅDE HÄST OCH TRÄNARE!!!

Såja, nu känns det bättre. Bara att ladda om till jackpotten på onsdag då

Senast redigerad av Stekel den 2014-11-17 klockan 21:11.
Gammal 2014-11-17, 21:11   #91

drakens avatar

Standard

Över 200 på 4 rätt. Har det hänt förut på detta skitspel
Gammal 2014-11-17, 21:12   #92

drakens avatar

Standard

Den där är snygg stekel. Nära. Det där krysset för endast 6 kostade dock lite i dag men inte i längden

Senast redigerad av draken den 2014-11-17 klockan 21:14.
Gammal 2014-11-17, 21:34   #93

Standard

synd stekel, du tar dem imor v64.,
Gammal 2014-11-17, 21:41   #94

Voltstarts avatar

Standard

5,40 i vinnarodds nu på Island Two! Usel häst, kan ej gå, eller?(Färjestad)

RED:Otroligt uselt lopp. Klar 2:a blev den. Säger allt!

Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-17 klockan 21:59.
Gammal 2014-11-17, 22:04   #95

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5203
Standard

Lopp 11 på Umeå - lirade John Östman (skrällkusken) med duglige 15 Made At Home.

Starkast över upploppet och en rask 24-oddsare (vinnare) att avsluta kvällen med

Schei-wi-dei-wi-du-bi-dei

https://www.youtube.com/watch?v=E1IO...QynZ8&index=27

Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 22:30   #96

Gidde_Palemas avatar

Standard

Sprack bara i andra på V64, sen hade jag bara spelat för 6 rätt så fick inte en krona tillbaka. Var bra betalt.
Svara

td