Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-14, 23:57   #76

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
sist räckte det inte med påmaning. svarade bara på tussarna. Jag tror det kan gå undan i början här då det finns en del kvicka som vill ha veijos rygg. Svante jämför rolex med sina andra toppar i årskullen, klart bästa hästen här och han fäller allt tills slut. det blir min spik
Definitivt kanoninsatser av Bart och Rolex. Jag förstår att ni gillar dessa. Likadant gör jag! Rolex har jag vunnit flis på dessutom! Bart är ju majestätisk att beskåda.

Ett tillägg vill jag göra som kan vara av intresse för er som tänkt strecka:

"på nåt vis känner jag att Silver Annie har bästa chansen av de 4 i loppet jag kört ", säger Erik ungefärligen på ATG.se under fliken Webb-tv V75.

Det gäller 1,3,10,12...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 00:15   #77

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 1300
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
DERBYT; Erik väljer bort Poochai, kör Västerbo Fantast, Poochai vinner.

IDAG; Erik väljer bort Västerbo Fantast, kör Västerbo Loveboat, Västerbo Fantast vinner.

NÄSTA GÅNG; Erik väljer bort Västerbo Loveboat, kör X, Västerbo Loveboat vinner.

Spik klar.
Hmmm.. Hur gör jag nu då?
Sjoestedt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 00:21   #78

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Definitivt kanoninsatser av Bart och Rolex. Jag förstår att ni gillar dessa. Likadant gör jag! Rolex har jag vunnit flis på dessutom! Bart är ju majestätisk att beskåda.

Ett tillägg vill jag göra som kan vara av intresse för er som tänkt strecka:

"på nåt vis känner jag att Silver Annie har bästa chansen av de 4 i loppet jag kört ", säger Erik ungefärligen på ATG.se under fliken Webb-tv V75.

Det gäller 1,3,10,12...
tycker det är ett märkligt uttalande då Erik inte kört hästen på medeldistans. att hon känts stark över mål på sprint betvivlar jag icke. men hur hon känns efter 2140 vet inte Erik.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 00:22   #79

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 689
Standard

On Track Piraten måste väl ändå vara en favorit i verkligen fara? Omöjligt läge och inte vrålsnabb. Att Johnny bara ska få ta över ledningen eller slå Chelsea Boko (trolig ledare efter ett tag) har jag svårt att tro. Schas med 50% av kupongerna eller är jag fel på det?
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 00:26   #80

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg
On Track Piraten måste väl ändå vara en favorit i verkligen fara? Omöjligt läge och inte vrålsnabb. Att Johnny bara ska få ta över ledningen eller slå Chelsea Boko (trolig ledare efter ett tag) har jag svårt att tro. Schas med 50% av kupongerna eller är jag fel på det?
Har ju varit fruktansvärt bra. men det måste ta stopp snart. man vill ju inte sitta med en sån stor favorit i sista. Man får lira på favoritfall o hoppas det strular lite för piraten
Gammal 2014-11-15, 00:29   #81

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 689
Standard

Vad spikar ni då? Jag är inne på Bart M.M och Jetset!
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 00:31   #82

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75-4
Svårlöst

1 platskandidat
2 favorit, som fått stryk av 3 resp 10 i de två senaste starterna
3 jag har ingen bestämd uppfattning. Litet oansenligt sto, som varit enorm på sprint.
4 kommer från tre raka vinster. Ändå ostreckad
10 tre raka vinster. Ännu bättre om barfota bak
12 bästa häst och kusk. Sämsta spåret.

Rank: A 2 B 12,10 C 3,4
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 00:31   #83

Standard

Citat:
Bear dancer och rolex. bart kan mycket väl vinna. Men jetset till den höga %en när alvena take it sitter i spets. känns som det kan strula för dansken
Gammal 2014-11-15, 00:35   #84

Standard

Citat:
Jag spikar sannolikt Jetset och On Track Piraten.
Gammal 2014-11-15, 00:39   #85

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag spikar sannolikt Jetset och On Track Piraten.
är du inne på att peter släpper med alvena eller? då ger han ju upp loppet
Gammal 2014-11-15, 00:46   #86

Standard

Citat:
är du inne på att peter släpper med alvena eller? då ger han ju upp loppet
Antingen TAR Flemming ledningen eller andra ytter. Alvena har inte vunnit lopp sedan i maj. Jetset är bättre än Alvena, som är nöjd med 100' i andrapris.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5)
Gammal 2014-11-15, 00:56   #87

Standard

Citat:
Antingen TAR Flemming ledningen eller andra ytter. Alvena har inte vunnit lopp sedan i maj. Jetset är bättre än Alvena, som är nöjd med 100' i andrapris.
alvena ryckte dom skorna på sist o det gav en växel till. alvena är snabbare i volten än jetset o Peter säger att han vill köra i spets. de andra på startvolten vill ha innerspår. då får fleming dödens o får vänta på att nån ska avlösa honom. Jag tror uranium kan va den som avlöser o då kan den bli farlig då dom är uppåt från stallet
Gammal 2014-11-15, 01:02   #88

Standard

V75-2

Antingen spikas 9 Lover Face. Han är Veijos bästa chans före Riff Kronos och Dencos Nemo Kilab. För oss som garderar
2 Roto skrek jag mig hes förra veckan på avslag för storfavoriten. Idag kör Flemming, som kan hästens egenhet att lägga av på upploppet. Förra veckan 50 % nu 5 %. Skrällvarning utfärdas.
4 kommer från tre andraplatser på V75. Formen pekar uppåt.
6 streckas av många
10 var kanonbra på Jägers. Satt fast med rubbet senast. Bästa bakspåret. Streckad på 2 %. Verkar bara vara doob och jag som tror på denna häst. Superskrällvarning!

Rank: A 9 B 10,2 C 6,4
Gammal 2014-11-15, 01:07   #89

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
alvena ryckte dom skorna på sist o det gav en växel till. alvena är snabbare i volten än jetset o Peter säger att han vill köra i spets. de andra på startvolten vill ha innerspår. då får fleming dödens o får vänta på att nån ska avlösa honom. Jag tror uranium kan va den som avlöser o då kan den bli farlig då dom är uppåt från stallet
Alvena toppspurtade visserligen senast med barfota runt om, men hur högt ska man egentligen värdera den insatsen? Jag vill iallafall inte övervärdera den, hon har spurtat bra med skor också tidigare. Glöm inte heller att hennes facit är 2-7-1 på 16 starter och att hon vek ner sig näst senast från ledningen. Som mackpeter säger så är Jetset överlägsen häst mot häst. Dessutom är jag inte hundra säker på att Alvena sitter i spets. Fördel på grund av spåret och kusken och därför spetsfavorit, men Jetset är nog snabbare ut så det är inte helt omöjligt för Flemming att ta sig förbi.

Jag är också inne på att spika Jetset, tror nog hon kan vinna från dödens till och med om Alvena, som jag förmodar, inte är som bäst i spets.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 01:10   #90

Standard

Citat:
V75-2

Antingen spikas 9 Lover Face. Han är Veijos bästa chans före Riff Kronos och Dencos Nemo Kilab. För oss som garderar
2 Roto skrek jag mig hes förra veckan på avslag för storfavoriten. Idag kör Flemming, som kan hästens egenhet att lägga av på upploppet. Förra veckan 50 % nu 5 %. Skrällvarning utfärdas.
4 kommer från tre andraplatser på V75. Formen pekar uppåt.
6 streckas av många
10 var kanonbra på Jägers. Satt fast med rubbet senast. Bästa bakspåret. Streckad på 2 %. Verkar bara vara doob och jag som tror på denna häst. Superskrällvarning!

Rank: A 9 B 10,2 C 6,4
att 10 an var kanonbra på jägers vet jag inte. fick bestämma i spets o vann pliktskyldigt tror den är bäst i främre träffen. håller med om resten men lägg till shiraz brodde som jag tycker är given på kupongen. viss spetschans efter en bit o på väg upp iform
Svara

td