Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-31, 17:15   #151

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Lägg upp bongen bara, det är väl extremt enkelt? Printscreen eller mobilkameran?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:17   #152

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
HELT ointressant vill jag påstå.

En kille som i varannan mening har ett extremt behov av att uttrycka hur duktig han är på trav, hur insatt han är, känns ju inte som något annat än som ett troll modell större. Be honom ta ett foto på sina "vinstkvitton" så kommer ni att märka följande..inget foto kommer att postas för "han har inget att bevisa".

Annars Gidde_Palema så kan jag be trav365 ta kontakt med dig och skriva en liten artikel kring din fantastiska vecka. PM.a ditt nummer så sätter jag upp det direkt. Kan ju vara lite kul för dig att kliva ut ur mörkret, berätta om dig själv, vilket PRO du är. På det sättet får du ju också ett erkännande och en större chans att "bolla med någon kunnig".. Varför du nu ens skulle vara i behov av något sådant..du är ju 20 år och fullfjättrat proffs redan..
Har som sagt inget behov av att framhäva mig själv. Jag blev glad när jag vann och ville visa min vinst utan något vidare syfte med det.

Hade varit kul att jobba med trav på något sätt, är dock svårt att ta sig in i branschen om man inte känner någon som redan är "inne".

Som sagt så vill jag bara bolla idèer för att jag tycker att det är kul att diskutera trav med någon som är insatt i sporten.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:17   #153

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Hänvisar till vinstlistan aktuell omgång. Eller räcker inte det?
Vinstlistan säger inte ett dugg. Jag bryr mig inte. Tänker bara på alla stackare här inne som måste skriva med ett troll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:19   #154

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Lopp 7, Axevalla på tisdag.

Det loppet vinner 5 Ruffino. Värmde lysande senast inför debuten, klev iväg bra från start och vann otroligt lätt från ledningen via dryga 1,13 sista 500 m. Såg även mycket bra ut i kvalet. Där har ni en vinnare, hoppas det är till belåtenhet.
Kul att du just nämner Ruffinos kval(där jag har lite intressen i East Herkules som var tvåa på samma tid. Såg East Herkules bra ut där?) Ja Ruffino verkar ju vara en riktig skjutare,så springa jämt med den ger ju lite hopp innan start.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:20   #155

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Vinstlistan säger inte ett dugg. Jag bryr mig inte. Tänker bara på alla stackare här inne som måste skriva med ett troll.
Herregud. Vad menar du med att jag skulle vara ett "troll"? Du ska få en printscreen så kanske du blir nöjd och slipper anklaga mig för att inte ha något vinstkvitto.
Gammal 2014-10-31, 17:21   #156

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Kul att du just nämner Ruffinos kval(där jag har lite intressen i East Herkules som var tvåa på samma tid. Såg East Herkules bra ut där?) Ja Ruffino verkar ju vara en riktig skjutare,så springa jämt med den ger ju lite hopp innan start.
Kul! Jadå, den såg bra ut den med, blir spännande att se East Herkules också!
coolmanriver (+1)
Gammal 2014-10-31, 17:21   #157

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Herregud. Vad menar du med att jag skulle vara ett "troll"? Du ska få en printscreen så kanske du blir nöjd och slipper anklaga mig för att inte ha något vinstkvitto.
Jag tar gärna vinstkvittot på din vinst för några dagar sedan också!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:21   #158

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Citat:
Lite kul att alla per automatik antar att jag inte är bra på trav bara för att jag postat ett par "efterhandare". Intressant hur man bli dömd direkt. Jag har heller inget behov av att framhäva mig själv snarare tvärtom, men den slutsatsen verkar alla ändå kunna dra omgående.
Varför lägger du ut sk efterhandare men aldrig någonsin skrivit något inlägg innan ett travlopp som ger respekt om du inte har behov av att framhäva dig själv ?

De som är framgångsrika, oavsett om det gäller spel eller något annat är aldrig dom som skryter om det utan att bevisa något.

Dom som gör det är ofta dom som försöker göra sig framgångsrika och ofta har någon form av problem. Om det gäller travet/spel inte sällan relaterat till spelberoende.
varulv (+100)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:25   #159

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Jag tar gärna vinstkvittot på din vinst för några dagar sedan också!
Haha herregud... Om det är viktigt för dig, så visst.
Gammal 2014-10-31, 17:30   #160

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Gidde_Palema - här får du ytterligare ett gratistips: Ring lokalredaktionen på AB, Expressen eller lokaltidningen och presentera dig som veckans miljonvinnare på travet. Ta med vinstkupongerna för fotografering. Det blir säkert intervju och du får den uppmärksamhet och erkännande som proffstippare du eftersöker.

Detta råd är gratis. Som PR-konsult debiterar jag annars mina kunder 4000 kronor/timme inkl moms.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:32   #161

Gidde_Palemas avatar

Standard

Hur lägger man upp en bild? Måste man ha en länk eller vad?
Gammal 2014-10-31, 17:32   #162

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Han postade faktiskt multibongarna som gick in innan omgången avgjorts häromdagen, och den stämde exakt överens med det vinstlistan visade. Kan ju vara andrahandsinformation om bongen han postade då, men inget talar för det tycker jag. Han försöker inte sälja något, bara få kontakt.

Men snälla Gidde: Kan du vara snäll och låta bli att bemöta precis alla påhopp, berättigade eller ej. Ta grejer lite för vad de är, läs mellan raderna, säg att vi får vara överens om att vara oense om du hamnar i en diskussion som inte leder någonvara, och lägg energi på sånt som är viktigt istället. Ni klottrar ner trådarna så man inte kan läsa det som räknas när ni hållare på så här. Om någon misstror dina vinster, så kan du dela med dig av någon analys så inser nog folk att du inte snackar skit med att du är insatt och kunnig.

Och släpp det där med att din edge försvinner så fort du delar med dig något till andra, visst om du skriker ut en vinnare på ett ramlopp på lunchen går ju spelvärdet rakt ner i källaren om den vinner. Har du någon riktigt bra info i såna fall förstår jag helt och fullt att du vill hålla det för dig själv. Men att dela med sig av generella tankar om rank eller spetsstrid i ett lopp t ex tappar man ingen fördel av. Tvärtom kanske man hamnar än bättre på det genom att ge sig in i diskussionen. Det behöver inte alltid vara av någon som är mer påläst eller klokare man lär sig något av här i livet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:33   #163

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Gidde_Palema - här får du ytterligare ett gratistips: Ring lokalredaktionen på AB, Expressen eller lokaltidningen och presentera dig som veckans miljonvinnare på travet. Ta med vinstkupongerna för fotografering. Det blir säkert intervju och du får den uppmärksamhet och erkännande som proffstippare du eftersöker.

Detta råd är gratis. Som PR-konsult debiterar jag annars mina kunder 4000 kronor/timme inkl moms.
Jag har inte vunnit en miljon. Dock över 600 000 kr.
Gammal 2014-10-31, 17:36   #164

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Han postade faktiskt multibongarna som gick in innan omgången avgjorts häromdagen, och den stämde exakt överens med det vinstlistan visade. Kan ju vara andrahandsinformation om bongen han postade då, men inget talar för det tycker jag. Han försöker inte sälja något, bara få kontakt.

Men snälla Gidde: Kan du vara snäll och låta bli att bemöta precis alla påhopp, berättigade eller ej. Ta grejer lite för vad de är, läs mellan raderna, säg att vi får vara överens om att vara oense om du hamnar i en diskussion som inte leder någonvara, och lägg energi på sånt som är viktigt istället. Ni klottrar ner trådarna så man inte kan läsa det som räknas när ni hållare på så här. Om någon misstror dina vinster, så kan du dela med dig av någon analys så inser nog folk att du inte snackar skit med att du är insatt och kunnig.

Och släpp det där med att din edge försvinner så fort du delar med dig något till andra, visst om du skriker ut en vinnare på ett ramlopp på lunchen går ju spelvärdet rakt ner i källaren om den vinner. Har du någon riktigt bra info i såna fall förstår jag helt och fullt att du vill hålla det för dig själv. Men att dela med sig av generella tankar om rank eller spetsstrid i ett lopp t ex tappar man ingen fördel av. Tvärtom kanske man hamnar än bättre på det genom att ge sig in i diskussionen. Det behöver inte alltid vara av någon som är mer påläst eller klokare man lär sig något av här i livet.
Jag har väldigt svårt för folk som anklagar folk för saker som de inte har en aning om eller saker som är direkt felaktiga, därför har jag velat svara på detta. Det kanske inte gynnar mig som person, men det är en annan sak. Får prova att sluta med det.

Tack för att du visar förståelse för mig iaf.
Gammal 2014-10-31, 17:38   #165

Tobbe-Travkarls avatar

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 36
Standard

Citat:
Lopp 7, Axevalla på tisdag.

Det loppet vinner 5 Ruffino. Värmde lysande senast inför debuten, klev iväg bra från start och vann otroligt lätt från ledningen via dryga 1,13 sista 500 m. Såg även mycket bra ut i kvalet. Där har ni en vinnare, hoppas det är till belåtenhet.
Att läsa det där var mycket roligare och mer intressant än
efterhandare för mig i a f. Det var nog roligare för dig med, eller hur?
Tack för tipset

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tobbe-Travkarl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td