Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-28, 23:36   #1

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

V86 29/10

Det skulle visst vara frufritt här imorrn kväll, så möjligt att det blir lite travande trots avsaknaden av jackpott. Kollar lite snabbt i listorna nu iallafall. Vore trevligt om någon annan kommer med tankar.

1
Tre hästar har tjänat dubbelt så mycket som de andra, ska stå i en klass för sig i det här lilla fältet. Sluggern får lite bättre kusk än han brukar ha, men den lämnas nog utanför. Har inte ett rekord som räcker mot de andra som det känns, och han är väl inte så jättevass bakom bilen om jag minns rätt. Å andra sidan kan jag tänka mig att formen kommer frampå vintern som den brukar, men har ändå svårt att se det räcka till här. Cruella kommer nu in i sin bästa årstid, lär vara på uppgång nu efter rätt ljumna insatser under sommaren.

2
Bella Beluga har bästa spåret och är nog bästa hästen. Har dessutom en offesiv kusk. Bara att spika och hoppas att den inte blir så stor.

3
1,2,3 höjer sig i det här riktigt ljumna loppet. Ska Leader Tom vinna så är det nu! 1 är nog bästa ekipaget, men grundtipset är väl att Tom spetsar initialt och släpper till Takter som spårar? Är jag fel ute, eller hur tänker förhandsspelarna som gjort Flemming till stor favorit?

4
Megafavoriten vinner väl om han är frisk? Grymt rens om han gör bort sig, men jag tycker det finns flera lopp som det finns lika mycket värde i att måla. Goop, bästa spåret, bästa hästen!

5
Ålandsvikingen ganska klar favorit på förhandsspelet och det köper jag inte alls. Säkert starkaste och bästa hästen, men en riktig skuttburk där allt kortare än 3km är ett minus och startbil med spår långt ut måste vara långt ifrån optimalt. Regale Di Poggio gör andra starten för Holm, gick okej i den första och kanske tänder till på miljöombytet nu. Klart intressantast spelmässigt i det här loppet! Ingen vidare klass på det här loppet heller, verkligen på tiden att Bergh att komma ner och bjuda upp till dans på Åby!

6
Förhandsfavoriterna som fått bra lägen ska ha bra chans här. Tidsmässigt har tilläggshästarna svårt att fånga in de där framme som är bra nog att också kunna ta sig upp till miljonstrecket. Och även om några skulle göra bort sig eller underprestera är de för många för att det ska vara realistiskt att kunna spöa alla från kön. Intressant är däremot några av hästarna som inte är så betrodda på start. Explosive Zon vann klungspurten snyggt senast och får den luckan efter fin resa i rygg på Goop som är en högst potentiell spetshäst så ska det inte mycket till för att skrällen ska slå in!

7
Ännu ett halvtaskigt Åby-lopp, suck...1,2,3 står bra till för vinst här också. Ser man på hela ekipagen och startspåren ska det vara osannolikt att någon annan i loppet ska kunna segra. Har lite svårt att rangordna dem inbördes, och med det sagt tycker jag det är fel att Flemmings ska vara klar favorit.

8
Marre ska kaaanske vara favorit i den här comebacken, men det är fan inte mer än knappt i så fall! Det blir långtifrån racerbalans och Örjan kör nästan aldrig på knockout i såna här lopp med Marre. Något som talar för honom är att loppet är ganska ihåligt, alla lär inte abbonnera på andraspåret så kanske kan man komma igenom/runda ganska lätt. Men jag utser Twigs Voici till den mest spelvärda! Har bitit bra ifrån sig i de lopp den tagit sig till ledningen, och ska väl ha en hygglig chans att komma dit härifrån på läget även om den inte har den startsnabbaste kusken man kan tänka sig. Knifetown Action (bra driver, bra läge, hygglig häst) borde också ha lite värde och även Traveling Man som kanske kan skugga Marre när den sänds fram och spurta förbi över upploppet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 06:21   #2

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 159
Standard

Jag är inne på samma jäkla spår om marre kmr nog inte våga spika han...
busenswe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 10:48   #3

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58385
Standard

Låter ju ruggigt intressant på Greal Society. ++ i träningen och kanske mest intressant barfota runt om ffg enligt Stig Hs krönika i aftonbladet idag.

Missa inte Unibets odds på den till 20 ggr. Hade jag inte varit limiterad där vad gäller travspel hade jag slängt in en hundring för den kommer inte att ge i närheten av det oddset hos atg om skorycket som Stig H aviserar blir av.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), hugotheboss (+2), Josve88 (+3)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 10:53   #4

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3526
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Låter ju ruggigt intressant på Greal Society. ++ i träningen och kanske mest intressant barfota runt om ffg enligt Stig Hs krönika i aftonbladet idag.

Missa inte Unibets odds på den till 20 ggr. Hade jag inte varit limiterad där vad gäller travspel hade jag slängt in en hundring för den kommer inte att ge i närheten av det oddset hos atg om skorycket som Stig H aviserar blir av.
Hur vet du Unibet-oddset redan nu? Är ju inte utlagt ännu...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 11:05   #5

Standard

Finns i aftonbladets papperstidning som jag har tillgång till via tidningsappen.

Dom släpper väl oddsen någon gång under eftermiddagen. Inte som B365 där oddsen alltid släpps kl 10. Till 20 ggr känns spelvärdet väldigt högt på vad Stig H skriver.
Migge (+1)
Gammal 2014-10-29, 11:10   #6

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1902
Standard

Citat:
Finns i aftonbladets papperstidning som jag har tillgång till via tidningsappen.

Dom släpper väl oddsen någon gång under eftermiddagen. Inte som B365 där oddsen alltid släpps kl 10. Till 20 ggr känns spelvärdet väldigt högt på vad Stig H skriver.
Stig H´s hästar går ingenting för dagen! Men det kommer såklart att vända...precis som Untersteiners stallform!
Major (+2)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 11:29   #7

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Mister J.P. är en annan sort och bästa spiken!
Ålands Vikingen tål 500 i tredjespår och sedan tar den över och drar hårt! Har aldrig varit så fin i travet som sist då han pissade halvljummet på övriga. Totalt okörd! Dagens näst bästa spik!

Bästa skrällen är Peters Lucky Day som äntligen börjar löpa upp till kapaciteten! Blir en följetong i vinter så ta betalt nu!

Hultman får grina hur mycket han vill i Marres sulky under träning! Den här matchas försiktigt mot Paris och ska inte vara varken spik eller stor favorit om dom andra bara kör om det!

Senast redigerad av doob den 2014-10-29 klockan 11:31.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 11:37   #8

doobs avatar

Standard

Fortsätter tjata om Bison Spiro! Har haft den under lupp sedan tidig vår då den på förtid var lirad i start efter start som "chanslös". Förstod att några visste det fanns kapacitet. Har den alltid med och höll på att ge klirr sist då den spurtade bra! Nötandet på Valla har gett hårdhet men ändå blir den inte accepterad av lirarna! Ikväll är den en av omgångens intressanta skrällar med rimlig chans! Se upp!
Major (+5)
Gammal 2014-10-29, 11:47   #9

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:

Tittade på Great Society innan din info kom, de har ju en bra rygg i Örjans Othello Face, hästen som antingen tar ledningen eller galopperar i försöket att nå ledningen. (Han vinner ju bara från bakspår, än så länge) Kan öppna upp sig bra från spår 9!
Gammal 2014-10-29, 11:55   #10

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Idag är de tid för giganten!
Gammal 2014-10-29, 11:57   #11

hugothebosss avatar

Standard

Stefan Söderkvist på Valkyria R.Ö.K i stället för Takter...
Gammal 2014-10-29, 12:01   #12

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Mister J.P. är en annan sort och bästa spiken!
Ålands Vikingen tål 500 i tredjespår och sedan tar den över och drar hårt! Har aldrig varit så fin i travet som sist då han pissade halvljummet på övriga. Totalt okörd! Dagens näst bästa spik!

Bästa skrällen är Peters Lucky Day som äntligen börjar löpa upp till kapaciteten! Blir en följetong i vinter så ta betalt nu!

Hultman får grina hur mycket han vill i Marres sulky under träning! Den här matchas försiktigt mot Paris och ska inte vara varken spik eller stor favorit om dom andra bara kör om det!
Bra där...då kan jag "lugnt" plocka bort Maharadjan då!
Gammal 2014-10-29, 12:20   #13

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Zelda Zonk spikar jag, tycker den sett ut som en riktigt fin travare i sina starter här i Sverige och med toppkusk och kanonläge för ledning tycker jag det är en sund spik.

Mister J.P. spikar jag också, ingen här slår den. Annars gillar jag Clemenza Am men MrJP rår den inte på.

Spik Party tycker jag känns intressant till procenten den har på sig just nu, Ålands Vikingen som är storfavorit är absolut inget att hänga i julgranen. Nä, tacka vet ja Flemming när han vrider på ett par hundra kvar.

Seronera lär väl få överta i DD-1? Toppchans isåfall. Blir nog min chansspik på systemet.

Och i sista tycker jag Checco har en perfekt uppgift. Marre är nästan aldrig hundra de första starterna och Örjan sänder knappast fram direkt. Checco lär få bestämma och sen rinner den undan. Spelvärde delux!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 12:22   #14

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Bra där...då kan jag "lugnt" plocka bort Maharadjan då!
Nej det sa jag inte.... En bland flera!
Gammal 2014-10-29, 12:36   #15

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Nej det sa jag inte.... En bland flera!
Jag vet, det är jag som är inne på att plocka bort honom helt..
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 12:49   #16

Sharp$: 6036
Standard

Mister Jp ska gå med skor, lägg därtill att distansen är ny för honom. Feelingen är väl att det inte ska va nåt problem med något av ovannämda. men på en sån stor favorit vill man ju inte ha minsta frågetecken. dessutom är ju clemenza am riktigt bra.

Oscar ribb tycker jag kan va en vettig chanspik. låter påställt från stallet och läge för spets. Ålands vikingen var ruggig sist men kommer få ett tungt lopp igen, dessutom har han lätt till galopp och är lite ojämn. bara för att han var jättefin sist behöver han inte va lika fin ikväll.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 12:52   #17

hugothebosss avatar

Standard

Måste säga att jag inte riktigt förstår hypen på Checco Boko...visst det är Jorma/Nurmos, jag ser att han kan få ledningen, men jag ser också en kuse som gjort 15.2 som bäst på 2140V. Förra året när Maharadjan gjorde comeback efter 5 månaders frånvaro vann han på 12.7....Intressanta kusar för mej är dels nr 8 Poker Kronos som gjort under 13, visserligen från framspår, men han har vunnit bakifrån på V75 och det är bara två hästar på bakspår. Sedan är jag lite sugen på 14 Travelling Man som kan få en fin resa i rygg på Maharadja...men, men vi får se hur det ser ut framåt kvällen!
Gammal 2014-10-29, 13:14   #18

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1025
Standard

Citat:

Bra rek där släpptes till 20 gr att jämföra med bet365s 7
Josve88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 13:17   #19

DonDrapers avatar

Sharp$: 2513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Josve88 Visa inlägg
Ser ut att ha ändrats till 10gr
DonDraper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 13:17   #20

Standard

Citat:
Ja, trist man inte kan spela där. Testade men dom ville inte ta något spel på den från mig. Oddset halverat nu.
Gammal 2014-10-29, 13:23   #21

Standard

Citat:
Ja, trist man inte kan spela där. Testade men dom ville inte ta något spel på den från mig. Oddset halverat nu.
Har du testat 888sport? Dom har Samma odds!
Gammal 2014-10-29, 13:29   #22

Standard

Citat:
Har du testat 888sport? Dom har Samma odds!
Ingen sida jag kände till. Ser ut som en kopia av Unibet när det gäller travet. Det är för sent nu då Great S inte bara sjunkit från 20 till 10 ggr utan även ner till 8,75, och då känns den inte spelvärd alls längre.

Ska testa att bli kund där när jag hittar ett UB odds nästa gång och se om limiteringarna som jag har hos UB även gäller där.
Gammal 2014-10-29, 13:36   #23

mijo14s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Den är tidig...absolut!
Gammal 2014-10-29, 13:40   #24

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:

Gick från 20 till 8,50 innan man ens han blinka.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 13:49   #25

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5205
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Gick från 20 till 8,50 innan man ens han blinka.
Olle har power i oddsvärlden...

Skulle själv vilja vara en bättre oddsjägare - men orkar inte..

Är much too laid-back så man får väl ta det som blir då

Fast kollar lite på dd-odds olika ställen iaf..

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 13:55   #26

sirlarssons avatar

Sharp$: 2741
Standard

Stylish Hanover plats 10 gånger, Bet365 har 4 tex.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 14:09   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Olle har power i oddsvärlden...

Skulle själv vilja vara en bättre oddsjägare - men orkar inte..

Är much too laid-back så man får väl ta det som blir då

Fast kollar lite på dd-odds olika ställen iaf..
Det är ju fasta odds som det fortfarande kan finnas spelvärde i tack vara att de bookmakers som sätter oddsen kan ha missat något viktigt. Däremot är det helt iskallt att spela hos atg på att det finns intressant info på en häst. Sådant gick att ta betalt på för inte så många år sedan men numera blir det konstant överspel på t ex hästar som ska gå barfota runt om ffg och när det är lopp på de stora streckspelen så kommer också allt av informationsvärde ut och vägs in i oddsen.

Det är därför travspel har blivit så mycket mindre intressant sedan det ena efter andra spelbolaget har tagit bort mina möjligheter till travspel hos dom. Med bara atg kvar där alla spelar i samma spelpool, på samma spelformer och på samma information är det i stort sett iskallt att hitta bra spelobjekt.
Fulsprit (+3)
Gammal 2014-10-29, 14:21   #28

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3854
Standard

Great Society 4.5 nu på bet365 haha!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 14:26   #29

Kyodais avatar

Standard

Citat:
Det är ju fasta odds som det fortfarande kan finnas spelvärde i tack vara att de bookmakers som sätter oddsen kan ha missat något viktigt. Däremot är det helt iskallt att spela hos atg på att det finns intressant info på en häst. Sådant gick att ta betalt på för inte så många år sedan men numera blir det konstant överspel på t ex hästar som ska gå barfota runt om ffg och när det är lopp på de stora streckspelen så kommer också allt av informationsvärde ut och vägs in i oddsen.

Det är därför travspel har blivit så mycket mindre intressant sedan det ena efter andra spelbolaget har tagit bort mina möjligheter till travspel hos dom. Med bara atg kvar där alla spelar i samma spelpool, på samma spelformer och på samma information är det i stort sett iskallt att hitta bra spelobjekt.

Japp - rätt ofta har jag lyckats få nära dubbla oddset på dd-nätbolag visavi
atg. Senast var det i söndags ser jag "bra odds på bet dd 8-2 gav 31.50 mot atgs 17 ggr" - saxat från mail till kompis, däremot var jag nöjd med atg:s
över 40 ggr igår på 7-7... där hade nätbolagen lägre odds minns jag.

Med oddsjagandet menar jag saknar ork och lust att vänta på nålar och
kolla klockan hyperspänd för att lägga in spel de första 5 sekunderna efter
odds släppts och sånt... Nä det får allt vara - är för gammal för sånt
tidsstudiespektakel.

Tråkigt att du inte ens kan spela små 50-100-lappar (samer) på nätbolagen!
Man kanske måste missa lite också och inte bara vinna...

Sen är du väl en kändis mer eller mindre inom travskribent- och spelkollektivet...

Spel idag inget mer hitills än dd 5-3 till ca 47 ggr på ub och 3-3 till ca
19 ggr på bet (tror atg-oddset på den sjunker). Just nu bättre odds på 1-3
via atg (31.20) än nätisarna. Det är de dd-komber det får bli idag..
(+ hundringen på great society till 10 ggr)

Senast redigerad av Kyodai den 2014-10-29 klockan 14:29.
Gammal 2014-10-29, 14:27   #30

Kyodais avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Great Society 4.5 nu på bet365 haha!
ja det var värst - lyssnade ju på olle så smög iaf in en hundring till 10.00 på
ub för ett tag sedan..

Gammal 2014-10-29, 14:33   #31

Standard

Robban Bergh körde precis i Frankrike undrar om han ens byter om innan lopp2 på Solvalla
Gammal 2014-10-29, 14:49   #32

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Avd1. Kort lopp inleder. Gigant Slugger är vass från start och får kanske loppet? Örbäckens C ska ju helst köras i ryggar enligt Svensson. Britt i spets efter en bit?

avd2. Stefan har loppets starkaste häst!? krossar allt?

avd3. Flemming har bra chans, spikar även jag Åtting....

avd4. Brukar inte spika i 2årings lopp, men gör det banne mig idag. Bästa spåret och hästen, björn i form!

avd5. Martini Akema är en vass avslutare...

avd6. Clumsy Lazy Louse ska bli intressant med Bergh. Hästen är i ordning enligt Palm.

avd7. Roxie Lavec vs Quantanamera? intressant duell....

avd8, Highspeed Call är intressant som skräll. Toppform!.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 15:21   #33

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6298
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Avd1. Kort lopp inleder. Gigant Slugger är vass från start och får kanske loppet? Örbäckens C ska ju helst köras i ryggar enligt Svensson. Britt i spets efter en bit?

avd4. Brukar inte spika i 2årings lopp, men gör det banne mig idag. Bästa spåret och hästen, björn i form!

avd6. Clumsy Lazy Louse ska bli intressant med Bergh. Hästen är i ordning enligt Palm.

Örbäckens helst köras i ryggar? Nu har du nog fått saker om bakfoten. Intervjun gjordes när Olympic fortfarande fanns i listan. Har du glömt loppet hon gjorde på Axevalla 28/12? På sprint idag så kan jag "lova" dig att Classe laddar och kör i ledningen, hon kommer vara läcker idag! Britt med skor, höst (inte dennes årstid), helt iskall idag i mina ögon, tror inte hon tar en längd på Örbäcken heller.

Quantanamera.. Berglöf får säga vad han vill (lika bra med skor), det är hon inte..Valkyria är i mina ögon värst emot Roxie.

GL.
doob (+5), dado (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 15:21   #34

Kyodais avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg

allmängods

"V86-4:Negativ info på storfavoriten gör fällningsförsöket än mer givet! Intressant balanslättnad på lågprocentare!"

Gammal 2014-10-29, 16:01   #35

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Måste säga att jag inte riktigt förstår hypen på Checco Boko...visst det är Jorma/Nurmos, jag ser att han kan få ledningen, men jag ser också en kuse som gjort 15.2 som bäst på 2140V. Förra året när Maharadjan gjorde comeback efter 5 månaders frånvaro vann han på 12.7....Intressanta kusar för mej är dels nr 8 Poker Kronos som gjort under 13, visserligen från framspår, men han har vunnit bakifrån på V75 och det är bara två hästar på bakspår. Sedan är jag lite sugen på 14 Travelling Man som kan få en fin resa i rygg på Maharadja...men, men vi får se hur det ser ut framåt kvällen!
Kolla V75-avslutningen när han vann. Kolla den en tio gånger eller något så förstår du.
hugotheboss (+2)
Gammal 2014-10-29, 16:11   #36

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Kolla V75-avslutningen när han vann. Kolla den en tio gånger eller något så förstår du.
Förmodar att du menar autostarten, från bakspår, med Ulf Ohlsson när andra gjort jobbet åt honom, eller? Det är ju lite andra förutsättningar nu menar jag, volt och förväntas göra jobbet själv från ledningen, preliminärt anmäld med skor runt om, men okay, jag respekterar ditt argument!
Gammal 2014-10-29, 16:19   #37

Standard

Citat:
Förmodar att du menar autostarten, från bakspår, med Ulf Ohlsson när andra gjort jobbet åt honom, eller? Det är ju lite andra förutsättningar nu menar jag, volt och förväntas göra jobbet själv från ledningen, preliminärt anmäld med skor runt om, men okay, jag respekterar ditt argument!
Finns inget preliminära anmälningar med skoningen, när de står inom parantes så har ingen anmälning gjorts ännu och nurmos rapporterar samma balans. Inte säkert det behövs göra så mycket jobb heller om örjan bara sitter lugnt, kan mkt väl bli blufflopp i spets detta och det är ju betydligt lättre att vinna från spets än bakifrån i spåren, oavsett hur mycket "jobb" de andra nu har gjort åt en anser jag...
Gammal 2014-10-29, 16:19   #38

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Örbäckens helst köras i ryggar? Nu har du nog fått saker om bakfoten. Intervjun gjordes när Olympic fortfarande fanns i listan. Har du glömt loppet hon gjorde på Axevalla 28/12? På sprint idag så kan jag "lova" dig att Classe laddar och kör i ledningen, hon kommer vara läcker idag! Britt med skor, höst (inte dennes årstid), helt iskall idag i mina ögon, tror inte hon tar en längd på Örbäcken heller.

Quantanamera.. Berglöf får säga vad han vill (lika bra med skor), det är hon inte..Valkyria är i mina ögon värst emot Roxie.

GL.
Klasskillnad! Härlig autocorrect Varulv!
Gammal 2014-10-29, 16:22   #39

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ja, precis den.

Förstår inte riktigt dina argument..

- Hur är spår 11 bakom bilen bättre än spår 3 i volt?
- Hur kan det vara bättre att sitta i 4-5 utvändigt än i ledningen?
- Var har du läst skor runt om?

Och om du tvivlar på att hästen inte kan göra jobb själv vet du ju knappt vilken Checco Boko är.
Gammal 2014-10-29, 16:24   #40

muumiins avatar

Travbloggen

Standard

Varulv vi vet båda 2 vem som vinner första från rygg ledarn
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 16:26   #41

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Har du någon bra info om den?
Tackar
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 16:30   #42

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ja, precis den.

Förstår inte riktigt dina argument..

- Hur är spår 11 bakom bilen bättre än spår 3 i volt?
- Hur kan det vara bättre att sitta i 4-5 utvändigt än i ledningen?
- Var har du läst skor runt om?

Och om du tvivlar på att hästen inte kan göra jobb själv vet du ju knappt vilken Checco Boko är.
Jag vet absolut vad Checco Boko är för häst, angående när det kan va bättre att sitta i fjärde-femte utvändigt, när det är ett jävla drag i spets t ex. Jag sa preliminärt angående skor runt om, enligt ATG skoinfo, ledordet är dock preliminärt! Dessutom kan det va oerhört stor skillnad på auto och volt eller? Solvalla 8/2 2014, volt, spår 3, Jorma kusk, kanske kan förklara min tvekan...
Gammal 2014-10-29, 16:30   #43

muumiins avatar

Travbloggen

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av heddari Visa inlägg
Har du någon bra info om den?
Tackar
Plats ska han ta.Vinna blir tuffare haha.Dock inte helt borta
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 16:45   #44

Kyodais avatar

Standard

SIFFRAN

"Tvåan vinner nog första" sa jag. Kompisarna stirrade på mig båda två...
"Inte bara första", sa båda två unisont. "Det blir flera"....

"Jaha", sa jag - "så ni menar förstarankade i de fyra första loppen -

typ 2-2-2-2 ??

"Just precis", sa båda två unisont. Närapå som Bill och Bull....

Hmm... vill ändå ha ram 2x1x2x3 i de fyra första - feg småspelare

och burksamlare som man är....

Gammal 2014-10-29, 16:45   #45

Sharp$: 4958
Standard

Dagens Dubbel

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 3, 5, 11
2 14 Traveling Man

5 x 30,00 kr - tycker det börjar lukta stallform på Redén och oddset på Traveling Man är ju galet.

Senast redigerad av Torstens den 2014-10-29 klockan 16:47.
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 16:56   #46

Standard

Citat:
Jag vet absolut vad Checco Boko är för häst, angående när det kan va bättre att sitta i fjärde-femte utvändigt, när det är ett jävla drag i spets t ex. Jag sa preliminärt angående skor runt om, enligt ATG skoinfo, ledordet är dock preliminärt! Dessutom kan det va oerhört stor skillnad på auto och volt eller? Solvalla 8/2 2014, volt, spår 3, Jorma kusk, kanske kan förklara min tvekan...
Som sagt...finns inget "preliminärt". Så fort NÅGON anmäler balans i aktuellt lopp så sätts ALLA andra inom parentes..Det enda det visar är att "dom andra" inte rapporterat balans än.
Gammal 2014-10-29, 16:57   #47

mijo14s avatar

Standard

5 (tror jag bara vinner...spets o slut)
2 4 5 6 9 11 12
1 2 3
1 2 5
1 5 7 12
1 6 12
2 (visade grym form sist o vinner lätt vid felfritt)
12 (visst borde man gardera, men tror att M vinner med 75% form)

756 väldisponerade rader för 196:-
Gammal 2014-10-29, 17:17   #48

hugothebosss avatar

Standard

Efter att jag läst, tittat och "lyssnat" på alla era funderingar (och i vanligt ordning dissat och ifrågsatt) så får det bli så här i dag:

5-4-6
6,9-2,11-5,12
1
2-5-1
5,7
2,6
2,3
3,8-12-9

Två A-hästar räcker långt! Lycka till i kväll...
Gammal 2014-10-29, 17:27   #49

Standard

Citat:
Robban Bergh körde precis i Frankrike undrar om han ens byter om innan lopp2 på Solvalla
Robban byter kuskar på samtliga sina uppsittningar nu!
hugotheboss (+2)
Gammal 2014-10-29, 17:56   #50

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Som sagt...finns inget "preliminärt". Så fort NÅGON anmäler balans i aktuellt lopp så sätts ALLA andra inom parentes..Det enda det visar är att "dom andra" inte rapporterat balans än.
De e lugnt jag tackar dej sen när jag sitter med 8 rätt för Jorma vunnit i sista avdelningen...
Gammal 2014-10-29, 18:02   #51

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Efter att jag läst, tittat och "lyssnat" på alla era funderingar (och i vanligt ordning dissat och ifrågsatt) så får det bli så här i dag:

5-4-6
6,9-2,11-5,12
1
2-5-1
5,7
2,6
2,3
3,8-12-9

Två A-hästar räcker långt! Lycka till i kväll...
Verkar som du blivit övertygad om att Checco trots allt har en ganska bra chans.

Gammal 2014-10-29, 18:11   #52

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

PRESTON SAVAGE

FRANK NILSSON---skal bare kør dette hest til sejr,ganske enkelt... hesten er godt nok usikker...men uden fejl tro jeg at den bare vinder....dagens næste bedste spik
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 18:13   #53

Standard

tja sikkertt rigtig på svensk

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
FRANK NILSSON---skal bare kør dette hest til sejr,ganske enkelt... hesten er godt nok usikker...men uden fejl tro jeg at den bare vinder....dagens næste bedste spik
12 Preston Savage är stark och rejäl. Det blev en övertygande seger senast och
gången före hade han troligen vunnit i felfri löpning. Han tål att göra jobb själv
Gammal 2014-10-29, 18:20   #54

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
12 Preston Savage är stark och rejäl. Det blev en övertygande seger senast och
gången före hade han troligen vunnit i felfri löpning. Han tål att göra jobb själv
Självklart en toppkandidat till segern men är inte stallkamraten G.Man Tooma mycket mer intressant? Krigade på fint mot PS senast och med lättare resa denna gång kan den mycket väl vinna.
Gammal 2014-10-29, 18:20   #55

Stekels avatar

Standard

Ahh hemma tidigare från jobbet, har redan klämt en pizza och fulöl framför tvn och har ingen sambo som ska dra bort fokus med någon heminredningsdiskussion i bakgrunden!

Någon som har kollat in och sett något intressant när det gäller föråkarna i Åbys V4 eller Vallas V5?

Gammal 2014-10-29, 18:25   #56

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ahh hemma tidigare från jobbet, har redan klämt en pizza och fulöl framför tvn och har ingen sambo som ska dra bort fokus med någon heminredningsdiskussion i bakgrunden!

Någon som har kollat in och sett något intressant när det gäller föråkarna i Åbys V4 eller Vallas V5?
Tycker Åbys V4 ser mest intressant ut;

V4-1; Swing Kronos vinner felfri (vilket den inte verkar kunna gå) men det mest troliga är favoriten Stud Muffin. Ändå lönt att ta med Luddes, för nån gång måste den klara det.

V4-3; G Man Tooma väldigt rolig till den nuvarande procenten, höll bra mot PS sist de möttes efter mycket tuffare resa, kan bli ombytta roller idag och då kan det bli en liten halvsmäll. Den blir mitt enda lir innan V86 och DD.
Stekel (+5)
Gammal 2014-10-29, 18:51   #57

putte64s avatar

Sharp$: 8343

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

4% på Bison Spiro är helt sjukt. Kanonläge, kanonbra senast, klart bättre än New Generation som är spelad till 15% från skitspår. Kan vinna!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 18:52   #58

Stekels avatar

Standard

Citat:
Tycker Åbys V4 ser mest intressant ut;

V4-1; Swing Kronos vinner felfri (vilket den inte verkar kunna gå) men det mest troliga är favoriten Stud Muffin. Ändå lönt att ta med Luddes, för nån gång måste den klara det.

V4-3; G Man Tooma väldigt rolig till den nuvarande procenten, höll bra mot PS sist de möttes efter mycket tuffare resa, kan bli ombytta roller idag och då kan det bli en liten halvsmäll. Den blir mitt enda lir innan V86 och DD.
Tack, tror inte mycket på Tooma från bakspår men.

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-10-29
Bana: Åby, omg. 51
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 4 Stud Muffin (1, 6)
2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 6)
3 4, 6, 7, 8, 12 (3, 9)
4 1, 6, 7, 9, 10 (3, 5)

Vadet gäller startnummer

300 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 600,00 kr

Registrerat spel

Bana: Åby, omg. 51
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 2, 6 (3, 5)
2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 6)
3 4, 6, 7, 8, 12 (3, 9)
4 7 Quantum Gliding (1, 6)

Vadet gäller startnummer

180 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 360,00 kr

Gammal 2014-10-29, 18:53   #59

Sharp$: 21445
Standard

Är dåligt påläst men provar

1) 5
2) 2,5,6,9,11
3) 1,2 (hoppas favoriten äg så trög att Thorson kan få vinna)
4) 1,2,5
5) 7 (är en pansarvagn av värsta sort)
6) 1,2,6
7) 1,2,3,5,10,11
8) 3,12

Kostar 270:-. På det här systemet blir man inte rik. Men vill ändå varta med.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 18:54   #60

Shooters avatar

Sharp$: 38120
Standard

V4:

1) Spik 4
2) 2,3,4,6,7,8,9
3) Spik 12
4) 1,7,9,10,11
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 18:55   #61

putte64s avatar

Sharp$: 8343

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Och 3% på Snyting, som också är bättre än New Generation !!!
Gammal 2014-10-29, 18:55   #62

Brains avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1198
Standard

Dagens system!

https://www.pinracer.se/systems/xxgf...ajq-3hy/shared
Gammal 2014-10-29, 19:03   #63

Standard

Min V86

V86

2, 4, 5/2, 5, 6, 11/1/2, 5, 9/2, 5, 7, 10/1, 2, 4, 6/1, 2, 3, 5, 10, 11/12
Gammal 2014-10-29, 19:09   #64

mijo14s avatar

Standard

Citat:
V86

2, 4, 5/2, 5, 6, 11/1/2, 5, 9/2, 5, 7, 10/1, 2, 4, 6/1, 2, 3, 5, 10, 11/12
2 4 5
2 5 6 11
1
2 5 9
2 5 7 10
1 2 4 6
1 2 3 5 10 11
12

HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VA...?
michel65 (+2), Helgesson (+5)
Gammal 2014-10-29, 19:11   #65

Standard

SANDRO DI PIPPO*

50 VP DER!!!!
Gammal 2014-10-29, 19:13   #66

Sharp$: 664
Standard

2,5,6.
2,5,6,9.
1,3,7.
1,2,5.
5.
1,2,6,12.
2,5.
9.....................

2,4,5,6.
2,5.
1,3,7.
2.
2,5,6,7,10,12.
1.
2.
3,9..................... gl
jyzyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 19:15   #67

Shooters avatar

Standard

10:an har jag som första reserv i V4-2.
Gammal 2014-10-29, 19:22   #68

Shooters avatar

Standard

V86:

1) Spik 5 - Örbäckens Cruella
2) 2,5,6,9,11,12
3) Spik 1 - Åtting Hornline
4) Spik 5 - Mister J.P.
5) Spik 5 - Oscar Ribb
6) 1,2,4,6,12
7) 1,2,3,5,6,11
8) 3,8,9,12,14
Gammal 2014-10-29, 19:22   #69

Standard

de italianer

Citat:
50 VP DER!!!!
er kun god til pizza og intet andet...men LEMOMAN på mit v4 til kun 5 % så bra der
Gammal 2014-10-29, 19:25   #70

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Pallar inte att sätta ihop något v86 idag så fick bli en harry för 200!

Dubbeln 11-3,9 100kr
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 19:43   #71

Standard

Vad hände med skrikhästarna nummer 9 och 12 i lopp 4 var på skithuset så missade det
Gammal 2014-10-29, 19:49   #72

Oscars avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3522
Standard

Registrerat spel

Bana: Solvalla / Åby
Spelform: V86, omg. 28

Avd Ordinarie hästar
1 5 Örbäckens Cruella
2 4, 6, 9
3 1 Åtting Hornline
4 5 Mister J.P.
5 5, 7, 12
6 1, 5, 6, 8
7 1, 2, 3, 5, 11
8 3, 9, 14

Vadet gäller startnummer

540 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 135,00 kr
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 19:55   #73

Standard

DD

29-OKT-2014
Løb 7 XPRESS
100,00 Kr. DBL 100,00 Kr.

AFD 1 10
AFD 2 12

1 SPIL Total 100,00 Kr.
29-OKT-2014 19:53:11
Gammal 2014-10-29, 19:57   #74

Gyllarens avatar

Sharp$: 1
Standard

Avd1. 2-4-5
Avd2. 2-5-6-7-8-10-11-12
Avd3. 1
Avd4. 5
Avd5. 6-7-10-12
Avd6. 4-5
Avd7. 2
Avd8. 8-9-12-14
192 kr

Senast redigerad av Gyllaren den 2014-10-29 klockan 19:58.
Gyllaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 20:00   #75

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Vem spetsar i första?
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 20:04   #76

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2456
Standard

Mina spikar dag
1)
2)5
3)1
4)
5)
6)
7)11
8)
techtrade1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 20:08   #77

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
Vem spetsar i första?
Classe
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 20:20   #78

Stekels avatar

Standard

Piss att man inte målade på bättre i lärlingsloppet, gör ju ALLTID det!

Registrerat spel

Bana: Solvalla, omg. 79
Spelform: V5

Avd Ordinarie hästar
1 1, 3, 4, 6, 7, 9
2 8, 11
3 1, 3, 6
4 1, 6, 7, 11
5 3, 4, 6, 8, 9, 11, 12

Vadet gäller startnummer

1 008 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 1 008,00 kr

Kvittonummer: AF0A 9906 DE40 1341

Gammal 2014-10-29, 20:23   #79

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 832
Standard

Känns bra på förhand !!

2,5,6
6,9
1
5,2
7,5
1,6,12
2,1
3,6,8,9,12,14

5
9
1
1,2,5,6
5
1,2,4,6,12
1,2,3,5,11
3,6,8,9,12,14

5
2,4,5,6,9,11
1,2,3,7
5
5,7
1,6
2,5
3,6,12
peters2727 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 20:25   #80

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Senast redigerad av fusbar den 2014-10-29 klockan 20:27.
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 20:26   #81

Stekels avatar

Standard

Okej, får bli så här:

(5),6
6
(1),(2),3,7
1,2,(5),6,7
(2),(5),6,7
(1),2,4,5,6,8,9,10,11,12
1,3
3,6,8,9,12,14
Krav: Minst 3 parentesvinnare
4560 rader

Gammal 2014-10-29, 20:27   #82

Standard

Tycker detta känns som ett intressant system efter all sist minuten info! Två spelvärda spikar med spets och slut på två andrahandare! Stor favoriten i 2åringsloppet borde bara vinna enligt mig så bra den varit så spikar den också, dock inte samma spelvärde där då det ändå är tvååringar vi snackar om samt skor på idag. På större system måste den garderas enligt mig som omgångens största favorit.

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 5 Örbäckens Cruella
2 2, 5, 9
3 1, 2, 3, 7, 8, 9
4 5 Mister J.P.
5 5 Oscar Ribb*
6 1, 6
7 2, 3, 5, 11
8 3, 6, 8, 9, 12

Vadet gäller startnummer

720 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 180,00 kr
Gammal 2014-10-29, 20:28   #83

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 5 Örbäckens Cruella
2 2, 4, 5, 6, 9, 12
3 2 Leader Tom
4 1, 2, 5, 6, 7, 9
5 7 Ålands Vikingen
6 1, 2, 4, 6
7 1, 2, 3, 5, 11
8 3, 8, 9, 12

Vadet gäller startnummer

2 880 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 720,00 kr

Kvittonummer: 8548 71C2 54C2 9141

heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 20:32   #84

Stekels avatar

Standard

Härligt, bra frontrunner det där!

heddari (+1)
Gammal 2014-10-29, 20:32   #85

Shooters avatar

Standard

Fin spik! Blev lite het, men gjorde det bra.
Gammal 2014-10-29, 20:33   #86

Standard

Spiken inne, bara 7 lopp kvar.
Gammal 2014-10-29, 20:34   #87

Standard

Citat:
Helt magiskt att hon inte blev favorit till slut....
Josve88 (+5), dado (+5)
Gammal 2014-10-29, 20:35   #88

Standard

Tvilling 2,4,5 lopp 7 solvalla 40kr Slänger även in en vinnarpeng på 5
Gammal 2014-10-29, 20:35   #89

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Helt magiskt att hon inte blev favorit till slut....
tack mannen såg din inlägg och spikade tack
varulv (+10)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 20:36   #90

Standard

såja första spiken inne!
Gammal 2014-10-29, 20:36   #91

jevfritzs avatar

Sharp$: 695
Standard

V-oddset skiftade rätt tidigt men i streckspelet kom hon aldrig ikapp även om det var nära
jevfritz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 20:40   #92

Standard

great society 4,70 på atgn lite skillnad mot dom där 20gr!

3.50 skulle det va!

Senast redigerad av Josve88 den 2014-10-29 klockan 20:41.
Gammal 2014-10-29, 20:40   #93

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Classe

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Classe
Tack skön spik
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 20:44   #94

Standard

har dom inge h2h på bet365 ?
Gammal 2014-10-29, 20:45   #95

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
Tack skön spik
ja det var en bra spik , även om Britt var lite bättre än förväntat.
Gammal 2014-10-29, 20:48   #96

Sharp$: 97
Standard

Men vafan sysslar tanten med!!!!!
sigh är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 20:50   #97

Shooters avatar

Standard

Fin vinnare Bergharn har fått fram igen.
Gammal 2014-10-29, 20:51   #98

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2616
Standard

Ojoj, 2 lopp och 2 utgångar redan. Kan ju bli kul detta!
Gammal 2014-10-29, 20:58   #99

Standard

kom igen nu hoppas svanen!
Gammal 2014-10-29, 20:58   #100

Shooters avatar

Standard

Det var tur för favoriten. Andra spiken inne.
Gammal 2014-10-29, 20:58   #101

Standard

Aningen värdeavgörande målfoto..... Heja Listas!! Brukar ju vara fördel utvändigt på åby...
Gammal 2014-10-29, 21:00   #102

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2616
Standard

Där satt alla utgångarna också 3/3 första 3 loppen...
Gammal 2014-10-29, 21:00   #103

jevfritzs avatar

Standard

2 av 3 spikar inne, vågar man hoppas på en 7a och en kopp kaffe tillbaka på insatsen?
Gammal 2014-10-29, 21:05   #104

Stekels avatar

Standard

Jämna pengar på favoritkomben, tror icke båda fungerar fullt

Registrerat spel

Bana: Solvalla, omg. 79
Lopp: 8
Spelform: Tvilling

Hästar: 1, 6, 7
U-hästar: 1, 2, 5, 6, 7

Vadet gäller startnummer

9 x 150,00 kr Totalt: 1 350,00 kr

Gammal 2014-10-29, 21:08   #105

Shooters avatar

Standard

Härligt Goop! Tredje spiken inne.
Gammal 2014-10-29, 21:15   #106

Shooters avatar

Standard

Peter körde gunga och favoriten i spets. Då var det loppet kört.
Gammal 2014-10-29, 21:22   #107

Sharp$: 11975
Standard

har dom visat fotot i tredje?, var 99% säker på nian
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 21:32   #108

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3485
Standard

Blir nog en ny jackpot till nästa onsdag. Spelar en DD iallfall 11-3 rak
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 21:34   #109

AndyMarts avatar

Standard

Grym insats av Zelda.

Såna här spikar är sköna när loppet blir precis som man tänkt sig!
Gammal 2014-10-29, 21:34   #110

jevfritzs avatar

Standard

fy vilket värde
Gammal 2014-10-29, 21:35   #111

Shooters avatar

Standard

DD: 1-12.
Gammal 2014-10-29, 21:46   #112

Standard

vad gör peter? väljer fjärde inner med min min spik
Gammal 2014-10-29, 21:47   #113

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
vad gör peter? väljer fjärde inner med min min spik
Spikade också, usel styrning.
Gammal 2014-10-29, 21:49   #114

Standard

Citat:
Spikade också, usel styrning.
lite av den gamle peter som var tillbaks där. inget själförtroende alls.
Gammal 2014-10-29, 21:53   #115

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
lite av den gamle peter som var tillbaks där. inget själförtroende alls.
Nä väldigt dålig styrning alltså, hade ju vunnit det från alla fria positioner.
Gammal 2014-10-29, 21:54   #116

Standard

hehe, kan m torska...självklart kan han det, men...
Gammal 2014-10-29, 21:55   #117

Standard

Inte pålästa grabbar? Peter har ju sagt att han inte var nöjd med Seronera i sista jobbet och var osäker inför dagens start, känns rimligt att välja fjärdeinner då och ge hästen ett snällt lopp istället för eventuellt dödens som de hade kunnat bli annars..
Gammal 2014-10-29, 21:58   #118

Standard

blir onekligen intressant att följa honom
Gammal 2014-10-29, 21:59   #119

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Verkar som du blivit övertygad om att Checco trots allt har en ganska bra chans.

Tack!
Gammal 2014-10-29, 22:00   #120

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Inte pålästa grabbar? Peter har ju sagt att han inte var nöjd med Seronera i sista jobbet och var osäker inför dagens start, känns rimligt att välja fjärdeinner då och ge hästen ett snällt lopp istället för eventuellt dödens som de hade kunnat bli annars..
Slutat lyssna på vad tränare tycker och tänker i sina skitintervjuer, ofta har man bättre koll själv.
Gammal 2014-10-29, 22:03   #121

Standard

Citat:
jag läste nån intervju där han sa att allt var normalt i träningen. Nån risk för dödens fans det inte. hade blivit som sämst tredje ut
Gammal 2014-10-29, 22:07   #122

Standard

Citat:
Slutat lyssna på vad tränare tycker och tänker i sina skitintervjuer, ofta har man bättre koll själv.
Visst kan man ha det, när det gäller kapacitet, sätta in mot specifikt motstånd osv. Men hur de har varit i jobb vet nog tränaren bättre och känns rimligt att ranka ner då och förvänta sig att det blir snällt kört(spelar ju på ekipaget, inte hästen bara) när tränaren går ut med sådan info.
Gammal 2014-10-29, 22:30   #123

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

om rafiki vann, hur mycket skulle 8- ge? är nån som har sett målfoto bilden? skumt
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 22:31   #124

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Visst kan man ha det, när det gäller kapacitet, sätta in mot specifikt motstånd osv. Men hur de har varit i jobb vet nog tränaren bättre och känns rimligt att ranka ner då och förvänta sig att det blir snällt kört(spelar ju på ekipaget, inte hästen bara) när tränaren går ut med sådan info.
Nej, ofta stämmer tränarens ord inte alls, speciellt inte när det gäller taktik.
Gammal 2014-10-29, 22:40   #125

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
om rafiki vann, hur mycket skulle 8- ge? är nån som har sett målfoto bilden? skumt
ca 13.000kr
Svara

td