Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-31, 15:52   #76

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Haha jo, men varför slösa pengar i onödan? Ge mig en bra förklaring till att göra det. Är inte så viktigt att se deras tips, men jag gör det bara för att jag kan.
Det var mest på skoj, just därav smileyn Men klart du ska använda det om det är gratis, bara en påminnelse att på seriösa spelforum så slänger man ogärna upp saker i efterhand. På rekatochklart bryr sig ingen men här finns en oskriven regel att man postar sina bongar innan eller inte alls.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:52   #77

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Du vill alltså bara snika till dig av andras inköpta betaltips men inte erbjuda något tillbaks till forumet som ett tack trots att du säger att du är sjukligt insatt i travet?!
Jag lever på detta, det är mitt jobb.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:54   #78

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Egoister torskar ändå alltid i längden, oavsett om det gäller spel eller livsstil.

Sluta slösa tid på pajasen, han kommer ändå inte med något vettigt.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:54   #79

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Det var mest på skoj, just därav smileyn Men klart du ska använda det om det är gratis, bara en påminnelse att på seriösa spelforum så slänger man ogärna upp saker i efterhand. På rekatochklart bryr sig ingen men här finns en oskriven regel att man postar sina bongar innan eller inte alls.
Haha ja jag har märkt det, lite märkligt beteende enligt mig, men så är det bevisligen.
Gammal 2014-10-31, 15:54   #80

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Vill man hålla idee`r för sig själv bör man överhuvudtaget inte skriva på ett forum om man nu inte enbart gör det för att man har liten kuk och söker bekräftelse. Vore kul att se ett inlägg om hästar,inte enbart en bong som har vinst eller stor chans på vinst. Dessa kan man visa i skryt och ryggdunkartråden.
Nu vet jag ju inte vem du är och du kanske har börjat spelat större och har lite mer kött på benen än vad du hade för ett år sedan när du faktiskt var lite aktiv och skrev lite om vad du trodde och tänkte. Lite mera sådant tack.
Tycker självklart att det är kul att du vinner. Antar att det står Värmland på Atg igen. Bara att gratulera.
Var hittar jag sådan info? Att vinster har utbetalts till exempelvis Värmland? Nyfiken...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:55   #81

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Egoister torskar ändå alltid i längden, oavsett om det gäller spel eller livsstil.

Sluta slösa tid på pajasen, han kommer ändå inte med något vettigt.
Förklara för mig hur du kan "veta" att jag är en egoist. Finns ingen i min bekantskapskrets som tycker att jag är det.

Jag har självförtroende när det gäller trav för jag jobbar stenhårt och tror på mig själv.
Gammal 2014-10-31, 15:55   #82

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Haha ja jag har märkt det, lite märkligt beteende enligt mig, men så är det bevisligen.
Vad ger det forumet att du postar i efterhand? Det ger absolut inget till någon förutom ditt ego. Nu kanske du förstår?
Gammal 2014-10-31, 15:56   #83

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Var hittar jag sådan info? Att vinster har utbetalts till exempelvis Värmland? Nyfiken...
Haha kul att du tror att jag fejkar vinsten. Spelatrav.se kan man hämta vinstlistorna, jag bor i Värmland och insatsen var över 2000 kr, så kan du ju kika där om du hittar något som stämmer överens med det.
Gammal 2014-10-31, 15:57   #84

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
FY FAN JAG SPYR PÅ MIG SJÄLV!!!!!!
Gör inte det...

Trav skall ju vara kul...

Glädjeämne i livet...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gidde_Palema (+10)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:57   #85

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Vad ger det forumet att du postar i efterhand? Det ger absolut inget till någon förutom ditt ego. Nu kanske du förstår?
Som jag tidigare nämnt så ville folk i en annan tråd ha bevis på att jag kan tippa trav, därav att jag postade vinsten.
Gammal 2014-10-31, 15:57   #86

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Haha kul att du tror att jag fejkar vinsten. Spelatrav.se kan man hämta vinstlistorna, jag bor i Värmland och insatsen var över 2000 kr, så kan du ju kika där om du hittar något som stämmer överens med det.
Du saknar f-n i mig allt vett! Jösses!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:59   #87

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Du saknar f-n i mig allt vett! Jösses!
Va? Jag talade ju bara om var du hittar vinstlistan? :S Nu förstår jag inte riktigt..
Gammal 2014-10-31, 16:00   #88

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Gör inte det...

Trav skall ju vara kul...

Glädjeämne i livet...
Precis, så är det!
Gammal 2014-10-31, 16:01   #89

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Som jag tidigare nämnt så ville folk i en annan tråd ha bevis på att jag kan tippa trav, därav att jag postade vinsten.
Bevisa att man kan tippa trav gör man med att bidra med tankar och åsikter, inte att posta efterhandare. Du kommer aldrig bli respekterad här med efterhandare. Frågan är bara varför du vill bevisa att du kan trav då du enbart är här för gratis betaltips? Jag hade bara hållt tyst om jag var du, eftersom du ändå inte bryr dig om andras tankar här på forumet.

Får det inte riktigt att gå ihop.
Gammal 2014-10-31, 16:03   #90

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Bevisa att man kan tippa trav gör man med att bidra med tankar och åsikter, inte att posta efterhandare. Du kommer aldrig bli respekterad här med efterhandare. Frågan är bara varför du vill bevisa att du kan trav då du enbart är här för gratis betaltips? Jag hade bara hållt tyst om jag var du, eftersom du ändå inte bryr dig om andras tankar här på forumet.

Får det inte riktigt att gå ihop.
Läs tråden där jag söker någon att bolla idèer med, där kanske du kan hitta svaret. Jag vet inte om man vinner två vinster över en kvarts miljon samma vecka och bara har tur. Det ligger inte i mitt intresse att gneta på i flera månader med analyser för att visa att jag är duktig på trav, tänkte att det här skulle gå snabbare.
Svara

td