Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-18, 19:12   #16

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
OK, har noll koll själv, men hade fått för mig att han var vinnande.
Då borde han lämna in systemen han skryter om ha satt! Ingen efterhandare men avslöjades rejält av vinstlistan på Solvalla i onsdags. Påtalade det i "skön laxdasenstil" med lite härligt tugg... Då var det inte lika roligt längre. Han grinade om att Twitter var seriöst fram tills "idag" och bla bla... Sen blockade han mig. Nu när han tydligen tror att jag inte ser så säger han ikväll att "idioten doob" tror han inte lämnade in men att han "sjöade obegränsat" och förklaringen var att han lirat reducerat och därför inte fanns med rätt radantal i vinstlistan. Nu var det då bara 10 system så jag väntar på svar hur dessa reducerade gick till och framförallt hur han åkt runt och lämnat in raderna och rätt nyfiken på varför också...

Han är ett troll och pajas i min värld och med det lägger jag inte en rad eller mera energi åt honom.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 19:15   #17
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25032

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
OK, har noll koll själv, men hade fått för mig att han var vinnande.
Dom som kämpar mest med att framstå som vinnande är oftast inte det alls.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 19:30   #18

Sharp$: 1281
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Dom som kämpar mest med att framstå som vinnande är oftast inte det alls.
Absolut!

Men som sagt har noll koll på hur det verkligen ligger till i hans fall och tvivlar på att jag läst ens 5 inlägg utav han, men har för mig att det var storm här inne när han stängdes av ett tag, och då var det inte han själv utan andra som hävdade att han i stort sett var den enda behållningen här på sharp.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 22:19   #19

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Absolut!

Men som sagt har noll koll på hur det verkligen ligger till i hans fall och tvivlar på att jag läst ens 5 inlägg utav han, men har för mig att det var storm här inne när han stängdes av ett tag, och då var det inte han själv utan andra som hävdade att han i stort sett var den enda behållningen här på sharp.
Går att dra paralleller med 80-talets Milli Vanilli...
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 22:32   #20

Sharp$: 1281
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Går att dra paralleller med 80-talets Milli Vanilli...
Åkte fast i Kiel vill jag minnas jag hörde när jag knegade på HDW (?)

Vi kan alltså slå fast att han inte är vinnande då.

Då har jag full förståelse för att du inte ryggar.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td