Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-31, 17:41   #166

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe-Travkarl Visa inlägg
Att läsa det där var mycket roligare och mer intressant än
efterhandare för mig i a f. Det var nog roligare för dig med, eller hur?
Tack för tipset
Klart att det är roligare, det är det! Men risken finns att oddset sjunker och att jag kan vinna mindre pengar. Då jag lever på detta så är det givetvis viktigt att jag får ut så mycket som möjligt ur mina drag.

Haha lugnt
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:46   #167

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15717
Standard

Kul för dig Gidde att det har gått bra . Absolut!
Men du måste förstå att det som händer är att det oftast blir mothugg. Vi är många som som postar efterhandare ibland. Däribland jag (glad amatör) och även "proffs" som Varulv och Huselius gör det.

Det finns en stor skillnad i detta, mot det som du nu har hamnat i. Många här sitter och skriver tips och analyser och även gläds med andra, flera av oss saxar ut info som man har hittat, man blir liksom tjenis med varandra och kan även få ett tips på en god öl mellan raderna.

Du Gidde började bra förra hösten och skrev lite tankar men sedan så försvann du i januari 2014 och inte ett ljud. Sedan så dyker du upp som gubben i lådan och vill någonting som tolkas som bekräftelse på att du kan hitta alla rätt.

Nu kommer väl du svara som du har gjort ca 30ggr den här veckan "jag vill inte ha bekräftelse!"

Slappna av, diskutera, analysera och dela tankar är ju det som detta forum är till för.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:46   #168

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Jag har väldigt svårt för folk som anklagar folk för saker som de inte har en aning om eller saker som är direkt felaktiga, därför har jag velat svara på detta. Det kanske inte gynnar mig som person, men det är en annan sak. Får prova att sluta med det.

Tack för att du visar förståelse för mig iaf.
Jag är likadan, men man orkar inte gå genom livet om man principfast ska hålla sig till det tyvärr. Så gör dig själv en tjänst och släpp lite på det där. Och oss som ska sålla mellan inläggen på forumet

Ps. Det finns en funktion så man slipper se inlägg från väl valda personer. Gå in på användarens profil -> Användarlistor -> Lägg till i din ignorelista. Mycket användbar.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:49   #169

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Kul för dig Gidde att det har gått bra . Absolut!
Men du måste förstå att det som händer är att det oftast blir mothugg. Vi är många som som postar efterhandare ibland. Däribland jag (glad amatör) och även "proffs" som Varulv och Huselius gör det.

Det finns en stor skillnad i detta, mot det som du nu har hamnat i. Många här sitter och skriver tips och analyser och även gläds med andra, flera av oss saxar ut info som man har hittat, man blir liksom tjenis med varandra och kan även få ett tips på en god öl mellan raderna.

Du Gidde började bra förra hösten och skrev lite tankar men sedan så försvann du i januari 2014 och inte ett ljud. Sedan så dyker du upp som gubben i lådan och vill någonting som tolkas som bekräftelse på att du kan hitta alla rätt.

Nu kommer väl du svara som du har gjort ca 30ggr den här veckan "jag vill inte ha bekräftelse!"

Slappna av, diskutera, analysera och dela tankar är ju det som detta forum är till för.
Att jag försvann beror på personliga skäl.

Det är inte så lätt att diskutera och säga vad man tror när man har det som sitt jobb. Dels tar det tid och sen så finns risken att spelvärdet sjunker på sina idèer. Men jag ska försöka bli bättre på det.
Gammal 2014-10-31, 17:49   #170

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Jag har inte vunnit en miljon. Dock över 600 000 kr.
Gör inget i sak. Rubriken blir STORVINNARE.
Grattis förresten!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:50   #171

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag är likadan, men man orkar inte gå genom livet om man principfast ska hålla sig till det tyvärr. Så gör dig själv en tjänst och släpp lite på det där. Och oss som ska sålla mellan inläggen på forumet

Ps. Det finns en funktion så man slipper se inlägg från väl valda personer. Gå in på användarens profil -> Användarlistor -> Lägg till i din ignorelista. Mycket användbar.
Du har rätt, blir bara så fruktansvärt arg när jag ser sånt. Det gäller inte bara inom travet och detta forumet, utan det gäller i alla sammanhang.

Men du har såklart rätt, ska försöka sålla. Tack för tipset.
Gammal 2014-10-31, 17:51   #172

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Gör inget i sak. Rubriken blir STORVINNARE.
Grattis förresten!
Tack så mycket!

Väntar nog med det tills vinsten (om det nu kommer någon sån) är värd rubriken "Storvinnare". Men tack för tipset.
Gammal 2014-10-31, 17:53   #173

Gidde_Palemas avatar

Standard

Ni som inte möjer er med vinstlistan och vill att jag ska lägga ut en printscreen på mina vinster? Hur lägger man ut en printscreen från mobilen? Har bilden men får inte in den i ett inlägg, hur gör man?
Gammal 2014-10-31, 18:03   #174

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Jag misstror dig inte blir bara förvånad. Vad har hänt sista året. Hade du sagt det för ett år sedan att du tänkte försöka satsa på travet hade ingen misstrott dig men att du plötsligt skulle få så mycket luft på knappt ett år och tror att du vet mest av alla irriterar ju bara de flesta. Luktar ju troll lång väg.Det måste du förstå.
Mycket möjligt att du har vunnit en halv mille sista veckan och 600 som mest men då är det lite konstigt när du säger att du inte är mångmiljonär. För ett år sedan spelade du V75 för ett par hundra. Visa lite stake och smäll upp en fet analys till V75 i morgon med dina inpluggade drag så får du ett erkännande värd en vinnare.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 18:07   #175

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Jag misstror dig inte blir bara förvånad. Vad har hänt sista året. Hade du sagt det för ett år sedan att du tänkte försöka satsa på travet hade ingen misstrott dig men att du plötsligt skulle få så mycket luft på knappt ett år och tror att du vet mest av alla irriterar ju bara de flesta. Luktar ju troll lång väg.Det måste du förstå.
Mycket möjligt att du har vunnit en halv mille sista veckan och 600 som mest men då är det lite konstigt när du säger att du inte är mångmiljonär. För ett år sedan spelade du V75 för ett par hundra. Visa lite stake och smäll upp en fet analys till V75 i morgon med dina inpluggade drag så får du ett erkännande värd en vinnare.
Jag pratar helst inte om vad som har hänt då jag anser det vara personliga skäl, har varit väldigt nere en längre tid på grund av detta.

Har tidigare haft ett litet kapital men har nu jobbat upp det. Jag anser inte att man behöver vara mångmiljonär för att kunna göra en V65 för knappt 3000 kr om man tycker att man har ett riktigt bra drag, samt att det är jackpott.

Okej, skriver en lång V75 analys imorgon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tobbe-Travkarl (+1), dado (+5)
Gammal 2014-10-31, 18:13   #176

drakens avatar

Standard

Ok. Det kan alla ha. Det vet jag om någon. Jag har haft typ alla problem man kan ha i livet men jag är nästan30 år äldre än dig. Kämpa på. Lite analys fram över ok. Respekt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tobbe-Travkarl (+1), Gidde_Palema (+10)
Gammal 2014-10-31, 18:16   #177

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ok. Det kan alla ha. Det vet jag om någon. Jag har haft typ alla problem man kan ha i livet men jag är nästan30 år äldre än dig. Kämpa på. Lite analys fram över ok. Respekt
Tråkigt att höra, ja det var väldigt jobbigt att gå igenom.

Ska skriva lite mer analyser!
Gammal 2014-10-31, 18:50   #178

drakens avatar

Standard

kul att du vinner men tror allvarligt att du ska satsa mindre på streckspel och hårdare på andra spel om du har tänkt att leva på trav. I längden är det för liten chans att bli vinnande för de flesta psyken om du ska spela flera tusen om dagen på streckspel. Satsa större delen av pengarna på något lite "säkrare"spel. Risken för totaltorka mellan vinsterna är för stor om man satsar på streckspel om du nu inte har en väldigt fet att slösa ifrån.
Gammal 2014-10-31, 18:51   #179

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Jag pratar helst inte om vad som har hänt då jag anser det vara personliga skäl, har varit väldigt nere en längre tid på grund av detta.

Har tidigare haft ett litet kapital men har nu jobbat upp det. Jag anser inte att man behöver vara mångmiljonär för att kunna göra en V65 för knappt 3000 kr om man tycker att man har ett riktigt bra drag, samt att det är jackpott.

Okej, skriver en lång V75 analys imorgon.

Ser fram mot din analys. Gärna ikväll eller tidigt imorgon. Gör mitt analysarbete under natten.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 18:52   #180

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
kul att du vinner men tror allvarligt att du ska satsa mindre på streckspel och hårdare på andra spel om du har tänkt att leva på trav. I längden är det för liten chans att bli vinnande för de flesta psyken om du ska spela flera tusen om dagen på streckspel. Satsa större delen av pengarna på något lite "säkrare"spel. Risken för totaltorka mellan vinsterna är för stor om man satsar på streckspel om du nu inte har en väldigt fet att slösa ifrån.
Jag spelar i huvudsak vinnarspel och head to head. Att jag bara gjorde en V65:a idag var ett undantag då jag tyckte det var bra spelvärde med min spik plus att det var jackpott.
Svara

td