Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-24, 20:32   #31

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5599
Standard

Skulle massor av banspelet vara svarta pengar.

Jag känner massor av banbesökare, nja i vart fall en hel del, det kan inte va mer än någon enstaka av dessa som kan ha svarta pengar,

sedan en annan sak

travbanorna kan spara pengar,

alla dessa totoluckor med folk som har det stressigt i 10 lopp a 3 minuter

kan inte vara ngn jätte investering attt automatisera - man kan själv göra sina insatser och betala med ATG kort i e terminal. en investering i program och utrustning som jag har snabb återbetalning. Sedan behövs det ju spelkassor också men antalet kan minskas och ersättas av "gör det själv terminaler" ( sedan kommer väl fler och fler även på banan att spela visa dator/mobil i framtiden.

Njae svartmåla inte allt -
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 22:41   #32

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 1209
Standard

Trams!

Finns knappt några sådana spelare kvar på valla som Hatten 1 nämner. Pengarna tvättas inte längre på valla, finns ett fåtal kvar men dom är snart gulade. Jag tycker Hatten1 ofta står för fakta och är kunnig inom spelets värld, men sista inlägget kan han inte vara nöjd med.
enstahill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 23:30   #33

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Ja, vi får väl se när/om det blir verklighet. Själv tror jag att ATG går mot en högre omsättning än idag. Då möjligen till priset av högre chefslöner, större marknadsföringskostnader, dyrare TV-produktioner och större IT-kostnader.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-25, 00:23   #34

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

Som jag skrev i krönikan så är det gissning och antaganden och således byggt på fakta som grund. Naturligtvis skriver jag inte utan en välunderbyggd tes.

Dock är det viktigaste i frågan fortfarande att frågeställningen inte är väckt av ATG och ST utan att allt som är svårt och jobbigt tenderar begravas och gömmas undan i rädsla för konflikter och diskussioner.

Problemen blir alltid betydligt mer lätthanterliga om de tas upp i god tid utan stress och tveksamma incitament. Lyft frågeställningen i tid och kommande problem kommer te sig betydligt mindre och enklare att åtgärda.

ATG tenderar i dag allt oftare hänge sig åt direkta falsarier, dimridåer och direkta lögner när de aktuella skeenden lyfts upp till diskussion.

Skarplöth blir allt oftare avslöjad som direkt lögnare och dessvärre är det också Johan Lindbergs nya kappa. Att rita om kartan så det passar styrelser klarar i bästa fall endast militär och statsöverhuvuden av. Övriga blir avslöjade snabbare än bläcket torkar.

Förundrad står jag vid sidan av många diskussioner från maktens män och iakttar hur en dåres försvarstal allt oftare förs på största allvar.

The rest is silence
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td