|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-10-27, 15:48 | #1 |
någon som kört programmet?
2014-10-27, 17:06 | #2 | |
Citat:
Men jag gillar inte villkoren. Jag vill inte lämna ut mina kortuppgifter. Detta känns inte värt att satsa på. |
||
2014-10-27, 17:19 | #3 | |
Citat:
Jag mejlade dom om varför man inte kan betala in via internetbank & binda upp sig för en period istället? Fick till svar om att fler betalningsmöjligheter skulle tillkomma framöver... Oklart dock om det avsåg dom närmaste månaderna eller om några år??? Ju fler som mejlar och kräver/önskar fler betalningsmöjligheter så kanske det händer något! Senast redigerad av Migge den 2014-10-27 klockan 17:20. |
||
2014-10-27, 18:01 | #4 |
Dyrt program. Tillför egentligen inget nytt som inte finns i de befintliga programmen på marknaden.
Rekommenderar HPT Online istället. Om den här tjänsten slår igenom till det här priset blir jag OERHÖRT förvånad. De har fått statligt stöd för uppstarten av företaget och den som har godkänt den affärsplanen med de förväntade priserna har näppeligen gjort sin läxa. Förhoppningsvis driver skaparna det vidare ändå på hobby-nivå i framtiden till ett rimligare pris.
2014-10-27, 20:16 | #5 |
Hej ! Kolla in Chrille Erikssons V75 tips på pokermagazine.se han kör detta program och förklarar hur hans tänk är när det kommer till reduceringsprogram. Personligen håller jag med föregående talare om att online-versionen av HTP är betydligt mer prisvärd. Jag tycker att det är lätt att reducera bort sig då programmen har så otroligt många varianter att jobba med.
|
|
2014-10-28, 06:36 | #6 |
Jag är av åsikten att ett reduceringsprogram inte kan ha för många alternativ till reducering. Som spelare bör man kunna prova nya teorier tämligen fritt utan att begränsas av funktionalitet. Allt handlar om att man istället får berätta för spelarna att reduceringsdisciplin är att föredra, och därtill försöka förklara hur olika villkor jobbar med eller mot varandra. En sådan presentation som tydligt förklarar vad olika villkor gör borde inte vara så svår att meka ihop.
Tyvärr är det dock så att väldigt få program jobbar med att försöka förädla spelarens åsikter genom att göra ranken bättre och visa på statistiska samband som är lätt att missa. Just den analysen borde sådana här program vara rätt bra på eftersom det handlar om objektiv tolkning av siffror. Att man inte gör det beror på att alla endast vill jobba med de data som ATG förser dem med. Sådant som spår och kusk missas då helt, och "Jens-statistik" finns det inte heller plats för. Just "Jens-statistik" är något som programmen borde kunna klara lätt genom att bygga en egen databas med fakta som man kan använda för att ranka och reducera, men det är ingen alls intresserad av. HPT är på rätt väg, för där kan man numera sätta spår som en rankfaktor, och där finns funktionen Trender som mäter insatsprocenten i korta tidsintervall så man ser om en häst blivit mer eller mindre populär nära start när all information ligger på bordet. Pinracer är bara ytterligare ett program av typen sisu (skit in - skit ut), och det finns betydligt billigare alternativ som kan skapa system utifrån villkor, och mer därtill.
2014-10-28, 17:29 | #7 |
Håller med Viroid. Var egentligen det jag menade med mitt förra inlägg om att reducera bort sig, är självklart ingen nackdel om det finns många olika reduceringsvarianter men man måste ha diciplin och inte använda sig utav för många på samma gång. Återkommer till Chrille tankar på pokermagazine för han pratar bl a. Om Jägersros sommarbana att det blir x antal låga nummer osv.
|
|
|