Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-08, 00:34   #61

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Klar! Blir åka av i fjärde och Lövgren smyger med med överlägset bästa hästen! Bästa spiken!
Youana är chansningen!,En eller många! Photo Princess blir kommunare bara för en lallare lovar vinst! Glöm det!! Jag bara skrattar åt det! Folk är fulla!!
Funderade länge på Nothing But Class men galoppen sist oroar! Spikar nästa gång istället! Klar första häst dock och spika om gå kort i guld är mitt råd!
Tror Seronera får en fin vinter! Om 1 och 6 dödar varandra!
Några andra intressanta kantbollar med! Finns potential i systemet

1) 2 3 4 8 9
2) 1 3 10 11
3) 1 2 3 4 6 9 10 12
4) 9
5) 5 7 11 14
6) 1 6 12
7) 11
Gillar din idé med Lövgrens i fjärde till 8 % nu. Favoriten är väl en sprinter.

Seronera var bra i sin debut för Untersteiner och kommer att tjäna mycket pengar. Men det är väl orealistiskt att tro, att hon kan slå en så stark hingst som Frozen eller Speed Delicious från tolftespår.

Youana har tränats med enorm omsorg. Hon är obrukad och har stor potential. Kan skrälla till 6 % med Erik. Vaken Idé.

Good Luck!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 00:46   #62

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Orangina har verkligen fin fart, men på 4 starter har det strulat i 2.
När hon var 2a hade hon problem i sista sväng, och senast felade hon i mål.
Litar inte riktigt på henne ännu, och med orutinerade 3åriga ston vill jag inte spika.

Merlin är bra och kan vinna med rätt lopp till finfina 8%, men jag litar varken på häst eller kusk.
Tycker många kan vara med och göra upp om det.
Men det är grymt fint spelvärde, får man in en sån spik och fäller en favorit i ett annat lopp har man kopplat kalsonggreppet på de andra.
Merlin ska spikas!

Sitter och kollar lopparkiv nu och har ändrat uppfattning i 5:e avdelningen.

Kollade Corinne Af Solnäs vid spetsviktorian näst senast. En häst som länsar undan på det viset bara måste med! Anna-Greta är bra. Jag är regelbunden följeslagare av Fredriks träningar i streckspelen. Efter 2 lysande säsonger har det följt 2 riktigt mediokra. För ett par år sedan var det hans hästar som gick undan och var urstarka över upploppen, inte minst i årgångsloppen. Vad har hänt? Det blir 3 kusar.

Istället spikar jag Frozen. Med tanke på de 2 strykningarna och att Zonguldak är som en oljetanker ut, känns det som att en lucka kommer att uppenbara sig på nån vänster. Där tänkte jag först ha 1,3,6,9,10,12...snacka om att ha skapat utrymme för nya upplägg i andra avdelningar!

God tur med din V75-rad!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 01:04   #63

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Gillar din idé med Lövgrens i fjärde till 8 % nu. Favoriten är väl en sprinter.

Seronera var bra i sin debut för Untersteiner och kommer att tjäna mycket pengar. Men det är väl orealistiskt att tro, att hon kan slå en så stark hingst som Frozen eller Speed Delicious från tolftespår.

Youana har tränats med enorm omsorg. Hon är obrukad och har stor potential. Kan skrälla till 6 % med Erik. Vaken Idé.

Good Luck!
Seronera gynnas av strykningar. Kommer få tredje ut!
Gammal 2014-11-08, 01:36   #64

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Dagens rader då:

2,4 (PU upp till bevis nu, inte kört speciellt bra senaste tiden, bra tempo gynnar 2 OBS)
3,4,5,6,7,10 (Satsar på skräll här, men bra rygg för Takter med nr 10)
1,2,10 chansar bort PU på dålig kuskform o spår längst ut av de startsnabba, 1 eller 2?)
4,5,7,12 (Svårt lopp ett tag va jag inne på att chansa vilt och spika 12 med Goop)
7,9,14 (9:an verkar va skriket, 14 var jag inne på i söndags o bekräftades av speltjänster)
1,6 (Hyfsat säker på att 1:an vinner detta även om han behöver backa sig sist men kul värde i att ta med nr 6 som har strålande form)
7 (Alla TV-system måste avslutas med spik, på DD lägger jag till 6,9,11 här)

I morgon, hmm, senare idag, ska jag köra ett litet med spik på 6 avd 3 och 1 avd 6 samt 6,7,9,11 i sista!
Gammal 2014-11-08, 01:42   #65

Sharp$: 21445
Standard

V75-5
Det finns delade meningar om 9 Anna Gretas chanser i detta forum.
Anna Greta är ett långbent sto, som mest startat i autolopp. Eftersom hon är stor är hon svår att vända upp i voltstart. Så säger tränaren Fredrik Persson. Hon visar inga direkta tendenser till osäkerhet.
Anna Greta vann sitt kvallopp till E3 i augusti på Färjestad från spår 1. I finalen hoppade hon från samma spår på Romme. Hon gick inte vidare i Oaks-kvalet på Valla i september från spår 10. 8 oktober vann hon med 15 meter ett 3-årslopp för ston på 14,0 på Jägers. Samtliga dessa lopp var med bilstart.
Om kusken Fredrik Perssons talanger är meningarna ytterst delade.

Skall man strecka ekipaget nr 9? Hon har tjänat mest pengar av alla startande och visade form, när hon vann överlägset i senaste starten. Om man tar 3-4 hästar ska hon med på kupongen till 5 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 01:42   #66

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Ni kan glömma att det skräller i sjätte. Med flertalet öl i kroppen (thank god for iphone spell check) så inser man lätt att alla som har spelat andra hästar än Frozen är idioter eller så vet ni att hästen är sjuk. Att Roto är favorit är också ett skämt. Varför är inte Bartendern mer
spelad? Är kollektivet livrädda för att ha sexsiffrigt på banken? Trattar.
Lika bra att sjöa i alla avdelningar utom 3,6,7 där kollektivet ligger aningen rätt. Tröttsamt men tacksamt. Vart är groggarna förresten? För lite sprit för mycket tankeverksamhet, suck!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 01:45   #67

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Ni kan glömma att det skräller i sjätte. Med flertalet öl i kroppen (thank god for iphone spell check) så inser man lätt att alla som har spelat andra hästar än Frozen är idioter eller så vet ni att hästen är sjuk. Att Roto är favorit är också ett skämt. Varför är inte Bartendern mer
spelad? Är kollektivet livrädda för att ha sexsiffrigt på banken? Trattar.
Lika bra att sjöa i alla avdelningar utom 3,6,7 där kollektivet ligger aningen rätt. Tröttsamt men tacksamt. Vart är groggarna förresten? För lite sprit för mycket tankeverksamhet, suck!
Gammal 2014-11-08, 01:47   #68

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
A fellow drinker! Ge mig mordvinnaren i avd 1!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 02:01   #69

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
A fellow drinker! Ge mig mordvinnaren i avd 1!
Med de där "skygglapparna" över ögonen har killen redan somnat.

Jag hjälper dig med svaret: Han kommer att säga 2 Overtaker By Sib!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 02:23   #70

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Med de där "skygglapparna" över ögonen har killen redan somnat.

Jag hjälper dig med svaret: Han kommer att säga 2 Overtaker By Sib!
Hahaha, självklart Overtaker by Sib...men berätta det inte för ngn!
Gammal 2014-11-08, 03:53   #71

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är det bara jag som får felmeddelande när jag försöker kolla i lopparkivet??? (Ja, jag har fortfarande abonnemang.)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 07:21   #72

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2538
Standard

Spelvärda är 11 Usain Henna i avd. 2, 8 Felix V.M. i avd. 4 och 9 Anna Greta i avd. 5. Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 08:12   #73

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5436
Standard

I eftermiddag får vi väl ett klart bevis på Untersteiners stallform räknade snabbt med reservation 8 segrar på sista 70 starterna från 20 oktober till Åby i torsdags.
Känslan säger mig att den han kan vinna med är Corinne af solnäs 15% ,spets och slut.
sen blir det nog svårare...
JU har ju fler intressanta uppsittningar.
Overtake by side 7%
Dixie Exclusive 1%
David Sisu 2%
Kommer nog köra en tuff joker med 1 av 3 på dessa .
övrigt tror jag att Jumble Ås vinner lika lätt igen 14%
Gammal 2014-11-08, 08:33   #74

grannybars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 2117
Standard

om du ej uppmärktsamt det att det bara är 3åriga ston i avd 5 så är det något sto som vinner hursvårt ska detvara
grannybar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 08:34   #75

Sharp$: 1376
Standard

Har nothing but class i 3:e 11% chans som framgår av strecken. Som vanligt så blir jag tvingad att spika i ett lopp snarare än att jag väljer vilket lopp att spika i. Jag har alldeles för många fav med och måste fälla både bon frecia och roto. Den senare känns enklare att lämna utanför.
Det känns som att formen borde vara tillbaka snart. Den har fått några lopp i kroppen och nu skall den gå utan skor som är optimalt.. Men guntersteiners känns iskallt?
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td