Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-02, 17:56   #331

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

men inte så att jag misstror dig, men har blivit lite fundersam
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 17:56   #332

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Jag försöker omsätta så pass mycket att jag ska få en bra månadslön om jag lyckas med en ROI på 105 %.
Inte svar på min fråga men jag förstår... Tänk på vad jag säger bara. Var förnuftig!
Har haft många perioder (nettoprocentuellt) i yngre dagar som vida överträffar din vecka men har även vänt! Varit nere i skiten ett par gånger men landat mjukt då insatserna har varit långt under dina! Åkt jo-jo ett par gånger i min ungdom innan jag lärde mig...

Dina stora system och insatser ökar självklart dina vinstmöjligheter och devalverar din gloria men förtar inte 7 rätt! Det farliga är när målfotot grinar illa... 500 rader ger vare sig kickar eller självförtroende...

Vila sig i form är lika svårt som behövligt ibland!
Gammal 2014-11-02, 17:58   #333

Sharp$: 689
Standard

Om man ngn gång sätter en/eller flera V75:or så kommer granskningen på Sharps?

Då ska det svaras på frågor om man har spelat bort summorna man vinner på andra spel, aktier eller annat. Varför inte bara ge Gidde en klapp på axeln för gott dagsverke. Har väl ingen betydelse vilka summor man spelar för? Han skrek ut en vinnare i sista V75 och även hur loppet skulle gå (åtminstone inledningsvis). Vi med mindre plånböcker borde ha ryggat en storspelare istället för att klaga nu i efterhand. Låter nästan som om man jagar ett spelberoende beteende på Gidde nu. Patetiskt!

Har sett flera sorgliga exempel i min närhet som hela tiden försvarar sitt spelande med "jag men jag spelar småsummor".....

En tanke kan vara att 500kr för ngn kan vara enorma pengar medan andra kan se detta som 1kr!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gidde_Palema (+10), thelir (+5)
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 17:58   #334

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Gidde, din skärpa som travanalytiker är bevisad med råge! Skippa överdrifterna och de vita smålögnerna. De behövs inte.

Flera snygga vinster på kort tid. Ett råd från en som varit med ett tag: höj inte insatserna utan en tids noggrann eftertanke. Med större plånbok kan det krävas andra spelstrategier.
doob (+10), Gidde_Palema (+10)
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 18:00   #335

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1899
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Tror de som var med på systemet är rätt glada nu. Jag marknadsförde det hårt kan man säga!
jag är höginkomsttagare och alla mina vänner är höginkomsttagare och ingen av mina vänner skulle ens tänka tanken att lägga 4000:- på en andel en söndag på "Extra V75"...ge dig nu!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 18:01   #336

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg

Då ska det svaras på frågor om man har spelat bort summorna man vinner på andra spel, aktier eller annat. Varför inte bara ge Gidde en klapp på axeln för gott dagsverke. Har väl ingen betydelse vilka summor man spelar för? Han skrek ut en vinnare i sista V75 och även hur loppet skulle gå (åtminstone inledningsvis). Vi med mindre plånböcker borde ha ryggat en storspelare istället för att klaga nu i efterhand. Låter nästan som om man jagar ett spelberoende beteende på Gidde nu. Patetiskt!

Har sett flera sorgliga exempel i min närhet som hela tiden försvarar sitt spelande med "jag men jag spelar småsummor".....

En tanke kan vara att 500kr för ngn kan vara enorma pengar medan andra kan se detta som 1kr!
Jag kan hålla käften om det retar dig men det är bara välmening. Inte oväntat är den här typen av diskussion känslig... Tycker dock att den är relevant och viktig! Men nu har jag fått sagt mitt så nog om det!

Ber om ursäkt "Mr 47 inlägg", ledsen om jag upprörde!

Senast redigerad av doob den 2014-11-02 klockan 18:03.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 18:04   #337

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Gidde, din skärpa som travanalytiker är bevisad med råge! Skippa överdrifterna och de vita smålögnerna. De behövs inte.

Flera snygga vinster på kort tid. Ett råd från en som varit med ett tag: höj inte insatserna utan en tids noggrann eftertanke. Med större plånbok kan det krävas andra spelstrategier.
Tack! Bra råd.
doob (+5), overpace (+5)
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 18:12   #338

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Gidde_Palema (+10)

Senast redigerad av fusbar den 2014-11-02 klockan 18:14.
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 18:18   #339

Sharp$: 11975
Standard

den här läsningen är alltid lika intressant, visar hur stor chans som man har på sina system för några hundralappar
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 18:19   #340

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

Det 4:de fick den göra ett gratis system? 4:de systemet på vinstlistan
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 18:20   #341

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg

Jag kräver inte att några rader redovisas och jag klagar inte. Jag har utbytt idéer med killen hela dagen.

Fara med osanning eller lägga ut dimridåer är alltid patetiskt. Nåt du ej borde försvara. Vissa frågar om raden för att de är intresserade av olika systemupplägg. Jag är inte så djupt insatt, men en kille som exempelvis Stekel är med största säkerhet mer intresserad av systemupplägget än av vinsten i sig.

Till sist: Det spelar stor roll för hur mycket du spelar för (Jag ser Giddes insatser som svindlande för en person som inte har ekonomi långt utöver det vanliga. Därmed inte sagt att jag anser det fel att lira om det går att rätt håll och känns hanterbart). Mer imponerande ju fler ställningstagande du gjort. Jag värderar andras tipsinsatser mer på analysen och upplägg än vad storleken på utdelningen säger...

Min analys av Eikmann på Momarken var helt korrekt och jag satte spiken! Knappast stor analyskonst dock...

Nä, Gidde får bara en liten klen klapp på axeln. Mest för att han befinner sig i en sanslös flytperiod. Målfoto idag och troligen hade han tur när lill-svanen ramlade undan i Fredags...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 18:21   #342

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Det 4:de fick den göra ett gratis system? 4:de systemet på vinstlistan
Norrmän spelar gratis - broderlandet du vet...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 18:22   #343

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Norrmän spelar gratis - broderlandet du vet...
Heheh skall flytta till Norge då
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 18:24   #344

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Heheh skall flytta till Norge då
Många som har gjort...

/hilsen fra Drammen/

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 18:25   #345

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Norska spelen redovisas som ett spela.
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td