Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-02, 17:31   #316

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 689
Standard

Gidde.

Kan du inte tänka dig att göra ett system för oss på Sharps så kan vi köpa andelar efter "egen plånbok" Ex. 500kr/andel.

Vore kul att få full pott någon gång samt att jag ligger inte i medvind nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+100)
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 17:32   #317

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Vem köper en andel för 4000kr dagen efter V75 med jackpott?
Trollet Fjant?
Man måste välja sina omgångar, jag hade ingen känsla för omgången igår. Bättre känsla för omgången idag och då tycker jag att det är bättre att spela på den omgången man har känsla för.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 17:33   #318

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7912
Standard

Om man som 20 åring börjar leka med de här pengarna så lär det inte sluta bra. Ge dig och börja med någonting annat innan det är för sent.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 17:33   #319

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg
Gidde.

Kan du inte tänka dig att göra ett system för oss på Sharps så kan vi köpa andelar efter "egen plånbok" Ex. 500kr/andel.

Vore kul att få full pott någon gång samt att jag ligger inte i medvind nu
Känns dock som att jag har haft tillräckligt med flyt nu, är nog ett tag till nästa gång nu skulle jag tro!
Gammal 2014-11-02, 17:34   #320

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Så du säljer andelar över nätet eller i den lokal spelbutiken i Karlstad?
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 17:34   #321

Sharp$: 11975
Standard

trodde dig gidde, men är inte så säker nå mer...mm...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 17:35   #322

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Om man som 20 åring börjar leka med de här pengarna så lär det inte sluta bra. Ge dig och börja med någonting annat innan det är för sent.
Jag har byggt upp mitt kapital sakta med säkert. I början hade jag bara ett par tusenlappar att jobba med efter jag sommarjobbat. Jag har lagt ner otroligt mycket tid på detta, jag tar det på största allvar. Lägger ner minst 8 timmar per dag och kallar du det att leka så är det din definition av det hela.

Senast redigerad av Gidde_Palema den 2014-11-02 klockan 17:41.
Gammal 2014-11-02, 17:36   #323

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Så du säljer andelar över nätet eller i den lokal spelbutiken i Karlstad?
Över nätet, det är ett gäng jag känner, vi brukar spela ihop ibland när vi tycker att det finns bra spelvärde. Jag behövde jobba rätt hårt för att få de att gå med på att det fanns bra spelvärde i den här omgången. Förstår din synpunkt med jackpott igår.

Senast redigerad av Gidde_Palema den 2014-11-02 klockan 17:37.
Gammal 2014-11-02, 17:44   #324

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Vill inte vara typiskt svensk a la jantelag men "fenomen" går att förklaras.
Många tänker sig Gidde som ett underbarn men nu kommer mer "förklaringar" som stärker min tes.

En skicklig analytiker (bland många andra) med för dagen tung plånbok som allt rullar rätt för! Trivs som fisken i vattnet och odlar lite myt om sig själv tills allt hamnar i ljus på bordet.
Har sett det otaliga gånger. Inte minst inom pokern! 99 av 100 har inte management och nödbroms och då går det kraftigt utför och underbarnet devalveras till black speltorsk som stake:as ett tag innan dödsrycket.

Se det som visdomsord Gidde! Förvalta din bokföring med omsorg och bli inte det exempel jag talar om!
Det krävs kanske 5-10 år att summera din potential!

Hoppas du tar mina rader på rätt sätt. Det är bara av välmening! Njut av pengar och uppståndelse men behåll fötter och plånbok på jorden!

PS.
Min moneymanagement är aldrig spela för mer än jag har råd med. Vid vinst behåller jag 1/3 i kassan, bränner 1/3 på resor, nöjen och konsumtion (för min familj som står ut med mig vid ATG Live lediga kvällar och helger) och 1/3 sparas!

Ett fungerande koncept för mig!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 17:47   #325

Standard

...han kan vara mytoman också, men hoppas för hans skull att du har rätt...
Gammal 2014-11-02, 17:47   #326

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Vill inte vara typiskt svensk a la jantelag men "fenomen" går att förklaras.
Många tänker sig Gidde som ett underbarn men nu kommer mer "förklaringar" som stärker min tes.

En skicklig analytiker (bland många andra) med för dagen tung plånbok som allt rullar rätt för! Trivs som fisken i vattnet och odlar lite myt om sig själv tills allt hamnar i ljus på bordet.
Har sett det otaliga gånger. Inte minst inom pokern! 99 av 100 har inte management och nödbroms och då går det kraftigt utför och underbarnet devalveras till black speltorsk som stake:as ett tag innan dödsrycket.

Se det som visdomsord Gidde! Förvalta din bokföring med omsorg och bli inte det exempel jag talar om!
Det krävs kanske 5-10 år att summera din potential!

Hoppas du tar mina rader på rätt sätt. Det är bara av välmening! Njut av pengar och uppståndelse men behåll fötter och plånbok på jorden!

PS.
Min moneymanagement är aldrig spela för mer än jag har råd med. Vid vinst behåller jag 1/3 i kassan, bränner 1/3 på resor, nöjen och konsumtion (för min familj som står ut med mig vid ATG Live lediga kvällar och helger) och 1/3 sparas!

Ett fungerande koncept för mig!
Jag förstår dig helt och hållet, har sett sådana exempel jag med. Disciplinen är skillnaden mellan de som lyckas och de som inte gör det i det här fallet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
Gammal 2014-11-02, 17:48   #327

Standard

...o att han lyssnar,,,
Gammal 2014-11-02, 17:48   #328

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Jag har byggt upp mitt kapital sakta med säkert. I början hade jag bara ett par tusenlappar att jobba med efter jag sommarjobbat. Jag har lagt ner otroligt mycket tid på detta, jag tar det på största allvar. Lägger ner minst 8 timmar per dag och kallar du det att leka så är det din definition av det hela.
Vad omsätter du per vecka? Det är bara vinster man ser... Lirar du på annat än trav också?
Din raka dubbel (runt 3000 kr) som gav 19? Hur många såna torskbongar går det per vecka?
Gammal 2014-11-02, 17:50   #329

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Vad omsätter du per vecka? Det är bara vinster man ser... Lirar du på annat än trav också?
Din raka dubbel (runt 3000 kr) som gav 19? Hur många såna torskbongar går det per vecka?
Jag försöker omsätta så pass mycket att jag ska få en bra månadslön om jag lyckas med en ROI på 105 %.
Gammal 2014-11-02, 17:54   #330

Standard

gissar att du får lägga ur systemen i förväg hädanefter, för att bli betrodd, gidde...duger knappast med "det får inte skrälla för mycket i nästa"...
Svara

td