Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-12, 14:11   #31

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Aragorn eden är nu lirad. Ludde tar hand om Habito, pressar den till galopp.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-12, 14:19   #32

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Och Charmant Hornline fick precis en otroligt mycket bättre rygg än Bergarn.
9 Charmant Hornline (V86-2) möter bra hästar och kanske måste gå med skor vilket drar ner på chansen i så fall. citat GOOP i AB
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-12, 14:44   #33

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det gjorde jag, idag en av flera.
YH har blivit bättre hos fleming men jag kan inte glömma alla gånger dem blev hängande i spåren hos fajersson.

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
samma här. Vad tror du om tor mento idag då? Har för mig det var du som spikade den för några onsdagar sen va? Yamani hornline tyckte jag var lite blek sist, dessutom har väl johnny inte känt på denna knepige herre förr. spår 4a i volten kan sluta i gunga.
Gammal 2014-11-12, 15:28   #34

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Aragorn Eden nere på 6.25 hos Unibet !! Bara streckad på 3%
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-12, 15:34   #35

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Lite tankar...

avd1. Queen Koea blir mångas spik idag och hästen är ju rysligt s-snabb, borde inte ha några problem att nå ledningen och därifrån bör chansen vara god. Men jag väljer trots detta att flytta fram två drag nämligen Hairspray som senast var ute mot bl.a Pacuda Dream och som vi alla vet är den hästen i toppslag för dagen. Hairspray har visat gryende form efter en tids svacka och blir allt bättre, öppnar bättre än medel och bör räknas tidigt här. Pelikan Trio har inte vunnit så ofta men hästen har fart som duger gott i klassen, med klaff så....

avd2. Danielle var nära att vinna senast och här siktar Jim på ledningen eftersom hästen trivs bäst där. Kan rinna undan till ett bra odds. Charmant Hornline vinner lopp när som helst, får ofta göra grovjobbet i spåren, slipper kanske det nu? toppchans sådana fall. (behöver bara lite hjälp) så sätter hon nosen förs, 6% är tok för lite...

avd3. Sucre är mycket snabb i benen och tar ledningen om han håller ihop aktionen runt om, intressant att Sten Julemannen hoppar upp ff gg. Tror det är bra chans att man blåser till dem i starten sedan är det jättechans! Spikar öppet bakom!

avd4. Mister Jp normalt spikar jag inte valpar men detta är en undantagshäst, hästen ser jäkligt fin ut och måste bli svårslagen oavsett resa. Spets varje gång och troligen samma igen, bara han inte får dödens för då är han nog mer sårbar. Men jag spikar!

avd5. Yamani Hornline är en stark och rejäl typ som gillar förutsättningarna, han börjar allt mer hitta sig själv i regi fleeming jenssen och tillsammans med körsven takter blir han inte lätt att stå emot när mjölksyran tar ut sin rätt på upploppet. Jag garderar dock med tre kantbollar som jag tror han kan få problem att ta 20 meter på... bl.a Tor Mento som jag gillar modellen på och som sagt ett varningsfinger till Semb Jafet som står lika i starten med favoriten dock så tycker jag att semb Jafet har visat bra fart och brukar göra bra lopp efter vila, jag lyfter även fram Jacky Glide som också gillas, hästen bör runda många och kanske alla, är en bättre häst än favoriten och med klaff utmanar man om segern.

avd6. Ybanos har dragits med svåra lägen på slutet men nu äntligen ett bra läge kan vara spits och slut hämta ut... Jag vill gärna även ha med Super Otto som hoppade av friskhet senast som stallskrik, bra form men inte riktigt fått utdelning för det ännu. Passas!

avd7. Habito gillas och det kan vara spets ut och slut men detta är en hetsig sort som sätter skräck i oss spelare, han får inte pulla allt för mycket krut i starten för då är han loj till slut. Ska bli intressant att se om Thunder Peak kan utmana om segern hästen är spurtstark och har form, enbart 7%..

avd8. Bullyyoung var riktigt bra i debuten för Bergh och detta är en talang som han kommer troligen att skörda många segrar med i framtiden. Sapajou är kvick ut och obesegrad i spets 2 av 2 men frågan är om han körs där nu när distansen är ett halvvarv längre? Orkar han? bra %. Stay Allert är lite bortglömd, intressant att Uffe hoppar upp, kan speeda och med klaff och tempo utmed vägen är jag inte främmande att man är först. Digital Frame har det varit mycket surr om för några starter sedan, har gått lite grus i maskineriet för denne men kapacietet och fart som räcker och blir över. Mycket lite spelad och värd en varning! (trots läget)

Provar ett roligt chanssystem

avd1. 5-6-7
avd2. 3-9
avd3. 4 Sucre
avd4. 5 Mister Jp
avd5. 5-9-10-14
avd6. 4-5
avd7. 2-10
avd8. 3-6-11-12
= 96 kr
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-12, 16:28   #36

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Charlie Trotter var ngt alldeles extra att bevittna på travovalen. Synd hästen inte kom till start oftare. Nu kör jag en raket-kombination på ren inspiration av vad han presterat:

Jägersro:

Lopp 1 nr 12 Liza With A Z. P (Tung avslutning senast. Möter inga underdjur nu heller.)
Lopp 3 nr 11 Cosmopolitan VP (Har fart, men strular gärna till det. Flyger förbi dem?)
Lopp 7 nr 4 Sucre P (Farten talar för seger, men jag fegar som vanligt på raketen!)

2 raketer*50kr
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-12, 16:35   #37

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Dagens säkraste spik: 5 Mister J.P. i fjärde avdelningen. Har gjort allt rätt och är klassen bättre än övriga.

Dagens roligaste drag/spik: 10 Cash Gamble i sista avdelningen, mycket bra häst som inte fått visa allt han kan än, mycket bra chans ikväll till runt 15 %.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1)
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-12, 16:39   #38

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Dagens säkraste spik: 5 Mister J.P. i fjärde avdelningen. Har gjort allt rätt och är klassen bättre än övriga.

Dagens roligaste drag/spik: 10 Cash Gamble i sista avdelningen, mycket bra häst som inte fått visa allt han kan än, mycket bra chans ikväll till runt 15 %.
gidde behöver lite hjälp i lopp 2 och lopp 6.. 4 hästar i varje lopp har jag råd med, tacksam vilka skulle du räkna.. tacksam
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-12, 16:44   #39

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 784
Standard

Facit

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-11-12
Bana: Solvalla / Jägersro Tr
Spelform: V86, omg. 30

Avd Ordinarie hästar
1 1, 3, 4, 5, 6, 7
2 1, 3, 6, 9
3 6 Falk on Hill
4 1, 2, 3, 4, 5
5 10 Yamani Hornline
6 1, 3, 4, 7
7 10 Thunder Peak*
8 3, 6, 8

Vadet gäller startnummer

1 440 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 360,00 kr
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-12, 16:47   #40

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2501
Standard

Förlåt en yngling. Ni kanske alla vet det här - men inte jag. Äger Malmroth eller är Konsult för Travtjänsten? Har lagt märke till att han på ATG sidorna alltid har samma spikar som dom. Även dragen. Först trodde jag att han ringde dom och bara tog rygg. Men det är alldeles för många överensstämmelser för att han ska göra detr med hedern i behåll.

Jag dubblar systemet med Aragorn Eden idag, förutom Jockes stjärna. Han var ju på linje med Sander Esterel som har fem segrar och två andraplatser på sju starter och som bara var ett par längder efter Veijos stjärna Lover Face.

Sista DD tar jag bara med der två Melanderhästan. Sämsta spåren, men en av dom får loppet. Digital Frame slog ju Kriterievinnaren på samma distans.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-12, 16:52   #41

Sharp$: 6036
Standard

hairspray bör väl kunna hålla ut queen koea i spetstriden eller va tror ni om det. öppnar ju upp loppet i så fall. gillar intrycket på com åstad på slutet men tränarn är ju inte jätte uppåt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-12, 16:52   #42

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
gidde behöver lite hjälp i lopp 2 och lopp 6.. 4 hästar i varje lopp har jag råd med, tacksam vilka skulle du räkna.. tacksam
Mycket öppna lopp det där, är svårt.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-12, 17:09   #43

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Charlie Trotter var ngt alldeles extra att bevittna på travovalen. Synd hästen inte kom till start oftare. Nu kör jag en raket-kombination på ren inspiration av vad han presterat:

Jägersro:

Lopp 1 nr 12 Liza With A Z. P (Tung avslutning senast. Möter inga underdjur nu heller.)
Lopp 3 nr 11 Cosmopolitan VP (Har fart, men strular gärna till det. Flyger förbi dem?)
Lopp 7 nr 4 Sucre P (Farten talar för seger, men jag fegar som vanligt på raketen!)

2 raketer*50kr
Vad har hänt med charlie trotter?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-12, 17:15   #44

putte64s avatar

Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Han jobbar på travtjänsten

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Förlåt en yngling. Ni kanske alla vet det här - men inte jag. Äger Malmroth eller är Konsult för Travtjänsten? Har lagt märke till att han på ATG sidorna alltid har samma spikar som dom. Även dragen. Först trodde jag att han ringde dom och bara tog rygg. Men det är alldeles för många överensstämmelser för att han ska göra detr med hedern i behåll.

Jag dubblar systemet med Aragorn Eden idag, förutom Jockes stjärna. Han var ju på linje med Sander Esterel som har fem segrar och två andraplatser på sju starter och som bara var ett par längder efter Veijos stjärna Lover Face.

Sista DD tar jag bara med der två Melanderhästan. Sämsta spåren, men en av dom får loppet. Digital Frame slog ju Kriterievinnaren på samma distans.
Gammal 2014-11-12, 17:27   #45

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Vad har hänt med charlie trotter?
Står att läsa om på travronden.se. Tyvärr en allvarlig kronisk skada i ett ben, tydligen.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td