Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-13, 09:05   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

v64 Åby

Ska vi spika Örbäckens Cruella ??? eller Dernier Viking ???

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 12:47   #2

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Spik ikväll Super Streamline & He's A Diffacolt

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 14:13   #3

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Så här blir det...

avd1. 7 Sponsor
avd2. 7 Peter Bagge
avd3. 5-6
avd4. 5-9-13
avd5. 1-5
avd6. 3-5-6-8
= 50 kr

avd1. 2-6-7-8
avd2. 7-10
avd3. 5-6
avd4. 5-9-13
avd5. 5
avd6. 3
V6..= 50 kr

Senast redigerad av Klanke den 2014-11-13 klockan 17:20.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 17:14   #4

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5203
Standard

enda spel med burkplockarpengar

dd 1 mot 3-6

Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 17:19   #5

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Lite tunt med snack här ikväll, hade planer på att vara på plats ikväll men blev inte så!

Avd1)
Om 6 Örbäckens Cruella skulle få spets så är det den troliga vinnaren, vi alla minns hur bra hon var i vintras vid tex vinsten då varulv plockade hem storvinsten på v7. Men jag tror inte att formen är lika bra än även om det kanske närmar sig, är ett spik förslag. Att notera är att hon blev lite för het senast, ett halvvarv längre ikväll, och att hon inte mötte sådär jätte tufft.
2 Nabab di poggio är riktigt stark och gick bra i en av de bästa bronsfinalerna någonsin för 3 starter sen, men hur ska han vinna? från dödens?
7 sponsor har jag varit lite besviken på, och idag blir han väl högerytter? ryggen på Örbäckens Cruella lär han inte få och kanske får syna dödens.

Avd2)
10 Super Streamline är en häst jag verkligen gillar, har sett den vid de 2 första starterna hos lövgren. Jag har trott han skulle rusa genom klasserna, men han har inte riktigt hållit ihop. Det känns som en riktigt kapabel glasbit. Om han funkar så är han nog helt enkelt bara bäst.
7 Peter Bagger låter det bra på från tränaren och b´Björn upp är alltid intressant, kanske kan vara ledaren i loppet? Dock har hans tidigare framträdanden i Sverige inte varit något att jubla över och han måste verkligen höja sig för att så en sådan fin häst som Super Streamline. Men han gick en 15-tid som 3a över 3000 meter (danskt v75-lopp??) för 3 starter sen och det är inte så dåligT!
3 Sensei om han kan han kan närma sig fjolårs formen men framförallt 8 choosen one som mött mycket bättre den senaste tiden.

Avd3)
Vidöppet lopp som jag inte riktigt kan få någon klarhet, 3 Radetzky Lobell känns som bästa hästen men han har inte startat på 1,5 år. Känns verkligen svårbedömd.
5 vann efter perfekt lopp senast, ledning eller rygg ledaren och kan vinna på OS.
6 Rosnay var också bra senast då hon vann överlägset men behandlad efteråt.
Känns som man måste heltäcka detta lopp, får gräva vidare!

Avd4)
13 Dernier Viking är överlägset bästa hästen, vann en v75 final med 1,5 varv i tredje spår. Men har nu varit borta ett tag och det låter inte som det är stenklart precis, bakspår på tilläggtex. Barfota idag vilket är jätte viktigt, men jag är ändå inte helt övertygad.
9 Lady Montechristo tycker jag har gjort det riktigt bra i regi Fleming Jensen, jag tror hästen går framåt ytterligare med det andra loppet i kroppen. Rolig första häst men man lär väl stå med kuken i frysboxen när Dernier viking vinner med hela upploppet.
12 top model borde få vinna snart, har verkligen samlat ihop och presterat riktigt bra!
5 Elvira Diablo gjorde det bra efter halsoperation senast och känns roligast på start.
Claes låter lite nedåt på 1 kalla bob, annars är hon bra också.

Avd5)
Blue motion tycker jag kanske är en av de bättre hästarna i fältet och är verkligen bortglömd ikväll, var riktigt usel i den senaste starten men såg fin ut i kvalet och jag förväntar mig en bra insats. Synd på läget. tyvärr inte hittat någon intervju med conny.
1 Andover Prince med lopp i kroppen och den troliga ledaren borde vara favorit och han kan leda loppet länge! Första hästen.
5 He's a Diffacolt har varit bra i 2 starter mot blandat motstånd. Men jag tycker ändå det är fel favorit, han kan absolut vinna!
7 och 9 är också bra hästar som man inte borde glömma!

Avd6)
Rätt öppet lopp!
3 Stud Muffin kanske är ledaren i loppet och kan då rinna undan men känns som han möter tuffare ikväll!
6 sobel jocke har varit ute mot mycket tuffare hästar men vart hamnar han? inte borta!
8 Michelangelo Ås hade varit intressant med ett bättre läge, kanske kan nå spets ändå men lär kosta?
Goopens 5 Island Thee verklar vara under utveckling och var riktigt bra näst senast. Jag har inte riktigt koll på startsnabbheten här?
Finns många intressanta bakom, en som jag verkligen gillar är 12 empress brodda som verkligen är en fin häst och som jag tror kommer bli riktigt, riktigt bra. men jag tror kanske inte riktigt hon är mogen att vinna ikväll men 1% lockar!

System
6
10
ALLA
9,13,5,12
1,8,5,9,7
3,6,5,8,12

För dyrt... Får jobba vidare!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jocklon (+1)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 17:20   #6

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Kvällens spikar blir följande...

Avd.1)
6 Örbäckens Cruella - 57%: Kör sig till spets och drar musten ur övriga! S.O.S.

Avd.3)
8 Melvin L.A. - 12%: Formkortet i gänget! ENORM spurt från kön och utmanade favoriten 5 Lovesong som fått resa i rygg ledaren och kom med en trudelutt på open stretch! Om MINSTA klaff är den här STENKLAR! Hoppas den kan slinka ner men kan även vinna från tuff resa fram till dödens! OMGÅNGENS DRAG!

Avd.6)
3 Stud Muffin - 43%: Startsnabb, mest kapabel och formstark! Spets och slut!

Spikar två givna och en liten kantboll! Går kort i andra på 7, 8, 10 och hoppas Goop med norrbaggen kan slå till från spets alternativt att Persson drar i högertömmen i tid med Chosen One och går före storfavoriten (för den kör väl framåt omgående?).
Tar fyra häst i femte där jag hoppas att Lugauer har matat kanonen Blue Motion med rakethö till 2% och sedan helgarderar jag fjärde och hoppas på SMÄLL!

Självklart går jag enbart för sex med spik på två stora favoriter!
Finns potential för 10-20 lax! Blir inte mer ikväll!

Registrerat spel

Datum: Torsdag 2014-11-13
Bana: Åby
Spelform: V64, omg. 213

V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 6 Örbäckens Cruella (8)
2 7, 8, 10 (3)
3 8 Melwin L.A. (5)
4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15 (13)
5 1, 2, 5, 8 (9)
6 3 Stud Muffin (5)

Vadet gäller startnummer

168 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 168,00 kr

Kvittonummer: XXXX XXXX XXXX XXXX

Senast redigerad av doob den 2014-11-13 klockan 17:28.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 17:25   #7

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Avd.3)
8 Melvin L.A. - 12%: Formkortet i gänget! ENORM spurt från kön och utmanade favoriten 5 Lovesong som fått resa i rygg ledaren och kom med en trudelutt på open stretch! Om MINSTA klaff är den här STENKLAR! Hoppas den kan slinka ner men kan även vinna från tuff resa fram till dödens! OMGÅNGENS DRAG!
https://www.travsport.se/licensinneh...38730/kuskstat

visserligen är hans kollegor i loppet inte några stjärnor men kan bli svårt med spåret!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 17:28   #8

Sharp$: 882
Standard

Bra idéer som vanligt doob! Tack för bra analys
doob (+5)
Kjelle78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 17:29   #9

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
https://www.travsport.se/licensinneh...38730/kuskstat

visserligen är hans kollegor i loppet inte några stjärnor men kan bli svårt med spåret!
Den här vinner Leif "Loket" Olsson med.... Överlägsen! Bara den slipper hänga i tredjespår hela loppet! Räcker med första 600 och resten i dödens!

PS. Kolla senaste starten i lopparkivet...
Gammal 2014-11-13, 17:30   #10

Standard

tack doob, jätte snällt..
Gammal 2014-11-13, 17:31   #11

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Lite tunt med snack här ikväll, hade planer på att vara på plats ikväll men blev inte så!

Avd1)
Om 6 Örbäckens Cruella skulle få spets så är det den troliga vinnaren, vi alla minns hur bra hon var i vintras vid tex vinsten då varulv plockade hem storvinsten på v7. Men jag tror inte att formen är lika bra än även om det kanske närmar sig, är ett spik förslag. Att notera är att hon blev lite för het senast, ett halvvarv längre ikväll, och att hon inte mötte sådär jätte tufft.
2 Nabab di poggio är riktigt stark och gick bra i en av de bästa bronsfinalerna någonsin för 3 starter sen, men hur ska han vinna? från dödens?
7 sponsor har jag varit lite besviken på, och idag blir han väl högerytter? ryggen på Örbäckens Cruella lär han inte få och kanske får syna dödens.

Avd2)
10 Super Streamline är en häst jag verkligen gillar, har sett den vid de 2 första starterna hos lövgren. Jag har trott han skulle rusa genom klasserna, men han har inte riktigt hållit ihop. Det känns som en riktigt kapabel glasbit. Om han funkar så är han nog helt enkelt bara bäst.
7 Peter Bagger låter det bra på från tränaren och b´Björn upp är alltid intressant, kanske kan vara ledaren i loppet? Dock har hans tidigare framträdanden i Sverige inte varit något att jubla över och han måste verkligen höja sig för att så en sådan fin häst som Super Streamline. Men han gick en 15-tid som 3a över 3000 meter (danskt v75-lopp??) för 3 starter sen och det är inte så dåligT!
3 Sensei om han kan han kan närma sig fjolårs formen men framförallt 8 choosen one som mött mycket bättre den senaste tiden.

Avd3)
Vidöppet lopp som jag inte riktigt kan få någon klarhet, 3 Radetzky Lobell känns som bästa hästen men han har inte startat på 1,5 år. Känns verkligen svårbedömd.
5 vann efter perfekt lopp senast, ledning eller rygg ledaren och kan vinna på OS.
6 Rosnay var också bra senast då hon vann överlägset men behandlad efteråt.
Känns som man måste heltäcka detta lopp, får gräva vidare!

Avd4)
13 Dernier Viking är överlägset bästa hästen, vann en v75 final med 1,5 varv i tredje spår. Men har nu varit borta ett tag och det låter inte som det är stenklart precis, bakspår på tilläggtex. Barfota idag vilket är jätte viktigt, men jag är ändå inte helt övertygad.
9 Lady Montechristo tycker jag har gjort det riktigt bra i regi Fleming Jensen, jag tror hästen går framåt ytterligare med det andra loppet i kroppen. Rolig första häst men man lär väl stå med kuken i frysboxen när Dernier viking vinner med hela upploppet.
12 top model borde få vinna snart, har verkligen samlat ihop och presterat riktigt bra!
5 Elvira Diablo gjorde det bra efter halsoperation senast och känns roligast på start.
Claes låter lite nedåt på 1 kalla bob, annars är hon bra också.

Avd5)
Blue motion tycker jag kanske är en av de bättre hästarna i fältet och är verkligen bortglömd ikväll, var riktigt usel i den senaste starten men såg fin ut i kvalet och jag förväntar mig en bra insats. Synd på läget. tyvärr inte hittat någon intervju med conny.
1 Andover Prince med lopp i kroppen och den troliga ledaren borde vara favorit och han kan leda loppet länge! Första hästen.
5 He's a Diffacolt har varit bra i 2 starter mot blandat motstånd. Men jag tycker ändå det är fel favorit, han kan absolut vinna!
7 och 9 är också bra hästar som man inte borde glömma!

Avd6)
Rätt öppet lopp!
3 Stud Muffin kanske är ledaren i loppet och kan då rinna undan men känns som han möter tuffare ikväll!
6 sobel jocke har varit ute mot mycket tuffare hästar men vart hamnar han? inte borta!
8 Michelangelo Ås hade varit intressant med ett bättre läge, kanske kan nå spets ändå men lär kosta?
Goopens 5 Island Thee verklar vara under utveckling och var riktigt bra näst senast. Jag har inte riktigt koll på startsnabbheten här?
Finns många intressanta bakom, en som jag verkligen gillar är 12 empress brodda som verkligen är en fin häst och som jag tror kommer bli riktigt, riktigt bra. men jag tror kanske inte riktigt hon är mogen att vinna ikväll men 1% lockar!

System
6
10
ALLA
9,13,5,12
1,8,5,9,7
3,6,5,8,12

För dyrt... Får jobba vidare!
tack alle också
Gammal 2014-11-13, 17:32   #12

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
tack doob, jätte snällt..
Så lite så! Är du "Loket"??
Gammal 2014-11-13, 17:33   #13

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

I dag Gidde har du läge att klippa på med en fleris. Ser ut att bli pissenkelt men å andra sidan är det ju då man försöker hitta spelvärden och fälla vilket ofta visar sig vara idioti i efterhand. Hugget som stucket om man ska satsa på laxar på en fleris eller fällning. Själv har jag inte bestämt än om jag spela överhuvud taget. Får titta lite mer om det går att hitta något rimligt alternativ.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 17:35   #14

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38055
Standard

Risk att det blir flerbong idag, men jag vill ha lite roligare än så.

1) Spik 6 Örbäckens Cruella - S&S!
2) 3,7,10
3) 1,3,5,6,8,9,12
4) Spik 9 Lady Montechristo - Veijos är en tuffing, men jag går emot och hoppas att den slår på en gunga.
5) Spik 1 Andover Prince - Tar spets och förhoppningsvis klarar inte Goopens pålle att ta ner den från dödens.
6) 3,5,6,8,10
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 17:41   #15

doobs avatar

Standard

Jag är helt inne på Stud Muffin i sista men OM någon kommer gardera så skulle då inte jag strecka 8 Micheangelo Ås från det läget! Untersteiner får ursäkta men den hästen är också jävligt kall ikväll från bricka sex...

Klar andrahäst är Goop med nr.5 Island Three även om jag behandlar allt Goop kör med stor försiktighet numera då jag tycker han har tappat känslan totalt nu i höst (vad nu det beror på?). Därbakom är dom mest intressanta strecken 1 Zaragoza,9 Drive Launcher och 4 Eddie!

Zaragoza får smygläge på innern, är rätt kapabel och ikväll barfota runt om! 1% är ett skämt! Eddie är rätt kapabel och har fyra årssegrar, låt vara på småbanor men har för mig att Horpestad håller den här rätt högt! Läge, lopp i kroppen och endast 2%! Drive Launcher kan också smyga på innern och komma på OS! Totalt bortglömd! Också 1%!

Där har ni mina vrålsmällar för den som tänker gardera!
Gammal 2014-11-13, 17:46   #16

Kyodais avatar

Standard

Hoppas kunna finansiera hemresa till Romania.....

Avd Ordinarie hästar

1 6 Örbäckens Cruella
2 1, 3, 7, 10
3 3, 5, 6, 8, 12
4 1, 5, 8, 9, 12
5 1 Andover Prince
6 3, 6

Vadet gäller startnummer

200 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer: Romania here we come!

Emanresu (+10)
Gammal 2014-11-13, 18:11   #17

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Jag vill slå ett slag för nr 4 A.U. Bismarck i femte avdelningen.

Hästen har avslutat tilltalande de flesta starterna på slutet. Vunnit över Martini Akema. Jag ser framför mig att hästen hamnar i rygg långt fram i fältet och över upploppet biter det sedan bra...

2% på den chansspiken.(Ett måste spika lågprocentaren några ggr om året!)

I: B 2,6,8 C1,7
II:B 8,10
III:A 8 B 5 C 3,6,9,12
IV:B 13 Dernier Viking (Det handlar väl om att vilja köra framåt så är det klart sen...)
V:B 4 A.U. Bismarck (...spurta upploppet ned.)
VI:A3 10 B 6 8 C 5 12

Krav:
min 2A
min 6B
min 1A -max1C

152kr då 58% reducerat.

Självklart V64 med en sådan spik. Åh, vad jag saknar kvälls-V65 med svenska banor som arrangörer!

Dagens avslag är ju 1 Andover Prince till den procenten. Kusen ser ofta blänkande fin ut, men när det ska avgöras erbjuder han lusfart. En lus som inte direkt accelererade nåt nämnvärt ifrån Open förra gången...heller! Nä, en sådan plockar Goop(s) ner ifrån dödens med en "liten lätt jobbning" över upploppsrakan. Tyvärr hjälper det guldhjälmen föga...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 18:11   #18

Shooters avatar

Standard

Jag var också inne på Stud Muffin som spik, men testar att fälla då jag inte vill ha ett rent favoritsystem idag.
Gammal 2014-11-13, 18:19   #19

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Jag är helt inne på Stud Muffin i sista men OM någon kommer gardera så skulle då inte jag strecka 8 Micheangelo Ås från det läget! Untersteiner får ursäkta men den hästen är också jävligt kall ikväll från bricka sex...

Klar andrahäst är Goop med nr.5 Island Three även om jag behandlar allt Goop kör med stor försiktighet numera då jag tycker han har tappat känslan totalt nu i höst (vad nu det beror på?). Därbakom är dom mest intressanta strecken 1 Zaragoza,9 Drive Launcher och 4 Eddie!

Zaragoza får smygläge på innern, är rätt kapabel och ikväll barfota runt om! 1% är ett skämt! Eddie är rätt kapabel och har fyra årssegrar, låt vara på småbanor men har för mig att Horpestad håller den här rätt högt! Läge, lopp i kroppen och endast 2%! Drive Launcher kan också smyga på innern och komma på OS! Totalt bortglömd! Också 1%!

Där har ni mina vrålsmällar för den som tänker gardera!
Själv tycker jag Goop dominerar med eftertryck för tillfället. Allt är som vanligt på den fronten. Idag på lunchen visade han stilen med 2 segrar på hästar som inte alls är enkla. Hornbäckens klarar han av medan Jansson och Adielsson ej fixat biffen nåt vidare. Staro Glory Days lirade jag vinnare på, istället för plats och tvilling som jag brukar.

Glöm inte den i skräploppen på Eskils framöver doob!(Tips!)

Kolla även in 6:an vid vinsten i lopp 8. Travgodis om än i låg klass... bara lämna och tacka för sig direkt!
Gammal 2014-11-13, 18:39   #20

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

Avd 5: LIEZETTE SISU vad tror ni om den? Chans att nå spets eller spurta ner dem på upploppet?
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 18:52   #21

Sharp$: 2378
Standard

DD-Tips & V/P spel!

http://www.spelaspel.se/2014/11/dd-tips-aby-1311-14/
v75ore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 18:55   #22

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

Blandar lite av era ideer.

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 6 Örbäckens Cruella
2 10 Super Streamline
3 3, 5, 8
4 1, 5, 9, 12, 13
5 1, 4, 8, 9
6 3, 12

Vadet gäller startnummer

120 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 120,00 kr

Kvittonummer: 4F0A 9842 53A0 1111
Gammal 2014-11-13, 19:00   #23

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Provar följande

1) 2,6
2) 10
3) 3,5,6,8,9,12
4) 1,3,4,5,9,13
5) 1
6) 3

Kostar 72:-.

1) 2,6
2) 10
3) 3,5,6,8,9,12
4) 1,3,4,5,9,13
5) 1,5,9,11
6) 3,8

Kostar 96:-.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 19:05   #24

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15752
Standard

Ingen tid för analys idag, provar en multi.......

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 6 Örbäckens Cruella
2 10 Super Streamline
3 5 Lovesong*
4 9, 13
5 1, 11
6 3 Stud Muffin

Vadet gäller startnummer

4 rader x 50 x 1,00 kr Totalt: 200,00 kr
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 19:06   #25

Voltstarts avatar

Standard

++ i värmningen på Dernier Viking: Kändes bättre än vanligt, sade Veijo!

Jag är ju partisk, men i mina öron lät Örbergs kommentar om styrningen i avdelning 5 som ett klartecken...

Nelle Atticus Jake, Blue Motion, Empress Brodda är hästarna under min "lupp" idag. Varför? Jo, de har jag alltid följt sedan första ggn jag såg dem tävla i Sverige.
Gammal 2014-11-13, 19:09   #26

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg

Jag är ju partisk, men i mina öron lät Örbergs kommentar om styrningen i avdelning 5 som ett klartecken...

Nelle Atticus Jake, Blue Motion, Empress Brodda är hästarna under min "lupp" idag. Varför? Jo, de har jag alltid följt sedan första ggn jag såg dem tävla i Sverige.
Får väl hoppas att Dernier hoppar av friskhet i så fall.
Voltstart (+1)
Gammal 2014-11-13, 19:09   #27

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1960
Standard

Satsar pengen som jag fick tillbaka på sju rätt igår. Lycka till!

6 Örbäckens Cruella
3, 7, 8, 10
8 Melwin L.A.
9 Lady Montechristo
1 Andover Prince
1, 3, 5, 8, 10
ssimonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 19:11   #28

drakens avatar

Standard

Jag satsar allt jag fick på min multi igår för alla 6 or. Dvs ingenting. Lycka till
forbidden_closet (+10)
Gammal 2014-11-13, 19:14   #29

Voltstarts avatar

Standard

...kolla Peters finish-körning där! Världsklass!. Killen rycker tussarna och börjar på och gunga igen strax innan mål och Sponsor ökar igen...

... så kör man jänkarvagn bäst av samtliga!
Gammal 2014-11-13, 19:23   #30

Sharp$: 882
Smile

Citat:

Håller med lät intressant! Är också lite smyginne på blue motion..
Kjelle78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 19:24   #31

Kyodais avatar

Standard

jaha .... då blir det dd att hoppas på då...

Gammal 2014-11-13, 19:30   #32

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 875
Standard

Blev ingen hemresa då :-(
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 19:31   #33

Voltstarts avatar

Standard

8-10 på tvilling. Drömodds! Tror de är bäst här...

Red: Den ene kan inte trava och den andre var sämre än sämst...

Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-13 klockan 19:38.
Gammal 2014-11-13, 19:52   #34

Voltstarts avatar

Standard

Radetzky-marschen på V4?

3(Stor kille som bara ångar ifrån dem?)
5,9,13
1,2,4,5,8,9
3,8,10
Gammal 2014-11-13, 19:57   #35

Standard

kändes som han inte körde lovesong?? där åkte jag ut chans på 5 nu
Gammal 2014-11-13, 20:05   #36

JANNE48s avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 2064
Standard

Spelade just tvilling V64-2 efter dom fyra bästa distantiderna på VL och galopp risk för favoriten 10 SUPER STREAMLINE och såg att dom andra hade sjukt bra odds helt sjukt.Spelade utgång på 3 SENSEI*+10,8,2 Registrerat spel

Bana: Åby, omg. 56
Lopp: 4
Spelform: Tvilling

Hästar: 2, 8, 10
U-hästar: 3 Sensei*

Vadet gäller startnummer

3 x 50,00 kr Totalt: 150,00 kr

Kvittonummer: 2588 D288 7180 9145

Utbetalt: 7 845,00 kr

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
mackpeter (+2)
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 20:06   #37

JANNE48s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JANNE48 Visa inlägg
Spelade just tvilling V64-2 efter dom fyra bästa distantiderna på VL och galopp risk för favoriten 10 SUPER STREAMLINE och såg att dom andra hade sjukt bra odds helt sjukt.Spelade utgång på 3 SENSEI*+10,8,2 Registrerat spel

Vadet gäller startnummer

156 gånger

Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
Gammal 2014-11-13, 20:07   #38

Standard

Grattis!

Citat:
Ursprungligen postat av JANNE48 Visa inlägg

Vadet gäller startnummer

Gammal 2014-11-13, 20:10   #39

JANNE48s avatar

Standard

Ska man gå på tider i DD I Kväll så ska man spela 7,8-6,8,11 bra odds

Gammal 2014-11-13, 20:14   #40

drakens avatar

Standard

Snart dags att lägga upp en tråd på efterhandare där vi inför varje omgång ger odds på vem som kommer först. Betalar med Sharps.
Snyggt spelat förresten

Senast redigerad av draken den 2014-11-13 klockan 20:15.
Gammal 2014-11-13, 20:16   #41

JANNE48s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Snart dags att lägga upp en tråd på efterhandare där vi inför varje omgång ger odds på vem som kommer först. Betalar med Sharps.
Nu har du ju fått tipps till DD

Gammal 2014-11-13, 20:18   #42

drakens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Snyggt spelat förresten
By the way. 20.05 är inte just till v64 2. Det är ganska långt efter v64 3 t o m.
Gammal 2014-11-13, 20:19   #43

Standard

Min DD fick bli 2 - 3 100kr
Gammal 2014-11-13, 20:20   #44

JANNE48s avatar

Standard

TT Slutspelet DD
5-5 1x1000kr

1-5 1x500kr

8-3 1x150kr

8-5 1x50kr

Gammal 2014-11-13, 20:27   #45

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

dd:1 Tror claes har bästa hästen i martini akema. Med lite tempo på loppet o lite klaff så plockar han hem detta.

dd:2 Stud Muffin är riktigt bra och bör leda runt om plockar även med björn goop med island three, han var uppåt på den redan sist. fin värmning o kvick ut också
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 20:32   #46

Voltstarts avatar

Standard

Dernier krossar motståndarna snyggt, idag torsdag.(Satte trion förresten!)

På lördag gör Lover Face likadant: Spik! Funderar på att ta "kalsonggreppet" med Silver Annie på speed i 4:e. Vad säger du om det Putte64?

DD 4(A.U. Bismarck) mot 3,8 och 10...liras idag.
Gammal 2014-11-13, 20:34   #47

doobs avatar

Standard

Åby 632 20141113 DD
Insats: 100
Avd-1: 1
Avd-2: 1
100,00 * 1 = 100 kr
Gammal 2014-11-13, 20:35   #48

Standard

Provar en dubbel

1-3,8 x 200:-.
doob (+5)
Gammal 2014-11-13, 20:39   #49

Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
dd:1 Tror claes har bästa hästen i martini akema. Med lite tempo på loppet o lite klaff så plockar han hem detta.

dd:2 Stud Muffin är riktigt bra och bör leda runt om plockar även med björn goop med island three, han var uppåt på den redan sist. fin värmning o kvick ut också
Synd där. Riktigt konstig styrning
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 20:40   #50

doobs avatar

Standard

Untersteiner!!! Tackarrrrr
Gammal 2014-11-13, 20:41   #51

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Åby 632 20141113 DD
100,00 * 1 = 100 kr
Förb----t! Amatörkusken kör inte när tiden är kommen och dras sist. Till på köpet vinner 1:an, mitt avslag, nog på speed...

V3-drag, doob?
Gammal 2014-11-13, 20:41   #52

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Synd där. Riktigt konstig styrning
Han åker nog dit med veijo o peter hur han än gör. men han skulle provat i alla fall
Gammal 2014-11-13, 20:43   #53

drakens avatar

Standard

Citat:
Dernier krossar motståndarna snyggt, idag torsdag.(Satte trion förresten!)

På lördag gör Lover Face likadant: Spik! Funderar på att ta "kalsonggreppet" med Silver Annie på speed i 4:e. Vad säger du om det Putte64?

DD 4(A.U. Bismarck) mot 3,8 och 10...liras idag.
Vet inte under vilken sten du har hittat Bismark men håller fullständigt med dig om Lördagen. Båda vinner med 100. Tror jag kör på Chekko också.
Voltstart (+1)
Gammal 2014-11-13, 20:44   #54

doobs avatar

Standard

Åby 56 20141113 Tvilling
Lopp: 8
Insats: 262
hästar: 1,3
U-hästar:
262,00 * 1 = 262 kr
Gammal 2014-11-13, 20:44   #55

Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Han åker nog dit med veijo o peter hur han än gör. men han skulle provat i alla fall
Visst kanske det är så. Men finns ju inget värre än när man spelar en häst som kusken inte ger chansen.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 20:45   #56

doobs avatar

Standard

Citat:
Förb----t! Amatörkusken kör inte när tiden är kommen och dras sist. Till på köpet vinner 1:an, mitt avslag, nog på speed...

V3-drag, doob?
Inväntar värmningar! Kommer förslag på max 200 kr innan start!
Gammal 2014-11-13, 20:46   #57

Standard

Nu blir det en trav paus för mig fram till jul
Gammal 2014-11-13, 20:48   #58

Standard

Citat:
Åby 632 20141113 DD
100,00 * 1 = 100 kr
Att spela Untersteiner förstår jag. PU gav klartecken.
Men har du hittat Zaragoza nånstans på Slätta? Eller kan du bara räkna till 1? Över 90 ggr i odds. Good Luck!

Själv får jag hoppas på 3 eller 8 - helst 8.
Gammal 2014-11-13, 20:49   #59

Sharp$: 2867
Standard

Citat:
Jag vill slå ett slag för nr 4 A.U. Bismarck i femte avdelningen.

Hästen har avslutat tilltalande de flesta starterna på slutet. Vunnit över Martini Akema. Jag ser framför mig att hästen hamnar i rygg långt fram i fältet och över upploppet biter det sedan bra...

2% på den chansspiken.(Ett måste spika lågprocentaren några ggr om året!)

I: B 2,6,8 C1,7
II:B 8,10
III:A 8 B 5 C 3,6,9,12
IV:B 13 Dernier Viking (Det handlar väl om att vilja köra framåt så är det klart sen...)
V:B 4 A.U. Bismarck (...spurta upploppet ned.)
VI:A3 10 B 6 8 C 5 12

Krav:
min 2A
min 6B
min 1A -max1C

152kr då 58% reducerat.

Självklart V64 med en sådan spik. Åh, vad jag saknar kvälls-V65 med svenska banor som arrangörer!

Dagens avslag är ju 1 Andover Prince till den procenten. Kusen ser ofta blänkande fin ut, men när det ska avgöras erbjuder han lusfart. En lus som inte direkt accelererade nåt nämnvärt ifrån Open förra gången...heller! Nä, en sådan plockar Goop(s) ner ifrån dödens med en "liten lätt jobbning" över upploppsrakan. Tyvärr hjälper det guldhjälmen föga...
Spelade åxå A.U Bismarck och att man aldrig lär sig. Går inte att spela dessa kuskar då de gör fel 90 ggr av 100. Örberg sitter ju i andra ytter och vrider huvudet som en jävla spinnare för att se när de kommer bakifrån. Tror du han lyckas få ut hästen när de går bakifrån ? Inte fan då, han lyckas ju bli kvar i andraspår fast huvudet bara snurrar !
Nu har den ju säkert inte vunnit ändå, men principen.....
Voltstart (+5)
peozz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 20:49   #60

Standard

Citat:
Åby 632 20141113 DD
100,00 * 1 = 100 kr
Registrerat spel

Spelform: Raket, system: enkelt

Lopp Spelform Häst
5 PLATS 8
6 PLATS 9
7 VINNARE 1
8 PLATS 1

Vadet gäller startnummer

1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr

Kvittonummer: 8D28 9006 7348 ****

Slängde in den här med spelarservice tips i lopp 5,6,7 och kryddade den med Zaragoza i sista tack vare/på grund av dig! Nu kämpar vi in den för tusan!
Gammal 2014-11-13, 21:01   #61

Voltstarts avatar

Standard

.................................................. .............................................DÄR! ...kom Eddie i mål.
Gammal 2014-11-13, 21:02   #62

doobs avatar

Standard

Horpestad din dumma jävel!!! Håll dig till småbanor och värmlandsskogarna! Idiot!!!
Gammal 2014-11-13, 21:03   #63

Standard

Citat:
Horpestad din dumma jävel!!! Håll dig till småbanor och värmlandsskogarna! Idiot!!!
+1 :/
Gammal 2014-11-13, 21:04   #64

Standard

sören norberg har en riktigt fin treåring. flög lågt över upploppet
Gammal 2014-11-13, 21:08   #65

Standard

Citat:
synd doob, du tar dem imor, men du var säkert att 3 ska vinna i sista, varför spelade du inte på dd2 med 3 ? du tar dem imor
Gammal 2014-11-13, 21:08   #66

doobs avatar

Standard

Hur fan kan ettan förlora utan överfallet!!? Jävla pajas!! Horpestad förstör tvilling och förmodligen dubbel! Bara följa....
Gammal 2014-11-13, 21:09   #67

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
sören norberg har en riktigt fin treåring. flög lågt över upploppet
Jo, men han kör så djäkla amatörmässigt varje gång. Kör slut i god tid, men hästen kämpar storstilat, eller så låser han in sig invändigt och ger hästen noll chans att segerstrida. Hästen har gjort det bättre än resultatraden avslöjar å det är ju en hel del...

V3...

Untersteiners är stenklar i andra om står på benen!

1,4,9 (Rogge fast han är usel att ta rygg på.)
1 Loyden (Totalt överlägsen!)
9,12 (Goop och Peter, vad kan gå fel?)...lägger till 6 på snacket och att modern Philippa Pride känns bekant, tar 2 också då 2:a tidigare.

Blir inga pengar, men jag deltar!

Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-13 klockan 21:18.
Gammal 2014-11-13, 21:12   #68

doobs avatar

Standard

Åby 56 20141113 V3
Insats: 10
1: 1,4,8,9
2: 1,4
3: 3,9,12
10,00 * 24 = 240,00 kr
Gammal 2014-11-13, 21:14   #69

doobs avatar

Standard

Å en rak...

Åby 56 20141113 V3
1: 1
2: 4
3: 9
Gammal 2014-11-13, 21:18   #70

doobs avatar

Standard

Å på info..

Åby 56 20141113 V3
1: 1,4
2: 9
3: 3,6,9,12
10,00 * 8 = 80,00 kr
Gammal 2014-11-13, 21:22   #71

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Åby 56 20141113 V3
1: 1,4,8,9
2: 1,4
3: 3,9,12
10,00 * 24 = 240,00 kr
Till och med Rauuger kan träna häst så att det går att vinna efter smörresa!

Alternativt borde han tänka på att ge sina hästar smörresor oftare och skita i "Ludde-stuket"?
Gammal 2014-11-13, 21:24   #72

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 1381
Standard

Någon som har koll på vad utdelningen ungefär hade blivit ifall Lightning Photo vunnit femte istället?
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 21:29   #73

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rrylander Visa inlägg
Någon som har koll på vad utdelningen ungefär hade blivit ifall Lightning Photo vunnit femte istället?
Hade du spik på Dernier och Stud? Bra spikar i så fall

doob... Varför Falsig i V3:3?
Mr Love You tycker jag varit mer än seg på upploppet såhär långt. För din skull hoppas jag på ändring!
Gammal 2014-11-13, 21:33   #74

doobs avatar

Standard

Citat:
Hade du spik på Dernier och Stud? Bra spikar i så fall

doob... Varför Falsig i V3:3?
Mr Love You tycker jag varit mer än seg på upploppet såhär långt. För din skull hoppas jag på ändring!
Falsig från läge och rycker skorna.... Efter Bergh landets stöttränare! Passar alltid den fan! Han har lurat mig tillräckligt!
Gammal 2014-11-13, 21:36   #75

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Falsig från läge och rycker skorna.... Efter Bergh landets stöttränare! Passar alltid den fan! Han har lurat mig tillräckligt!
Skoryck på Perssons och han varnar på hemsidan...men enligt ATG-live:s skoinfo blir det inte så!
Gammal 2014-11-13, 21:39   #76

doobs avatar

Standard

Kööööör nu med fyran!! Unter fast!!
Gammal 2014-11-13, 21:42   #77

doobs avatar

Standard

Faaaaan!! Äcklad!
Gammal 2014-11-13, 21:43   #78

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Kööööör nu med fyran!! Unter fast!!
Ja, den hade jag gärna släppt till dig.

Ibland saknar man Forsgren. Han bangade aldrig för att köra undan alldeles för tidigt...
Gammal 2014-11-13, 22:06   #79

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
synd doob, du tar dem imor, men du var säkert att 3 ska vinna i sista, varför spelade du inte på dd2 med 3 ? du tar dem imor
5 ggr mot 90 ggr....? Där har du svaret

Fortfarande vansinnig över inavlet från skogarna. 262 kr rak tvilling oxå
Gammal 2014-11-13, 22:24   #80

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

Mycket vinnarspel på Goopen idag. Han vann ju uppsamlingen i alla fall lool.

td