Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-26, 21:59   #61

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
NicklasJ och Farnod hjälper till på V75 samt V86, deltid antar jag med andra ord.
Jaha okej, jag förstår
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 22:00   #62

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Och frågan gällde ju om ett spreedsheet här på Sharp$ om dagligt spel på VP-kameler för att visa oss övriga hur en vinnare ser ut i längden...

Frågan gällde alltså inte dina framtidsdrömmar om vilken arbetsgivare du har som förstahandsalternativ om du själv får bestämma.

NiklasJ fick ju sitt jobb hos www.spelvärde.se genom att bevisa här på Sharp$ sina spelvärdeskunskaper samt även genom ett offentligt spreadsheet!

Nej, visst. Dock vet jag inte om det är värt att starta en sån. Tar tid att skriva upp alla sina spel där.
Gammal 2014-10-26, 22:01   #63

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3527
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Någon som vet något mer om det där programmet? Värt att testa?
Har sökt som en tok efter detta programmet, kan ej finna det någonstans!

Mer troligt ett hemmabygge som inte säljs på den öppna marknaden?!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 22:06   #64

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Nej, visst. Dock vet jag inte om det är värt att starta en sån. Tar tid att skriva upp alla sina spel där.
Om du försörjer dig på dina spel ska du naturligtvis inte meddela allmogen hur du tänker spela.

Möjligen som efterhandare, men då lär du inte få många respektfulla kommentarer...
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 22:09   #65

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Om du försörjer dig på dina spel ska du naturligtvis inte meddela allmogen hur du tänker spela.

Möjligen som efterhandare, men då lär du inte få många respektfulla kommentarer...
Du har helt rätt, vill ju inte sänka oddsen på mina egna drag genom att tala om vad jag tror innan. Sen kommer spelen i efterhand så är de ju påhittade enligt alla osv.
Gammal 2014-10-26, 22:10   #66

Migges avatar

Standard

Citat:
Du har helt rätt, vill ju inte sänka oddsen på mina egna drag genom att tala om vad jag tror innan. Sen kommer spelen i efterhand så är de ju påhittade enligt alla osv.
Så då spelar du endast hos atg & aldrig hos nätbolagen med andra ord?!
Gammal 2014-10-26, 22:11   #67

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Så då spelar du endast hos atg & aldrig hos nätbolagen med andra ord?!
Jo det gör jag, spelar på både och. Oddsen sänks på spelbolagen också.
Gammal 2014-10-26, 22:13   #68

Migges avatar

Standard

Citat:
Jo det gör jag, spelar på både och. Oddsen sänks på spelbolagen också.
Man lägger spelen först hos nätbolagen INNAN man publicerar dom på olika forum!

Känns mer & mer som att du har mängder med undanflykter för att inte visa vad du kan...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
Gammal 2014-10-26, 22:15   #69

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Man lägger spelen först hos nätbolagen INNAN man publicerar dom på olika forum!

Känns mer & mer som att du har mängder med undanflykter för att inte visa vad du kan...
Haha, jag kanske vill lägga fler spel närmare start och vill att oddsen fortfarande är spelbara på nätbolagen. Sedan kvarstår problemet med att oddset och procenten på ATG kan ändras. Jag är trygg med mina kunskaper inom travspel.
Gammal 2014-10-26, 22:24   #70

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 1188
Standard

gidde palema!

Måste kännas skönt för din pappa att slippa ge dig veckopeng när du försörjer dig sjölv på travet som vuxen.
enstahill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 22:26   #71

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Haha, jag kanske vill lägga fler spel närmare start och vill att oddsen fortfarande är spelbara på nätbolagen. Sedan kvarstår problemet med att oddset och procenten på ATG kan ändras. Jag är trygg med mina kunskaper inom travspel.
Du kan i alla fall inte försörja dig via travspel hos de nätbolag som erbjuder travspel. Jag är limiterad hos samtliga och har verkligen inte dragit in några årslöner i vinst för det.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 22:28   #72

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Du kan i alla fall inte försörja dig via travspel hos de nätbolag som erbjuder travspel. Jag är limiterad hos samtliga och har verkligen inte dragit in några årslöner i vinst för det.
Jag sprider mina spel på 3-4 bolag, plus ATG. Spelar ingen jättesummor på enskilda spel. Hos Bet365 till exempel så är jag inte limiterad trots att jag vunnit rätt mycket där på slutet. Men många av mina spel spelas hos ATG, där är inte limitering något problem.
Gammal 2014-10-26, 22:29   #73

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av enstahill Visa inlägg
Måste kännas skönt för din pappa att slippa ge dig veckopeng när du försörjer dig sjölv på travet som vuxen.
Haha ja jo, han borde inte klaga i alla fall
Gammal 2014-10-26, 22:30   #74

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

Jag var på Galoppen när jag var fem och på travet från 8år . Förlorat många miljoner och vunnit ännu fler .
Det finns några hundra som lägger 40timmar och mer per vecka på trav.
Det har även jag gjort men gör numera endast när det är jackpot på V75.
Det finns aldrig några genvägar som egen arbetsgivare , du är alltid tvungen lägga 40-80 timmar i veckan oavsett bransch.
Kunskap är det som skiljer anställda från egenföretagare normalt.
Jämför med "spelexperter" på tidningar o tv. De klarar sig ytterst sällan att livnära sig på spel utan kräver månadslön för överlevnad. Men du tänker helt rätt, bygga kontaktnät är fruktansvärt givande för såväl plånbok som själsligt.
Börja med Twitter och kolla vilka som skriver och åker mycket på trav. Du kommer bli välkomnad om du är seriös och hederlig och ger samt tar. KÄMPA
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 22:38   #75

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
Jag var på Galoppen när jag var fem och på travet från 8år . Förlorat många miljoner och vunnit ännu fler .
Det finns några hundra som lägger 40timmar och mer per vecka på trav.
Det har även jag gjort men gör numera endast när det är jackpot på V75.
Det finns aldrig några genvägar som egen arbetsgivare , du är alltid tvungen lägga 40-80 timmar i veckan oavsett bransch.
Kunskap är det som skiljer anställda från egenföretagare normalt.
Jämför med "spelexperter" på tidningar o tv. De klarar sig ytterst sällan att livnära sig på spel utan kräver månadslön för överlevnad. Men du tänker helt rätt, bygga kontaktnät är fruktansvärt givande för såväl plånbok som själsligt.
Börja med Twitter och kolla vilka som skriver och åker mycket på trav. Du kommer bli välkomnad om du är seriös och hederlig och ger samt tar. KÄMPA
Tack för stödet! Jo det är ju så, man måste lägga ner väldigt mycket tid vad man än jobbar med, om man vill lyckas.
Svara

td