Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-15, 11:02   #1

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75 Örebro 18/10

Jag verkar vara ensam om att hävda, att Standout är blöt sista biten på full distans. Kan bara vinna om Örjan i kraft av sin kuskdominans får sitta ifred och lalla i spets i denna skrotdivision. När nu Luddes är struken kommer väl ingen och stör.
Är den tidigare Åke Svanstedttränade Fawkes startsnabb från åttonde? Har börjat bra hos Peter Untersteiner. Det här är väl ett lopp, som passar Harry Haythrow. Dåligt motstånd, pigg kusk och ett blötdjur i spets.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-15, 16:20   #2

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1352
Standard

Håller helt med dig! Detta skrev jag 6/9: "Jag har också fastnat för Tony Boy, alldeles för lite streck på den! Däremot rankar jag Standout och Kadetten sist i avslutande loppet. Alldeles för blöta hästar för min smak. "
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 00:00   #3

Standard

V75-7 Silverdivisionen är ett konfundersamt lopp.
Favoriten 1 No Deal har startat en gång i år mot intetsägande motstånd. Vann på samma tid som Nantucket, som tränas av Mercedes Balogh. Hon tränade och körde ytterligare en häst i det loppet. Kan No Deal vinna denna Silverdivision? Jag har i varje fall svårt att se den som favoritspelad.
Mercedes kör andrastreckade 2 Food Money. En häst, som endast startat 17 ggr i sitt liv. Och har 750k i tvångsprissumma. Ser fin ut i loppen. Gått bra från framspår med Mercedes. Mercedes bör ha en bra känsla för hur/om hon kan slå Big Deal. Food Money har mycket bra chans.
3 Vici Lane vinner på Jägers men misslyckas i V75.
4 Underpaid H, 6 On Hold, 9 Hannibal, 10 Kricken med Erik i jollen och fältets bästa häst 12 Time Machine med dåligt spår och kusk har även chans.
Gammal 2014-10-16, 00:24   #4

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8341

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Omgången ser helt fantastisk ut.
Någon blir tät, hoppas det blir jag.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 00:39   #5

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Roto, Panoramic och Tunika verkar bli rejält överspelade.
Bra förstås, men det finns fler som är det.
Gammal 2014-10-16, 01:03   #6

Standard

Putte - hur snabb är Fawkes från start. Ska man strecka honom? Han vann ju överlägset på Kalmar över Prawns och Kaffir Face. Eller blir han över från åttondespåret.
Gammal 2014-10-16, 06:53   #7

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2521
Standard

Om man garderar Standout och Saveur så ska Goops uppsittningar med. Goopeffekten på Nothing by class & Zonguldak!

(Goopeffekten = Björn Goop är en av få vänsterhänta kuskar och har körpiskan i vänster hand. Majoriteten av kuskar har den i höger. Första gången en häst körs av Björn brukar det bli extra snurr på slutet. Så titta gärna hur många olika kuskar som kört Zonguldak tex.)
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 11:26   #8

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-7 Silverdivisionen är ett konfundersamt lopp.
Favoriten 1 No Deal har startat en gång i år mot intetsägande motstånd. Vann på samma tid som Nantucket, som tränas av Mercedes Balogh. Hon tränade och körde ytterligare en häst i det loppet. Kan No Deal vinna denna Silverdivision? Jag har i varje fall svårt att se den som favoritspelad.
Mercedes kör andrastreckade 2 Food Money. En häst, som endast startat 17 ggr i sitt liv. Och har 750k i tvångsprissumma. Ser fin ut i loppen. Gått bra från framspår med Mercedes. Mercedes bör ha en bra känsla för hur/om hon kan slå Big Deal. Food Money har mycket bra chans.
3 Vici Lane vinner på Jägers men misslyckas i V75.
4 Underpaid H, 6 On Hold, 9 Hannibal, 10 Kricken med Erik i jollen och fältets bästa häst 12 Time Machine med dåligt spår och kusk har även chans.
Bra att vi redde ut det...då spikar jag 8:an!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 11:51   #9

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Den är startsnabb.

Han har laddat en gång från 8e och då gick det undan, trots att Peter velade lite hur han skulle göra från start.
2 senaste från liknande lägen har han backat, så vi får se hur han resonerar.

Om han laddar, och har tur med positionerna är han inte helt borta.

Citat:
Putte - hur snabb är Fawkes från start. Ska man strecka honom? Han vann ju överlägset på Kalmar över Prawns och Kaffir Face. Eller blir han över från åttondespåret.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 13:57   #10

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Bra att vi redde ut det...då spikar jag 8:an!
Bra motivering. Tackarrr!
hugotheboss (+5)
Gammal 2014-10-16, 17:11   #11

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Veckans bästa spik:

Alvena Take It i avd.5

Bäst på start! Lopp i kroppen. Bra spurt i comebacken! Formkusk och formstall! Bra motstånd 20 bakom men över Örebros korta upplopp rinner den undan! Andrahandare nu och tar ställning där många sprider streck!
whaton (+200), Lucky2000 (+3), jocklon (+5), DIF (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 17:27   #12

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Veckans bästa spik:

Alvena Take It i avd.5

Bäst på start! Lopp i kroppen. Bra spurt i comebacken! Formkusk och formstall! Bra motstånd 20 bakom men över Örebros korta upplopp rinner den undan! Andrahandare nu och tar ställning där många sprider streck!
Vilken är bäst egentligen? Vad säger Peter Untersteiner själv om sina hästar. Alvena eller Felicia?
Gammal 2014-10-16, 18:11   #13

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Vilken är bäst egentligen? Vad säger Peter Untersteiner själv om sina hästar. Alvena eller Felicia?
3 Alvena är mitt första-streck. Chansspik?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 18:32   #14

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
3 Alvena är mitt första-streck. Chansspik?
Vågar inte släppa Peter helt där så det blir nog ett lås på 3,5...hade varit lättare om Johan hade vunnit med Alvena ngn gång. Han har förvisso bara kört henne fyra ggr men ändå....ska man ha en riktig stänkare i loppet är väl nr 2, Take Tanic intressant...
Gammal 2014-10-16, 18:33   #15

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7937
Standard

Örebro brukar vara speedway på hög nivå. 3-5 rätt på enkelraden om man går på spetshästarna
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td