|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-10-17, 12:54 | #31 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8343Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Blir garanterat överfallen, favorit i fara.
2014-10-17, 13:36 | #32 |
|
|
2014-10-17, 15:03 | #33 |
|
|
2014-10-17, 15:31 | #34 |
V75-aktuella streck...
1) Lurar på två scenarion! Oavsett kommer det gå undan första 500! Många startsnabba från start! De flesta vill söka Rotos rygg och vinnare i striden tror jag 5 Klöver All Over är! Dokumenterad toppform, mitt spetsbud och Erik i sulkyn! 20% lite för mycket men kan vinna om Roto hamnar på vingel! Tror på under 1.10 första 500 och Flemming lär vara mest aktiv och söka sig fram direkt! Då ska det mycket till om det blir svar då Flemmings går ända in i mål och den har bra chans oavsett spets eller dödens då! SPIKBUD? Scenario två bygger på toköppning och/eller att Roto faller bort genom galopp eller hamnar punchigt på det! Då behöver jag fyra streck! 5 Klöver All Over är nämnd! Sedan vill jag ha med 9 Gigant Proud som (inte helt oväntat) har gått från kapabel men ojämnt löfte till utvecklad tungviktare i blom i RIKTIG proffsregi Nurmos! Praktexempel på skillnad mellan tränare och TRÄNARE! Vill även ha med 10 Carpenter On Tor som är i toppform och att den hästen inte skickas i riktig träning är konstigt! Potentiell V75-vinnare ändå om överpace och vingel på Roto! Ett eller fyra streck? Får sova på saken... 2) Ännu en stor favorit med bra läge i 2 Panoramic. Streckas men skall försöka fällas! P.U. varnar för 4 Sobel Jocke 17%! "Inte alls borta" säger han. Då lyssnar jag! 6 Adams Pace har varit smällfin och 6% kittlar! 12 Imset i ny regi och vänstersläggan upp även om just Björn Goop inte verkar vara i toppform för tillfället! Fingertoppskänslan fattas och på senare tid har jag sett honom ta mycket märkliga beslut som inte är likt honom men grundkapaciteten är ju hög på honom... Kapabel segersugen talang på hemmaplan från fint läge måste jag ta på allvar. Brukar vara extra vässat och 1 Bellflower är ingen bluff! Bricka ett, hemmaekipage, matchad för loppet med preparé innanför västen och sedan lyser 1%!!? Är folk blinda!?? LOPPETS UTROPSTECKEN!! STORMVARNING! 3) Fyra heta! 1 Standout är självklar men skall vältas! 10 Harry Haythrow kan vinna med 20 men måste även strecka 8 Fawkes som har KANONFORM och kanske går i Jänkarbike! Tar även med 3 Nothing But Class som kryssade sig fram med bra spänst över mål sist som fastlåst! Båda barfota runt om! Intressant! Mest feeling för Nothing But Class...!! 4) Tre hästar höjer sig och verkar mest "färdiga"! Står mellan 4 Tunika, 9 Facile Boko och 12 Sucre! Strecken placerade som förväntat utifrån läge och form! 12 Sucre kan blåsa packet och 7% är mumma! Om omvänt läge med Tunika skulle Sucre ha haft 35%! 5) 3 Alvena Take It - spets och slut hämta ut!! Enough said... Spik of the week! 6) 2 Sauveur spikbud och sund vinnare men av Flemmings tränar Yamani Hornline bäst och går han bara på i tid kan den utmana! 8% för lite! 5 Zonguldak kan speeda ner dom om 2 och 8 kör ihjäl varandra! 7% kanon! 11 Coldtown har jag svårt se vinna härifrån även om det är en KANON! ENORMA värden finns i miljonhästarna 6 Delvann 0%!!? och 10 Trailing Edge 2%! Får vi se dylik insatsfördelning på dessa igen?? 7) 1 No Deal överlägsen om den kommer loss! Spikbud om man tror det annars kräver det många streck! 2 Food Money tar spets och skall slås. Möjligt spets- och spikbud om No Deal fastnar! Många om det därbakom. 12 Time Machine är på topp och kan svepa dom! 9 A.Hannibal outsider om smygare! 4% finns det enormt värde i.... Mina tankar just nu... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5), benny28hbg (+2), monimaker1 (+2), dziph (+10) |
|
2014-10-17, 15:41 | #35 |
takter släpper "aldrig" och sist trodde de på spets från bricka 8 och bra insats, en "överoptimistisk" tränare tror på god chans även nu och jag tror de tyvärr kör pat poker zenz i spets och då vinner inte klöver all over från dödens..
|
|
2014-10-17, 15:44 | #36 | |
Citat:
Bra tankar uppskattas! Håller med om det mesta även goops styrningar sista tiden. tror dock han sätter dit ett gäng på lördag! Lämnar inte in en lapp utan underpaid hanover i sista när 2.3 och 8 kört färdigt! |
||
2014-10-17, 15:56 | #37 | |
Citat:
|
||
2014-10-17, 16:26 | #38 |
Varför skulle man ens tänka på att svara spets med Pat Poker Zenz?? Johnny Takter är för kunnig! Den är ju totalt chanslös ur alla aspekter!? Klart den släpper till Klöver All Over som är näst bästa ryggen!? Men det kostar under 10 och då vinner ingen av dom! Bästa alternativ för Takter är att köra till plankan så billigt som möjligt och lägga sig på rygg och det förstår han!
|
|
2014-10-17, 16:30 | #39 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jocklon (+1) |
||
2014-10-17, 16:37 | #40 |
Jag tror iallafall Klöver bara dundrar till spets innan Pat poker ens har fattat att det är tävling. Tycker Klövern har mött tuffare hästar en detta i sina senaste starter och vore det inte för en backande häst framför sig näst senast så hade den haft ett fint staket och förmodligen varit favorit. Så 20% anser jag är alldeles för lågt. Omgångens SPIK!
|
|
2014-10-17, 16:47 | #41 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8343Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Tränaren vill att han kör i spets, om han kan är en annan sak.
Citat:
2014-10-17, 17:05 | #42 |
Vem ska kunna trycka upp något tempo på utsidan av standout ?
Kommer bli tröttaste tråkigaste guld loppet på länge och standout vinner med en längd. |
|
2014-10-17, 17:11 | #43 |
Johnny takter brukar oftast köra efter det odds hans häst har, så om han tar spets så släpper han nog
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10) |
|
2014-10-17, 17:19 | #44 | |
Citat:
|
||
|