Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-06, 13:10   #1

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Cool

Uppsnack V75 Halmstad 8/11

Det är väl dags att öppna tråden..
Roto och Frozen ser ut att bli omg största fav.
Frozen gillar jag men vet inte om spår 1 är det bästa för honom, men håller han upp så är det sos.
Roto äldst i gänget men hittar många roliga här tex, 9 AugustusF 10 Go Jonny 11 Usain Henna 7 Dixie E men min tipsetta är 3 Gigant P.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 14:08   #2

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Är väl ganska stor chans att frozen blir över men löser det sig så, men som stor favorit går jag emot han!

Giant proud tror jag vinner detta och då försvinner många så spik för mig.

Felix vm 1%, löser det sig så!

Ariel boko är intressant men blir instängd och man får hoppas hon kommer ut
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 14:19   #3

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 259

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Roto, Augustus F i lopp 2 och Skymaster i lopp 4 är finalklara! Dom går ju nästa helg. Extra viktigt att lyssna hur tränare till dessa tänker denna start. Skymaster snackas det om snällt lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2)
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 18:23   #4

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Streckvärda enligt Unibet (bara 4.5 millar omsättning):
- Call Me Hanover, Overtaker By Sib, Rafolo, Royal Fighter,
- Go Johnny Gogogo, Ipod, Augustus F,
- Nothing But Class, Amour Rapide, Occhione Jet,
- Photoboy, MT In Cash, Bonito Hornline,
- Corinne Af Solnäs, Promise Me, Anna Greta, Hedwig,
- Daryl Boko, Speed Delicious,
- Youana.
Gammal 2014-11-06, 20:45   #5

Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Vad vet det samlade kollektivet om Rafolo i avd 1? Tiderna i de fem senast är ju inget som skrämmer direkt och utländska tränare går inte bara och vinner i Sverige. Motiverad som tredjehandare?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 21:12   #6

Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Vad vet det samlade kollektivet om Rafolo i avd 1? Tiderna i de fem senast är ju inget som skrämmer direkt och utländska tränare går inte bara och vinner i Sverige. Motiverad som tredjehandare?
Han öppnade 08.5/500 näst senast. Han har tjänat 720 000 norska i år:

https://rikstoto.no/Nyheter-og-tips/...tuelt/Referat/
oggeb (+1)

Senast redigerad av MattiasB75 den 2014-11-06 klockan 23:33.
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 21:30   #7

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 2030
Standard

Citat:
Det samlade kollektivet köpte ronden i tisdags och läste att Rafolo är tredjerankad och ett hett spetsbud.
forbidden_closet är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 21:52   #8

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Det samlade kollektivet är skock fårskallar.
Jag skulle ALDRIG strecka en häst som inte jag själv tror kan vinna.

Citat:
Ursprungligen postat av forbidden_closet Visa inlägg
Det samlade kollektivet köpte ronden i tisdags och läste att Rafolo är tredjerankad och ett hett spetsbud.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 22:39   #9

2018

Standard

Det var ju inga monster Rafolo har mött när han har vunnit heller. Måste synas i arkivet.. Någon som vet vilken balans har han gått med vid vinsterna?

Senast redigerad av oggeb den 2014-11-06 klockan 22:40.
Gammal 2014-11-06, 23:36   #10

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Det var ju inga monster Rafolo har mött när han har vunnit heller. Måste synas i arkivet.. Någon som vet vilken balans har han gått med vid vinsterna?
Försöker hitta här:

http://www.travsport.no/Andre-elemen...?search=Rafolo

Det är alla hans starter i alla fall, vet inte hur det var när Takter körde på Jägersro, men det är ju hyfsat länge sedan.
Gammal 2014-11-06, 23:38   #11

Sharp$: 6036
Standard

tycker system performance i sista är intressant som skräll. finns frågetecken på de betrodda här och med klaff kan daniel olsson höja värdet rejält i sista. hästen har form och är snabb ut
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 23:48   #12

2018

Standard

Reven d'Amour är intressant till nuvarande 6 procent. Det kan bli hård öppning i guld och det skulle gynna honom. Han har en rejäl spurt till slut så länge läget löser sig. Han lyckades vinna mot betydligt hårdare motstånd i somras över samma distans och med samma läge. Håller han sig under 10% så är det ett bra spelobjekt och vid gardering skall han med oavsett. Med det sagt så tycker jag att Bon Frecia har en otroligt bra chans att vinna detta lopp om det inte blir idiotkörning i starten.. Det känns som det är dags för honom.

Senast redigerad av oggeb den 2014-11-06 klockan 23:50.
Gammal 2014-11-06, 23:58   #13

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Det borde bli idiotkörning

Citat:
Reven d'Amour är intressant till nuvarande 6 procent. Det kan bli hård öppning i guld och det skulle gynna honom. Han har en rejäl spurt till slut så länge läget löser sig. Han lyckades vinna mot betydligt hårdare motstånd i somras över samma distans och med samma läge. Håller han sig under 10% så är det ett bra spelobjekt och vid gardering skall han med oavsett. Med det sagt så tycker jag att Bon Frecia har en otroligt bra chans att vinna detta lopp om det inte blir idiotkörning i starten.. Det känns som det är dags för honom.
Gammal 2014-11-07, 05:47   #14

Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Skor och öppet huvudlag. Och så ska det bli den här gången också. De testade hästen barfota senast men det fungerade inte.
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 07:53   #15

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 4958
Standard

Anna Greta i avd 5 tycker jag sticker ut. Bra fart och inte tom i mål senast. 5 %. De senaste loppen har också varit helt andra prissummor än för övriga hästar. Eller så missar jag något kanske?
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 09:14   #16
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Finns det någon som kan bekräfta att Royal Fighter går med skor runt om, som det står i Expressen. För skulle den hästen gå barfota är det en bra spik. Annars räcker det nog med 5,4,9,8.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 09:21   #17

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 367
Standard

Citat:

Petri Salmela åker ända från Boden med David sisu, ska han tas på allvar?
sally är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 09:28   #18

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sally Visa inlägg
Vinner inte.
Major (+1)
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 10:03   #19

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Tror jag inte han gör, förut stod den uppstallad utanför Stockholm.

Citat:
Gammal 2014-11-07, 10:13   #20

hugothebosss avatar

Standard

1 Roto avd 2 och 5 Orangina Face avd 5 vinner nog inte....Vadsmo har spikat dem (2 spikar rätt av sina senaste 18)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 10:19   #21

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Vadsmo är med för att han är solbränd och ska locka +40 kvinnor att lira.
Han ligger på 17e plats av 20 i tävlingen på maharajah.se

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
1 Roto avd 2 och 5 Orangina Face avd 5 vinner nog inte....Vadsmo har spikat dem (2 spikar rätt av sina senaste 18)

Senast redigerad av putte64 den 2014-11-07 klockan 10:22.
Gammal 2014-11-07, 10:30   #22

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ja, den killen får för stort utrymme i ATG och i travprogram på TV. De borde rotera("ROTO"-tilt) lite bättre, då det finns så många med god grundkunskap. Sätta spikar är svårt. Nya ansikten i rutan känns fräscht. Raffes solariebränna däremot verkar inte ge utslag på hans tips. De bleknar allt mer...

På lördag så ska Overtaker liras på plats och som tvillingutgång ifrån utmärkt läge! Det gäller att hålla i sina idéer länge.
Major (+10), DIF (+2)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 10:33   #23

Sharp$: 367
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Vinner inte.
Vem tror du mest på då?
sally är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 10:36   #24

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Ja, den killen får för stort utrymme i ATG och i travprogram på TV. De borde rotera("ROTO"-tilt) lite bättre, då det finns så många med god grundkunskap. Sätta spikar är svårt. Nya ansikten i rutan känns fräscht. Raffes solariebränna däremot verkar inte ge utslag på hans tips. De bleknar allt mer...

På lördag så ska Overtaker liras på plats och som tvillingutgång ifrån utmärkt läge! Det gäller att hålla i sina idéer länge.
Självklart att Overtaker ska med, minst 40 ggr till...förr eller senare vinner han och då jäklar är man en vinnare...de övriga 39 förlusterna räknas ju inte. Om jag ska försöka va lite seriös så känns han ändå lite intressant. Det kan gå undan i det här loppet, med PU som vill visa att han visst det har form, trots 6 oplacerade de senaste 8 starterna, frk Tillmann och ÖK som också vill köra sos. Att ligga och följa med i spår 2 kan passa Johan perfekt!

Hmm, det är alltid kul att försvara och försöka hitta rationella argument för en känsla!
Gammal 2014-11-07, 10:38   #25

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Vem tror du mest på då?
Sig själv!
Gammal 2014-11-07, 12:03   #26

Sharp$: 423
Standard

Vem har bäst chans av Flemmings i V75 2 ?
Roto är startsnabb och körs av dito kusk. Däremot är medel förmodligen något sämre än sprint som han haft dom fyra senaste gångerna. Han är inkvalad för Finalerna som körs nästa Lördag och Erik lär knappast krama ur alla krafter ur hästen i morgon med tanke på det. En dålig favorit ?
Go Johnny gogogo har nackdelen av bakspår. Men jag hittar flera andra plus: Flemmings "förstekusk" i Sverige är hästens "namne" Johnny. Svårt då att tro att Flemming sätter upp honom på en häst som han tror har sämre chans. Hästen har två lopp i kroppen i Flemmings regi efter lång vila och att döma av senaste loppet pekar formen kraftigt uppåt. Sist men inte minst så kör Takter i ett ruskigt flyt för dagen . GO JOHNNY GO !
Teddybear är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 14:23   #27

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Finns det någon som kan bekräfta att Royal Fighter går med skor runt om, som det står i Expressen. För skulle den hästen gå barfota är det en bra spik. Annars räcker det nog med 5,4,9,8.
Per K Eriksson i atg.se kl 14.15 fredag: Skor runt om med största sannolikhet. Bestäms definitivt i sista stund. Hästen har behandlats och är inte helt på topp. Skall ändå streckas bland 2-3.

Igår sa Eriksson ovanstående i TV. Har tydligen ändrat sig.
Jag har bortsett från Royal Fighter på kupongen. Kommer Jennifer nu att överfalla Rafolo och framför allt Eketorpets från start? Vad säger ni?

Senast redigerad av mackpeter den 2014-11-08 klockan 12:03.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 14:39   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Torstens Visa inlägg
Anna Greta i avd 5 tycker jag sticker ut. Bra fart och inte tom i mål senast. 5 %. De senaste loppen har också varit helt andra prissummor än för övriga hästar. Eller så missar jag något kanske?
Fredrik Persson rankar henne som sin näst bästa chans efter 1 I Love Champagne i V75-4. Anna Greta är långstegad och bättre med auto än volt.

Mitt råd är: Om du känner för Anna Greta skall du absolut strecka henne. Du får bra betalt vid vinst. 3-åriga ston är osäkra spelobjekt och för en gångs skull tycker jag det är vettigt att strecka på känsla. Lycka till med ditt drag!
Torstens (+10)
Gammal 2014-11-07, 14:47   #29

Icors avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 475
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Roto, Augustus F i lopp 2 och Skymaster i lopp 4 är finalklara! Dom går ju nästa helg. Extra viktigt att lyssna hur tränare till dessa tänker denna start. Skymaster snackas det om snällt lopp.
Skymaster (Anders Svanstedt) gick bra senast och allting har sett bra ut efteråt. Han är klar för finalen och jag tycker att han har fått så många tuffa lopp så jag vill ge honom ett snällt lopp nu. Det blir lite försiktigt. Det är en jäkla fin häst som har utvecklats kraftigt efter varje start. Han är så pass bra för klassen att han kan dyka upp där framme, men som jag sa vill jag ge honom ett snällt lopp och då blir vi så klart mer beroende av vad de andra hittar på, säger Anders.
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 15:42   #30

Standard

Kan Frozen förlora nu när dom 2 hästarna som hade kunnat boxa in honom är strukna?
Gammal 2014-11-07, 16:18   #31

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Det tror jag inte. Tror det är en riktig mordvinnare.(Frozen) De som vill gardera kan offra streck där. Är Eketorp Tess som senast så lär hon inte förlora första. Var med i 07 öppning med Västerboonthenews senast. Släppte tillslut och satt fast ett tag men när det väl fanns spelutrymme så spurtade hon starkt iaf. Nu är ju Jennifer galen så hon kör säkert så mycket det går som en idiot så det kanske blir total pannkaka för båda. Med en vettig kusk bakom Royal Fighter hade Eketorpets tess vart veckans säkraste. Nu är den lite tveksam.
Andra är Roto jättefavorit. Tycker nästan att det är en Kalle Anka favorit. Stannade nästan på Örebro fast distansen var kort. Nej shaas. Tror att han är kall redan i sista kurvan om det blir lite körning från början. Giant Proud och Johny är givna bakom men bästa draget är helt ospelat. Usain Henna. Gick urbra på Sundbyholm från trist läge. Lika trist nu men drag i loppet och lite hjälp så vinner han det här.
Guld är också stängt på 4 . 1,2,6,10
4e ser lite halvjobbigt ut. kan vara så att 5an bara vinner men öppet tycker jag. 1an är favorit och såklart given med Erik.
Orangina är favorit och det tycker jag är rätt. Ser ut att kunna bli riktigt bra men att spika från spår 5 bland 3 åringar känns sisådär. Draget i loppet är givetvis Promise me som jag tycker har visat mest fart.
7e är öppet.Photo Princess blir favorit men har hennes lopp från Solvalla på näthinnan där hon var totalt usel. Visserligen vart bra i 2 starter efter men som favorit tycker jag nog att en gardering känns befogad
Skuumberg (+5)

Senast redigerad av draken den 2014-11-07 klockan 16:42.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 16:44   #32

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Citat:

Någon som inte är blek är Gidde_Palema! utmärkt kandidat som Raffes ersättare.

// Major
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 16:49   #33

drakens avatar

Standard

Inte heller ett rätt sedan han började visa offentligt. Mkt bättre på efterhandare så tveksamt
Gammal 2014-11-07, 17:02   #34

Majors avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Inte heller ett rätt sedan han började visa offentligt. Mkt bättre på efterhandare så tveksamt
Tycker att det har blivit bättre senaste dagarna..
Gammal 2014-11-07, 17:10   #35

drakens avatar

Standard

Det bästa inlägget från Gidde är en riktigt jävla bra v75 analys förra veckan. Mer sådant från honom så kanske
Gammal 2014-11-07, 18:55   #36

Standard

Så här går tankarna just nu. Vädret på Halmstad ser bra ut inför morgondagen. Valfri balans.

Avd I
4 Eketorpets Tess i vilt slagsmål senast mot Västerboonthenews om ledningen. Hon höll ändå bra i mål. Rätt att hon är favorit här. Bör dock garderas.
3 Rafolo med Örjan är startsnabbast. Han går med skor och öppet huvudlag. Radar upp segrarna i Norge. Felade senast, när dom ryckte skorna. Tar ledningen och håller 4 utanför sig. Bra chans.
9 Staro Bobcat har sett allt bättre ut på slutet. Min fidus om favoriterna kör ihjäl varann.
5 såg usel ut senast i provstarten och borde inte startat. Är åtgärdad. Ej på topp. Skor runt om. Streckas inte denna gång.
8 Britt Hudson är bortlottad.
Rank A4-3-9, B5-8

Avd II
1 Roto är en svårkörd sprinter. Problemet är att han vägrar kämpa till slut. Nu full distans. Denna megafavorit skall med på kupongen men vinner inte. Schaaaas!
2 Teetime skall streckas enligt Uhrberg. Jag tycker dock, att det finns bättre streck.
3 Gigant Proud tar en plats enligt Jorma. Kan mycket väl ta en förstaplats enligt mig till 8 %.
9 Augustus F. vann okörd senast. Bästa Sharpsare: strecka till 7 %!
10 Go Johnny Gogogo har Johnny bra chans att vinna med.
Rank A10-9-3-1, B2

Avd III
1 Bon Frecia håller ledningen enligt Jorma och spikar. Har vunnit ett lopp i år och ett förra året. Dålig storfavorit.
2 Highspeed Call är en startraket. Streckas med Örjan
6 Nothing But Class har god kapacitet. Tja.
10 Occhione Jet är en klasshäst. Inte startat på 9 veckor. Skor ro. Streckas ändå.
Rank: A1-2-10, B6

Avd VI
1 I Love Champagne är stallets bästa chans. Men är bäst på sprint. Måste garderas.
4 Merlin har förespråkare här på Sharps. Ni har nog på er om fötterna. Måstestreck.
5 Skymaster är finalklar och skall köras snällt. Streckas.
7 Photoboy vinner ofta.
9 Bonito Hornline visar uppåtform
Rank: A9-1-4-5, B7

Avd V
1 Sassafras var bra för Ingves senast
2 Hedwig streckas med Erik/Båth
4 Evelina Palema ser kanonfin ut i sina två starter, där hon vunnit
5 Orangina Face ät rätt favorit. Men man spikar inte gärna ett 3-årigt sto.
7 Corinne af Solnäs är en bra PU-träning. Klarar springspåret?
9 Anna Greta är ett långbent sto, som kommer att tjäna mycket pengar.
Rank: A5, B4-9-7, C2-1

Avd VI
1 Frozen har överlägsen kapacitet. Spikas.
6 Speed Delicious radar upp segrarna hos Bergh. Om favoriten blir fast eller har en dålig dag.
Rank: A1, B6

Avd VII
6 Radysin America tror stallet på. Jättebra 4-årigt sto.
7 Photo Princess är fältets mest kapabla märr. Urstark. Men ojämna prestationer.
9 Your Highnessär alltid bra. Något ojämn men visade fin form på Åby senast.
10 Jumble Ås har slagit dessa förut.
11 Youana med Erik har alltid chans.
Rank: A7-6-9, B10-11

Strykningar mm kan komma att ändra chansvärderingen.
Gammal 2014-11-07, 19:24   #37

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 3016
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Denna megafavorit skall med på kupongen men vinner inte. Schaaaas
Är det inte onödigt att strecka en häst som inte vinner!?
whalz (+1), Staketkusken (+1)
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 19:43   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xanathaar Visa inlägg
Är det inte onödigt att strecka en häst som inte vinner!?
Hahaha - roligt.

Men på mitt bolagssystem, som presenteras imorgon, måste megafavoriten vara med. Annars blir jag avsatt, om Roto skulle vinna och vi missar 7 rätt.
Men i mitt försök till en seriös analys skriver jag vad jag tycker - inte vad kollektivet tror. Jag är beredd att stå där med lång näsa. Eller att ta emot hyllningarna för att ha förutsett i första hand Augustus F. Eller Go Johnny Gogogo. Eller Gigant Proud.
Gammal 2014-11-07, 19:47   #39

Standard

Här är mitt system just nu! har råd att slänga in 1 eller 2 hästar till i dom garderade loppen, några förslag? Roto chansar jag dock bort

Gammal 2014-11-07, 19:58   #40

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Här är mitt system just nu! har råd att slänga in 1 eller 2 hästar till i dom garderade loppen, några förslag? Roto chansar jag dock bort

Jag som spelar VM och det är 3ggr min vanliga insats,men kommer inte att ta bort Roto,men ska spika Frozen
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 19:59   #41

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Torstens Visa inlägg
Ja att han tränas och körs av soppan Persson vilket väl motiverar enbart nuvarande procent.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 20:02   #42

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg

// Major
Går inte locka svenska folket med system på 80.000 rader....
Gammal 2014-11-07, 20:04   #43

Standard

Avd II

Morgondagens näst mest streckade är 1 Roto. Jag har talat med en kusk, som tidigare kört hästen. Han säger, att hästen är en avläggare. Roto har hög kapacitet. Men när mjölksyran börjar komma tar han inte fram kämparskallen.
Jag har också idag talat med en travkommentator, som var på Örebro senast och pratade efter loppet med Flemming. Roto såg inte rolig ut i travet sista biten.
Roto är en stor favorit i stor fara. Han passar bättre på sprint och går nu ut på medel. Visst kan Erik få trolla loppet till ett sprinterlopp och vinna. Men det är sådana här storfavoriter vi som spelare vill ha bort. Schaaaas! Men om man har råd till flera streck - vilket jag har - måste man naturligtvis strecka Roto.
Gammal 2014-11-07, 20:11   #44

Standard

Citat:

Ta med nr 9 i andra.
I övrigt bra system. Möjligen är det tufft att spika 9 i femte. Men man får ju chansa. Lycka till din gamle åbyräv!
whalz (+10)
Gammal 2014-11-07, 20:20   #45

Standard

Tack tack Ja det är ju Anna Greta man är orolig för men ibland får man ju faktiskt chansa!
Gammal 2014-11-07, 20:41   #46

Indeeds avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 425
Standard

Citat:
Tack tack Ja det är ju Anna Greta man är orolig för men ibland får man ju faktiskt chansa!
Jag körde med en chansning på Anna Greta på min VM-kupong.

avdelning 5 känns hyfsat lotto och tycker Anna Greta sticker ut lite.

Vm-tipset ser ut som sådant.

avd 1.) 2,4 (5,9)
avd 2.) 3,9 (1,2)
avd 3.) 1,2,6,10 (3,5)
avd 4.) 1,3,4,6,9,10 (7,5)
avd 5.) 9 Anna Greta (5,1)
avd 6.) 1 Frozen (6,9)
avd 7.) 7,9 (6,11)

Lycka till!

Senast redigerad av Indeed den 2014-11-07 klockan 20:47.
Indeed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 20:42   #47

Majors avatar

Standard

Avd 1: 1.2.3.4.5.9.11 (12.8)
Avd 2: 3 Gigant Proud (10.1)
Avd 3: 2 High Speed Call (10.3)
Avd 4: Alla
Avd 5: 9 Anna Greta (7.5)
Avd 6: Alla
Avd 7: Photo Princess (9.10)

Lycka till samtliga i jakten på 7:an
Indeed (+30)
Gammal 2014-11-07, 21:14   #48

2018

Standard

Det blir pengar på lördag! Det skräller i andra och femte. Max två favoriter kommer att vinna. Nu vet ni! Nu är vinet slut. Dags att knäcka ölen och hitta alla mordvinnare i V4an hörsssss
hugotheboss (+2)
Gammal 2014-11-07, 21:33   #49

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

Var två olika personer på jobbet som frågade om jag hade någon ide tills i morgon, Jag sa då Anna Greta!

Ser nu att jag inte är ensam om den iden! )
Indeed (+1)
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 21:41   #50

Standard

Frågan är vart hon hamnar, det enda orosmomentet för mig..
Gammal 2014-11-07, 21:58   #51
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1785
Standard

Tjongar in ett galet system som kan ge en hacka.
Men kan lika gärna bli 4 rätt och fiasko. Visst kan Bon Frecia vinna, men spelvärdet måste vara på 6:an.
Gigant Proud som var lovande redan hos Söderholm och nu börja blomma ut hos Nurmos, borde ha bra chans att vinna. 8% nu lär bli 15 i morgon.
I femte vinner far eller son Unterstiner.
Frozen är felanmäld, den vunner ju i guld med punka på båda hjulen. Klassblandning.
Övriga lopp ska väl sitta?
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 2, 3, 4, 5, 8, 11
2 3 Gigant Proud (10, 1)
3 6 Nothing But Class (1, 2)
4 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9
5 5, 7 (4, 2)
6 1 Frozen (2, 6)
7 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11
dado (+5)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 22:31   #52

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Går inte locka svenska folket med system på 80.000 rader....
Näe men kanske 6 rader gånger 125 system som ger 150 000 kr kanske?
Gammal 2014-11-07, 22:32   #53

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:

// Major
Tack för de orden! Tyckte Orlando Gel var stenklar på förhand idag, men det blev ju jobbigare än väntat.. Ett fantastiskt lopp gjorde hästen i alla fall.
Gammal 2014-11-07, 22:33   #54

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Nu är du lite hård tycker jag!
Gammal 2014-11-07, 23:22   #55

Voltstarts avatar

Standard

Citat:

// Major
Det tycker jag låter som en utmärkt idé.

Nån klagar visst här, ironiskt eller ej, men i förväg har två av hans spelidéer suttit väldigt fint redan sista delen av veckan. Åby: Lovesong & Bergsåker: Geisha Brodda. Hoppas killen sticker ut hakan och ställer ut någon fräck lågprocentare också. Det är ju bara att rekommendera som skrällidé man tror har god chans. Gärna med motivering till varför(trolig spets, spurtstark, maler ner dem, går ned i klass etc.).

Killen vill hålla sina idéer för sig själv säger han. Trams säger jag. En lågprocentare stiger inte med många procent för att vi avslöjar nåt här inte. Nån dag i veckan räcker ju. Sådant ökar nivån på inläggen här.

Vid medverkan i tv blir det nog värre med bibehållet spelvärde, när idéerna basuneras ut till följa-John-flocken.

Min ersättare till Raffe här på $harps blir "dagsaktuella" AndyMart.

Han tjatade om Orlando Gel när hästen stod i "brutalt" höga odds i ny regi. Med sedvanlig otur föll oddsen till 6 och 3 ggr när segrarna började staplas på varandra. Sånt gör oss lirare sura...(Tyvärr tog jag inte rygg.)

Jag har fler favorit-signaturer här, men ingen lika aktuell denna fredagskväll.
Jag har inte skapat nåt begrepp om signaturen Major ännu...

Själv e jag en glad amatör som försöker vaska efter lämpliga spelobjekt så gott jag kan...

För att avslöja nåt så sitter jag just och skummar igenom lopp 8 på Mantorp, måndag: Här tycker jag att 3 Darling ska hållas ett öga på. Främst går hästen ned i sin egen klass i större utsträckning. Sista 5 starterna har inte övertygat väldeliga, men hästen har inte heller gått dåligt. Hyfsade spurter i skymundan och 5:a senast efter tungt lopp i dödens. Den gången steget ifrån att bli 3:a i mål. Mitt minne säger mig att med jänkarvagn och barfota runt om blir hästen ännu bättre. Värt att hålla ögonen på. Ej tippad bland de 4 i ronden. Jag ska spela plats och tvillingutgång även utan mest önskad utrustning på. Jag tycker läget och motståndet gör att Darling ska vara med och "hugga" i toppskiktet ändå.

Spikar V75:
Orangina Face= Flygmaskin!
Merlin= Liten men naggande god. Har långt ifrån vansläktats helbrodern G.H. Nemo!

Kommentar om dessa två Putte64?
Major (+10)
Gammal 2014-11-07, 23:36   #56

Voltstarts avatar

Standard

[QUOTE=whalz;382527]Här är mitt system just nu! har råd att slänga in 1 eller 2 hästar till i dom garderade loppen, några förslag? Roto chansar jag dock bort

4 Merlin måste med i 4:e.
I första är 8 Britt Hudson 1%-aren med kapacitet på sin bästa dag. Gärna i par med 2 Overtaker by Sib...

Det är mina förslag!
hugotheboss (+5)
Gammal 2014-11-07, 23:59   #57

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3470
Standard

Skrälldrag till Halmstad 8 november.
V75-1: 2) Overtaker By Sib (7) - här kan det bli körning om Tillman får hjärnsläpp bakom Royal Fighter mot favoriten Eketorpets Tess. Även Call Me Hanover och Rafolo är snabba ut. Jonte kan sitta och gott sig i andra/tredje ytter. När han drar i högertömmen i sista sväng lär det bita bra. Satt fast på Eskils - perfekt preparé inför detta.
V75-2: 10) Go Johnny Gogogo (13) - Roto är i fara från innerspår, som många påpekat. Kontio och Kolgjini junior från framspår betydre full gas. Det gynnar Takter som smyger med i ryggar och städar av dem till slut.
V75-3: 6) Nothing But Class (11) - PU helnöjd med sina adept som är kvick ut. Näst senast höll han på att köra över konkurrenterna till slut och hade vunnit med fritt lite tidigare. Galopp på väg mot spets senast. Barfota runt om nu. Obegripligt lite streckad!
V75-4: Märkliga favoriter. Här kan det skrälla. Varför inte far son Untersteiner bakom 7) Photoboy (7) och 10) Wilda Tigern Jack (2), som båda är i toppform.
V75-5: Tror på spets och slut för 7) Corinne af Solnäs (15) som satt fast och var okörd senast. Bör kunna en 15-tid och det bär räcka långt. PU är vass från springspår.
V75-6: 1) Frozen (64) blir svårstoppad om inte läget ställer till problem. Borde dock slinka ut och Juel åker knappast från Danmark för att bli fastlåst. Ni som vill ha ett skrällbud kan tänka på 12) Seronera (2) som var positiv i första starten för PU.
V75-7: Fin stoelit med många kandidater. 6) Radysin America var grym för två månader sedan. Jänkarvagn nu och tränar bra samt ÖK i vagnen. Kan gå.
Lycka till på liret.
stiggi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 00:06   #58

doobs avatar

Standard

Klar! Blir åka av i fjärde och Lövgren smyger med med överlägset bästa hästen! Bästa spiken!
Youana är chansningen!,En eller många! Photo Princess blir kommunare bara för en lallare lovar vinst! Glöm det!! Jag bara skrattar åt det! Folk är fulla!!
Funderade länge på Nothing But Class men galoppen sist oroar! Spikar nästa gång istället! Klar första häst dock och spika om gå kort i guld är mitt råd!
Tror Seronera får en fin vinter! Om 1 och 6 dödar varandra!
Några andra intressanta kantbollar med! Finns potential i systemet

1) 2 3 4 8 9
2) 1 3 10 11
3) 1 2 3 4 6 9 10 12
4) 9
5) 5 7 11 14
6) 1 6 12
7) 11
Gammal 2014-11-08, 00:12   #59

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stiggi Visa inlägg
V75-1: 2) Overtaker By Sib (7) - här kan det bli körning om Tillman får hjärnsläpp bakom Royal Fighter mot favoriten Eketorpets Tess. Även Call Me Hanover och Rafolo är snabba ut. Jonte kan sitta och gott sig i andra/tredje ytter. När han drar i högertömmen i sista sväng lär det bita bra. Satt fast på Eskils - perfekt preparé inför detta.
V75-2: 10) Go Johnny Gogogo (13) - Roto är i fara från innerspår, som många påpekat. Kontio och Kolgjini junior från framspår betydre full gas. Det gynnar Takter som smyger med i ryggar och städar av dem till slut.
V75-3: 6) Nothing But Class (11) - PU helnöjd med sina adept som är kvick ut. Näst senast höll han på att köra över konkurrenterna till slut och hade vunnit med fritt lite tidigare. Galopp på väg mot spets senast. Barfota runt om nu. Obegripligt lite streckad!
V75-4: Märkliga favoriter. Här kan det skrälla. Varför inte far son Untersteiner bakom 7) Photoboy (7) och 10) Wilda Tigern Jack (2), som båda är i toppform.
V75-5: Tror på spets och slut för 7) Corinne af Solnäs (15) som satt fast och var okörd senast. Bör kunna en 15-tid och det bär räcka långt. PU är vass från springspår.
V75-6: 1) Frozen (64) blir svårstoppad om inte läget ställer till problem. Borde dock slinka ut och Juel åker knappast från Danmark för att bli fastlåst. Ni som vill ha ett skrällbud kan tänka på 12) Seronera (2) som var positiv i första starten för PU.
V75-7: Fin stoelit med många kandidater. 6) Radysin America var grym för två månader sedan. Jänkarvagn nu och tränar bra samt ÖK i vagnen. Kan gå.
Lycka till på liret.
Är du ordförande i Untersteiner Fan Club? Tror att dom vinner avdelning 1,3,dubbelseger i 4,5 och skräller i 6.
Gammal 2014-11-08, 00:28   #60

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Orangina har verkligen fin fart, men på 4 starter har det strulat i 2.
När hon var 2a hade hon problem i sista sväng, och senast felade hon i mål.
Litar inte riktigt på henne ännu, och med orutinerade 3åriga ston vill jag inte spika.

Merlin är bra och kan vinna med rätt lopp till finfina 8%, men jag litar varken på häst eller kusk.
Tycker många kan vara med och göra upp om det.
Men det är grymt fint spelvärde, får man in en sån spik och fäller en favorit i ett annat lopp har man kopplat kalsonggreppet på de andra.

Citat:
Det tycker jag låter som en utmärkt idé.

Nån klagar visst här, ironiskt eller ej, men i förväg har två av hans spelidéer suttit väldigt fint redan sista delen av veckan. Åby: Lovesong & Bergsåker: Geisha Brodda. Hoppas killen sticker ut hakan och ställer ut någon fräck lågprocentare också. Det är ju bara att rekommendera som skrällidé man tror har god chans. Gärna med motivering till varför(trolig spets, spurtstark, maler ner dem, går ned i klass etc.).

Killen vill hålla sina idéer för sig själv säger han. Trams säger jag. En lågprocentare stiger inte med många procent för att vi avslöjar nåt här inte. Nån dag i veckan räcker ju. Sådant ökar nivån på inläggen här.

Vid medverkan i tv blir det nog värre med bibehållet spelvärde, när idéerna basuneras ut till följa-John-flocken.

Min ersättare till Raffe här på $harps blir "dagsaktuella" AndyMart.

Han tjatade om Orlando Gel när hästen stod i "brutalt" höga odds i ny regi. Med sedvanlig otur föll oddsen till 6 och 3 ggr när segrarna började staplas på varandra. Sånt gör oss lirare sura...(Tyvärr tog jag inte rygg.)

Jag har fler favorit-signaturer här, men ingen lika aktuell denna fredagskväll.
Jag har inte skapat nåt begrepp om signaturen Major ännu...

Själv e jag en glad amatör som försöker vaska efter lämpliga spelobjekt så gott jag kan...

För att avslöja nåt så sitter jag just och skummar igenom lopp 8 på Mantorp, måndag: Här tycker jag att 3 Darling ska hållas ett öga på. Främst går hästen ned i sin egen klass i större utsträckning. Sista 5 starterna har inte övertygat väldeliga, men hästen har inte heller gått dåligt. Hyfsade spurter i skymundan och 5:a senast efter tungt lopp i dödens. Den gången steget ifrån att bli 3:a i mål. Mitt minne säger mig att med jänkarvagn och barfota runt om blir hästen ännu bättre. Värt att hålla ögonen på. Ej tippad bland de 4 i ronden. Jag ska spela plats och tvillingutgång även utan mest önskad utrustning på. Jag tycker läget och motståndet gör att Darling ska vara med och "hugga" i toppskiktet ändå.

Spikar V75:
Orangina Face= Flygmaskin!
Merlin= Liten men naggande god. Har långt ifrån vansläktats helbrodern G.H. Nemo!

Kommentar om dessa två Putte64?
Gammal 2014-11-08, 00:34   #61

Standard

Citat:
Klar! Blir åka av i fjärde och Lövgren smyger med med överlägset bästa hästen! Bästa spiken!
Youana är chansningen!,En eller många! Photo Princess blir kommunare bara för en lallare lovar vinst! Glöm det!! Jag bara skrattar åt det! Folk är fulla!!
Funderade länge på Nothing But Class men galoppen sist oroar! Spikar nästa gång istället! Klar första häst dock och spika om gå kort i guld är mitt råd!
Tror Seronera får en fin vinter! Om 1 och 6 dödar varandra!
Några andra intressanta kantbollar med! Finns potential i systemet

1) 2 3 4 8 9
2) 1 3 10 11
3) 1 2 3 4 6 9 10 12
4) 9
5) 5 7 11 14
6) 1 6 12
7) 11
Gillar din idé med Lövgrens i fjärde till 8 % nu. Favoriten är väl en sprinter.

Seronera var bra i sin debut för Untersteiner och kommer att tjäna mycket pengar. Men det är väl orealistiskt att tro, att hon kan slå en så stark hingst som Frozen eller Speed Delicious från tolftespår.

Youana har tränats med enorm omsorg. Hon är obrukad och har stor potential. Kan skrälla till 6 % med Erik. Vaken Idé.

Good Luck!
Gammal 2014-11-08, 00:46   #62

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Orangina har verkligen fin fart, men på 4 starter har det strulat i 2.
När hon var 2a hade hon problem i sista sväng, och senast felade hon i mål.
Litar inte riktigt på henne ännu, och med orutinerade 3åriga ston vill jag inte spika.

Merlin är bra och kan vinna med rätt lopp till finfina 8%, men jag litar varken på häst eller kusk.
Tycker många kan vara med och göra upp om det.
Men det är grymt fint spelvärde, får man in en sån spik och fäller en favorit i ett annat lopp har man kopplat kalsonggreppet på de andra.
Merlin ska spikas!

Sitter och kollar lopparkiv nu och har ändrat uppfattning i 5:e avdelningen.

Kollade Corinne Af Solnäs vid spetsviktorian näst senast. En häst som länsar undan på det viset bara måste med! Anna-Greta är bra. Jag är regelbunden följeslagare av Fredriks träningar i streckspelen. Efter 2 lysande säsonger har det följt 2 riktigt mediokra. För ett par år sedan var det hans hästar som gick undan och var urstarka över upploppen, inte minst i årgångsloppen. Vad har hänt? Det blir 3 kusar.

Istället spikar jag Frozen. Med tanke på de 2 strykningarna och att Zonguldak är som en oljetanker ut, känns det som att en lucka kommer att uppenbara sig på nån vänster. Där tänkte jag först ha 1,3,6,9,10,12...snacka om att ha skapat utrymme för nya upplägg i andra avdelningar!

God tur med din V75-rad!
Gammal 2014-11-08, 01:04   #63

doobs avatar

Standard

Citat:
Gillar din idé med Lövgrens i fjärde till 8 % nu. Favoriten är väl en sprinter.

Seronera var bra i sin debut för Untersteiner och kommer att tjäna mycket pengar. Men det är väl orealistiskt att tro, att hon kan slå en så stark hingst som Frozen eller Speed Delicious från tolftespår.

Youana har tränats med enorm omsorg. Hon är obrukad och har stor potential. Kan skrälla till 6 % med Erik. Vaken Idé.

Good Luck!
Seronera gynnas av strykningar. Kommer få tredje ut!
Gammal 2014-11-08, 01:36   #64

hugothebosss avatar

Standard

Dagens rader då:

2,4 (PU upp till bevis nu, inte kört speciellt bra senaste tiden, bra tempo gynnar 2 OBS)
3,4,5,6,7,10 (Satsar på skräll här, men bra rygg för Takter med nr 10)
1,2,10 chansar bort PU på dålig kuskform o spår längst ut av de startsnabba, 1 eller 2?)
4,5,7,12 (Svårt lopp ett tag va jag inne på att chansa vilt och spika 12 med Goop)
7,9,14 (9:an verkar va skriket, 14 var jag inne på i söndags o bekräftades av speltjänster)
1,6 (Hyfsat säker på att 1:an vinner detta även om han behöver backa sig sist men kul värde i att ta med nr 6 som har strålande form)
7 (Alla TV-system måste avslutas med spik, på DD lägger jag till 6,9,11 här)

I morgon, hmm, senare idag, ska jag köra ett litet med spik på 6 avd 3 och 1 avd 6 samt 6,7,9,11 i sista!
Gammal 2014-11-08, 01:42   #65

Standard

V75-5
Det finns delade meningar om 9 Anna Gretas chanser i detta forum.
Anna Greta är ett långbent sto, som mest startat i autolopp. Eftersom hon är stor är hon svår att vända upp i voltstart. Så säger tränaren Fredrik Persson. Hon visar inga direkta tendenser till osäkerhet.
Anna Greta vann sitt kvallopp till E3 i augusti på Färjestad från spår 1. I finalen hoppade hon från samma spår på Romme. Hon gick inte vidare i Oaks-kvalet på Valla i september från spår 10. 8 oktober vann hon med 15 meter ett 3-årslopp för ston på 14,0 på Jägers. Samtliga dessa lopp var med bilstart.
Om kusken Fredrik Perssons talanger är meningarna ytterst delade.

Skall man strecka ekipaget nr 9? Hon har tjänat mest pengar av alla startande och visade form, när hon vann överlägset i senaste starten. Om man tar 3-4 hästar ska hon med på kupongen till 5 %.
Gammal 2014-11-08, 01:42   #66

2018

Standard

Ni kan glömma att det skräller i sjätte. Med flertalet öl i kroppen (thank god for iphone spell check) så inser man lätt att alla som har spelat andra hästar än Frozen är idioter eller så vet ni att hästen är sjuk. Att Roto är favorit är också ett skämt. Varför är inte Bartendern mer
spelad? Är kollektivet livrädda för att ha sexsiffrigt på banken? Trattar.
Lika bra att sjöa i alla avdelningar utom 3,6,7 där kollektivet ligger aningen rätt. Tröttsamt men tacksamt. Vart är groggarna förresten? För lite sprit för mycket tankeverksamhet, suck!
Gammal 2014-11-08, 01:45   #67

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ni kan glömma att det skräller i sjätte. Med flertalet öl i kroppen (thank god for iphone spell check) så inser man lätt att alla som har spelat andra hästar än Frozen är idioter eller så vet ni att hästen är sjuk. Att Roto är favorit är också ett skämt. Varför är inte Bartendern mer
spelad? Är kollektivet livrädda för att ha sexsiffrigt på banken? Trattar.
Lika bra att sjöa i alla avdelningar utom 3,6,7 där kollektivet ligger aningen rätt. Tröttsamt men tacksamt. Vart är groggarna förresten? För lite sprit för mycket tankeverksamhet, suck!
Gammal 2014-11-08, 01:47   #68

2018

Standard

Citat:
A fellow drinker! Ge mig mordvinnaren i avd 1!
Gammal 2014-11-08, 02:01   #69

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
A fellow drinker! Ge mig mordvinnaren i avd 1!
Med de där "skygglapparna" över ögonen har killen redan somnat.

Jag hjälper dig med svaret: Han kommer att säga 2 Overtaker By Sib!
hugotheboss (+5)
Gammal 2014-11-08, 02:23   #70

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Med de där "skygglapparna" över ögonen har killen redan somnat.

Jag hjälper dig med svaret: Han kommer att säga 2 Overtaker By Sib!
Hahaha, självklart Overtaker by Sib...men berätta det inte för ngn!
Gammal 2014-11-08, 03:53   #71

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Standard

Är det bara jag som får felmeddelande när jag försöker kolla i lopparkivet??? (Ja, jag har fortfarande abonnemang.)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 07:21   #72

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2538
Standard

Spelvärda är 11 Usain Henna i avd. 2, 8 Felix V.M. i avd. 4 och 9 Anna Greta i avd. 5. Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 08:12   #73

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5437
Standard

I eftermiddag får vi väl ett klart bevis på Untersteiners stallform räknade snabbt med reservation 8 segrar på sista 70 starterna från 20 oktober till Åby i torsdags.
Känslan säger mig att den han kan vinna med är Corinne af solnäs 15% ,spets och slut.
sen blir det nog svårare...
JU har ju fler intressanta uppsittningar.
Overtake by side 7%
Dixie Exclusive 1%
David Sisu 2%
Kommer nog köra en tuff joker med 1 av 3 på dessa .
övrigt tror jag att Jumble Ås vinner lika lätt igen 14%
Gammal 2014-11-08, 08:33   #74

grannybars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 2117
Standard

om du ej uppmärktsamt det att det bara är 3åriga ston i avd 5 så är det något sto som vinner hursvårt ska detvara
grannybar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 08:34   #75

Sharp$: 1376
Standard

Har nothing but class i 3:e 11% chans som framgår av strecken. Som vanligt så blir jag tvingad att spika i ett lopp snarare än att jag väljer vilket lopp att spika i. Jag har alldeles för många fav med och måste fälla både bon frecia och roto. Den senare känns enklare att lämna utanför.
Det känns som att formen borde vara tillbaka snart. Den har fått några lopp i kroppen och nu skall den gå utan skor som är optimalt.. Men guntersteiners känns iskallt?
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 08:47   #76

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

Vad tror ni om goops i sista? han säger själv att det är hans bästa chans samt att det kan vara en chans spik.
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 08:52   #77

Greven-plasts avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1139
Standard

[QUOTE=Kocken14;382653]
Känslan säger mig att den han kan vinna med är Corinne af solnäs 15% ,spets och slut.

PU säger till fredagens ronden:

"Har varit strålande sedan vi byte till helstängt huvudlag. Senast höll hon ju strålande efter ha fått tufft tryck i spets. Hon känns stabil, Kan öppna och jag vill gärna komma till spets och köra där. Corinne har nog seglat upp som min bästa segerchans på lördag."
Gammal 2014-11-08, 08:59   #78

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Milsson Visa inlägg
Har nothing but class i 3:e 11% chans som framgår av strecken. Som vanligt så blir jag tvingad att spika i ett lopp snarare än att jag väljer vilket lopp att spika i. Jag har alldeles för många fav med och måste fälla både bon frecia och roto. Den senare känns enklare att lämna utanför.
Det känns som att formen borde vara tillbaka snart. Den har fått några lopp i kroppen och nu skall den gå utan skor som är optimalt.. Men guntersteiners känns iskallt?
Jag tror stenhårt på NBC idag. En stark magkänsla om att formen börjar infinna sig. Lite tätare starter nu på slutet och skorna plockas. Största anledningen är dock att Bon frecia tycker jag är alldeles för hårt spelad. Dels så är jag väldigt osäker på om han kommer till ledning, och om han väl kommer dit så vette fan om han fixar spets, har minnen om det motsatta....
Gammal 2014-11-08, 09:16   #79

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Milsson Visa inlägg
Jag tror nothing but class sitter i spets efter en bit o sen är loppet över. bra form på den kanten och jag chanspikar. blir det inte spets så är han heller inte chanslös på något sätt. highspeed call tror jag han plockar ner från dödens men det är klart då åker han väl dit på nån smygkörd kanske
Gammal 2014-11-08, 09:19   #80

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 784
Standard

Facit

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-11-08
Bana: Halmstad
Spelform: V75, omg. 60

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 3, 4, 8, 9
2 1, 3, 7, 9, 10, 11
3 1, 2, 6, 7, 10
4 9 Bonito Hornline
5 7 Corinne af Solnäs
6 1, 6, 12
7 11 Youana

Vadet gäller startnummer

540 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 270,00 kr
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 09:22   #81

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Vad tror ni om goops i sista? han säger själv att det är hans bästa chans samt att det kan vara en chans spik.
om jag läser loppet rätt så kommer hon få göra mycke grovjobb här. antingen gå upp i dödens eller gå först i tredje på slutet. stor risk att bli avslagen av nån som fått bättre lopp då
Gammal 2014-11-08, 09:30   #82

Sharp$: 4126

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Det är ju den enda med chans som han sitter upp bakom. Har annars en chans i lopp 13.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 09:32   #83

Standard

Citat:
Är du ordförande i Untersteiner Fan Club? Tror att dom vinner avdelning 1,3,dubbelseger i 4,5 och skräller i 6.
Inte alls.
Men han har laddat idag och det låter bra.
Det är valfritt att följa.
mackpeter (+1), mackpeter (+9)
Gammal 2014-11-08, 09:51   #84

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Det är ju den enda med chans som han sitter upp bakom. Har annars en chans i lopp 13.
Fick stryk av Radysin America i Kalmar. RA var då enastående bra. Tveksam om hon håller samma form nu, även om det låter uppåt. Jänkarvagn, dessutom.
Gammal 2014-11-08, 10:00   #85
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Jag blev överraskad vad Björn var posistiv på sin uppsitrtning i sista! Så där brukar väl inte Björn vara i tipsen. Tydligen är hästen bättre än vad många tror, värt att ta Björn på allvar
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 10:03   #86

Standard

Ju mer jag tittar på Avd 1 desto mer fastnar jag för 8 Britt Hudson. Om den laddas så är ju läget perfekt för att krypa ner bakom de tre start-snabba (3,4,5). Bara hoppas att Blond Jennifer kör som hon brukar. Finns ju ingen av bak-hästarna som kan täcka upp. Nej det blir andra ut eller först i andra o släpp
4 ledning 3 backar ut dödens 5 vill ha ledar rygg. Britt måste få andra ut. Kommer inte Prince Di Poggio förrän 7-800 kvar bör det gå.
Gammal 2014-11-08, 10:05   #87

capones avatar

Sharp$: 13318
Standard

Mitt vm Tips
HÄSTAR RES
1 3, 4, 8 5, 2
2 1, 9, 10 6, 3
3 1 BON FRECIA
4 1, 4, 5, 7, 9
5 5 ORANGINA FACE
6 1, 6
7 7, 11
180 RADER x 1 x 0,50 KR

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 10:05   #88

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Tipsettor = Snoken, SS, TT, Spelvärde, Sydsvenskan, Travronden, Ögat

2.3.4
1.3.10.12
1.2.6
1.3.4.7.9
5.7.14
1.6.10
7.9.11

Enkelraden=4.3.1.1.5.1.7
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 10:06   #89

Standard

Bantade raden

4spik
1.3.10.12
1.2.6
1.3.4.7.9
5.7.14
1.6.10
7spik

270kr
Gammal 2014-11-08, 10:12   #90

sirlarssons avatar

Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Mitt vm Tips
HÄSTAR RES
1 3, 4, 8 5, 2
2 1, 9, 10 6, 3
3 1 BON FRECIA
4 1, 4, 5, 7, 9
5 5 ORANGINA FACE
6 1, 6
7 7, 11
180 RADER x 1 x 0,50 KR
Du vet att VM-tipset ska vara på 192 rader va?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 10:17   #91
SO

SOs avatar

Standard

8 GOOSEBUMPS PELLINI är min vinnare i avd 5.

Jag har sett alla loppen i lopparkivet för den hästen och jämfört med 7 CORINNE AF SOLNÄS. Tycker Sjunnessons uppsittning visat bättre kunnande. Har verkligen den senare blivit så mycket bättre med helstängt huvudlag?

Peter säger i ronden att Goosebumps inte är sämre än Corinne (!) Tänk om Corinne inte kommer till spets? Det är 15% på Corinne och bara 3% på 8;an. Härligt rens med andra ord..... 2 Hedwig såg jag på Dannero och var stenklar på den vid Vallastarten, VP och V5 satt klockrent. Så varför inte följa upp spelet en gåg till. Verkar inte alltför betrodd.
Gammal 2014-11-08, 10:17   #92

Standard

V75-3

3 Amour Rapide struken.
Ger 6 Nothing But Class bättre start.
Körning mellan 1 Bon Frecia och 2 Highspeed Call från start. Gynnar NBC. (Och 10 Occhione Jet)
Gammal 2014-11-08, 10:22   #93

Sharp$: 63
Standard

Registrerat spel

1 3, 11
2 1, 10
3 1, 10
4 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 12
5 7 Corinne af Solnäs (5)
6 6 Speed Delicious (1)
7 2, 7, 10

Vadet gäller startnummer

192 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 96,00 kr
Mikael är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 10:34   #94

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

VW tips

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 4, 8
2 2, 3, 10, 12
3 1, 2, 6
4 4 Merlin
5 9, 14
6 1 Frozen
7 7, 11

Vadet gäller startnummer

Kvittonummer: AF24 8D1D 3C82 1111
Gammal 2014-11-08, 10:34   #95

mijo14s avatar

Sharp$: 1899
Standard

Mitt systembidrag för lördagen (har ett större på 90000rader som jag publicerar 16:50...)

2 3 4 11
3 10
1 2 6
3 4 9
2 5 7 11 14
6 (Frozen inpackad tillräckligt länge...)
7 (första tanken och nu favorit...skit)

God tur!
draken (+5), Major (+10)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 10:39   #96

capones avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Du vet att VM-tipset ska vara på 192 rader va?
Ok tror jag kört för 80 - 96:- varje gång

Gammal 2014-11-08, 10:41   #97

Greven-plasts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag blev överraskad vad Björn var posistiv på sin uppsitrtning i sista! Så där brukar väl inte Björn vara i tipsen. Tydligen är hästen bättre än vad många tror, värt att ta Björn på allvar
Har lite svårt att förstå Goop och Stenströmmers optimism. Jag måste vara blind då jag inte tycker hon imponerat på senaste så det skall kunna vara ett SPIKförslag!? Gardering..Ok

Någon som vill förklara vad jag missat?
Gammal 2014-11-08, 10:43   #98

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 776
Standard

Citat:
Ok tror jag kört för 80 - 96:- varje gång
Hahaha 👏✌️👍
pelle_pingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 10:45   #99

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15752
Standard

Startar upp ett bolag på v75 tillsammans som heter Sharpest!

Tanken är att plocka samlade godbitar ur den aktuella tråden för den aktuella omgången.

Minst en utgång och avrundar med en multi.

Andelar: 100:- och Deadline 12:00

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/ZN3S-KCF7-12084
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 10:48   #100

capones avatar

Standard

Sjöstrands V75
1. 1,2,4,11
2. 1,2,3,10,11
3. 2
4. 1,3,4,5,6,7,8,9,12
5. 1,2,4,5,7,10,11,14
6. 1
7. 7

Gammal 2014-11-08, 10:50   #101

capones avatar

Standard

V4 Halmstad

1 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9, 10, 12
2 1 Tycoon Conway Hall* (DK)
3 2, 11
4 10, 12, 13

Gammal 2014-11-08, 10:52   #102

drakens avatar

Standard

Kör detta Vm system
Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 4 Eketorpets Tess
2 3, 10, 11
3 1, 2, 6, 10
4 1, 4, 5, 9
5 5, 11
6 1 Frozen
7 7, 11

Vadet gäller startnummer

Kvittonummer: A904 E977 98A8 9541
Gammal 2014-11-08, 10:53   #103

Gasellens avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1878
Standard

Avd 7: Oberäkneliga ston som gör upp över mindre vanliga 2640 gör det svåranalyserat. Tycker att skrällchansen ökar pga förutsättningarna, (eller risken om man spikar Photo Princess som många gör.)
Hon har ett dåligt läge och får antagligen ett tungt lopp, dödens? Inget fel på Lönborg men han är ingen proffskusk.
Jag helgarderar på DD.
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 10:56   #104

Standard

"Chansen"

1.2.4.8.11
3.10.12
1.2.6
1.4
5.7.14
1
7

135kr
Gammal 2014-11-08, 11:03   #105

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Greven-plast Visa inlägg
Har lite svårt att förstå Goop och Stenströmmers optimism. Jag måste vara blind då jag inte tycker hon imponerat på senaste så det skall kunna vara ett SPIKförslag!? Gardering..Ok

Du har inte missat någonting. Tvärtom har du koll.
Your Highness får ofta jobbiga resor. Resultatraden har i år ont om ettor. Senast fick hon dra lasset med tredjespår i sista sväng. Jagades/gungades intensivt sista biten och svarade med galopp över linjen. Jumble Ås följde med i draget och bara vann. Det blir samma sak idag. Men även Youana följer med i draget.
Favoriten Photo Princess är en riktig hårding. Men hon är ojämn. Många menar, att detta beror på kusken.....
Radisyn A har tidigare slagit Your Highness.
Your Highness är oftast hårt betrodd. Hon tränar bra och gör enorma lopp. Men det är svårt att vinna ute i spåren.
Greven-plast (+3), putte64 (+10), DIF (+2)
Gammal 2014-11-08, 11:04   #106

Sharp$: 1376
Standard

Nu lägger jag inte mer tid på det här.
En favorit och 1-2 skrällar måste vinna. Har använt HPT online så jag vet inte hur man delar systemet med alla vilkor riktigt. 371 kronor efter reducering blev det iaf.

God tur alla!

1. 2, 3, 4, 11
2. 2, 8, 9, 10
3. 6 Nothing but class
4. 1, 4, 5
5. 1, 2, 4, 5, 7, 9, 15
6. 1 Frozen
7. 1, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 11:09   #107

mr_kusks avatar

Sharp$: 1297
Standard

Mitt VM lir

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 4, 5, 9, 11
2 10 Go Johnny Gogogo
3 1, 6
4 1, 3, 4, 5
5 2, 5, 7, 9, 11, 14
6 1 Frozen
7 10 Jumble Ås

Vadet gäller startnummer

mr_kusk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 11:11   #108

Sharp$: 1703
Standard

[QUOTE=elwiz;382688]Startar upp ett bolag på v75 tillsammans som heter Sharpest!

Tanken är att plocka samlade godbitar ur den aktuella tråden för den aktuella omgången.

Bra initiativ där!
delando är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 11:14   #109

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Startar upp ett bolag på v75 tillsammans som heter Sharpest!

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/ZN3S-KCF7-12084
Ändrat deadline till 14:00.
Gammal 2014-11-08, 11:19   #110
SO

SOs avatar

Standard

Finns en annan text som också är intressant. Ulf S är riktigt optimistisk, tror på bra chans och att det bara Jumble Ås som är emot (ronden). Kanske Ulf har hjärntvättat Björn? Kunde man lösa denna gåta har man ju ett försprång gentemot kollektivet
Gammal 2014-11-08, 11:26   #111

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

NBC är mycket startsnabb, tror Peter laddar allt vad som går för att komma till spets.

Citat:
V75-3

3 Amour Rapide struken.
Ger 6 Nothing But Class bättre start.
Körning mellan 1 Bon Frecia och 2 Highspeed Call från start. Gynnar NBC. (Och 10 Occhione Jet)
Gammal 2014-11-08, 11:29   #112

drakens avatar

Standard

Citat:
Finns en annan text som också är intressant. Ulf S är riktigt optimistisk, tror på bra chans och att det bara Jumble Ås som är emot (ronden). Kanske Ulf har hjärntvättat Björn? Kunde man lösa denna gåta har man ju ett försprång gentemot kollektivet
Kollektivet garderar i sista. Bara att titta på %en. Alla "experter" är däremot eniga om Photo Princess bara vinner det här
Gammal 2014-11-08, 11:31   #113

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Helt rätt.
Strecken speglar bara positionerna folk tror de kommer få.
GP är bättre, och 3% lysande

Citat:
8 GOOSEBUMPS PELLINI är min vinnare i avd 5.

Jag har sett alla loppen i lopparkivet för den hästen och jämfört med 7 CORINNE AF SOLNÄS. Tycker Sjunnessons uppsittning visat bättre kunnande. Har verkligen den senare blivit så mycket bättre med helstängt huvudlag?

Peter säger i ronden att Goosebumps inte är sämre än Corinne (!) Tänk om Corinne inte kommer till spets? Det är 15% på Corinne och bara 3% på 8;an. Härligt rens med andra ord..... 2 Hedwig såg jag på Dannero och var stenklar på den vid Vallastarten, VP och V5 satt klockrent. Så varför inte följa upp spelet en gåg till. Verkar inte alltför betrodd.
Gammal 2014-11-08, 11:44   #114

hugothebosss avatar

Standard

Ojsan, Royal Fighter bf runt om. Det va inte precis det som man pratat om hela veckan!
Gammal 2014-11-08, 12:06   #115

Standard

Citat:
Per K Eriksson i atg.se kl 14.15 fredag: Skor runt om med största sannolikhet. Bestäms definitivt i sista stund. Hästen har behandlats och är inte helt på topp. Skall ändå streckas bland 2-3.

Igår sa Eriksson ovanstående i TV. Har tydligen ändrat sig.
Jag har bortsett från Royal Fighter på kupongen. Kommer Jennifer nu att överfalla Rafolo och framför allt Eketorpets från start? Vad säger ni?
Så här ska inlägget vara. Se ovan.
hugotheboss (+2)
Gammal 2014-11-08, 12:07   #116

Sharp$: 2648
Standard

Kör såhär efter blandade tips från er alla! LYCKA TILL

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 5 Royal Fighter
2 3, 10
3 2, 6, 10
4 3, 4, 9
5 2, 5, 8, 9
6 1 Frozen
7 1, 7, 9

Vadet gäller startnummer

216 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 108,00 kr

Kvittonummer: 4DA2 AD5F 7CA0 1345
Trinity (+1)
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 12:15   #117

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Så här ska inlägget vara. Se ovan.
Det känns ju väldigt troligt att man är mer än nöjda med formen och det senaste passet. Bf runt om, Tillman, spår 5=här ska det laddas...
Så tolkar jag det och genast får man ändra en del på systemet. Fast jag tror ännu mer på Overtaker by Sib nu!
Gammal 2014-11-08, 12:17   #118

AndyMarts avatar

Sharp$: 7099

Standard

Royal Fighter tar spets i avd 1 och pissvinner bfro.

17 %, tack för kaffet.

2-5 tvilling känns väldigt tilltalande också.
heddari (+15)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 12:20   #119

andersson79s avatar

Sharp$: 1337
Standard

Registrerat spel

1 11 Prince di Poggio* (5, 2)
2 1, 8, 9, 10 (6, 3)
3 1, 10 (6, 2)
4 1, 4, 9, 10 (3, 5)
5 2 Hedwig (7, 9)
6 1 Frozen (2, 6)
7 1, 4, 6, 7, 9, 11 (10, 3)

Vadet gäller startnummer

andersson79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 12:27   #120

Sharp$: 807
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg

17 %, tack för kaffet.

Om det blir bfro så kommer jag också spika RF.

Senast redigerad av Sicken den 2014-11-08 klockan 12:32.
Sicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 12:41   #121

AndyMarts avatar

Standard

Lämnar in redan nu;

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 5 Royal Fighter
2 1, 3, 10
3 1, 6, 10
4 1, 4, 5, 7, 9
5 5, 8, 9, 11
6 1 Frozen
7 1, 6, 7, 9, 10, 11

Vadet gäller startnummer

1 080 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 540,00 kr
Gammal 2014-11-08, 12:45   #122

Shooters avatar

Sharp$: 38055
Standard

Då var det dags igen för världens bästa spel - V75! Ska iväg idag så jag lämnar in tidigt.

1) 2,3,4,5,9,11
2) Spik 10 Go Johnny Gogogo
3) 1,6,10
4) Spik 5 Skymaster
5) 4,5,7,9,11
6) Spik 1 Frozen
7) 1,2,4,6,7,9,10,11

V4:

1) 1,2,3,6,,10,12
2) Spik 1 Tycoon Conway Hall
3) 1,2,8,9,10,11
4) Spik 12 Linus Wibb

V5:

1) 1,6,10
2) Spik 5 Skymaster
3) Spik 7 Corinne Af Solnas
4) 1,6,12
5) 1,3,4,6,7,9,10,11
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 12:53   #123

2018

Standard

Citat:

17 %, tack för kaffet.

Det är inte spikat att det blir brfo än.
Gammal 2014-11-08, 12:58   #124

Sharp$: 1025
Standard

hur öppnar dance photo i sista? nån med koll?
Josve88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 13:02   #125

doobs avatar

Standard

Citat:
V4 Halmstad

1 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9, 10, 12
2 1 Tycoon Conway Hall* (DK)
3 2, 11
4 10, 12, 13
Omg....Skön turordning....
Gammal 2014-11-08, 13:13   #126

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 2, 3, 4
2 1, 2, 3, 10
3 1 Bon Frecia
4 1, 3, 4, 5
5 5, 9
6 1 Frozen
7 6, 9

Vadet gäller startnummer

Kvittonummer: 4D48 E1F5 1882 1101
Mitt VM-spel
Gammal 2014-11-08, 13:14   #127

Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Josve88 Visa inlägg
hur öppnar dance photo i sista? nån med koll?
Som en sköldpadda
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 13:17   #128

Sharp$: 6295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Som en sköldpadda
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 13:18   #129

doobs avatar

Standard

Kommit bort på fyllan? doob´s hittegodsavdelning är öppen!

1)
2 Overtaker By Sib - Fast sist, smällfin och uppåt i form. Stark och rejäl. 7%
8 Britt Hudson - Racerbalans och söker position. Toppform och härdad! 1%
9 Staro Bobcat - Svepte bra gäng sist. Fint smygläge. Speedig! 3%

2)
3 Gigant Proud - Jänkarvagn är förhoppningen om dinosaurien pallar. Form och läge. 9%
11 Usain Henna - Toppform, stark och rejäl! 1%

3)
4 Neo Holmsminde - Startsnabb, får smygresa i främre träff. Speedig. 2%
6 Nothing But Class - Startsnabb, kanon uppåt och hemmplan. Gynnad av strykn. 13%
9 Mr Vida - Smygläge och toppform! Speedig! En av omgångens bästa skrällar. 1%

4)
9 Bonito Hornline - DAGENS BÄSTA SPIK! Bästa hästen i toppform! 8% GALET!!!

5)
11 Promise Me - En kanon, lite handikapp av 20! Bästa hästen. Om den kommer till. 5%
14 Without Hesitation - Fin häst som kan komma bra till från springspår. Ej borta! 2%

6)
12 Seronera - Bra innan den kom till PU men nu ännu bättre. Gynnad av litet fält. 3%

7)
11 Youana - DAGENS ANDRA SPIK! Toppform, stadiga avslutningar på 08! Speedig! 6%

DAGENS AVSLAG!
1 Roto - tappar travet till slut, distansminus. Överstreckad!
1 Bon Frecia - Risk startbrasa. Blir utmanad, spetstapp? Överstreckad!
7 Photo Princess - Tappar från start. Vinner ändå säger tränaren! Lycka till säger jag! Schas chanslös!!

Senast redigerad av doob den 2014-11-08 klockan 13:21.
Gammal 2014-11-08, 13:23   #130

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Royalfighter skor runt om nu!!!
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 13:23   #131

hammmmmars avatar

Sharp$: 1722
Standard

Skor på RF nu enligt atg.. Tur man inte hann lämna in.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 13:23   #132

Sharp$: 1632
Standard

Citat:
Ojsan, Royal Fighter bf runt om. Det va inte precis det som man pratat om hela veckan!

Skor runt om... Kl 13.23 iaf
jazboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 13:24   #133

2018

Standard

Skor runt om på Royal Fighter
Gammal 2014-11-08, 13:24   #134

Sprites avatar

Sharp$: 8377
Standard

Citat:

17 %, tack för kaffet.

Det ändrades nyss på atg.se från barfota till skor runt om...
Gammal 2014-11-08, 13:25   #135

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Som en sköldpadda
haha tack!
Gammal 2014-11-08, 13:28   #136

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1960
Standard

Slängt ihop ett litet system med hästar det surras om här på forumet. Idag blir det bra utdelning! Lycka till.
1 - 2 Overtaker by Sib
2 - 3, 7, 10, 11
3 - 6, 10
4 - 9 Bonito Hornline
5 - 4, 5, 7, 8, 9
6 - 1 Frozen
7 - 2, 7, 11

120 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 60,00 kr
ssimonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 13:29   #137

Standard

Citat:

1)

2)
3 Gigant Proud - Jänkarvagn är förhoppningen om dinosaurien pallar. Form och läge. 9%

3)
6 Nothing But Class - Startsnabb, kanon uppåt och hemmplan. Gynnad av strykn. 13%

4)

5)
11 Promise Me - En kanon, lite handikapp av 20! Bästa hästen. Om den kommer till. 5%
14 Without Hesitation - Fin häst som kan komma bra till från springspår. Ej borta! 2%

6)
12 Seronera - Bra innan den kom till PU men nu ännu bättre. Gynnad av litet fält. 3%

7)
11 Youana - DAGENS ANDRA SPIK! Toppform, stadiga avslutningar på 08! Speedig! 6%

DAGENS AVSLAG!
7 Photo Princess - Tappar från start. Vinner ändå säger tränaren! Lycka till säger jag! Schas chanslös!!
gillar också bonito har haft koll på den ett tag sen den var hos karlstedt
Gammal 2014-11-08, 13:29   #138

drakens avatar

Standard

Förresten tror jag att Royal Fighter ska gå med skor i dag. En liten fågel viskade i mitt öra eller läste jag 10 inlägg här. Kanske. Tror den är både formlös och chanslös så för mig spelar det ingen roll men kan ju ha med den på en efterhandare. Man vet ju aldrig
Gammal 2014-11-08, 13:29   #139

Standard

Citat:
Det känns ju väldigt troligt att man är mer än nöjda med formen och det senaste passet. Bf runt om, Tillman, spår 5=här ska det laddas...
Så tolkar jag det och genast får man ändra en del på systemet. Fast jag tror ännu mer på Overtaker by Sib nu!
Jag tror inte på Overtaker idag. Men Johan Untersteiner låter lika optimistisk som du. Och Johan vet nog bättre än jag.
Men jag har bestämt mig för att spika pappa med Eketorpets.
Gammal 2014-11-08, 13:34   #140

Sprites avatar

Standard

NBC i avd 3 måste ju vara spets och slut? Hästen gick 09,6 för ett halvår sedan medans ingen annan i fältet har gått under 1.10 någonsin i livet? Man pratar om toppform och hästen har det statistiskt bästa spåret dessutom.

Nu när både Eketorpets Tess och Royal Fighter ska gå med skor finns det väl bara en häst kvar med bra chans och det är Rafolo som ägaren vill att Örjan kör offensivt med enligt "Vass eller kass".
Gammal 2014-11-08, 13:35   #141

doobs avatar

Standard

Vad är det för tjat om Royal Fighter?? Har inte alla vetat att det är skor på hela veckan!?
Plus diffus form och startsnabba invändigt? Ska ju smygas dessutom!

Vad är det frågan om??
Gammal 2014-11-08, 13:38   #142

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
NBC i avd 3 måste ju vara spets och slut? Hästen gick 09,6 för ett halvår sedan medans ingen annan i fältet har gått under 1.10 någonsin i livet? Man pratar om toppform och hästen har det statistiskt bästa spåret dessutom.

Nu när både Eketorpets Tess och Royal Fighter ska gå med skor finns det väl bara en häst kvar med bra chans och det är Rafolo som ägaren vill att Örjan kör offensivt med enligt "Vass eller kass".
Har jag sagt hela veckan! Enbart galoppen sist som fick mig att avstå att spika plus att amatören som tränar Highspeed Call har fått för sig att hästen är en gulddivisionare och ska bomba i spets hela vägen... Om kretsen där gett fan i flaskan och insett att hästen får köras snällt för bästa möjliga matlapp så hade vägen legat öppen för Nothing But Class som pissar på Bon Frecia i spetsstrid!
Gammal 2014-11-08, 13:39   #143

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Standard

Citat:

NBC klart intressant nu. Bör även kunna slå en sån som Highspeed från dödens om det inte blir spets.

Rafolo ser läcker ut i värmningen!
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 13:41   #144

doobs avatar

Standard

Fler måste spika Photo Princess!! Kom igen nu! Gruppsykos och meltdown! Spika på bolag, ut på Twitter och Facebook! Grupp-SMS till vänner och bekanta! Nu arbetar vi solidariskt för ökat värde i sista avdelningen till oss andra!

Photo Princess är årets kommunare som brann! Folk är fulla!!
Gammal 2014-11-08, 13:43   #145

Greven-plasts avatar

Standard

Citat:
Vad är det för tjat om Royal Fighter?? Har inte alla vetat att det är skor på hela veckan!?
Plus diffus form och startsnabba invändigt? Ska ju smygas dessutom!

Vad är det frågan om??
Ja vad är det frågan om undrar jag också..
Tillman deklarerade knappast defensivt upplägg då det skulle/ska laddas.
Hästen anmäldes imorse bf runt om, Nu skor.
Diffus form..Ja
Finns bortförklaringar till dom två äggen? nja

Lätt att vara v75 spelare?? Nej.

Gammal 2014-11-08, 13:43   #146

AndyMarts avatar

Standard

Royal Fighter sitter i spets efter 200 och vinner idag. Mycket snabbare än 3 och 4.

Laddar inte Tillman blir det 3e ut och då vinner den ändå när Eketorpets mosat Rafolo.

Tack tack, 16 %!
Gammal 2014-11-08, 13:44   #147

Standard

Halmstad 60 20141108 V75
Avd-1: 2
Avd-2: 1,3,5,7,8,10
Avd-3: 1,4,5,6
Avd-4: 3,4,5,9
Avd-5: 7
Avd-6: 1,6
Avd-7: 10
System: 1
192 rader * 1 * 0,50 = 96 kr
Dagens VM spel
doob (+5)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 13:44   #148

doobs avatar

Standard

Citat:
Kollektivet garderar i sista. Bara att titta på %en. Alla "experter" är däremot eniga om Photo Princess bara vinner det här

Du får 500 Sharps av mig om Photo Princess vinner! ALDRIG! Trams!
Tappar från start, låååång väg i tredje fram till dödens. Lampan slocknar 300 kvar och längst ut kommer Jumble Ås och ÄÄÄÄÄNUUUU LÄNGRE UT FLYYYYYGER YOUANA!
Gammal 2014-11-08, 13:57   #149

2018

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 4 Eketorpets Tess
2 3, 9
3 6 Nothing But Class
4 1, 4, 5, 9
5 2, 4, 5, 7, 8, 9
6 6 Speed Delicious
7 6, 7, 10, 11

Vadet gäller startnummer

Kvittonummer: VMSYSTÄÄÄM
Gammal 2014-11-08, 14:02   #150

drakens avatar

Standard

Hahaha skaplig helomvändning. Heja Oggeb. I natt var alla som inte spikade Frozen idioter
hugotheboss (+5)
Gammal 2014-11-08, 14:06   #151

drakens avatar

Standard

Behöver inte dina Sharps doob. Tror inte heller speciellt mycket på Photo Princess men dubblade Youana med den. Sällan alla betalisar är enade om samma spik. Någon enorm information måste alla ha fått.

Senast redigerad av draken den 2014-11-08 klockan 14:08.
Gammal 2014-11-08, 14:09   #152

Standard

Jag kör en "spalato" på mina vm rader. Går på första tanken så att säga...
Gjordes i tisdags.

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 4 Eketorpets Tess
2 1, 2, 3, 5, 6, 7, 10, 11
3 6 Nothing But Class
4 1, 5, 9
5 1, 5
6 1 Frozen
7 3, 7, 9, 10

Vadet gäller startnummer

Gammal 2014-11-08, 14:11   #153

Sharp$: 1035
Standard

någon som kan hjälpa mig

Tyckte jag hörde att de skulle släppa med Rotto...då vinner JK eller
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 14:13   #154

Standard

Så här blev mitt bolagssystem:

1) 4 (måste ta en spik. Skall hästen behöva idiotstrida för tredje gången i rad om ledningen? Hade inte råd att ta med 2,3 och 9)
2) 1,2,3,9,10 (har dissat 1 och haussat 9 hela veckan)
3) 1,2,6,10 (heltäckt)
4) 1,3,4,5,7,9 (min vinnare är 9, men loppet är dagens svåraste)
5) 2,4,5,7,9 (3-åriga ston, vad som helst kan hända)
6) 1 (spets o slut. 6 o 12 för skrälletarna)
7) 6,7,9,10,11

Kostar 1500:-. Hoppas någon/några på forumet tar hem en rejäl slant idag!
Gammal 2014-11-08, 14:14   #155

2018

Standard

Citat:
Hahaha skaplig helomvändning. Heja Oggeb. I natt var alla som inte spikade Frozen idioter
Det vet du! Spriten går ur kroppen och man blir jävligt dum helt plötsligt.. Man ska inte tippa nykter....
Gammal 2014-11-08, 14:15   #156

Sharp$: 1030
Standard

Registrerat spel

1 1, 4
2 1, 3, 6, 10
3 6 Nothing But Class (1)
4 6, 7, 9, 12
5 2, 5, 7, 10, 11, 15
6 1 Frozen (6)
7 9 Your Highness (10)

Vadet gäller startnummer

Kvittonummer: VM
lingaan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 14:19   #157

Sharp$: 892
Standard

Min VM-Rad:

2,3,4,8,9,11 (5-12)
10 GO JONNY GOGOGO (1-3)
1 BON FRECIA (10-6)
4,9 (5-2)
5,7,9,15 (2-14)
1 FROZEN (6-12)
6,9,10,11 (4-7)
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 14:21   #158

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pesven Visa inlägg
Tyckte jag hörde att de skulle släppa med Rotto...då vinner JK eller
Ja exakt, otippat att höra. Tar lås på 3 o 10 i det loppet.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 14:23   #159

JimmyJazzs avatar

Sharp$: 1580
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Ja exakt, otippat att höra. Tar lås på 3 o 10 i det loppet.
Roto ska köras i spets enligt Adielsson.
JimmyJazz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 14:23   #160

Sprites avatar

Standard

Registrerat spel

1 3 Rafolo* (4)
2 1, 6, 10 (8, 3)
4 4, 6, 7 (1, 5)
5 1, 7, 8 (5, 2)
6 1, 6, 8, 12 (2)
7 9, 10, 11 (7, 2)

Vadet gäller startnummer

324 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 162,00 kr

Kvittonummer:

Tänkte inleda med tre spikar men efter tankarna om släpp med Roto så måste jag gardera där och gå lite tunnare i de fyra sista avd.
Gammal 2014-11-08, 14:23   #161

2018

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 2, 3, 4, 5, 11
2 3, 8, 9, 10
3 4, 6, 10
4 4, 5, 7, 9, 10
5 7 Corinne af Solnäs
6 1 Frozen
7 7, 9, 10

Vadet gäller startnummer

900 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 450,00 kr

Kvittonummer:
Gammal 2014-11-08, 14:25   #162

AbbeAces avatar

Sharp$: 524
Standard

Vm tips

Registrerat spel

1 1 Call Me Hanover (3, 4)
2 1, 3, 4, 8, 10, 11 (9, 2)
4 1, 3, 4, 10 (5, 9)
5 2, 4, 5, 7 (8, 11)
6 1, 6 (2, 10)
7 9 Your Highness (7, 4)
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 14:29   #163

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Halmstad VM-V75

Avd-1: 5
Avd-2: 3,9,10,11
Avd-3: 1,2,6
Avd-4: 4,5
Avd-6: 1,2,6,8
Avd-7: 1,11

fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 14:31   #164

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Börjar hårt med 3 spikar, missar man då kan man göra annat

Halmstad 60 2014-11-08 V75
Avd Ordinarie Reserver
1) 4 (1, 5)
2) 3 (1, 10)
3) 6 (1, 10)
4) 1, 3, 4, 5, 7, 9, (6, 10)
5) 4, 5, 7, 9, 11 (2, 1)
6) 1, 6, 9, 10, 12 (2, 8)
7) 4, 6, 7, 9, 10, 11 (2, 3)
900 rader * 1 * 0,50 kr = 450,00 kr
2014 4DEC xxx
8 november 2014
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 14:31   #165
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2102

Standard

Halmstad 60 20141108 V75
Avd-1: 4, Res: 5
Avd-2: 1,3,6,8,10, Res: 9
Avd-3: 10
Avd-4: 1,4,5,7,9
Avd-5: 2,4,5,7
Avd-6: 1
Avd-7: 9
100 rader * 1 * 0,50 = 50 kr
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 14:31   #166

Standard

Jippii ett rätt redan Britt Hudson andra ut.
Gammal 2014-11-08, 14:33   #167

doobs avatar

Standard

TACKARRRR!!! 8%!
Gammal 2014-11-08, 14:34   #168

Sprites avatar

Standard

Är han helt dum i huvudet Örjan!!! Tränaren ville ju ha ett offensivt upplägg och han sätter sig i tredje inner!!! Skönt att han inte vann, mer skadeglad åt att Örjan inte ens fick pengar då han kör som en åsna
Gammal 2014-11-08, 14:34   #169

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

Härlig början med 8%
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 14:34   #170

Sharp$: 1051
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 2, 4
2 3, 6, 10, 12
3 1 Bon Frecia
4 4 Merlin
5 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
6 10, 12
7 7 Photo Princess*
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 14:34   #171

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Halmstad 60 20141108 V75
Avd-1: 2
Avd-2: 1,3,5,7,8,10
Avd-3: 1,4,5,6
Avd-4: 3,4,5,9
Avd-6: 1,6
Avd-7: 10
Dagens VM spel
Snyggt!!
Gammal 2014-11-08, 14:35   #172

fusbars avatar

Standard

Royal va grym! Förtjänar att vinna.
asgaya3141 (+5)
Gammal 2014-11-08, 14:35   #173

Standard

Registrerat spel

1 2, 4, 8
2 3 Gigant Proud
3 1, 6 (6)
4 3, 4, 7, 9, 10 (3)
5 5, 7, 11, 14 (8)
6 1, 2 (6)
7 4, 6, 7, 11 (4)

Vadet gäller startnummer

960 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 480,00 kr

Kvittonummer: ADCE E157 xxxx 9541
Gammal 2014-11-08, 14:35   #174

AndyMarts avatar

Standard

Citat:

17 %, tack för kaffet.

Men kuk att Jennifer inte höll undan. Tvillingen satt iallafall.
Gammal 2014-11-08, 14:35   #175

Standard

Citat:
GRATTIS Hugo - faen va rätt du har!
hugotheboss (+5)
Gammal 2014-11-08, 14:36   #176

Standard

såja johan 8% v och p!
Gammal 2014-11-08, 14:36   #177

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Är han helt dum i huvudet Örjan!!! Tränaren ville ju ha ett offensivt upplägg och han sätter sig i tredje inner!!! Skönt att han inte vann, mer skadeglad åt att Örjan inte ens fick pengar då han kör som en åsna
Hästen var ju lika usel som alla andra norska "kanoner" som kommit hit på sistone. Bara amatörer som tror på sånt skräp.
Gammal 2014-11-08, 14:36   #178

Sprites avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fusbar Visa inlägg
Royal va grym! Förtjänar att vinna.
hade vunnit utan skor

Citat:
Hästen var ju lika usel som alla andra norska "kanoner" som kommit hit på sistone. Bara amatörer som tror på sånt skräp.
lätt att vara kaxig med facit i hand...

antar att du vet att det var slutsålt när den galopperade förresten?

Senast redigerad av Sprite den 2014-11-08 klockan 14:38.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 14:37   #179

fusbars avatar

Standard

Citat:
GRATTIS Hugo - faen va rätt du har!
Han fick loppet, bara tur.
Gammal 2014-11-08, 14:38   #180

Standard

Bra början. Nu hjälps vi åt att onda bort Roto !!
Gammal 2014-11-08, 14:38   #181

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
hade vunnit utan skor

lätt att vara kaxig med facit i hand...
Har varit ganska tydlig med det innan också.
Gammal 2014-11-08, 14:43   #182

Sprites avatar

Standard

Citat:
Har varit ganska tydlig med det innan också.
citera gärna för jag hittar det inte. står bara att du spikar royal fighter då den vinner efter att ET mosat Rafolo. Det var ju inte ens nära scenariot som blev?

Alternativt så har du röster i huvudet som du varit tydlig till...
Gammal 2014-11-08, 14:44   #183

Standard

Men för helvete, AndyMart lämna förslag på en tvilling som satt klockrent
hugotheboss (+5)
Gammal 2014-11-08, 14:45   #184

Majors avatar

Standard

[QUOTE=doob;382765]Fler måste spika Photo Princess!! Kom igen nu! Gruppsykos och meltdown! Spika på bolag, ut på Twitter och Facebook! Grupp-SMS till vänner och bekanta! Nu arbetar vi solidariskt för ökat värde i sista avdelningen till oss andra!

Photo Princess är årets kommunare som brann! Folk är fulla.

Jag måste verkligen ge dig en eloge du är för jävla rolig och du kan tippa trav..
doob (+5), doob (+95), Sprite (+2)
Gammal 2014-11-08, 14:47   #185

doobs avatar

Standard

[QUOTE=Major;382813]
Citat:
Fler måste spika Photo Princess!! Kom igen nu! Gruppsykos och meltdown! Spika på bolag, ut på Twitter och Facebook! Grupp-SMS till vänner och bekanta! Nu arbetar vi solidariskt för ökat värde i sista avdelningen till oss andra!

Photo Princess är årets kommunare som brann! Folk är fulla.

Jag måste verkligen ge dig en eloge du är för jävla rolig och du kan tippa trav..
100 Sharps för det!
Gammal 2014-11-08, 14:47   #186

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
citera gärna för jag hittar det inte. står bara att du spikar royal fighter då den vinner efter att ET mosat Rafolo. Det var ju inte ens nära scenariot som blev?

Alternativt så har du röster i huvudet som du varit tydlig till...
Ursäkta mig, har inte alls skrivit det på detta forum vilket jag trodde. Sorry.
Sprite (+2)
Gammal 2014-11-08, 14:51   #187

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fusbar Visa inlägg
Han fick loppet, bara tur.
Tanken är kanske att spelet går ut på att räkna ut att det kan bli så innan man lägger sitt spel...
Gammal 2014-11-08, 14:54   #188

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5203
Standard

11.50 betalt för overtaker by sib på ub

betyder bra plus denna dag redan (har ej streckspel idag)

Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 14:55   #189

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ssimonk Visa inlägg
Slängt ihop ett litet system med hästar det surras om här på forumet. Idag blir det bra utdelning! Lycka till.
1 - 2 Overtaker by Sib
2 - 3, 7, 10, 11
3 - 6, 10
4 - 9 Bonito Hornline
5 - 4, 5, 7, 8, 9
6 - 1 Frozen
7 - 2, 7, 11

120 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 60,00 kr
Woppah! Härligt, Johan!
heddari (+10)
Gammal 2014-11-08, 14:56   #190

doobs avatar

Standard

Fan! Den där var med i ursprungstanken och dessutom "påad" av betaltjänsterna men jag lämnade den ändå på grund av läget.... SATAN!!! 2%....
Gammal 2014-11-08, 14:59   #191

Standard

Hela veckan har vi Shaaaaaasat bort Roto. Vi har fått en del hån och spe för det.
Gammal 2014-11-08, 15:02   #192

Standard

Spikade Dixie(stora plus o stjärnor i programmet) på Åby. Nu har man glömt och ej med på systemet. F**n för o bli gammal.
Gammal 2014-11-08, 15:06   #193

hugothebosss avatar

Standard

Skit också, plockade bort 4,7 från systemet!
Gammal 2014-11-08, 15:13   #194

Standard

Atg live nere i Motala gå inte ut och sen in på sidan alla andra sidor funkar
Gammal 2014-11-08, 15:19   #195

Standard

härligt! varit spik och v hela veckan! nu dags för bonito hornline!
Gammal 2014-11-08, 15:19   #196

doobs avatar

Standard

Perfekt! Litade på min första intuition och spikade Nothing But Class på V5...
Fan hade ett system som börjat riktigt bra men som jag ritade om gällande V75...

Får jobba in fyra sexor istället!
Gammal 2014-11-08, 15:20   #197

Rickarts avatar

Sharp$: 2611
Standard

Åh, första gick in som A-häst, och nu i tredje satt spiken, innan jag lämnade in, hajade jag till och såg dixie exklusive på 1%, hemmabana och allt, men så orkade jag inte börja pilla i det reducerade systemet och bara sket i den. Suck...
Hoppas att 6 ger okej!
Lycka till ni andra med chans...
Gammal 2014-11-08, 15:22   #198

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Äsch man var hyfsat rätt ute på början av vm-systemet men råkade också "glömma" Dixie, konstigt vad plötsligt bortglömd den var idag. Var väl ändå chanslös med mina tokspikar i slutet, får heja in simon istället!
Halmstad 60 20141108 V75
Avd-1: 2,3,4,7,9,11
Avd-2: 5,8,9,10
Avd-3: 6
Avd-4: 1,2,3,4,6,7,9,11
Avd-5: 4
Avd-6: 1
Avd-7: 3

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 15:22   #199

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

bara spika unter. i framtiden , dem krossar trav sverige helt otroligt
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 15:24   #200

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
NBC är mycket startsnabb, tror Peter laddar allt vad som går för att komma till spets.
Jag vet alltid vem som spetsar
Gammal 2014-11-08, 15:24   #201

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Josve88 Visa inlägg
härligt! varit spik och v hela veckan! nu dags för bonito hornline!
Blir väldigt spännande om Bonito hittar hem, men det känns som att det skulle vara för bra för att vara sant...
Gammal 2014-11-08, 15:25   #202

Standard

Hur går det Gidde jag är ute ur leken, du är säkert med på något?
Gammal 2014-11-08, 15:26   #203

Klankes avatar

Sharp$: 699
Standard

Provar en rolig DD.

Hästar
1 1, 9
2 4 Faccination - har vunnit 14 av 16 i spets, och 2 av 3 på distansen...
2 x 50,00 kr = 100,00 kr

2014 TSN: 8B00 A59D 7462 1105

Drömde att Evelina Palema vann avd5 men drömmar slår ju sällan in så den blir bara en av flera...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 15:28   #204

Standard

Skymaster vs Photoboy 2;a till 1,9 på UB
En bjudning enl mej.

ss 15:34
Gammal 2014-11-08, 15:31   #205

Standard

Jag lever på andelsspelet till butiken.. Spik corinne och frozen. Polaren vägrade gå med på spika NBC . Bra jävla less.
Gammal 2014-11-08, 15:40   #206

drakens avatar

Standard

Black såklart. Får försöka få ihop lite kaffe på 6 or
Gammal 2014-11-08, 15:42   #207

Sprites avatar

Standard

Hahaha skön han är Ingves. "Det var som smör på bröd"
Gammal 2014-11-08, 15:42   #208

Rickarts avatar

Sharp$: 2611
Standard

Sesådär, nu börjar 6 rätt bli lite intressant också!
7
1,6
1,2,7,9,10,11
HIHI
Gammal 2014-11-08, 15:43   #209

Standard

Bara 4 procent ! Kan bli mumma på 6 rätt idag
Gammal 2014-11-08, 15:43   #210

Sharp$: 2648
Standard

Untersteiners dag..
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 15:45   #211

Standard

4,5,7,8,9
1
2,7,11
för en sexa. Får hoppas att det ger en slant isåfall!
Gammal 2014-11-08, 15:46   #212

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Skymaster vs Photoboy 2;a till 1,9 på UB
En bjudning enl mej.

ss 15:34
Satt som en smäck. tar en trolig till.

Without Hesitation vs Sassafras o Anna Greta 1:a
odds 3,35

sp.st 15:56

Hänger på Untersteiner flytet Sassafras
Gammal 2014-11-08, 15:46   #213

Standard

Gantab Håleryd hårdare spelad som vinnare än t ex Photoboy.
Gantab streckad bara på 4 %. Några vinnarspelare visste något, som vi andra inte hade en aning om.
Gammal 2014-11-08, 15:49   #214

Standard

Citat:
Gantab streckad bara på 4 %. Några vinnarspelare visste något, som vi andra inte hade en aning om.
Eller också har dom som inte vunnitbytt taktik och spelar på Untersteinerhästar
Gammal 2014-11-08, 15:49   #215

Sharp$: 11975
Standard

har lirat plats på johans vilda tiger, den är tydligen bara fyra...hur sned är linjen där?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 15:50   #216

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Citat:
Hästar det lyser dubbelrött på i skoinfon blir alltid groteskt överspelade på toton hos statliga monopolet.

Bet365 betalade 22 ggr på den vilket väl var mer normalt om man jämför med insatserna på V75.
mackpeter (+2)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 15:51   #217

Standard

Registrerat spel

Bana: Halmstad, omg. 29
Lopp: 9
Spelform: Vinnare

Hästar: 1 Sassafras

Vadet gäller startnummer

1 x 5,00 kr Totalt: 5,00 kr

Kvittonummer: 8DA0 2375 7864 1341
Nu spelar jag Untersteiner,så det tar slut
Gammal 2014-11-08, 15:53   #218

drakens avatar

Standard

Där försvann man från 6orna också. Blir ingenting som vanligt på v75. DD 1-11
Gammal 2014-11-08, 15:55   #219

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Eller också har dom som inte vunnitbytt taktik och spelar på Untersteinerhästar
Jag var tydligen otydlig med min poäng eftersom du missade den: Gantab var mer spelad som vinnare än Untersteiners egen körning - Photoboy. Det fanns alltså någon/några som visste, att Gantab var den bättre av Untersteiners hästar.
Gammal 2014-11-08, 15:57   #220

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hästar det lyser dubbelrött på i skoinfon blir alltid groteskt överspelade på toton hos statliga monopolet.

Bet365 betalade 22 ggr på den vilket väl var mer normalt om man jämför med insatserna på V75.
Logisk förklaring. Eller så fanns det de som visste vilken av stallets hästar, som var bäst.
Gammal 2014-11-08, 15:58   #221

doobs avatar

Standard

Sjukt vilken Untersteiner-dominans! Hur fan tänker vi spelare?? Släpper iväg Sveriges mest framgångsrika stall och dessutom på hemmplan till dylika procentuella insatser!

UNDERBETYG TILL MIG OCH "SAMTLIGA"!!
Gammal 2014-11-08, 16:02   #222

doobs avatar

Standard

Here we go again!

Untersteiner torskar ALDRIG från spets....

Jo kanske.... Tuff dam i dödens! Skönt se Lövgren köra offensivt för en gång skull!
Gammal 2014-11-08, 16:05   #223

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

kross av trav sverige fortsätter helt otroligt
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 16:08   #224

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Sesådär, nu börjar 6 rätt bli lite intressant också!
7
1,6
1,2,7,9,10,11
HIHI
Ser ruskigt bra ut! Lycka till!
Gammal 2014-11-08, 16:11   #225
DIF

Standard

Citat:
Tror Mackpeter får äta upp denna kommentar Han hade ju rätt i sin tro
The Untersteiners rules!
Gammal 2014-11-08, 16:11   #226

Standard

Mirakel systemet ala`Untersteiner

1, 2-4
2, 7
3, 5-6
4, 6-7-10
5, 1-5-7-8
6, 11-12
7, 5-12

192 rader 96:-
Denna har nog mamma Untersteiner lämnat in.
Gammal 2014-11-08, 16:14   #227

Standard

Registrerat spel

Lopp: 9
Spelform: Trio

1:a 7, 9
2:a 7, 9
3:a 1, 2, 5

Vadet gäller startnummer

6 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 12,00 kr

Kvittonummer: 8F6C 8539 38E2 1341

Utbetalt: 742,00 kr
Äntligen
Gammal 2014-11-08, 16:15   #228

2018

Standard

Citat:
Du tror inte att det har att göra med att Untersteiner hade vunnit 3 lopp innan? Spela hårt på alla hästar som har något att göra med Untersteiner så går man hem med fina pengar idag.
Gammal 2014-11-08, 16:18   #229

Standard

tycker det är märkligt att ingen ens nämnt daryl boko idag ifall frozen har en dålig dag eller sitter fast tror jag den vinner!
Gammal 2014-11-08, 16:19   #230

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Tror Mackpeter får äta upp denna kommentar Han hade ju rätt i sin tro
The Untersteiners rules!
Jag gör en pudel. Skall leta upp Untersteiner Fan Clubs ordförande och överlämna sharps. Undrar hur man blir medlem?
Äter dock inte upp en halmhatt. Idag skall jag äta gåsamiddag med svartsoppa.
DIF (+2)
Gammal 2014-11-08, 16:20   #231

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 1183
Standard

Tjena gott folk slänger in en Rak DD

Registrerat spel

Spelform: Dagens Dubbel, omg. 622

Avd Ordinarie hästar
1 6 Speed Delicious
2 7 Photo Princess*

Vadet gäller startnummer

1 x 180,00 kr Totalt: 180,00 kr

Kvittonummer: 430A 0B13 3EA0 9105
abandofhope är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 16:22   #232

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Min DD-chansvärdering och spelvärda komber under 50ggr enligt det:

DD-1 Värdering vinstchans DD-2 Värdering vinstchans
100% 100%
1 38% 1 8%
2 7% 2 3%
3 0% 3 7%
4 0% 4 10%
5 1% 5 3%
6 25% 6 13%
7 2% 7 14%
8 3% 8 3%
9 12% 9 21%
10 4% 10 9%
11 2% 11 7%
12 6% 12 2%
13 0% 13 0%
14 0% 14 0%
15 0% 15 0%

Oops, noll spelvärda komber under 50ggr, får ta de under 100ggr

1-3 (bästa spelet)
6-1
6-4

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 16:22   #233

Standard

Citat:
Du tror inte att det har att göra med att Untersteiner hade vunnit 3 lopp innan? Spela hårt på alla hästar som har något att göra med Untersteiner så går man hem med fina pengar idag.
Men varför spelar dom Gantab och inte Photoboy, som ger högre odds? Om man inte VET vilken av hästarna, som har bäst chans?
Gammal 2014-11-08, 16:27   #234

Standard

4,6,7,9,10,11 i sista för 7an nu.
Gammal 2014-11-08, 16:28   #235

Standard

Kom nu problem med datorn men kommer ihåg unterstiner fanklubb måste gott bra för hen
Gammal 2014-11-08, 16:28   #236

Standard

grym som vanligt frozen! chans på en sexa! härligt också med zonguldak på plats!
Gammal 2014-11-08, 16:30   #237
DIF

Standard

Citat:
Tjongar in ett galet system som kan ge en hacka.
Men kan lika gärna bli 4 rätt och fiasko. Visst kan Bon Frecia vinna, men spelvärdet måste vara på 6:an.
Gigant Proud som var lovande redan hos Söderholm och nu börja blomma ut hos Nurmos, borde ha bra chans att vinna. 8% nu lär bli 15 i morgon.
I femte vinner far eller son Unterstiner.
Frozen är felanmäld, den vunner ju i guld med punka på båda hjulen. Klassblandning.
Övriga lopp ska väl sitta?
1 1, 2, 3, 4, 5, 8, 11
2 3 Gigant Proud (10, 1)
3 6 Nothing But Class (1, 2)
4 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9
5 5, 7 (4, 2)
6 1 Frozen (2, 6)
7 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11

Synd att Jorma inte fick till det med Giganten, men analysen är ju hyfsad hittills och man har en liten chans på en sexa iaf.
Märkligt mycket tjat om att Frozen skulla lägga. Vad hade ni missat?
Gammal 2014-11-08, 16:34   #238

Klankes avatar

Sharp$: 699
Standard

Har två lappar för sex rätt,

HÄSTAR RES
1 2, 3, 4, 5, 11
2 1, 3, 10, 12
3 1, 2, 5, 6, 10
4 1, 5, 6, 7, 9
5 4, 5, 7, 11
6 1 FROZEN
7 7 PHOTO PRINCESS*
2000 RADER x 1 x 0,50 KR
Totalt: 1 000,00 kr
4BC2 EDB5 3A0C 9145

HÄSTAR RES
1 2, 3, 4, 5, 11
2 3, 12
3 1, 2, 6, 9, 10
4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
5 7 CORINNE AF SOLNÄS
6 1 FROZEN
7 4, 6, 7, 10
2000 RADER x 1 x 0,50 KR
Totalt: 1 000,00 kr
63A4 831B 3648 1501

Lite surt att Angelo Am fick ett så dåligt läge i loppet. Men bra som 3a ändå...

DD lever också

DD1. 1-9
DD2. 4
* 50

Synd att man flög i avd2..... men men...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 16:37   #239

Standard

Plats lopp 11 Fascination
UB 4,35

Sp.St 16:42
Gammal 2014-11-08, 16:38   #240

Standard

Nybrink lär ha 6 av 6
Gammal 2014-11-08, 16:40   #241

Standard

Registrerat spel

Lopp: 11
Spelform: Tvilling

Hästar: 6, 7, 9, 11
U-hästar: 12 M.T.Harmony

Vadet gäller startnummer

4 x 5,00 kr Totalt: 20,00 kr

Kvittonummer: 236A 41D9 B6C2 1105
Försent ska syndaren vakna
Gammal 2014-11-08, 16:41   #242
DIF

Standard

Kan vi få in smurf-olsson i sista tack! Linderoth eller Söderqvist funkar också
Gammal 2014-11-08, 16:42   #243
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Nybrink lär ha 6 av 6
vilka djur har han i sista då?
Gammal 2014-11-08, 16:45   #244

Sharp$: 3910
Standard

Citat:
vilka djur har han i sista då?
6-7-9-10 tror jag
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 16:50   #245

doobs avatar

Standard

Ahhhhhh!!!

Youana sämre än väntat.... Dock var Photo Princess urusel som väntat!
Gammal 2014-11-08, 16:51   #246

Sprites avatar

Standard

Synd inte Youana kunde ett skit i spurten
Gammal 2014-11-08, 16:52   #247

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
4,6,7,9,10,11 i sista för 7an nu.
Grattis!
Gammal 2014-11-08, 16:52   #248

Sharp$: 115
Standard

Ingves vad i helvete sysslar du med ditt jävla pucko.. Släpper ner en häst framför o släpper bort vinsten
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 16:52   #249

Sharp$: 4815
Standard

BRA GOOP!!!

8-NOV-2014
Løb 7 HALMSTAD
1,00 Kr. V5 1,00 Kr.

AFD 1 1,6
AFD 2 1,3,5,6,7,9,10,12
AFD 3 5,7,11
AFD 4 1
AFD 5 9

48 SPIL Total 48,00 Kr.
8-NOV-2014 14:36:46
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 16:53   #250
DIF

Standard

Trist, så mycket rätt men ändå inget bra.
Gammal 2014-11-08, 16:54   #251

Greven-plasts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Greven-plast Visa inlägg

Ja bara och bryta ihop och komma igen.

Var bara bäst idag.
Gammal 2014-11-08, 16:54   #252

Standard

gubbar...vi är nog helt chanslösa, om vi inte kör bolagssystem idag
Gammal 2014-11-08, 16:58   #253

whatons avatar

Sharp$: 1361
Standard

Registrerat spel

1 2, 5, 9 (8, 12)
2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (3, 10)
3 1, 6, 10 (2, 5)
4 4, 9 (3, 7)
5 7 Corinne af Solnäs (5, 2)
6 1 Frozen (6, 12)
7 6, 7, 9, 10, 11 (4, 1)

Vadet gäller startnummer

1 080 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 540,00 kr

besviken på både merlin och specielt bonito fick perfekta resor !!
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 17:00   #254

doobs avatar

Standard

Citat:

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

DAGENS AVSLAG!
Några nämnda men särskilt nöjd med avslagen... Räckte inte för mig idag ändå då jag inte trodde Stall Untersteiner skulle vara så på "g" idag. Hade också för stor tilltro till Youana....
Hoppas någon fick något nyttigt med sig i alla fall!
Gammal 2014-11-08, 17:01   #255

Standard

läs det jag skrev, en gång till...ingen rolig läsning, men kan dessvärre vara sann..mm...
Gammal 2014-11-08, 17:05   #256

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
läs det jag skrev, en gång till...ingen rolig läsning, men kan dessvärre vara sann..mm...
Vad menar du??
Gammal 2014-11-08, 17:05   #257

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
6-7-9-10 tror jag
Kan inte vara många som spelar Mickes system,han insåg att Untersteiner har läge på hemmabanan.Annars hade inte utdelningen blivit så hög.
Gammal 2014-11-08, 17:06   #258

2018

Standard

Kan man se Micke Nybrinks vinstsystem någonstans?
Gammal 2014-11-08, 17:07   #259

Migges avatar

Sharp$: 3522
Standard

Citat:
Kan man se Micke Nybrinks vinstsystem någonstans?

Halmstad omg. 60 ATG Team
Lördag 2014-11-08 2014-11-08 14:24
HÄSTAR RES
1 1, 2, 3, 4, 5, 11
2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
3 1, 6
4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
5 2, 4, 5, 7, 8
6 1 FROZEN
7 6, 7, 9, 10
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 17:10   #260

doobs avatar

Standard

Untersteiner fram och baklänges i lopp 12 också....
Gammal 2014-11-08, 17:12   #261
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
HÄSTAR RES
1 1, 2, 3, 4, 5, 11
3 1, 6
5 2, 4, 5, 7, 8
6 1 FROZEN
7 6, 7, 9, 10
Var det det lilla liret
Han går ju nästan back på det där.....trodde det var ett lir so svennebanan har råd att lämna in.
Gammal 2014-11-08, 17:13   #262

Migges avatar

Standard

Citat:
Var det det lilla liret
Han går ju nästan back på det där.....trodde det var ett lir so svennebanan har råd att lämna in.
Inlämnat 3 ggr också = totalt 600 st. andelar.
Gammal 2014-11-08, 17:14   #263

drakens avatar

Standard

200 andelar så ganska ointressant system om man inte har en jävla massa andelar. Själv vart man ju black såklart. Kunde inte ens rädda förlusten med 5 or då jag gick ganska hårt på Youana
Gammal 2014-11-08, 17:15   #264

drakens avatar

Standard

3ggr dessutom hahaha. Ennu ointressantare
Gammal 2014-11-08, 17:15   #265

Standard

Citat:
Vad menar du??
att vi är tämligen chanslösa med våra småsystem i dagens trav...mm...
Gammal 2014-11-08, 17:16   #266

Standard

...i långa loppet alltså
Gammal 2014-11-08, 17:17   #267

drakens avatar

Standard

Var egentligen ingen svår rad om man bara gör rätt. Spikar fanns det ju i överflöd i efterhand
Gammal 2014-11-08, 17:18   #268
DIF

Standard

Citat:
Inlämnat 3 ggr också = totalt 600 st. andelar.
hahaha, det är många rader att min miniräknare visar error....
Med det radantalet och rätt spik är det nästan omöjligt att missa.
Men visst, kul för dom som köpt en andel och fått en sjua.
Gammal 2014-11-08, 17:20   #269

Standard

Ett litet grattis iallafall till er som ryggade mitt bolag "Sharpest!".
Vi åkte i avd 4 på 6 Gantab Håleryd.

3st 6:or och 60st 5:or

Blev ändå 10374:- att dela på 20 andelar.
draken (+5), DIF (+5), xanathaar (+5)
Gammal 2014-11-08, 17:27   #270

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
I eftermiddag får vi väl ett klart bevis på Untersteiners stallform räknade snabbt med reservation 8 segrar på sista 70 starterna från 20 oktober till Åby i torsdags.
sen blir det nog svårare...
JU har ju fler intressanta uppsittningar.
Overtake by side 7%
Dixie Exclusive 1%
David Sisu 2%
Kommer nog köra en tuff joker med 1 av 3 på dessa .
övrigt tror jag att Jumble Ås vinner lika lätt igen 14%
Skit oxå på Jumble Ås.....
Annars hyfsade drag i JU s två segrare och spiken.
Gammal 2014-11-08, 18:36   #271

Standard

Citat:
HÄSTAR RES
1 1, 2, 3, 4, 5, 11
3 1, 6
5 2, 4, 5, 7, 8
6 1 FROZEN
7 6, 7, 9, 10
Räknar jag rätt i all hast, om vinsten är ca 1250:- efter avdrag av 90:- per andel. Totalt 600 andelar.

Tjae - tänk om 9 Anna Greta vunnit femte.....
Gammal 2014-11-08, 18:51   #272

Standard

Citat:
Räknar jag rätt i all hast, om vinsten är ca 1250:- efter avdrag av 90:- per andel. Totalt 600 andelar.

Tjae - tänk om 9 Anna Greta vunnit femte.....
Är väl ändå ett ok alternativ till att lägga sin lördagshundring på en Harry Boy för samma summa. Det är nog massor av dom som köper in sig på detta som är otroligt glada för någon tusenlapp i vinst och att de 600 andelarna ska ha blivit slutsålda på 1,5 min visar väl också att småspelarna har enormt förtroende för Nybrink, Raffe mfl som tippare.

Men tveksamt om det kommer löna sig i längden med dessa matematiska jättesystem för ca 100 000 kr som lämnas in flera dagar i förväg.
Gammal 2014-11-08, 19:06   #273

Migges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men tveksamt om det kommer löna sig i längden med dessa matematiska jättesystem för ca 100 000 kr som lämnas in flera dagar i förväg.
Systemen lämnas in på lördagarna ca 14.20-14.25
Gammal 2014-11-08, 19:30   #274

doobs avatar

Standard

Tycker det numera är dåligt betalt på v75! Jag menar titta på senaste omgångarna! Det är många lågprocentare som vinner och stora favoriter som bränner och ändå "bara" under halvmiljonen!
Det fanns en tid då dylika förutsättningar innebar jackpot eller miljonutdelning! Att någon skulle bli ensam om hela potten känns som en utopi!

Inbillar jag mig? Tänker jag fel? Eller har alla stora system dödat spelet? Robotspel har förbjudits och maxantal rader införts men ATG är så inkompetenta så hackers kanske flyger under radarn och kommit förbi "problemet"?

Edit: Skapade en egen tråd kring mina funderingar!

Senast redigerad av doob den 2014-11-08 klockan 19:32. Anledning: Egen tråd!
Gammal 2014-11-08, 19:34   #275

Standard

Citat:
Okej, jag blir ordförande.
Några andra som vill vara med i styrelsen?
Vice ordförande.
Kassör.
Sekreterare.
Eventuellt några suppleanter också.

Untersteiner rules.
Gammal 2014-11-08, 19:38   #276

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stiggi Visa inlägg
Lycka till på liret.
Ganska hyggliga drag.
Hoppas någon ryggade.
Gammal 2014-11-08, 19:58   #277

Standard

Citat:
Systemen lämnas in på lördagarna ca 14.20-14.25
Ok, har ingen koll på det, men då kanske man ska köpa in sig där ? Blir väl lika tufft att få en andel som att det var att få tag i bra platser till MFFs champions leauge matcher när nu trav365 och spelbolaget slår på stora trumman och berättar om Nybrinks och andelsspelarnas magiska lördag.
Gammal 2014-11-08, 20:05   #278

drakens avatar

Standard

Ja det lär väl bli lite hype när Nybrink lyckades flaxa in ett jättesystem men det tror jag att precis alla här hade gjort också med den insatsen. Räcker med att spika Frozen så är man hemma. Tror att han kommer att sätta rätt många v75or om det ska vara i den storleken men ofta kommer det att gå minus även om det sitter. Han eller Raffe eller vem som än gör systemet kommer alltid att spika den så kallade klaraste och sedan hoppas på tur att det smäller i loppen de helgarderat.
Gammal 2014-11-08, 20:22   #279

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

1000 inlägg ett rätt, ett inlägg 1000 rätt
Hmmm
Gammal 2014-11-08, 20:26   #280

Standard

Citat:
Ja det lär väl bli lite hype när Nybrink lyckades flaxa in ett jättesystem men det tror jag att precis alla här hade gjort också med den insatsen. Räcker med att spika Frozen så är man hemma. Tror att han kommer att sätta rätt många v75or om det ska vara i den storleken men ofta kommer det att gå minus även om det sitter. Han eller Raffe eller vem som än gör systemet kommer alltid att spika den så kallade klaraste och sedan hoppas på tur att det smäller i loppen de helgarderat.
Men väldigt bra i marknadsföringssyfte. För det står redan i stora rubriker på atgs reklamsida trav365 att Nybrink spelade in 750 000 kr idag. Det är ju väldigt bra för att sälja ännu fler andelar framöver. Hade man skrivit att 600 andelsköpare gick en dryg tusenlapp plus idag hade det nog inte varit lika många klick på artikeln.
Gammal 2014-11-09, 01:09   #281

Standard

Hade 10 i avd 2 som den andra utgången.
Trodde verkligen att det skulle bli bättre utdelning. :(
fusbar (+50)

Senast redigerad av Scherlock den 2014-11-09 klockan 01:10.
Svara

td