Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-15, 11:12   #106

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Falskt rykte verkar det som.

Marcus Stjernström @stjerna2 · 2 tim för 2 timmar sedan
Hörde att vi tydligen lagt på grovt material,inget jag känner till! La på nytt vid 04 nu på morgonen och det materialet har vi kört med sen juli
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jocklon (+1)
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 11:13   #107

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
Någon med bra ideer? Sedan hörde jag på Vass el Kass där Nurmos sade att han tror att hästar som går bf kan få problem. tydligen har grovt material lagts ut på banan. Tar nog bort Nahar från kupongen om den måste ha skor.
Är inte det där lite motsägelsefullt? Att säga att det kan vara negativt med barfota och sen ta bort Nahar om den ska gå med skor?
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 11:19   #108

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 482
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Är inte det där lite motsägelsefullt? Att säga att det kan vara negativt med barfota och sen ta bort Nahar om den ska gå med skor?
Jo jag uttryckte mig kanske lite fel. jag menar bara att om banan blir sådan att Nahar körs med skor så tror jag
att Den hästen missgynnas. Tror inte Nahar med skor slår Piraten. har du något hett spikförslag Gidde?
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 11:19   #109

drakens avatar

Sharp$: 7943
Standard

Jag tror att Food Money såklart har en bra segerchans men Tobbe kommer att svara ett tag så att han är säker på att få rygg ledaren. Kan vara så att det helt enkelt är en riktigt bra tvilling men jag tror att det kommer att vara påställt på många håll idag. Tomorrowland passas såklart efter senaste prestationen men det var på lång distans och grisbana. Hästen är urstark men inte speciellt snabb. Det mest troliga är att han kommer sitta där bak hela loppet. Det går helt enkelt för fort men jag streckar den i af. % satsen säger ju att den är intressant om inte annat. Underpaid med skor tror jag är helt chanslös.
Om Food Money tvingas öppna hårt och får Time Machine över sig tidigt så tror jag inte att den vinner men visst har den högst vinstchans i loppet. Lutar mer och mer åt att Narold Vox är den som kommer att vara mest gynnad av läget och det troliga löpningsförloppet.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 11:21   #110

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Sitter nu och funderar på tre olika spikalternativ och vilket av de tre jag ska välja.

1. Food Money. Missar då att ha med skrällbuden: Tomorrowland, More than Enough + några av de mer betrodda

2. Jetset. Missar då lågt streckade : Caddie Girl, Uranium, Lotus Cherie + Alvena

3. Red Rapide. missar då ett lås med även Saveur, Bear Dancer, Checco Boko,

Någon med bra ideer? Sedan hörde jag på Vass el Kass där Nurmos sade att han tror att hästar som går bf kan få problem. tydligen har grovt material lagts ut på banan. Tar nog bort Nahar från kupongen om den måste ha skor.
Från mitt fönster, 5 km från Valla, ser det ut som valfri balans. Här är grått, har kommit lite duggregn. Skall titta på TV4- sändningen om 5 min. Då får vi förhoppningsvis en bra idé om banan.

Dina spuikförslag är vettiga. Jag föreslår, att du i första hand spikar Jetset. Food Money är en jättefin häst. Jennifer är dock inte van vid den. Red Rapide är en fräsch spikidé!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 11:23   #111

drakens avatar

Standard

Mest spelvärd i förhållande till vinstchansen i DD 1 tycker jag att Checco Boko är. Finns t o m en liten chans att han tar spets ifrån Bear Dancer och då är loppet garanterat över. Det var ju inte bara Marre han lekte med senast. Poker Kronos var ju också totalt chanslös från samma start. En häst som skulle vara rätt hård spelad i det här loppet tror jag.
Gammal 2014-11-15, 11:30   #112

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Jo jag uttryckte mig kanske lite fel. jag menar bara att om banan blir sådan att Nahar körs med skor så tror jag
att Den hästen missgynnas. Tror inte Nahar med skor slår Piraten. har du något hett spikförslag Gidde?
Mina spikar i nuläget är Jetset och Sauveur, tror båda bara är bäst i sina lopp.
Gammal 2014-11-15, 11:33   #113

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6563

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Mina spikar i nuläget är Jetset och Sauveur, tror båda bara är bäst i sina lopp.
Jag tror också att Saveur bara är bäst i sitt lopp. Men att var bäst räcker inte till alla gånger. Framförallt från spår 10 där det skall rundas en massa djur innan segern är inne. Det finns fler hästar som är i närheten av Saveur och dom lägger sig inte platt bara.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 11:38   #114

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Man kan ju inte klaga på ryggarna i starten för Saveur i alla fall, kunde väl inte bli bättre än så!
Gammal 2014-11-15, 11:46   #115

Gidde_Palemas avatar

Standard

Lindblom åker fram i dödens, tar det lugnt första varvet och kör cirka 1,10 sista varvet och vinner. Han är bara bäst enligt mig.
Gammal 2014-11-15, 12:02   #116

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6563

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Både Montdore och Shiraz Brodde's chanser ökade betydligt med nedstrykningen..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 12:04   #117

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1035
Standard

Narold Vox

Narold Vox är bästa spiken enligt mig, antigen vinner den från dödens eller andra ytter då Time Machine kör fram till dödens efter 5-600 meter. Hoppas att Ulf väljer dödens och vissar vilken häst detta är. Tyvärr så har Narold Vox gått ur silver så idag är sista gången den är spelbar.
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 12:07   #118

drakens avatar

Standard

Mycket i det loppet hänger nog på vad de har tänkt att göra med Roto. Han är överlägset snabbast ut och Veijo kommer att sitta klistrad i rygg på den. Väljer de att gasa för att ta spets så kommer Veijo att ha fått ett väldigt bra lopp från start.
Gammal 2014-11-15, 12:15   #119

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pesven Visa inlägg
Narold Vox är bästa spiken enligt mig, antigen vinner den från dödens eller andra ytter då Time Machine kör fram till dödens efter 5-600 meter. Hoppas att Ulf väljer dödens och vissar vilken häst detta är. Tyvärr så har Narold Vox gått ur silver så idag är sista gången den är spelbar.
Den har ju medioker statistik på Solvalla så vete fan om det är omgångens bästa spik. Kolla resultaten för de 10 starter den gjort i solvallakonkurrens. 4 av årets fem vinster i Norrland och dem femte på Romme.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 12:27   #120

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3473
Standard

Är inte Jetset stenklar i V75-5?
Rubbet kvar på en 1.13-tid senast och idag rycker Flemming skorna runt om.
Tack för kaffet!
stiggi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td